Příspěvky nebo odpovědi uživatele jv4.
Výpis
příspěvků
1
až
5
(5)
Kia ? ..ani zadarmo
O trakci na povrchu se snizenou adhezi se nepru, tam 4kolka navrch ma. Ale ze dele vydrzi "nesmykat" v zatacce je mylka... Jizdni vlastnosti auta zdaleka nezaviseji jen na pohonu, ale hlavne na podvozku a pneumatikach. Btw, v testu na mokrem asfaltu Audi RS4 (4kolka) vs. BMW M3 (zadni nahon) zvitezilo bmw... Navic 4kolka ma charakteristiku do zatacek promenlivou - pri najezdu do zatacky nedotaciva, ve vrcholu neutralni a na vyjezdu pretaciva, proto se hur zvlada, kdyz uz se utrhne. A prave tebou zminovane Subaru (wrx sti?) je prave pri najezdu to zatacky dost nedotacive... A porovnani 4kola vs. 2kola trosku kulha :-) (nebo snad jezdis jen po dvou kolech?)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kia ? ..ani zadarmo
Nemohu souhlasit s tim, ze 4kolka drzi v zatacky dele, ze smyk prichazi dele.. Mas pro to nejake fyzikalni opodstatneni??
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fair budoucnost?
Pokud vezmu odhady Boba pro vysledky 2004 a z toho pak pouze 4Q, dostavam EPS 9,9/Q, pri aproximaci na cely rok EPS ke 40 a pri konzervativnim PE=7,5 jsme na 300.. (vse pred zdanenim)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
euwax
Mozna to tu nekde jiz zaznelo, ale v tom mnozstvi prispevku se to uz neda najit :-( Pres koho obchodujete ty warany (krome bj)? Dik
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nevíte někdo ,kolik % má Kulczyk v PKN ???
Dnes v HN pisou, ze redukoval z cca. 5,4 na 4,8 z duvodu, aby nemusel vypovidat (je tam 5% hranice). Coz taky trochu poslalo dolu PKN.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
1