Příspěvky nebo odpovědi uživatele Out of order









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Out of order. Výpis příspěvků 1 až 50 (68)


přečíst (4) 12.10.11 14:46  Out of order  (149239)

Co dividenda ČS

Čau, myslíte, že je pravděpodobné, že ČS bude v důsledku odpisů v ERSTE vyplácet vyšší dividendu než tradičních 30 Kč/akcie? Během první krize, kdy odprodávali Pojišťovnu ČS vypláceli celý roční zisk. Díky za konstruktivní názory ;-) 


Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 10.10.08 07:23  Out of order  (128288)

zrůdnost

Tak dneska pojedem po té skluzavce tak rychle, že se nám bude kouřit od zadku... některý akcie se asi dneska budou už rozdávat zadarmo, co?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.10.08 07:08  Out of order  (128288)

zrůdnost

Tak dneska pojedem po té skluzavce tak rychle, že se nám bude kouřit od zadku... některý akcie se asi dneska budou už rozdávat zadarmo, co?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.07.08 10:02  Out of order  (120251)

mazejte up

ta první vlna po výsledkách byla předvidatelná, ale podle včerejší ameriky, kdy se banky celkem utrhly a je vidět, že se jim vrací investoři jsem čekal , že dneska budem zavírat o 5% vejš. byl to jen pocit, nemam patent na rozum.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 30.07.08 09:49  Out of order  (120251)

mazejte up

dal bych si pozor a dlouho v tom shortu nebyl... ale na to ty jistě pamatuješ. Nějak jsem si to dneska představoval jinak (víc optimismu na všech titulech, ale třeba se to ještě zlepší))
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.07.08 09:38  Out of order  (120251)

mazejte up

už se do toho pustili šorťáci...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.07.08 08:26  Out of order  (120251)

results

ještě když k tomu připočítáš včerejší USA, tak nás dneska fakt čeká euforický den na pražské burze...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 16.07.08 11:52  Out of order  (120251)

aktuální hlášení

já měl za to, že nájmy se sjednávají v eurech a firma funguje v eurech - nevim, proč by měly klesat zisky z nájmů kvůli pohybu eura. problém je posilování měn v regionu střední evropy a plateb, které orco provádí v domácích měnách (možná stavební práce, služby apod.). ORCO nezkrachuje - má majetek k odprodání na získání financování a s poklesem cen rezidenčních nemovitostí to nebude taková sláva.Je snad pravděpodobné, že by se dal koupit byt 3+1 v praze za 1,5 mil? K hotelům apod. se nevyjadřuju, protože nemam představu o budoucnosti. 
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 16.07.08 11:18  Out of order  (120251)

Budou dnes AAA dávat zdarma?

ale fantastický bude, že jenom nákup o korunu výše zvedne kurz o 10%... platí to teda i o poklesu :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 16.07.08 11:06  Out of order  (120251)

Ty p*čo

na tohle už fakt nelze říct nic jinýho.... čumim na to s otevřenou pusou. Ještě že těhlech akcií byc se nikdy nedotknul ani dvoumetrovym klackem...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.07.08 09:16  Out of order  (120251)

Mám koupit nemám koupit.......

záleží na investičním horizontu - pokud je delší než půl roku, tak myslim není moc co řešit...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.06.08 08:13  Out of order  (120251)

Je to započítáno v ceně ?

to je pravda - tenhle projekt je očividně průser... Ale pak máš hromadu úspešných projektů, který (co se objemu investic týče) jistě strčí tohohle bubáka do kapsy - třeba pro mě zajímavá informace byla, že už víc než polovina bytů na projektu Zlota je už prodaná... Podle mě je současná cena prostě úplně nezávislá na úspěšnosti či hodnotě firmy, klesat ještě chvíli budeme, protože "nálada" je takova:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě přečíst (9) 14.05.08 13:57  Out of order  (120251)

Akcie AAA jsou za 30 Kc slale levne!

já ti nevim, ale takhle přeplácet firmu, která je fakticky ve ztrátě mi příjde opravu rizikové spekulování. To,že musí zbrzdit expanzi nebo rušit některé pobočky mi zase nepříjde jako supr zpráva. Uznávám, že jediné pozitivní světlo do toho vnáší možná angažovanost PPF, která umí vydělt peníze na všem - otázka ale, co z toho budou mít AAA. Klidně mi tu klikejte na nečíst, protože jdu proti proudu a nesdílím nadšení všech, co za den udělaj 5%. při týhle likviditě to potom taky může zatraceně rychle letět dolů - ostatně, to už předvedli, že?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 02.05.08 11:10  Out of order  (123262)

