Dne 21.11.2013 jsem byla telefonistkou jménem společnosti HCE pozvána na prezentační akci na 26.11. t.r. do hotelu Karla IV v Turnově. Telefonistka se mne ptala na termín, který mi vyhovuje a domluvili jsme se na 9 hodin ráno. V pondělí dne 25.11.2013 mi zavolala avízovaná paní Veselá, která se mne ptala na počet míst a nahlásila mi "osobní číslo účastníka".
Dnes 26.11. jsem tedy vyrazila na "akci" Na chodbě před sálem, kde měla akce probíhat byl zmatek a ve dveřích stál zástupce společnosti, který už dovnitř nikoho nepouštěl, protože kapacita sálu byla dle jeho slov již naplněna. Žádala jsem vysvětlení a tento "borec" se mi několikrát omlouval a nabízel mi "přeobjednání". Tak tedy nevím, zda jsem si měla v tom případě připadat jako u zubaře. Asi dvacetkrát tento zástupce společnosti opakoval, že se omlouvá, ale nemůže s tím nic dělat. Na dotaz, zda nám tedy dá dárky, když už jsme na tuto akci přišli, tvrdil, že až po skončení akce. Tak jak nás tam bylo pět jsem navrhla, že tedy počkáme v jídelně a dáme si na účet společnosti kávu. Toto opět bylo odmítnuto s tím, že za vše může pronajímatel sálu. Šla jsem se tedy provozního zeptat, jak to vlastně je a dozvěděla jsem se, že sál byl připraven pro 38 osob. Źe pořadatelé si jej přestavěli, takže ve skutečnosti jich bylo v místnosti v době zahájení akce 18.
Protože zástupce HCE byl jak zaseknutá gramofonová deska a nic jiného nezvládal než: Já se vám omlouvám a ještě se ohrazoval, že když nechci slyšet výmluvy, ale jasné stanovisko k vlastní neschopnosti zorganizovat podobnou akci a slušně vyřešit společnosté HCE zaviněné problémy, tak ještě začal vyskakovat, že mu nemám skákat do řeči. Pravda, ono nebylo ani do čeho. Všichni, kteří jsme se nedostali dovnitř, jsme už dávno pochopili, že z nás dotyčný dotčený zástupce společnosti dělá pitomce.
Shrnutí je tedy logické: Společnost HCE se zaregistrovala jako podnikatelský subjekt v letošním roce a velmi rychle si osvojila podvodné manýry podobných společností, které na českém trhu působí. Její zástupci jsou arogantní a lžou. Nejsou schopni jednat čestně, poctivě ani slušně.
Měla jsem zájem řešit problém ihned telefonicky, ale na čísle 312316430, odkud volala předchozí den "marketingová specialistka" paní Veselá ne nedovoláte. Po navolení čísla je hovor zrušen. Jiné spojení na společnost nikde na internetu nelze najít. Naskýtá se tedy otázka, jaký záměr (podnikatelský) má ředitel marketingu Pavel Hrdlička, když odpovídá za takové fiasko a není nijak dostupný.
Pro společnost HCE mám tímto jediné sdělení: příště mne vynechejte ze seznamu případných obětí vašich podobných aktivit. Ztratila jsem tím tři hodiny času, který jsem mohla využít daleko efektivněji a smysluplněji. O žádnou předváděčku vaší společnosti už nemám nejmenší zájem.
S chutí popíši vaše praktiky na facebooku.
Ladislava Pavlasová