Příspěvky nebo odpovědi uživatele Halouzková.
Výpis
příspěvků
1
až
2
(2)
názor
Můj názor na nefunkčnost placené služby je takový, že provozovatel služby servis 24 nemá ŽÁDNÝ NÁZOR na naše názory. Odpověděl snad někomu z vás a vysvětlil, omluvil se, nebo snad nám umožnil třeba pouhé 2 hodiny za den, abychom mohli své záležitosti vyřídit??? Má snad cenu doufat, že by nám snížil poplatek, myslíte že přemýšlí jako klient - normální člověk...? Smůla je v tom, že si dobře uvědomuje, že pokud člověk někde účet mít musí, tak musí trpět jeho manýry. Nepřipomíná to něco?
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
funguje vůbec někdy??
Pokud si platím jako klient službu, kterou při podpisu smlouvy se druhá strana zavazuje, že bude fungovat 24 hodin denně , 366 dní v roce a za poslední 3-4 týdny "zafunguje občas" na pár hodin, je to značně neseriozní a neetické jednání. Zajímalo by mě jak napravíte potíže a příp. fin. postihy nás, klientů za pozdní platby - jsou situace, kdy klient nemůže do banky osobně... proto jsme si službu el.bankovnictví zřídili!
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(9)
Vaše doporučení:
1