Čísla

tabáku moc nerozumim, ale co kdyby to byly obavy akcionářů z toho, že ty slušné výsledky přineslo loňské předzásobení levnějšími cigáry kvůli daním a letos může dojít k výraznému propadu? Člověk, který drží tyhle akcie, musí být fakt od povahy bulldog, aby neutek jinam...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě přečíst (5) 27.04.08 12:37  Out of order  (112738)

potrebuji pomoc se seminarni praci

tomu se říká sentiment... ikdyž jsou jejich výsledky možná slušné, akcie firem, které mají co dočinění s realitami jsou v nelibosti investorů (je s nima spojeno dnes poměrně velké riziko). Když se akcie developerů obchodují běžně s diskontem cca 50-60% k NAV, ECM není výjimkou. Jde o to, že tyhle firmy mají v portfoliu hromadu nemovitostí, které v případě příchodu recese nebudou mít účetně vykazovanou hodnotu. Dalším problémem jsou přísnější podmínky pro poskytování úvěrů developerům od bank. Jelikož developeři běžně využívají k financování projektů převážně cizí kapitál, je možné že při uzavření či omezení těchto zdrojů nebudou schopni financovat plánované projekty. Firmy, které nedělají svůj core business (v tomhle případě postavit projekt a ten prodat) nemají tržby a tím tedy ani zisky. Kdo potom chce takovou firmu? Jen akcionáři s nízkou averzí k riziku, spekulanti, věční optimisté (a případně ti, co vědí víc než se na trhu běžně ví). V době, kdy je každej poprděnej z možné recese a ceny jiných (méně rizikových firem) jsou kolikrát až nesmyslně nízko, je opravdu jen málo těch, co chtějí malou firmu s krátkou minulostí a nejistou budoucností. Proto nabídka převyšuje poptávku a cena klesá. Na závěr: Na psaní seminárek používám trochu jiné zdroje informací, spolehlivější než internetové diskuze. Měla bys to zkusit taky:-) Minimálně na Patrii něco určitě najdeš a v novinách se toho v uplynulých měsících napsalo taky hafo.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 26.04.08 11:20  Out of order  (112738)

výplata dividendy

jakým způsobem probíhá výplata dividendy? akcionář si může vybrat mezi penězi nebo akciema - jakym způsobem se to má hlásit, jak se to bude doručovat apod.?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.04.08 09:03  Out of order  (112738)

Dividendy

To si je radši zase půjčí v rámci skupiny :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.04.08 17:18  Out of order  (120251)

Co to tady vyvádíte!

To víš, že je... Já jsem například koupil Pegas před výsledkama za 650 no... a říkal jsem si, jaká to byla fajn cena. A ten sešup nebere konce :-) ale ještě počkám a dokoupim.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 17.03.08 10:09  Out of order  (120251)

proč tak levno

to je nízka likvidita....nic jiného
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 03.03.08 08:41  Out of order  (120251)

ZLATO a USA

to se pak zase někdo zeptá: "sakra, má zlato opravdu takovou hodnotu?" a bude to něco jako s těma hypotékama:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 02.03.08 14:11  Out of order  (121623)

Proč takto ocenit?

sem asi blázen, ale věřím tomu.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 18.02.08 09:58  Out of order  (120251)

ct investorsky magazin

jo, viděl jsem to. Nic moc se tam nařešilo. Budoucnost je růžová. Hodně mluvili o té nové výrobní lince, že prý má dobré výsledky. Analytici říkali, že je kvalitní a defenzivní titul s perspektivou významného růstu atd. Normální investorký magazín = takové trochu tlachání do větru a nic, co by člověk nevěděl.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (9) 10.02.08 14:05  Out of order  (112738)

idnes

co myslíte:http://cenybytu.idnes.cz/rok-2008-tisice-novych-bytu-0h8-/cbclanky.asp?c=A080207_180135_cbclanky_webví autor článku něco o "ochlazení" amerického a britského trhu s realitami, horším přístupem k úvěrům na projekty apod. nebo je situace v ČR tak růžová? V případě, že by to všechno bylo, jak se ve článku píše, tak není důvod k propadu cen akcií našich developerů.... ale je tu ten otazník, no.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 09.02.08 19:13  Out of order  (112738)

re: prostě někdo zase objevil Ameriku?

