Příspěvky nebo odpovědi uživatele hjoplu









Příspěvky nebo odpovědi uživatele hjoplu. Výpis příspěvků 1 až 20 (28)


přečíst (0) 22.03.13 21:06  hjoplu  (157434)

Postřehy z minulosti a lá pan Dostál

Ano. Je potřeba jít dále...Nebojte, jak jsem už psal dole, ty ukradené peníze na úkor utrpení jiných nikomu z těch podvodníku co v tom jeli taky štěstí nepřinese, vrátí se jim to i s úroky...

Celkem mne šokovalo, jak jste tuším psal právě Vy, že Dostec okradl i svojí neteř (nějaká zmínka o koupi bytu), to je tedy silný kafe...Ani Rom neokrade svého bližního svého

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.03.13 21:21  hjoplu  (157434)

Kdy se má jednat o propuštění Dostála?

Možná by bylo lepší, kdyby jste již přestal přispívat do této diskuze jako celku. Myslím, že nebudu sám, kdo to ocení...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.03.13 18:03  hjoplu  (157434)

Kdy se má jednat o propuštění Dostála?

Proběhly zde informace (nebo na stránkách paní Bláhové), že se má snad projednávat myslím tento týden případné propuštění pana Dostála z vazby...Máte někdo nějaké info?

Soudě dle informací, tak se čeká zjevně..

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.03.13 16:49  hjoplu  (157434)

Kdy se má jednat o propuštění Dostála?

Proběhly zde informace (nebo na stránkách paní Bláhové), že se má snad projednávat myslím tento týden případné propuštění pana Dostála z vazby...Máte někdo nějaké info?

Soudě dle informací, tak se čeká zjevně..

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 19.03.13 19:42  hjoplu  (157434)

Slovo věřícího

Ano. Případné toto utrpení těch podvedených, starců, nemocných a rodin nezůstane nepotrestáno...Dotyční hříšníci budou jednou hodně a hodně litovat, to Tě mohu ujistit, jako že zítra ráno bude opět světlo...

 

Toto určitě neuslýší (autentický text od člověka probuzeného z klinické smrti)

"Jsi milován, navždy, pořád."

"Nemusíš se ničeho bát."

"Není nic, co bys udělal špatně."

Naplnilo mě to obrovským a šíleným pocitem úlevy. Bylo to, jako by mi někdo předal pravidla hry, kterou jsem hrál celý život, aniž bych jí pořádně rozuměl.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 19.03.13 18:24  hjoplu  (157434)

Slovo věřícího

Jako věřící a křesťan stále věřím, že se třeba stane zázrak a peníze se všem vrátí, tedy v podobě peněz vložených...To utrpení a potíže, které mnohé podvedené může v opačném případě čekat, je věc, která pro někoho, kdo nikdy nikomu neublížil ani nic špatného na tomto světě neprovedl, je opravdu příkoří, jenž si nezaslouží..

Ty ukradené peníze, pokud toto nstane, na úkor nezměrného lidského utrpení nikomu štěstí nepřinesou. Spíše naopak...Vězte, že každý z nás bude "skládat účty" na onom světě, čeká nás to každého a nechtěl bych být ani minutu někým, kdo způsobil takové utrpení tolika lidem...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 18.03.13 20:55  hjoplu  (157354)

Pokuta ČNB

V klidu. Vše závisí na tom, kolik jsi vložil a kolik vybral. Pokud jsi vložil do Aldony méně, než vybral, pak nemáš zač daň doplácet, protože o žádný výnos nešlo, vybral jsi pouze své již zdaněné peníze (úspory, půjčku atp.) Iluzorní zisky někde napsané na papíře se nedaní. Daní se pouze to, co dostaneš na bankovní účet.

Pokud jsi z Aldony vybral více, než vložil a Dostál to nedanil, pak to problém bude.

To stejné platí pro Germael.

 

Je ovšem zajímavá situace ta, že došlo k přesunu peněz mezi dvěma různými společnostmi mezi 2011-2012. Tudíž, podle mne, co bylo v Aldoně je historií (transkace) a v Germaelu se jelo s čistým štítem. Nějak podobně to má napsané na stránkách pí. Bláhová

"

Pokud jste v roce 2012 vybírali ze svého vkladu - daň platit nemusíte, protože jste vybírali Vaše vklady, tj. již jednou zdaněné peníze. "

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.13 20:44  hjoplu  (157354)

Pokuta ČNB

Pokud jste v roce 2012 vybírali ze svého vkladu - daň platit nemusíte, protože jste vybírali Vaše vklady, tj. již jednou zdaněné peníze. Pokud jste vybírali výnos, tj. byl Vám zaslán na Váš bankovní účet, musíte tento výnos zdanit dle §8 - výnos z kapitálového majetku (řádek 38 přiznání k dani z příjmů fyzických osob). Doklad je výpis z Vašeho bankovního účtu. Není třeba předkládat finančnímu úřadu ani smlouvu, ani výpis.

