Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vojtěch Vejsada.
Výpis
příspěvků
1
až
2
(2)
Hyundai Accent 1,3
Díky za odpověď. Při zimním obutí se to opravdu projevuje mnohem víc. Bavil jsem se s kamarádem, který má taky Accenta a ten mi to potvrdil. Taky má prý tento problém. Jinak co se týče spotřeby, tak jsem zatím spokojen. Jenom do práce najezdím denně alespoň 50 km a zase to až tak nešetřím. Zatím to není žádný pažravec. U té spojky s cenou neporadím. Zatím jsem ji neměnil, ale při lamele počítejte ještě se spojkovým ložiskem. Někdy je třeba vyměnit i přítlačný kotouč. Pokud je vůle na pedálu a lamela proklouzne jen při přidání plynu, tak to bude opravdu na výměnu. Jestli máte kamaráda schopného automechanika, který má své dodavatele autodílů, tak bych opravu svěřil jemu. Servisům již nedůvěřuji, a to hlavně z důvodu, že vidím, jak dopadají naše služební vozidla a kolik nám nesmyslně naúčtovali i za věci, které na výměnu ještě nebyly. Navíc je dneska možnost koupit spoustu věcí v replice. Tyhle díly jsou již ve stejné kvalitě a za mnohem lepší ceny. Ty ale ve značkovém servisu nedostanete. Mám dobrou zkušenost s prodejnami Auto Dito. Tam jsem zatím sehnal všechno za dobrou cenu a v dobré kvalitě. Pokud by jste zjistil něco k tomu třesení v řízení, tak se prosím ozvěte. Rád bych tomu přišel na kloub. Díky
Vojta
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Hyundai Accent 1,3
Dobrý den.
Jsem majitelem vozidla Hyundai Accent 1,3, rok výroby 1997. V předchozí rubrice jsem si přečetl několik poznámek k vozu. Zejména souhlasím s nepřesným a hlučným řazením a vcelku špatnými brzdami. Rád bych se dotázal na další nešvar mého vozu, kterým je nepříjemné a na zimních pneumatikách velice silné vibrování v řízení, které začne cca ve 130 km za hodinu a později ustane. Vozidlo jsem s tímto upozorněním měl již dvakrát v servisu a ani jednou nebyla nalezena žádná závada (závada nezjištěna ani u ráfků a pneumatik ani u řízení). Má-li někdo z majitelů Accenta stejnou zkušenost, případně již přišel tomuto nešvaru na kloub, prosím ho o radu. Další dotaz bych směřoval k výkonům motoru. Moje vozidlo bylo přivezeno z Rakouska a ve velkém TP je uvedena hodnota výkonu 40 kw, přičemž v katalogu je uvedeno 60 kw. Chtěl bych požádat o radu, zda je možno případně seškrcený motor otevřít na plný výkon, cenové náklady a možnosti atd. Za rady zkušenějších majitelů předem děkuji.
S pozdravem Vojtěch Vejsada
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
1