Já nechci nikoho strašit. Jen co já vím, tak anoncovali, že budou letos v zisku (nižším než vloni, ale v zisku). když to klesne k těm dvaceti, tak o tom budu uvažovat. Potenciál firma rozhodně má, ale tahle cena je ještě vysoká...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 09.02.08 11:43  Out of order  (112738)

prostě bazar....

pegas, to je úplně jiná firma a už přece jenom trhem trochu ověřená, je to podle mě defenzivní titul, který je pro tuto dobu dobrou volbou.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (4) 08.02.08 21:24  Out of order  (112738)

prostě bazar....

v hospodářkách je zajímavý článek, který jistě nepotěší akcionáře, link je :

http://ekonomika.ihned.cz/c1-22923640-autobazar-aaa-auto-ocekava-za-rok-2007-ztratu

zase se ukazuje, jak umí management "pracovat" s účetnictvím - např. rozhodně nemohli zaúčtovat některé nákladové položky před vstupem na burzu, to by přece nebylo běžnou praxí naší bazarové burzovní společnosti. Prodali nablejskanou a našlapanou akcii (možná měla i voňavý stromeček na šaltrpáce), která je spíš rachotinou. oni to prostě umí :-). Těch 20% zisku na dividendách možná znamená, že budete doplácet?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.02.08 08:55  Out of order  (112738)

doporuceni

dobré ráno, co to hlásí deutsche bank na erste? nemam teď přístup na zelenou patrii. dík
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.08 09:01  Out of order  (112738)

co je to za zprávu na patrii

tipuju, že goldman snižuje cílovku na 3 eura a doporučení spálit :-)... napište to sem někdo, please!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 31.01.08 16:12  Out of order  (112738)

bezpečný přístav

sice je to nadupaná firma, ale tomuto titulu bych "bezpečný přístav" rozhodně neříkal.... jak se něco obchoduje mimo burzu, má to vždy značná rizika, která z toho plynou. Navíc současný stav věci (po výsledku arbitráže) se mi moc nelíbí, ale jako vždy fandím všem minoritám!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (4) 25.01.08 10:17  Out of order  (120251)

Kde jsou Ti pisálci

já jsem tu třeba ještě nikdy k AAA nic nenapsal, ale s těma příspěvkama je to tak všude. Na každym titulu ještě předevčírem každej viděl jen to nejhorší, skoro všechno mělo reálnou cenu 30% apod. Jen si v americe banky trochu polepšili, tak hurá a nakupujem jak zbrklý a provoláváme slávu všem titulům. Včera jsem opravdu nevěřil svým očím. Opravdu stádo... nicméně za AAA bych v současnosti 30 Kč nedal. Supr, že jim rostou prodeje a maj fůru novejch poboček, ale už jenom to, ale zatím to na mě působ tak, že maj velký problémy s financováním svojeho růstu. A skutečnost, že majorita si z velké částí výnosů z IPO vyplatila dividendy, který si odhlasovala před vstupem na burzu... uvidíme, jaký budou výsledky (a hlavně CF).
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 24.01.08 09:40  Out of order  (112738)

začne se zase prodávat?

co myslíte? začnou se zase realizovat slušné zisky a burza nám povadne? já bych si tipnul, že jo...
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 24.01.08 09:25  Out of order  (112738)

Malí akcionáři dostávají za své akcie méně než by měli

ano, tohle je krutá realita... ale naše zákony to umožňují. Doufejme, že ti dva drží taky akcie AMO a budou s tím chtít něco dělat, ale spíš je to takové to plácnutí do vody...
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.01.08 22:37  Out of order  (112738)

Pokles

fantasto..... pod 2 to bych teda fakt neřekl. byl by to teda bezvadnej kauf
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 11.01.08 11:14  Out of order  (112738)

Reforma-Nechutno

viz jeden nejmenovaný politik: Přátelé, nechci se Vás dotknout, ale kdo z Vás to má?....;-)
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 11.01.08 09:18  Out of order  (112738)

hujjjjjj

tolik překlepů v jedný větě.... chtěl jsi jistě napsat 59, žejo? zbytečně tu děsíš lidi :-) Prý to je kvůli makroekonomické situaci v Rumunsku. Nevíte někdo něco o makroekonomické situaci v Rumunsku?;-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 10.01.08 20:26  Out of order  (112738)

vážný dotaz

Výsledky by měly být slušné, americké kšefty Erste nedělala, CEE (Rakousko, ČR, SK) jsou stabilní trhy, kde retail je bezproblémovej...Pokles je dle mě přehnaný a způsobený souběhem několika faktorů:na začátku byla poměrně přepálená, takže korekci potřebovalaamící (City) se titulu zbavujou část tý původní ceny právě odrážela možnost, že Erste bude chtít nějaká velká banka převzít=což teď nehrozí (tohle je jen muj názor)nesmyslné downgrade a jiné žvásty analytikůprudký poklesy pak vyvolaj pochybnosti a lidi radši prodávajnejistota a sentiment, který i u slušných titulů velí: prodávejte, vše se řítí do řitino to je asi vše....myslim, že pro erste nebude problém za čas znovu na minimálně těch 1300 dosáhnout. v horizontu roku to vidim jako víc než pravděpodobné, ale já sem jenom nezkušenej drobas, takže mě neberte zas tak moc vážně...
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 10.01.08 15:22  Out of order  (112738)

