Příspěvky nebo odpovědi uživatele zden









Příspěvky nebo odpovědi uživatele zden. Výpis příspěvků 51 až 100 (473)


přečíst (4) 22.02.16 11:39  zden  (149850)

Nechápu o co ti jde Smaži?

Stejně jako mělo pádný důvod před sto lety v případě Arménů. Jak jinak se mohli s tím, z jejich pohledu, křesťanským dobytkem domluvit ?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.02.16 14:16  zden  (149850)

Máte dostatečně velkou fantazii?

Neštimuje mi tam to, že volný kapitál teď v dluhopisech není. V dluhopisech je teď jen ten kapitál, který to má v investičním plánu, tj. třeba penzijní fondy, a je tam povinně. Dluhopisy jsou předražené (úroky dole), protože je ve velkém skupují napřímo centrální banky, aby dostaly likviditu (tj. volný kapitál) na trh.

A k tomu co neštimuje Tobě - pokud vystoupení kapitálu z dluhopisů sníží jejich ceny (a tím zvedne úroky), tak se kapitál do těch již zlevněných dluhopisů zase vrátí.

A jak je to teď - dluhopisy uměle držené na vysokých cenách (nízkých úrocích) intervencemi centrálních bank. Akcie také v bublině, uměle udržované nahoře pákovými obchody (marginy jsou na historických rekordech). A kde je ten kapitál - je z velké části jen iluzorní.Někdo je bohatý, protože má majetek v akciích, jiný v dluhopisech a někdo jiný třeba na účtě v bance. 

Kde bude kapitál, až praskne akciová bublina ? Kde bude kapitál, až emitenti dluhopisů vyhlásí default ? A účty v bankách ?? Gůglete a vzdělávejte se - např:

The European Union’s Bank Recovery and Resolution Directive (2014/59/EU)

která obsahuje např. "...financial institutions subject to the BRRD must include a “bailin” clause in agreements...The bail-in clause requires a creditor to acknowledge and accept that the amount due to it may be subject to cancellation, reduction, or conversion into other types of securities in the event that a resolution authority exercises its bail-in power: most commonly when an institution enters resolution."

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.02.16 13:52  zden  (149850)

Asi TO už začalo

Slavěj Novej rok.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 09.02.16 13:15  zden  (149850)

Máte dostatečně velkou fantazii?

Dluhopisy dolů - to znamená úrokové sazby nahoru. A to znamená akcie dolů ;) Konkurence kapitálu - napsal Karel Marx v 1. díle Kapitálu ;)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 05.02.16 15:11  zden  (149850)

Breaking news

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.02.16 09:35  zden  (149850)

Gould megashort

Souhlasím, že přijde reset. Hlásám to tu už deset let. Jak bude ale ten RESET vypadat, je stále méně jasné. Všechno se komplikuje. Paradoxně jsou asi nejpřívětivěji nakloněny zlatému standartu současné západní elity. Vyřešil by spoustu jejich problémů. Pokud zavedou zlatý standart Číňani nebo Rusové, bude to spíš taktický krok, který použijí dočasně, aby dodali důvěryhodnost svému RESETu. Ale vůbec bych se nedivil, kdyby to bylo jen v mezinárodním obchodu. Žádná centralistická vláda nemá ráda zlato v rukou vlastních obyvatel. (Doporučuji povinnou četbu - Greenspan: Gold and Economic Freedom) Proč čínská vláda podporuje nákupy zlata obyvatelstvem je mi záhadou. Ale i když zlatý standart zavedou západní elity, bude snaha, aby to bylo formou SDR, které vydává IMF. Malý člověk bude vždycky pronásledován - to ukazuje historie. Jak, nám ukazují historické příklady - např. zákaz soukromého vlastnění zlata nebo prohibitivní zdanění.

Realita kolem nás je stále temnější a temnější. A extrapolovat cokoliv mi v současném stavu připadá nesmyslné.

