Dobrý den, pane Wágnere. Zde jsou alespoň tsručně zdroje, kde můžete najít potřebné informace: Na prvním místě bych uvedl zcela jistě „klasika“ J. C. Levinsona. Jeho kniha „50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu“, která kdysi vyšla v nakladatelství Management Press (www.mgmtpress.cz), už je myslím vyprodaná. Pokud dobře ovládáte angličtinu, máte možnost si mnoho (vše?) objednat na Levinsonových internetových stránkách (www.gmarketing.com) a najít zde i poučení. Pak určitě doporučuji všechny knihy Ivana Bureše (většinou také Management Press). Zajímavá je k tomuto tématu kniha G. Harrise „Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás“ (nakl. Alman) a S. F. Grosse „Vztahová inteligence“ (Management Press), nebo blíže k praktickému prodeji kniha „Škola úspěchu“ F. Bettgera (MBI akademie, má v nabídce nakl. Alman – www.alman.cz ). A na závěr i moje troška do mlýna – kniha „Intuitivní marketing“ (Management Press). To je samozřejmě jen malý úsek, další myšlenky najdete rozházené v různých knihách z mnoha oborů – od psychologie až po filosofii. Co třeba takový D. Carnegie?
Pokud jde o kurzy, je třeba se především vyptávat na podrobnosti a zřejmě se na jedné straně vyhýbat "luxusním značkám", agenturám, které se zabývají velkými firmami, na druhé straně lektorům, kteří vám odříkají část učebnice. Určitě mohu doporučit České vzdělávací centrum, které spolupracuje s Ivanem Burešem (www.cvc.cz) a přidám k tomu i své vlastní kurzy (informace v magazínu „Manažer a úspěch“- www.promanazery.cz). V tomto magazínu najdete i větší množství článků, které se výše zmíněnou problematikou zabývají i tipy na další knihy a zdroje.
Přeji hodně úspěchů.