Příspěvky nebo odpovědi uživatele Justas









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Justas. Výpis příspěvků 151 až 200 (1474)


Téma: Akcie AAA
určitě přečíst (1) 26.03.08 14:22  Justas  (116829)

Skutecne to rekl?

Vsadme se ze vykup nebude?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 26.03.08 14:07  Justas  (116829)

Skutecne to rekl?

Citat:Zaměřujeme se na snižování nákladů a na to, aby byla společnost opět zisková.“Sám beru měsíčně výplatu 8 milionu a nemám důvod se starat o akcie.Jejich uvedení na trh splnilo svůj účel a  mé firmě pomohlo.Každý z našich investorů si měl být vědom rizika svého nákupu

pokud to skutecne rekl, to nevim.

Nekdo z vas tady jednal s aaa na trochu vyssi urovne nez vykupci-prodavac? Pokud jo tak byste veril ze toto skutecne rekl. Celkem z ekonomickeho hlediska by bylo hloupe kupovat vlastni papiry v situaci kdyz je ve strate, ale... To ze to rekl to jsou cela acka, a kazdy investor si udela nazor sam. To ze tam je nejake BV???  to je jeho BV nemate na to narok.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 25.03.08 15:57  Justas  (116829)

AAA prodalo 25% svých akcií v IPO za 55Kč/akcii

Ano, ale to se musi schvalit na VH.  A ty to vis. Jinak ti gratuluji k ziskum z acek, to je totiz vzacnost. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 21.03.08 11:45  Justas  (116829)

Pozor odjíždí

Xenone je videt ze o businessu acek vis z tisku,a od jejich mluvci. Skutecnost vypada jinak.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 20.03.08 15:53  Justas  (116829)

Paralela hodnoty AAA s vývojem hodmoty automobilu

A kvuli 10% tolik rozruchu?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 19.03.08 13:34  Justas  (116829)

můžeme srovnávat

DT - Narodni IPO :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 17.03.08 16:18  Justas  (116829)

xenon nad věcí

Xenone, nemam acka,vim o ackach svoje, kam investovat resi kazdy sam, jenom chci rici, ze casu na nakup bude vice nez si myslime a za cenu BV jeste nakoupime i vice atraktivni tituly nez acka. A hlavne vice likvidni. Jestli ti tato investice vyjde nezapomenu ti pogratulovat. Zustavam ale nazoru ze acka neni burzovnm titulem, predevsim kvuli oboru.  A to uz jsem psal. Trosku pootevru: velmi slozita a nejednoznacna je procedura nakupu zbozi (aut).
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 14.03.08 10:41  Justas  (116829)

Energetika ropa a její zpracování

Velmi propagacni napis. Jsou blizko volby :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 13.03.08 17:23  Justas  (116829)

To jste se dnes tedy nepředali..

citat:Já ti řeknu proč, oni pokud vůz koupí tak do něj mohou bez problému zainvestovat. Takže vůz levně koupí protože kdo chce peníze ihned je ochoten i slevit z ceny a pak jej veznou do dílny a provedou na něm potřebné opravy. to by žádný jiný bazar, který bere vůz do komise neudělal. - upravovat beze zmeny podstaty mas pravo na zbozi take- ESA a i jine auta davaji do poradku take, jinak to nejde- Jen malo mensich bazaru dnes jedou na komise, vetsinou maji auta vykoupenaVzdy jsem myslel ze to delaji kvuli odpisum ( prihlasovani), pokud s nimi budes mluvit, zkus zeptat. Neni to prazdna otazka, prepis auta dne stoji vis kolik + prace po prepisu. Maji k tomu velmi padne duvody.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 13.03.08 16:30  Justas  (116829)

To jste se dnes tedy nepředali..

Xenone, nejde mi furt rozlustit takovou stratu. Pozemky to nejsou, nakup aut , jak jsi psal to take neni, to je zbozi. Tak v cem to je? Ono to u acek neni jednoduchy, oni totiz autaky prihlasuji na sebe,  normalne lide  davaji do zbozi. Delali to tak od zacatku co znam. Nikdy jsem nemohl pochopit proc.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 13.03.08 16:28  Justas  (116829)

podle množství příspěvků

Proste Xenon neco spocital, ostatni chteji vydelat take ale se boji, nu a z toho prameni "diskuze". Vsecho tady o strachu a chamtivosti o nejhorsich lidskych vlastnostech. Klasyka.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 13.03.08 14:42  Justas  (116829)