Přijďte v sobotu podpořit Evropu na Hradčanské náměstí.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 03.02.16 09:06  zden  (149850)

Gould megashort

Neodpustím si jeden bonmot: Předpovědi se často mýlí - zvlášť, pokud se týkají budoucnosti ;)

Dlouhodobé porovnávání s měnami u zlata hodně kulhá, protože měny, i když se jmenují stále stejně, mají hodně různou kupní sílu. Dnešní dolar má asi tak dvacetkrát nižší kupní sílu než měl před padesáti lety. A to i přesto, že jsme ve fázi Kondratěvovy zimy a drtí nás deflace.

Souhlasil bych s tím, že je zlato reálně nadhodnocené. Jak už jsem psal - nikdy v historii se za unci nedalo koupit tolik barelů ropy, jako právě teď. To ale vůbec neznamená, že by jeho dolarová cena měla klesnout. To klíčové je, že US dolar je strašlivě nadhodnocený.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.16 15:39  zden  (149850)

MUST READ

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.02.16 15:00  zden  (149850)

... hůř a hůř aneb ruská ekonomická beznaděj

To je hrubě povrchní hodnocení. Samozřejmě, žádný extrémní blahobyt, ale také téměř žádné státní dluhy. Když někdo o jiném říká, že je na tom špatně, protože je šetrný a žije skromě, tak to ten někdo má v hlavě pěkně vymaštěný.

Jen pro názornost, jak se manipuluje informacemi. Rusko se zbavuje dolarových aktiv a nahrazuje je v rezervách zlatem. Naši novináři nám to podají tak, že Rusko ztrácí dolarové rezervy. O růstu zlatých rezerv ani slovo.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 02.02.16 14:52  zden  (149850)

... záhada ..a Putlíkův KONEC..

Když někdo přechytračil sám sebe, když si vzal půjčku v cizích měnách, protože na ně byly nejmenší úroky, tak si za to může sám. Úplně stejně jsou na tom i stejně sebepřechytračení Poláci a jiné národy, a byli i Maďaři, než to Orbán vyřešil. Až to vyřeší stejným způsobem Putin, budou ho jásající davy nosit na ramenou :)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 01.02.16 13:08  zden  (149850)

Ne že to sem nepatří - patří to úplně všude

Navrhuju podpořit v sobotu správnou myšlenku, i když třeba nesnáším ty politiky, co se tam budou producírovat.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.16 09:34  zden  (149850)

Ne že to sem nepatří - patří to úplně všude

Oprava, Samozřejmě 6.2.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 01.02.16 09:29  zden  (149850)

Ne že to sem nepatří - patří to úplně všude

Udo Di Fabio svou knihu postavil na úvaze, že každá civilizace potřebuje svou kulturu. Tu definuje nikoliv jen jako umění, ale jako veškeré praktické naplňování civilizačních hodnot v každodenním životě. Obává se však, že západní civilizace svou „kulturu“ ve smyslu dodržování civilizačních hodnot již dávno ztratila. Nahradila ji kulturou konzumu, která sice Západu umožnila stát se globálním lídrem (protože byla srozumitelná i příslušníkům všech ostatních civilizačních okruhů), ale nakonec se obrátí proti Západu. Ten totiž díky tomu dávno zapomněl, jaké hodnoty jej vlastně k úspěchu přivedly.

„Není málo těch, kteří věří – vždy s pózou pevného přesvědčení o svém úsudku –, že rodinná, náboženská a národní společenství jsou jako životní formy dávno překonaná, že nepředstavují nic než iracionální zbytky světa včerejška,“ píše s tím, že někteří dokonce požadují, aby tato rozluka s minulostí byla provedena silou – tedy politickým diktátem.

Důsledkem je podle něj zmatení pojmů, kdy se všichni dovoláváme svobody, ale nemůžeme se shodnout, co si pod ní vlastně představit. A podobné je to i s dalšími pojmy. Výsledkem tedy je, že někteří si svobodu představují jako absolutní volnost, a sociální spravedlnost jako vlastní nárok prakticky na cokoliv.

A pro marxisty připomínám jeden citát - "Svoboda je poznaná nutnost."

Kdo nepřijde 6.1., tomu na osudu naší evropské civilizace nezáleží.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 20.01.16 15:41  zden  (149850)

DJIA

Je 16:39 a DJIA už ztrácí 1,8%. Hmmm...