 

Info se stránek

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 18.03.13 20:39  hjoplu  (157354)

Pokuta ČNB

"od instituce , ktera  Vam    vynosy  vyplatila"

Ano. Pokud došlo k vyplacení výnosu. Výnos je částka vybraná nad rámec vkladu. Takže pokud jsi vybral méně než jsi vložil, tak jsi defcto v mínusu, není co danit. Pokud budeš tvrdit opak, pak lžeš a nebo Tě oblbuje někdo jiný..Iluzorní zisky se nedaní.

Myslím, že pí. Bláhová toto má na stránce napsané správně.

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 16.03.13 17:23  hjoplu  (157354)

Právní aspekty smlouvy - FÚ

Ona ta komisionářská smlouva, tak jak je napsaná, tak lze vyložit i jako smlouva na obyčejnou půjčku. Komisionářská smlouva vypadá poněkud jinak. Pokud jste z Germaelu vybral méně, než byl vklad dle smlouvy, tak jde defacto pouze o vratku řekěme "pujčky", výnos je nad rámec vkladu.

Kdybych byl na Vašem místě z Germalu či Aldony vybral méně než byl vklad (pokud nejde o miliony Kč), myslím že je jedno, pokud v součtu jste třeba vybral i více, poněvdž oba subjekty nemají spolu nic společného papírově, asi bych to s FU neřešil, jste poškozený a nemáte žádný požitek, jste defacto v mínusu...

Pokud někomu z rodiny půjčíte řekněme 100.000 a on Vám je vrátí za měsíc ve stejné výši na účet, budete platit z těchto peněz daň? Tedy 15.000?

 

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 16.03.13 07:31  hjoplu  (157344)

Právní aspekty smlouvy - FÚ

Mnozí tady skloňují fakta od oslovených právníky, ale zdá se mi jejich výklad stavu trošku bez podstatných věcí.. 

Formulace komisionářské smlouvy:

1. Nikde tam není časově specifikováno, v jakém časovém rámci cyklus probíhá. Má trvat 70 dní. Nikde není napsáno, zda proběhl,či neproběhl. Pod pojmem "cyklus" si lze představit cokoliv, nikde není specifikováno, že by se cyklus měl týkat nějakého investování či čehokoliv jiného.

2. Ve smlouvě není odkaz na nějaký jiný dokument či přílohu, jenž by prokazoval skutečnost již proběhlých cyklů (potvrzení případných výnosů) a toto by bylo doložením či důkazem. Nic podobného nikdo patrně nestvrdil svým podpisem u Germaelu (stav nějakých výnosů, nějaké tabulky v Excelu atp..)

Smlouva sice připouští, že jsou složené své finanční prostředky, ale nikde není uvedena jasná souvislost, co se bude s uvedenými prostředky dít. Je tam zmínka o časově nespecifikovaném "cyklu", pod tímto pojmem si lze představit cokoliv (cyklus není blíže specifikován), cyklus není časově ohraničen (od - do), takže cyklus vůbec nemusel ni proběhnout. Žádný dodatek, jenž by prokazoval existenci nějakého výnosu není uveden ani zmíněn, nikdo patrně nic podobného nepodepisoval.

Trošku nevím tedy,jak může na základě této smlouvy tvrdit, že nějaký výnos vůbec vznikl.

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.13 19:00  hjoplu  (157344)

Drahá lekce

Podle vyjádření PČR z televize, Dostec neinvestoval, pouze obracel peníze od komitentů. Takže žádné podklady o investování nemají v ruce asi, to by řekli, nelžou určitě, poldům věřím, jsou féroví, to taky už nadělaj. V kanceláři mu nic asi ted nenašli kromě smluv (a to asi stejně za Germael jenom).

Čili podvod, takže to co člověk vybral z Germaelu byla vratka peněz. Navíc, v komisionářské smlouvě je sice zmínka o "investičním cyklu", ovšem nikde tam není napsáno, kdy cyklus proběhne, žádný časový rámec (od data do data), takže vůbec nic ani nemuselo proběhnout, není napsáno kdy měl cyklus proběhnout.

Dále, Germael je jeden subjekt, Aldona druhej subjekt. Takže nelze slučovat oba případy dle mého názoru

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.13 18:37  hjoplu  (157344)

Drahá lekce

Dobrý den, mohl bych mít na Vás e-mail (klidně i anonymní)? Rád bych se na něco zeptal a nechci to sem psát. Děkuji moc předem

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 15.03.13 18:03  hjoplu  (157344)

Drahá lekce

Na výnos je daň 15% za daný rok z výnosu. Takže následující rok doložíš výpisem bank. účtu kolik jsi obdržel celkem v předcházejícím roce za požitky a z toho 15% daň.

