Dobrý den,
chtěl bych si stěžovat na autobus, který pravidelně vykonává trasu mezi Prahou a Znojmem. Jedná se o veterána, který by si zasloužil spíše místo v Technickém muzeu, nežli na to, aby byl využíván k dopravě. Ne poprvé jsem zažil zkolabování motoru, chlazení, prasknutí některého řemene. Situace je už tak neúnosná, že i když se cestující chovají k řidiči slušně. Tak řidiči znenadaní vypění a začnou býti spíše až odpudivě naštvaní na cestující, kteří se oprávněně dotazují, zda se pojede dál, nebo si mají zařídit jiný spoj. Tento týden v pátek to jest 11. května 2012 kdy spoj číslo 183101- 011 který měl odjezd v 9:00 a do Znojma měl dorazit v 12:35 téhož dne. Tak tento spoj měl zaprvé zpoždění při odjezdu asi 20 minut. Posléze se poprvé motor začal dusit z důvodu špatného technického stavu vozu již v Humpolci. Do Jíhlavy jsme dorazili asi již s hodinovým spožděním, kde nám bylo sděleno, že spoj dále nepokračuje. Načes asi po další čtvrt hodině se řidič vrátil a jelo se dál. Po dojezdu do Třebíče, kde již spoj měl více jak hodinu spoždění stroj na semaforu zkolaboval. Nebyl nám zajištěn náhradní spoj ani omluva. Museli jsme si jako studenti vyhledat svými mobily a telefonáty rodinám, další spoje. A taktéž zaplatit jízdenku u společnost TREDOS z Třebíče do Znojma, což byly další finanční výdaje. Je nás celkem dost co jsme totálně nespokojeni se službamy, které jsou Vámi poskytovány a žádáme o minimálně vrácení jízdného. Pokud se tak nestane, hodláme věc podstoupit ČOI a věc řešit přez tuto instituci. Vzhledem k příspěvkům, které jsou předcházející tomuto příspěvku si už doufám můžete sami uvědomit jak závažnou situací může Vaše jednání být.Bává totiš porušováno hned několik zákonů o dopravě. Děkuji.
S přáním krásného dne
Petr Váka