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (17) 15.01.16 13:44  zden  (149850)

DJ futures jdou dolů

Aby mi tu někdo nepodsouval jiné zdroje, než ze kterých čerpám, tak rád upřesním ty hlavní.

Zadlužení a reset systému - James Rickards

Ropa a zlato - usagold - goldtrail

A jeden už neaktivní, ale asi nejhodnotnějších zdroj historických info a fundamentálních základů - Ian Gordon z Long Wave Group

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (17)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.01.16 10:53  zden  (149850)

Komoditní sektor

Mě se děje totéž a ty nabízené ceny rostou. Osobně bych neprodával.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 15.01.16 10:49  zden  (149850)

Komoditní sektor

K tomu bych rád připomněl (nebo možná zveřejnil, protože si to téměř nikdo neuvědomuje), že ve světové ekonomice historicky platí, že ropa a zlato proudí vždycky proti sobě. Ropa je zdaleka největší komodita a nic než skutečné peníze ji nedokáže vyvážit. Za různé měny se ropa prodává jenom dokud je za ty měny možné nakoupit zlato. A ropné krize souvisely právě s tím, že producenti ztratili přístup ke zlatu. (Např. po zavření zlatého okna Nixonem v roce 1971.)

Dobrý odkaz je www.macrotrends.net/

A pak samozřejmě statistiky centrálních bank. Třeba FED: https://research.stlouisfed.org/fred2/series/BASE

!!! Všimněte si, jak měnová báze propadla !!! Komu nestačí tohle, tomu není pomoci :(

U zlata je samozřejmě problematické mluvit o ceně, protože je samo měřítkem cen, resp. kupní síly. Poměřování množství zlata k dluhu je názorné, ale není zcela vypovídající, protože dluh nebude vyrovnáván zlatem. Dluhy se odepíší nebo se vykompenzují konfiskovanými úsporami. Pro zlato je mnohem důležitější jiné hledisko. Problémem dneška je deflace. Příliš velký dluh, který není možné vyrovnat. Všechny státy světa by chtěly zdevalvovat své měny, aby tím snížily reálné zadlužení. A tady je problém. Když nejsou měny ničím kryté, je možné je znehodnocovat jenom vzájemně vůči jiným měnám. K čemu to vede, to právě teď vidíme.

Nejsilnější mechanismus, který centrální banky na znehodnocení vlastních měn mají (samozřejmě kromě defaultu na všechny dluhy) je zavedení směnitelnosti za zlato a nastavení odpovídajícího kurzu. Osobně nepochybuji, že k tomu u hlavních světových měn nakonec dojde. Kupní síla měn padne, ale nominálně zůstanou dluhy stejné. (To se netýká soukromých dlužníků - netěšte se - bude zavedeno indexování, abyste dlužili reálně pořád stejně. U úspor žádné indexování zavedeno nebude - taky se netěšte.)

Howgh... ;)

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 15.01.16 10:13  zden  (149850)

Komoditní sektor

Což je logické, protože právě v tu chvíli byla ropa na historickém maximu. (Graf z téhož zdroje.) Jenomže v tom červnu 2008 se už stahovala mračna nad Bear-Stearns a v okamžiku, kdy nastartovala dluhová krize (začátek Kondratievovy zimy), propadla ropa o dvě třetiny, protože všichni věděli, že se ekonomika zastaví. 

Nechci se zdržovat tím, jak finančníci začátek zimy o sedm let oddálili. Co chci říct je, že dnes už zase všichni vědí, že ekonomika stojí. Ropa zpravidla následuje vývoj reálné ekonomiky a předchází reakcím akciového trhu. Reálná ekonomika padla minulý rok na hubu. Prosperovaly jenom automobilky, protože banky úplně zdivočely a dávaly půjčky na nová auta i lidem na sociálních dávkách a ještě jim dovolovaly odklad splácení. Automobilky prodaly auta, která se měla prodat až v budoucnu. Tím si vyčerpaly budoucí poptávku a banky nabraly další miliardy klasifikovaných úvěrů. A tohle všichni vědí. Dluhová krize se nevyřešila, ale ještě prohloubila, výroba padá, insolvence finančních institucí se prohloubila, sofistikovaní investoři prchají z trhů (vloni ukončilo činnost skoro tisíc hedžových fondů) a katastroficky se rozevírají nůžky mezi finančními závazky států a jejich fiskálními zdroji. Dojeli jsme. Není, co k tomu dodat.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 14.01.16 17:35  zden  (149850)