Pokud žádné vyplacení Germael nebude, tak bych v případě dotázání FÚ vzal podklady a vše stavěl do roviny podvodu (bylo to medializováno dostatečně a podle dosavadního vyjádření PČR z médií šlo o podvod a pouze přelávání peněz, nehodnotím, patrně tedy PČR nemá podklady pro tvrzení, že Dostál dělal investice) s tím, že případný výběr z Germaelu do výše vkladu byla pouze vratka tvých peněz (doloženo výpisem z bank. účtu o obdržených prostředcích), nikoliv výnos s tím, že o zbytek peněz člověk přišel. Každopádně, Aldonu a Germael řešit separátně, jsou to 2 různé subjekty (můj názor)

 

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.13 19:54  hjoplu  (157309)

Drahá lekce

Nezacházíš moc do extrémů? Podobných doměnek může být "X". Pokud to bylo Ponziho schéma (letadlo), pak asi nikde nikdo neinvestoval a akorát přeposílal prachy. Ještě jsem neslyšel, že by někdo danil "virtuální" zisky vytvořené někým v excelu. Daníš fyzicky obdržené požitky. Pokud máš na smlouvě uvedený vklad a podle bankovního výpisu (obratů) lze dohledat, co jsi obdržel, pak toto jsou fakta.

Poukd mi někdo pošle papír, že podle tabulky v excelu mám výnos 10.000.000 a z toho zaplatit daň (aniž by mě na účet něco přišlo, nebo jsem dostal něco oproti přijmovému dokladu), tak to půjdu za Dostálem do kriminálu, páč na zaplacení té daně nemám...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.13 19:19  hjoplu  (157309)

Drahá lekce

Daň platíš z toho, co Ti přijde fyzicky na účet v bance.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 14.03.13 19:16  hjoplu  (157309)

Drahá lekce

Zajímavý názor. Každý se s realitou bude muset nějak vypořádat, ať už bude realita jakákoliv...

Nicméně, pokud se podivá někdo na strukturu Germaelu, tak za závazky odpovídá asi někdo jiný než Dostál. I smlouvy jsou podepsané někým jiným.

Dále co nechápu, proč chce Dostál ven k vazby a podal stížnosti a podal dovolání (soudím dle informaci odsud), co z toho? Já si myslím, že dost možná ho pustěj. 

Bohužel, fakt bych rád slyšel celou pravdu z jeho úst a pevně věřím, že se toho dočkáme... 

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.03.13 20:35  hjoplu  (157254)

Dále a stále nechápu celou věc

Proč by někdo dělal mega podvod, aby pak skončil jako žebrák ve vězení a ani si prachy neužil? Proč někdo kdo udělá mega podvod tady čeká, až ho někdo sbalí? Pak podává stížnost proti zadržení a chce na svobodu?Co z toho bude mít?

To přece nedává smysl, já fakt tomu nerozumím...Úplně nejlepší by bylo ho pustit s ochrankou (aby neutekl) a ať se ukáže pravda a to čím se zavázal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 12.03.13 20:09  hjoplu  (157254)

Dále a stále nechápu celou věc

Prý právník pana Dostála podal "stížnost proti zahájení trestního stíhání a druhá stížnost proti uvalení vazby" (info ze stránek)

Mladej dává rozhovory (včera), nač ten tady čeká? Proč už dávno neutekl?

 

Můžete mi někdo odpovědět, proč toto někdo dělá, pokud ty peníze "zašantročil"? Proč chce jít někdo z relativního "bezpečí" vazby do davu rozlobených "asi podvedených" lidí?

Jediné, co bych snad pochopil, by byla snaha o útěk...Ale proč by někdo rozesílal dopisy o ukončení a čekal v klidu měsíce, až se pro něho někdo přijde? Když si uvedomíte, za jakých podmínek utekl třeba Krejčíř, tak tady byla možnost jednodušše nasednout na letadlo a sbohem...

Já to nechápu, jestli se takto chová zloděj a defraudant...??

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 11.03.13 20:51  hjoplu  (157230)

Info od paní Bláhové

Paní Bláhová 11.3.2013 20:00

Pan Alexander Dostál je stále ve vazbě. Byly podány dvě stížnosti, jedna stížnost proti zahájení trestního stíhání a druhá stížnost proti uvalení vazby. Rozhodnuto bude v následujících pár dnech (příslušný senát nemá na toto rozhodnutí žádný termín, nicméně vzhledem k medializaci celé kauze pravděpodobně bude chtít rozhodnout co nejdříve). Pan Dostál stále zastává stanovisko, že peníze na vyplacení všech klientů má, nicméně jeho zadržením bude vyplácení dost zkomplikované. Ve spolupráci s právními zástupci děláme vše pro to, aby se vše brzy objasnilo. Sdělení právního zástupce je již na webu www.germael-informace.cz Zatím přeji hezký den, --

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  667.00  -1.91% 
 ČEZ  927.50  +2.26% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 138.50  +0.80% 
 GEN DIGITAL  555.00  +0.91% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  284.00  +2.53% 
 KOMERČNÍ BANKA  796.50  +0.76% 
 MONETA MONEY BANK  96.90  -1.32% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.94% 
 PHOTON ENERGY  44.40  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +1.14% 
 PRIMOCO UAV SE  830.00  -1.78% 
 VIG  770.00  -0.65% 
Komodity online
 Ropa 82.97 USD 22:12   
 Zlato 2387.24 USD 22:12   
 Stříbro 29.68 USD 22:12   
 Káva 198.85 USD 22:00   
 Cukr 18.65 USD 22:00   
 Bavlna 75.43 USD 22:00   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.