diskuze

co myslíte (a zajímají mě střízivé odpovědi), neblížíme se už do finále? vyprodává se všechno bez ohledu na reálnou hodnotu, PX padá o 4% div nehoří v atmosféře... nepříjde alespoň částečné zotavení (korekce pádu). dík za konstruktivní názory.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě přečíst (3) 10.01.08 14:57  Out of order  (112738)

exploze

na pankráci již management ECM připravuje nálože, aby odpálil a srovnal se zemí, co tu po firmě zůstane - nebude nám to přece kazit panorama prahy,že?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 10.01.08 12:04  Out of order  (112738)

to je komedie...

pojďte dáme si taky každej nějakou cílovku, třeba nám to na patrii taky hoděj :-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 27.12.07 18:43  Out of order  (112738)

Tak to bude vostrý÷))

fanoušci American pie jistě vzpomínají i na MCBP :-D
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ZENTIVA
přečíst (3) 27.12.07 18:39  Out of order  (112738)

jemný dotaz

to je přece proto, abysme mohli více opisovat od USA;-)
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 27.12.07 11:39  Out of order  (112738)

nechápu

proč to proboha někdo prodává za tyhle ceny, když celej SPAD roste?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 15.12.07 16:19  Out of order  (112738)

srandisti či sebevrazi?

vy jste ale prognostici.... :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 08.12.07 09:26  Out of order  (112738)

bude dolar posilovat v roce 2008???

Tohle je věštění z křišťálové koule... Trhy v Americe teď očekávájí, že FED sníží sazby o 25 bodů na dalším zasedání a o dalším snižování sazeb se spekuluje ještě na jaře. Tyto fakty moc nadějí pro růst v následujících měsících podle mě nedávají. Pokud bude dolar posilovat k euru, tak to nebude ani tak zásluhou mohutného oživení ekonomiky USA ale nějakýma přůšvihama v eurozóně. Z Evropy zaznívají hlasy o vyšší inflaci a hlavně, že silné euro může zásadně ohrozit některé ekonomiky (viz. vystoupení Tricheta, šéfa Airbusu a dalších). Osobně očekávám spíš mírný pokles dolaru nebo pohyb v současném pásmu. Ale jak jsem řekl, vypadne nějakej kostlivec ze skříně a může být všechno úplně jinak...
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 22.11.07 09:43  Out of order  (117729)

grrrrrr

když se to to se*e, tak se to sere... vážně mě nepřekvapuje, že jsme opět nejhorší ve SPADU.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 15.11.07 09:49  Out of order  (117729)

erste už musí vyšplhat nahoru

Taky už tečete z toho, jak nám Erste ukazuje, jak to umí směrem dolů? Člověk aby pořád dokupoval...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.11.07 18:06  Out of order  (112738)

Vyrovnání státu s Mittalem

to je možná až moc optimistické.... to bysme ani nevěděli, co s těma chechtákama dělat. Na pohádky nevěřim, ale tohle dopadne dobře. Ne možná úplně jak říkáš, ale dobře!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.11.07 14:23  Out of order  (117355)

nástup

je pravda, že v tomhle dneska vyhráváme :-) ale jinak jsem to myslel čistě lingvisticky - "Erste" je německy "první"
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ZENTIVA
spíše nečíst (3) 08.11.07 14:16  Out of order  (117355)

rumunsko

ano, to bude ... :-) Investovat teď do týhle firmy je tak trochu ruská ruleta, ale přiznávám, že mám taky chuť si zahrát!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.11.07 14:10  Out of order  (117355)

nástup

tak jsem se právě přidal do klubu "jedniček"... doufám, že nebudu litovat... už snad v tom rakousku pochopěj, že nemá smysl to tlačit dolů a vystartujem k 1600!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  -0.29% 
 ČEZ  907.00  -1.09% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 129.50  +0.36% 
 GEN DIGITAL  550.00  +1.85% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  277.00  +0.36% 
 KOMERČNÍ BANKA  790.50  -0.94% 
 MONETA MONEY BANK  98.20  +0.72% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 820.00  -0.54% 
 PHOTON ENERGY  44.20  +2.43% 
 PILULKA LÉKÁRNY  176.00  -2.22% 
 PRIMOCO UAV SE  845.00  -0.59% 
 VIG  775.00  +0.65% 
Komodity online
 Ropa 82.44 USD 14.05   
 Zlato 2356.08 USD 14.05   
 Stříbro 28.59 USD 14.05   
 Káva 200.65 USD 14.05   
 Cukr 18.89 USD 14.05   
 Bavlna 74.64 USD 14.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.