Komoditní sektor

Zlato je reálně historicky nejvýš právě teď. Ještě nikdy se za jednu unci nedalo koupit tolik barelů ropy, jako teď. Až se zresetuje systém a zlato bude třeba za 8000 USD, bude ropa najednou taky nejmíň za 300.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 14.01.16 17:12  zden  (149850)

Komoditní sektor

Na výlet to už nevypadá. Ropa je tak velká komodita, že s sebou vezme dolů úplně všechno. Výlet bude až teprve až s sebou dolů vezme i sám doláč. Ale kdo by o takový výlet stál, že ? Prodejte to a kupte si kus pole. Pole jsou zatím za babku.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (14) 07.01.16 15:28  zden  (149850)

Jen info

Kdo si pamatujete na moje dlouhodobé investiční měřítko, kdy prodávat a kdy kupovat ČEZ...

1 oz Au je právě teď za 67 akcií ČEZ. (Jó, kde jsou ty doby, kdy to bylo za 8.)

Vzhledem  tomu, že začátek nákupů ČEZ mám dlouhodobě naplánovaný na 150, tak bude muset ČEZ ještě hodně ubrat. (Nebo Au přidat.)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (14)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 10.12.15 09:04  zden  (149850)

Pravda pomalu vychází najevo

ale my se ji ze zpráv asi nedovíme. Omlouvám se, je to z trošku jiného soudku. Co se od začátku myslelo, že to je, byla ve skutečnosti cílená likvidace konkrétního kritika islámu :(

Link: www.silverdoctors.com/was-a-pro-israel-messianic-j ...

Mimo jiné: "Radical Muslims in the Dearborn, Mich., area were celebrating the Nov. 13 Paris attacks orchestrated by ISIS, according to a resident."

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 08.12.15 16:00  zden  (149850)

Tak tenhle pohled mně dostal :-D :-D :-D

Ano, Vladimíra Vladimíroviče bránit budu. Zvlášť po jeho vystoupení v Davosu v roce 2009.

https://emsnews.wordpress.com/2009/01/29/putins-epic-2001-davos-speech/ 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 08.12.15 15:41  zden  (149850)

Tak tenhle pohled mně dostal :-D :-D :-D

Tak tohle mě dostalo fakt doopravdy.

Dolar je kryt schopností američanů dodávat výrobky, které si svět žádá :DDD

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 08.12.15 15:10  zden  (149850)

Koukám že se tu nic nezměnilo

Rusofobové rýpají do rublu, zatímco předsmrtné křeče jiných měn oslavují jako příznak ekonomické síly.

No ale proto tu dnes nejsem. Jsem tady, abych oznámil dosažení a proražení další mety, tentokrát hranice 60 ČEZ/oz Au.

Způsob, jak toho bylo dosaženo, mě mrzí. Před lety jsem čekal, že scénář růstu toho ukazatele bude úplně jiný. Ale když se nad tím jeden zpětně zamyslí, má to logiku. Čím více dluhů v určité měně existuje, tím větší je poptávka po té měně, aby se dluhy splatily. A dnes je těch dluhů 4x tolik, jak v roce 2008. Všechno klesá, když dluhem krytá měna stoupá. Teprve až dlužníci vzdají splácení dluhů ta měna definitivně padne.

Vzpomeňme si jak to bylo s Markou v začátku dvacátých let. Každé hyperinflaci předchází dluhem indukovaná deflace.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.12.15 15:22  zden  (149850)

LHC a entropie???

Možná, abychom předešli dalším dotazům. Pokud se v systému, který je izolovaný od okolí, děje cokoliv, entropie se nikdy nesnižuje.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.12.15 15:19  zden  (149850)

LHC a entropie???

Přištěpení se entropie zvyšuje, protože se systém (v tomhle případě jádro a neutron na začátku a štěpné trosky, emitované částice a energie na konci) dostává na nižší energetický potenciál.