daňové účtování nákladů a výpočet zisku

Nedotklo. Jsem jine narodnosti. Nemam dlouhe pozice a proto nemam duvod se vzrusovat. Jen jsem jeste jednou precetl zakon a nejsem si jist ze jsem udelal spravne kdyz nedal do nakladu pozemky. Ano nelze odepisovat ale neni tam napsano ze nelze dat do jednorazovych nakladu. O rusku vim svoje a sem to jiste nenapisu. Stejne ti to k nicemu. Jo, ojetiny tam lze dovazet libovolneho veku. Kvetou tam dovozy z USA. Tak prece jsem ti neco naznacil. Zdar/
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (4) 13.03.08 14:05  Justas  (116829)

daňové účtování nákladů a výpočet zisku

Nezkousel jsem tebe, nevim co tato vec ma spolecneho s Ruskem, a nevim jestli tam je mozne anebo nemozne vsechno. Zajimala mi jenom konkretni vec. A ted ti to vratim: proc jsi tak nerfozni? nejdou investice? To je ale aroganci, chlapce. S uctou Justas.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (2) 13.03.08 13:11  Justas  (116829)

daňové účtování nákladů a výpočet zisku

Pasazere, pokud by tak bylo, do nakladu by nslo zahrnout pozemek pod tovarnou ani pod autobazarem. Myslis ze acka spatne zauctovali? :-))) Vazne?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 13.03.08 11:55  Justas  (116829)

expanze do Ruska = problém

Smi se nelegalne? :-))) Co je to stary auto?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 13.03.08 10:49  Justas  (116829)

Bez reakce ?

A jeste , pokud treba mam pozemek vice let timto zpusobem vedeny, muzu ho dat do nakladu po tomu jak ho vlastnim par let?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 13.03.08 10:44  Justas  (116829)

Bez reakce ?

Vysvetli, jak teda acka dali do nakladu (jak pisi Bob) koupeny pro bazary pozemky? Je to ucene spatne? Sam pozemky nechavam na uctu 031 a nedavam do nakladu ani odepisuji.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 13.03.08 10:19  Justas  (116829)

aaa

pardon, neni to totez hmotny majetek. Mimochodem casto opakujici chybou ze ucetni podnikatelum odepisuji nemovitosti vcetne pozemku.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 13.03.08 10:14  Justas  (116829)

aaa

Samozrejme, prave toto jsem napsal. Pozemek neni nemovitost.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 12.03.08 21:51  Justas  (116829)

názorná ukázka

Co kdyz nebudou chtit uzavrit repo? Zustanou FEDu nelikvidni dluhopisy? :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (6) 12.03.08 21:35  Justas  (116829)

aaa

Pozemek muzes odepsat behe ucetniho obdobi.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (4) 12.03.08 21:34  Justas  (116829)

někdo kupuje áčka jinej zase CarMax

Nesrovnatelne jsou to veci. Videls jak prodavaji auta v USA?
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (3) 12.03.08 20:10  Justas  (116829)

Xenone

Rocni zaruka zni hezke , ale to je neuskutecnitelne, protoze kazda ojetina je jina, a hlavne nikdy se nevi jak se s ni zachazelo, na tomto spis udelaji diru do rozpoctu. USA ojetiny: problem se schvalovanim (uvedenim do provozu), tam spis brat jenom luxusni auta. Cinska auta - zatim je pruserkvalita, videl jsem crash  - testy. Myslim, ze hlavni problem acek jsou lide. Je lehky prodavat nove, ojetinu prodat to je jiz trochu umeni. Skutecne umeni ojete auto dobre vykoupit... Zkratka tenhle obchod to je kusovka, prave proto prakticky nejsou na burzach autobazary. Ale drzim ti palce.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (4) 12.03.08 19:30  Justas  (116829)

Xenone

Denny neni amater, a pracovali tam chlapci s VB. Otazkou zustava , jeastli predchozi ucetnitsvi nebylo optimizovano kvuli vstupu na burzu. C povazujes za nenasycene trhy? V Rumunsku a Chorvatsku jde ztuha.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (3) 12.03.08 19:02  Justas  (116829)

