Příspěvky nebo odpovědi uživatele Rasto.
Výpis
příspěvků
1
až
19
(19)
123
ked je taky expert nech posle kopiu vsetkych obchodoch ktore urobil za posledne 6 mesiacov a ja vam poslem tiez a uvidime kto je veci expert keby vsetci boly taky jak o nich pisete tak svet zuvacka aj burza naprv si to overte a pridajte nejake dokumenty ak je taky expert nielen ospevujete niekoho bez informacii pre citatelov
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
test
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
tesim se na dalsi clanky
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
test
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
test
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Odkup
Dosavadní doporučení:
přečíst
(8)
Vaše doporučení:
Slušné auto
Ja som sa dostal az kdesi na 5.2 litra na 100 km. Ale to uz musis mat nohu ako pierko a drzat sa 90 km/h. Inak, super kara.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(13)
Vaše doporučení:
kde je termostat ?
na mojej tempre (1.6 ie r.v. 93) je termostat pod rozdelovacom nalavo. Vedu k nemu 2 hadice, jedna hruba a jedna tenka. Tenka vedie do kurenia a je na nej ovzdusnovaci srob. Vymena je jednoducha (1/2 hod.) Drzi na 2 sroboch. Teraz som ho menil. Pri napustani systemu povol ovzdusnovaci srob aby mohol byt vytlaceny vzduch. Pri vymene odporucam jemne namazat tesnenie termostatu z oboch stran silikonom.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
krátký bezpeč.pás na Tempře
na mojej Tempre (1.6ie) som mal rovnaky problem a myslel som si, ze mam kratky pas. Skusil som to na kamosovej honde a vysledok bol presne rovnaky. Chybalo cca 10 cm. Myslim ze dlzka pasu je stanovena na urcite povinne minimum. Sedacku som nakoniec zapol tak, ze spodnu cast pasu som prevliekol sikmo pod spodnou castou sedacky a "zastrcil" do zarezu len na druhej strane. Hore bol uchyteny normalne. Vtedy mi pas zacvakol nadoraz a sedacka drzi pevne. Je jedno, ci je to napravo, alebo nalavo. Mam normalnu velku sedacku renolux, nie to male vajicko.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
ventilator tempra 1,6 ie ohc
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
ventilator tempra 1,6 ie ohc
Zdravim fiatmani,
prestal mi reagovat ventilator na polohy 1 a 2.. Polohy 3 a 4 funguju normalne. Vedel by niekto poradit, ako zistit v com je problem ? Prezriet poistky (ale asi nie, ked 3 a 4 su OK), alebo to rovno rozobrat a ze by to bolo niekde v kontaktoch toho spinaca ? Predpokladam ze odpor, co riadi rychlost ventilatora je OK, ked 3 a 4 idu ako maju, inak by isla asi len 4, alebo vobec nic. Vdaka za radu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nárazníky na Tipu
a nie je ten naraznik repas ? Mne repasovali mierne buchnuty naraznik a asi po 3 rokoch zacal sednut a neskor sa ta seda vrstva zacala odlupovat.. Povodny cerny plast pod tym bol ako novy :). Vyriesil som to vymenou naraznika.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tlumiče
Skus olejove QH. Taky stred v kvalite aj cene. Ak chces lepsie, kup Kayaby, alebo AL-KO, ale tie su aj drahsie. Samozrejme velmi dobre su SACHSy, ale podla mna uz zbytocne drahe na stary voz. R.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
rezonancie
Dik za vsetky odpovede.
R.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
rezonancie
Zdravim, mam Tempru 1.6 ie OHC, rv. 93 a okolo 3000 otacok mi zacne nieco zospodu rezonovat. Pod a nad 3000 je to OK. Ked som to blizsie skumal, dostal som podozrenie ze to ide z katalyzatora. Katalyzator je este povodny, ale stale ucinny. Nedavno som bol na STK a pohoda. Auto ma 190tis. km a inak je super. (bezna udrzba ja samozrejmost). Vedel by niekto poradit ?
Dakujem
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Palivový filtr
Zdravim, obvykla vymena palivoveho filtra je 60000 km. (+/-) a stoji to par korun. Filter cca 350 SKK, robota za 100 SKK (v BA).
(mam F. Tempra 1,6 i.e.CAT)
R.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
1)
02.02.04 10:23
Rasto
rasto.nike
post.sk
(
82490)
brzdy
typicky problem ktori som mal aj ja kedze mam favaka tiez v tomto ti neporadim lebo samemu mi to nejde
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
(
4)
02.02.04 10:21
Rasto
rasto.nike
post.sk
(
82490)
Startování
Na startovanie ma velky vplyv takmer vsetko takze je velmi obtiazne najst hb=ned chybu.
Treba pozriet nastavenie startera, rozdelovaca, dobry akumulator, nastavenie karburatora.
urcite nieco s toho to bude mal som podobny problem a nakoniec mi to museli ponastavovat vsetko. Odvtedy nemam problem startuje ako hodinky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
(
1)
02.02.04 10:16
Rasto
rasto.nike
post.sk
(
82490)
Startování
No mal som podobny problem. Musel som to dat nastavyt znamemu.
Ma na to vplyv niekolko faktorov
1: nastavenie karburatora
2 nastavenie startera,
3 nastavenie rozdelovaca
4 samozrejme ze aj dobry akumulator
U favoritov je velky problem s rozdelovacmi su velmi nespolahlive a kazove
skus toto ak si to uz neskusil
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
1stránkovat diskuzi po
10 |
20 |
50