Viz např. astronuklfyzika.cz/JadRadFyzika2.htm , úplně poslední obrázek.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.12.15 14:04  zden  (149850)

Entalpie??

Slyším prvně. Ale řeknu něco, co neradi poslouchají teoretičtí fyzici. To, že matematické rovnice mají nějaké řešení, neznamená, že se příroda podle toho řešení chová ;) Je mi líto. Bohužel, takhle vzniklé nesmysly jsou ty nejpopulárnější.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.12.15 13:59  zden  (149850)

je možné abychom???

No to by nebylo moudré, růstem entropie ztrácí systém schopnost konat práci. Na jednotku vyprodukované práce v konkrétních podmínkách (při konkrétních termických potenciálech) se vždy o určitý minimální limit zvýší entropie. Každé zvýšení entropie nad tento limit je ztráta.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.12.15 13:48  zden  (149850)

je možné abychom???

Nejen že to možné je, děláme to od nepaměti :)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 01.12.15 15:23  zden  (149850)

Kvantová fyzika a optimisté

Jen překlep, samozřejmě to končí na "t"

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 01.12.15 15:22  zden  (149850)

Kvantová fyzika a optimisté

Konečně se bavíte o něčem rozumném. Tak se Vám do toho nechci plést. Před chvílí ale na mě jukla jedna zprávička, která mi připomněla, že se někdo ptal, kam že se poděli ti katastrofisté. Nikam se nepoděli, kopou zákopy a nemají čas na vykecávání se.

Jo a ta zprávička - Všechny nenapravitelné vítače zářivých zítřků zdraví BlueCres ;(

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 13.11.15 10:50  zden  (149850)

tak som si prečítal

S tím nemohu souhlasit. Téměř všechno je to o erste a o akciích. Téměř všechno je to o stavu světa a jeho vývoji a ten bude mít dopad samozřejmě i na erste.

Dovolím si překopírovat něco málo textu z dnešního přídělu nezávislých úvah.

Price of oil is the chief cost factor in ... (in everythink - doplnil jsem sám)

... EROEI affects everything economic in the world ... EROEI is THE ultimate, fundamental, determining factor in all of current economics across the world. It is a factor everyone lives by every single day and almost no one knows what it is or how it works or what it implies. The Global Elite definitely know and understand this and use it to their advantage.

If you ... do not understand fiat non-asset-backed debt at all levels of government and business, derivatives of every kind, and dozens of technical economic bubbles that economists all over the world say are ready to pop, THEN YOU HAVE BEEN DUPED by The Powers That Be.

Jen tak to tu nadhazuji, nechce se mi vysvětlovat. Kdo rozumí, ten rozumí, a určitě se najde nějaký ten dobrovolný komentátor.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 12.11.15 12:05  zden  (149850)

Připomeňme si

Tak teď se mi to teprve vyjasnilo :-DDD Konečně je tu jasný důkaz. My dva žijeme každej na jiný planetě. Cha chá

No ale bez legrace. Jestli se úvěrový boom už opravdu přestal konat, tak je to konec letadla. A hasta la vista ...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 12.11.15 10:50  zden  (149850)

Připomeňme si

A jako na zavolanou:

Draghi (ECB) říká, že dlouhé období nízkých úrokových sazeb představuje úrodnou půdu pro nestabilitu finančního systému.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 12.11.15 10:47  zden  (149850)

Připomeňme si

A připomeňme si to právě teď, protože se čas už dávno naplnil:

“There is no means of avoiding the final collapse of a boom brought about by credit expansion. The alternative is only whether the crisis should come sooner as the result of voluntary abandonment of further credit expansion, or later as a final and total catastrophe of the currency system involved.” 

Ludwig von Mises

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 21.10.15 16:10  zden  (149850)

Oprava proroctví

Je to jen řečnicky nadhozené téma, aby se bylo o čem bavit, nebo si taky myslíte, že to do několika obchodních hodin padne ?

 

Já to totiž vidím nazrálé na docela slušnej masakr tak zhruba od teď do pozítří dopoledne (dopoledne v Americe).