Xenone

nezda se ti ze qualita aktivu acek nedostacujici? Zasoby ojetin klesaji cenou dost rychle. V tomto se mi zda nejvetsi riziko. Casto staci nestihnout prodat auto do 3 mesicu, a mas o 10% min. Na druhou stranu jsou to dost liqudni aktivy, to jo. Rad bych vedel kolik maji na placich aut, co tam stoji vice nez rok, a jsou vedeny za cenu porizovani. Je take pravda ze bazary krachujou zridka, vse zalezi na tom, kdo to dela ajak to umi. Győr - tkove malomesto vedle hranic, kdysi se tam vyrabeli nakladaky
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 10.03.08 12:14  Justas  (116829)

prispevek

Myslim, ze tady se pripravuje na likvidaci marginu. Pozor na to. Klidne to muze sjet o stovku niz.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 07.03.08 16:08  Justas  (116829)

Je to jenom hra - dolů a zase nahoru

Prave takove uvahy nabadavaji lide drzet az na MC. Vsechno je prece hra, hra MM nase hra take, dyt clovek od narozeni a do smrti se snazi hrat, a je nestastny pokud mu to neumoznujou. Ale kazda hra, bohuzel, nema stastny konec. Je potreba dopredu vedet, kdy vystupovat. A hodne lidi bohuzel pohrdaji elementarnim rizenim rizik.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.03.08 15:24  Justas  (116829)

- 6 %

Ja ne :-))) On si to odsere sam :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.03.08 14:51  Justas  (116829)

- 6 %

Ne,ne, Klidku, to je jenom zacatek toboganu. Zda se ze nakoupime kolem 200, mozna pod.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.03.08 10:41  Justas  (116829)

ŠPATNÉ

Namestku, napis , proc "polše mesí rozhodnout co s cash"?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 04.03.08 13:39  Justas  (116829)

z TA soudku

Cetl jsem, ze CITIBANK ma vyprodat jeste vysokoqualitnich aktivu az na 150 mld USD, aby si zajistila stabilitu.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 04.03.08 13:27  Justas  (116829)

z TA soudku

Dovolim si mistnim oponovat: tady se prave hraje na fundament.... ale uplne jine banky. Sice Pijacka tady krytizujete ale prave on rekl: kurz delaji akcionari. Toto bych na vasem miste si napsal na velky papir vice krat.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.02.08 15:55  Justas  (116829)

Unipetrol

Ono ani Citibank neni ve strate. Proste cekali Zisk a dostali zisk:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 25.02.08 13:39  Justas  (116829)

Hejl zdraví odborníky:

Chlapci, co tak zalozit SMA , a vyhlasit moratorium na prodej?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 24.02.08 13:48  Justas  (116829)

..us

A co tak lidi, co se snazeji videt svet jaky je , ne podle toho jake chci aby byl? Tento chat je obrazek toho jak lidi behaji za cenou a prozivaji kazde procento pohybu misto uvazovani. Myslim si, ze neni mozny aby se trhy najednou obratily nahoru.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 24.02.08 13:27  Justas  (116829)

..us

Nepsal jsem o ERSTE, za info o kurzu diky :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 23.02.08 19:34  Justas  (116829)

..us

Ty vubec neveris ze akcie mohou klesat dlouho a a vice nez o 10%?
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 21.02.08 13:45  Justas  (116829)

PEGAS

Jak jsi psal, ze dnes trh se nechova ani podle TA ani podle FA uz vubec. Proste ruleta. Snad jen intraday. Davam vzdy na fundament jako zaklad a dnes jsem zpocital pro pobaveni P/E LUKOIL (mel jsem ADR kdysi) a vyslo mi 7.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.02.08 17:00  Justas  (116829)

ještě divi - nedivte se:-)

Co pak, Telefonica nema kde pujcit? :-)))))Takova divi - mimoradna a pro firmu neni prospesna. A jsem si jist ze nebude
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.02.08 16:14  Justas  (116829)

ještě divi - nedivte se:-)

Proc ho drzis? Celkova nalada to muze utahnout tak ze ani divi nebude stacit.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 15.02.08 16:40  Justas  (116829)

kde jste

Vcerejsi optimisti a i s kalibrem :-))) Asi pres noc se pohorsil ERSTE fundament.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.02.08 12:22  Justas  (116829)

opět buffet

Nene , z recese i bazary zaplacou. Tam asi jiny duvody, dyt nic nevime o te firme. Stejne ackam to nepomuze. Muj nazor ze acka tu stratu mohli mit i prdchozi obdobi. Pokud minuly rok meli stratu, tak nedokazu si predstavit co je potreba aby priste meli zisky.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 15.02.08 11:38  Justas  (116829)

