Příspěvky nebo odpovědi uživatele Standa S..
Výpis
příspěvků
1
až
2
(2)
Spotřeba u Favorita 135LX
Já mám karburátorovou verzi z roku 1989 s reg. BRC a jezdím za poloviční spotřebu. Motor má najeto hodně přes 150 000 km. Auto jede při plném zatížení 130km/hod a šlo by klidně i dále, pokud bych neměl vzhledem k jeho stáří a konstrukci tak trochu strach. Zkus si auto přepnout na benzín a pak zjistíš jestli je to závada v motoru nebo jenom jeho plynové části. Poté vyhledej zkušeného mechanika nebo plynaře, sám můžeš udělat víc škody než užitku.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Škoda Favorit 135 na LPG
Mám provedenu tuto přestavbu u Š 136 už pár let a jsem spokojem. Motor je naprosto čistý bez usazeného karbonu. Spotřeba je sice trochu vyšší, ale vzhledem k ceně LPG jsou zde náklady prakticky skoro poloviční.Výkon motoru je zanedbatelně nižší. Auto je velice citlivé na stav elektroinstalace a ze svíček mu nejlépe vyhovují obyčejné BRISKY. Pokud je dobře seřízený motor a 100% stav elektroinstalace, automobil bez problémů startuje i při velmi nízkých teplotách. Jsou zde některé další náklady na LPG (při TP, ME, roční revize a údržba BRC). Vyplatí se vyhledat schopného "plynaře", kdy náklady na servis mohou být znatelně nižší a kvalita práce naopak vyšší.Úbytek již tak nevelkého zavazadlového prostoru je citelný. U formana se vzhledem k hmotnosti sníží počet přepravovaných osob na 4. Ovšem na běžný každodenní provoz je tento automobil (pomineme-li bezpečnost již zastaralého automobilu) po spočtení dalších provozních nákladů na servis a údržbu tento automobil bezkonkurenčně nejlevnější. Zařízení BRC, šlape prakticky bez závad. A na závěr potěšující zpráva pro ekology i náš všechny-automobil co se týče splodin je šetrnější k životnímu prostředí.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
1