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.10.15 10:38  zden  (149850)

FED - zajímavé info

No, tihle autoři mi připadají, že mají moc velkou fantazii. Věřím jen těm teoriím, kde vidím logiku a hlavně kauzalitu. Podle mě může být zestátnění FEDu logickým krokem k zestátnění dolarů. Jsou tady samí znalci, takže jen stručně připomenu - papírové dolary emituje FED a mince emituje treasury. Zestátněním FEDu by se celá emise vrátila pod jednu střechu, ale především, protože FED je největším světovým držitelem vládního dluhu, otvírá to možnost ke zrušení dluhopisů, které drží FED. Zajímavé je asi také to, že po zestátnění FEDu by vládní dluhopisy přestaly být rezervami, kterými je krytý dolar. Co by byl vlastně potom ten kolaterál, pokud by byl jaký ?

To jsou ale jen spekulace. Musíme si počkat :(

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.10.15 09:54  zden  (149850)

FED - zajímavé info

Jo, vím to od něho. Ale ten článek, kde na to upozorňuje, samozřejmě neberu. A ta změna není úplně nová, jenom jsem si toho nevšiml. Překontroloval jsem ale měsíc staré odkazy Martensona na FOMC minutes a v těch odkazech je už gov.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 16.10.15 09:23  zden  (149850)

FED - zajímavé info

Adresa stránek federalreserve.org se změnila na federalreserve.gov

Kdo má zkušenosti s tím, jak funguje byrokratická mašinérie u amíků, tak asi tuší, že to není formalita. Vypadá to, že se změnil status FEDu. A to může mít zajímavé právní důsledky. Nechme se překvapit.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 14.10.15 10:31  zden  (149850)

Barack už rabuje důchodové fondy

CB přestat nemůžou. Ekonomiky by se zastavily. Likvidita není, protože je moc dluhů. A dluhy vytvářejí tlak na deflaci. Problémem bank je, že nedokážou generovat likviditu jinak, než poskytováním dalších úvěrů. To vidíme i v naší ekonomice, kde jsou hypotéky čím dál levnější a dostávají je i samoživitelky na mateřské dovolené. Poskytování úvěrů ale zvyšuje dluh - a kruh se uzavřel. Dluh zvyšuje poptávku po penězích a vytváří tak deflaci. Standartními metodami (standartními v současnosti) ta situace nemá řešení.

Banky a vlády potřebují devalvovat peníze. Peníze je ale možné devalvovat jenom vůči tomu, na co je jejich kupní síla navázána. Vůči rezervní měně. Dnes je to dolar. Kdo může, devalvuje proti dolaru. Proto dolar stoupá. Vůči čemu ale devalvovat dolar ? To je ten problém. Jakmile rezervní měnu začnete fixovat proti "něčemu jinému", tak se to "něco jiné" stane měnovou rezervou a původní rezervní měna přestane být rezervní. Tohle je problém, před kterým stojí FED. Pokud chtějí zachovat dolar jako světovou rezervní měnu, pak nemají žádný prostředek na jejídevalvaci a na vygenerování inflace. Pokud samozřejmě neporuší ještě i další pravidla systému a nezačnou tisknout peníze, které nejsou kryté už ani státními dluhopisy. Eventuálně by vlády mohly na svoje dluhopisy vyhlásit default. To by samozřejmě inflaci zajistilo :)

Mnohem civilizovanější způsob by samozřejmě bylo navázat dolar zase na zlato a nastavit oficiálně směnný poměr tak, aby byl dolar devalvován žádoucím způsobem. Všechny problémy by se vyřešily přes noc. Kromě jednoho problému. Všechny měny by se tak navázaly na zlato a tím by se do budoucna omezila měnová expanze. To by byl konec sociálního státu, jak ho známe dnes. Vlády by musely začít hospodařit bez deficitů.

Důrazně doporučuji přečíst jednu esej z roku 1966: Allan Greenspan - Gold and Economic Freedom

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 14.10.15 09:37  zden  (149850)

Barack už rabuje důchodové fondy

Není to tak dávno, co jsem jako subscriber (toho poradce nechci jmenovat) dostal emailem alert, že může dojít k zestátnění IRA (Individual Retirement Account), na kterých je prý 20 tisíc miliard. Což je víc než oficiální dluh 18 tisíc miliard. No a pak tam má ještě 401k.