A PROTO

At se jedno namoci? :-)) Jak naivni!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 14.02.08 22:16  Justas  (116829)

K šaškům

No to ze ERSTE se odrazi neni potreba zadnou analyzu. Nemyslis? V mem prizpevku neni ale zadne prirovnani, tys to spatne pochopil.  A Xenon jako Pijack take nekdy chyboval. Ty to nevis?  Proste je smesny na burze psat ze nekdo manipuluje. Jinak jiz delsi dobu tady nesleduji kdo jde do shortu nebo longu, take proc by mi to zajimalo? (nejsem unikhrac) Ty vis kam spadne DOW behem roku? Zeptam se kam podle tebe spadne PX, pokud Amerika udela dalsich -10%. Nejasej pokud se toto nestane pristi kvartal, protoze cim dal se to oddaluje tim razantnejsi bude pokles. A ERSTE take mam. Na long. Ale se stop-lossem, dokonce na dvouch uctech. Na tebe pamatuji jak jsi psal na PM jak ten titul je dobrej. Tehdy stal prve kolem 20 000 , mylim se? Tehdy to ale byla stejna firma co ted za 7 000. Ale prave Pijack tehdy psal ze PM je prazdna krabicka. Pamatujes?
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 14.02.08 21:17  Justas  (116829)

K šaškům

Furt nadavate ze vami manipulujou (analytici, Pijack, Xenon)? O kalibru Pijacka bysh se netroufl psat. Az trhy zacnou znovy klesat vzpomenes na svuj kalibr.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 13.02.08 16:15  Justas  (116829)

jenom jak si vykládat reportovaný data:-)

Zda se mi ze to bylo za predchozi mesic. Dovolim si napsat celkovy nazor. 1. DOW jeste vysoko a ma kam dolu. 2. Trvalejsi uklidneni prijde po tomu jak FED zacne zvysovat sazby. Jestli pamatujete, pred rokem a pul asi, jsem psal ze zlevneni sazeb znamena ze FED priznava ochlazovani. To samy ale opacne bude pri zpatecne jizde. To by FED dal najevo ze s likviditou je lip a lze cekat priliv penez i na burzy. O ERSTE: dokud v KOBOSu na oferu se budou objevovat loty 2000 ks, nic dobreho se neda cekat.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 13.02.08 13:57  Justas  (116829)

to bylo keců:-)

Ne ze bych nejak chtel zastat Pijacka, neni treba, ale ten rust bude kratky, staci kouknout na kotace. Nekdo prodava , a furt toho ma ... a asi prodavat musi. Ber to jenom jako nazor, lajcky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.02.08 13:23  Justas  (116829)

Držiteľ akcie má právo na:

Rust podniku povede k rustu cistych aktivu na list. Jinak, si kup PM , a mas slusnou divi na dlouhy casy jistou.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie VIG
určitě přečíst (2) 05.02.08 16:24  Justas  (116829)

BCPP

No uvedeni takovych papiru do SPADu je zoufalost. Myslim ze nejlepsi pro tuto burzu by bylo sjednoceni KOBOSu a SPADu a razantne zmenseni hodnoty lotu. Tipoval bych ze lot ma stat nejvys 1 000 Kc. A meli by tady normalni burzu. Ono to ta recese a rostouci Remoska Kadlece stejne bude nutit neco menit. Nebo budou MM prehazovat papiry mezi sebou cim dal tim vic. Mylim se?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 29.01.08 22:18  Justas  (116829)

Je až zarážející

Diky. Napodobne i tebe.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  678.00  +1.19% 
 ČEZ  914.00  -0.76% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 163.00  +2.11% 
 GEN DIGITAL  560.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  282.00  -0.70% 
 KOMERČNÍ BANKA  784.50  -0.19% 
 MONETA MONEY BANK  96.10  -0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 900.00  -0.27% 
 PHOTON ENERGY  44.80  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  177.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  800.00  -1.23% 
 VIG  774.00  +0.52% 
Komodity online
 Ropa 83.92 USD 17.05   
 Zlato 2415.48 USD 17.05   
 Stříbro 31.50 USD 17.05   
 Káva 205.83 USD 17.05   
 Cukr 18.11 USD 17.05   
 Bavlna 75.96 USD 17.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.