Příspěvky nebo odpovědi uživatele Karel Mlčoušek.
Výpis
příspěvků
1
až
1
(1)
Bonus a služby.
Až doposud jsem si služby pojšťovny Kooperativa nemohl vynachválit, zvláště poskytování bonusu za beznehodovost a dobu pojištění. Zklamáním však byly dvě zkušenosti. S pracovních důvodů jsem si musel pořídit druhé vozidlo a samozřejmě jsem je nechal pojistit u Kooperativy s tím, že se na mne jako "starého bezproblémového klienta" bude vztahovat bonus. Navíc mám u Kooperativy v podstatě pojištěno vše. Žádný z těchto důvodů nebyl důvodem k poskytnutí bonusu. Jednalo se semnou jako s novým neznámým klientem. Další zkušenost jsem nabyl, když z viny Správy silnic v okrese Nový Jičín , kdy vlivem nebezpečně narušené krajnice na vysoce frekventované silnici mezi Příborem a Novým Jičínem při sjíždění na odpočívadlo, uvolněný betonový okraj mi poškodil kyvné rameno pravého předního kola. Asistenční služba Kooperativy sice reagovala neprodleně, ale nebyla mi uznáno bezplatné odtažení vozidla na mnou určené místo (podle smlouvy bezplatně do 50ti km). ale do vzdáleného Paskova, kde mi nezbývalo nic jiného, než si nechat vozidlo opravit dílem vymontovaným z vraku, sice ochodným pracovníkem ABY, ale s hodinovou sazbou 400 kč.
(mimochodem značkový servis PEUGEOT má sazbu 350 Kč/h a o ceně za rezavé rameno, které stejně musím vyměnit, nebudu diskutovat). Vzhledem k tomu, že jsem se do takové situace ještě nedostal
(ojel jsem celkem čtyři vozy) rád bych se dozvěděl, jestli je to standartní situace. Podle odpovědi se budu rozmýšlet, zda je nutné mít více pojišťoven.K.M.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(13)
Vaše doporučení:
1