Nechci tady spekulovat o resetu, ale je to taky téma. Zvlášť když vyhlášení varovatelé, kteří roky tvrdili, že je to na spadnutí, najednou píšou, že je tzv. Velký Reset nejméně na rok zažehnán. Taková změna musí každého aspoň trochu kontrariána nadzvednout ze židle :(

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.10.15 17:25  zden  (149850)

ááá ...Putin se stane štvancem ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.10.15 16:01  zden  (149850)

Mohl jsem být boháčem

Pamatuji se, že byly vyfocené na jedné z fotek, které byly v rozboru události na www.globalresearch.ca. Bylo na to zvlášť upozorněno. Kdo není líný gůglovat a nemá averzi vůči globalresearch, ten to určitě najde.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (10) 13.10.15 15:29  zden  (149850)

Mohl jsem být boháčem

Kdyby se sázelo na to, jaký bude závěr holandských vyšetřovatelů, nevydělal bys nic. Všichni věděli dopředu, jaký ten závěr bude, a kurs by byl proto tak mizerný, že by nestál za sázení ;)

Docela by mě zajímalo, jak v tom reportu vysvětlili, odkud se ve fragmentech toho letadla vzaly wolframové hranoly, které jsou např v raketách R60. A proč neukázali střepiny z nasekaných íčkových profilů, kterých má v sobě BUK několik tisíc.

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 08.10.15 09:06  zden  (149850)

Další velký úspěch

Toho Stana za to snad musí někdo platit :( Takováhle rusofobie, to už je víc než diagnóza. Putina si vážím za jiné věci, než za lovení tygrů. To lovení tygrů, to je divadýlko pro prosťáčky, kteří posuzují velikost národa jen podle toho, jaké vyrábějí mobily.

P.S. Pro Achjo - tipnul bych si, že do auta liješ benzín vyrobený z ruské ropy, doma pálíš ruský zemní plyn a svítíš elektřinou vyrobenou z ruského paliva v Temelíně a Dukovanech.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 07.10.15 09:02  zden  (149850)

Rusáci...

Nejde jen o počty, ale o to, kdo přichází a kdo odchází :(

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 07.10.15 09:00  zden  (149850)

Rusáci...

No aspoň někdo má v Evropě úctu ke svému národu, svým předkům a svým tradicím. Jinak je všude rozlezlá všelijaká zelenoláskomultikultipravdovská pakáž, která plive do svého vlastního hnízda a otevíráním Evropy jejím největším nepřátelům likviduje to, za co jejich předci bojovali. Jen počkejte, až i u nás zakážou veřejné slavení Vánoc. V Rusku to Rusové ubrání. My ne.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 02.10.15 16:23  zden  (149850)

Mě zaujalo něco jiného

Na EU Times mě zaujal titulek nad článkem s fotkou Lavrova. NVO (New World Order) přestal existovat. Pak mě také zaujalo, že po dvouhodinové diskusi s Putinem Obama utekl před novináři. Ale co bych to tady rozváděl. Všechny informace jsou dostupné. Stačí nechtít je nevidět. Tenhle týden se svět změnil. Díky Putinovi. A jsem přesvědčený, že k lepšímu.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 02.10.15 16:16  zden  (149850)

tohle mne z diskuze na millitary dostalo

BINGO !!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  670.00  +0.45% 
 ČEZ  921.00  -0.70% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 139.00  +0.04% 
 GEN DIGITAL  560.00  +0.90% 
 GEVORKYAN  256.00  +0.79% 
 KOFOLA CS  284.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  786.00  -1.32% 
 MONETA MONEY BANK  96.50  -0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 940.00  -0.13% 
 PHOTON ENERGY  44.60  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  177.00  -0.56% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  -2.41% 
 VIG  770.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 83.35 USD 21:34   
 Zlato 2379.37 USD 21:34   
 Stříbro 29.62 USD 21:34   
 Káva 197.45 USD 21:34   
 Cukr 18.32 USD 21:34   
 Bavlna 76.07 USD 21:34   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.