Příspěvky nebo odpovědi uživatele mudrc
ČRO to je jak Ukrajinská pravda
Zdanění
Zdanění
Tak nám cena elektřiny pěkně padá.
Když to takhle vydrží měsíc, tak by jsme se neměli obávat daně z nepřiměřených zisků, ale těšit se na dotace za nepřiměřenou ztrátu :)
Predikce dalšího vývoje.
Elektřina během následujících dvou až čtyř týdnů padne na cca.300EUR, vláda se poplácá jak bylo vyslání signálů účinné, pochopí že další daně by byla jen zlodějina, že už většinu peněz z cen elektřiny má a že získat zbývajících 30% od minority by stálo spoustu peněz a práce. Celé to vyšumí, někdo levně prodá, někdo nakoupí a jen Rup s Monem budou mít pořád houby.
Věřím jen statistice kterou si zfalšuju sám.
Ono je to malinko jinak, stačí se podívat na aktuální ceníky v DE a CZ.
Válka
Už se na to vykašli, s takto podprůměrnou propagandou tě Puťka pošle na Sibiř, nebo budeš vypaden z okna. A to ti přece za těch pár rublů nestojí.
Ze slušnosti Ti ale odpovím na tvé otázky:
Je to válka, kterou rozpoutal botoxový Adolf Liliputin
Rusko nemá formuli 1, už teď brečí že USA poslali HIMARS. Má civilizovaný svět poslat víc?
Né každý most sice unese vše, ale naše mosty jsou v mnohem lepším stavu, než ty v Rusku. Tam nemáte pár kilometrů od Moskvy ani asfaltové silnice.
Víme že se bojí.
Řekl bych spíš miliardy v prachu, kvůli rozmaru skrčka.
Vůbec nechápaš, že ponorky jsou dopravní prostředek, není to vodní elektrárna, ani neslouží k přečerpávání vody.
Ano, jste na tom v Rusku opravdu špatně.
S tím idiotem máš taky pravdu, ale to máte z toho chlastu.
70procent ČEZu patří lidem!
Jsem myslel, že je už lobotomie zakázaná, inu co, mýlil jsem se. Pleteš dvě věci dohromady, majetnická práva a trestní odpovědnost! Podílník je majitel! Když někdo tvým autem způsobí škodu, tak jseš pořád majitelem auta, ale nejseš trestně zodpovědný za jeho činy. To je přesně důvod, proč není majitel akciovky trestně zodpovědný za Ferdu, kterej v práci něco zanedbal! Opravdu nejdřív dostuduj základku a pak veď tyto diskuse. Jseš úplně vedle, tady je škoda slov.
Zastropování cen
:) Vajíčka jsou produkt, produktor je zase něco jinýho!
Ty fakt válíš, pokud Tvý příspěvky uvidí Puťka, tak budeš vypaden z okna, nebo jedeš na Sibiř.
Závěr je jasný :
Ono se to nezdá, ale jeden známý provozuje malou vodní elektrárnu (jen několik kW) a v brzké době ho čeká rekonstrukce náhonu v ceně cca. 500tis a to prý naštěstí turbínu řešit nemusí. Elektrárnu provozuje už téměř 40let a pořád mu rekonstrukce nedávala smysl, až letos. Když ale slyšel, jak je státem označován za zloděje a že má nezasloužený zisk, tak se na to prý vykašle a své "dítě" nechá dosloužit. Fakt mi ho bylo líto, poctivej člověk, celej život dřel jak bulhar, každýmu pomáhal....
Opravdu nevím kolik jsou náklady na provoz vodní elektrárny, ale když započítáš náklady na vybudování, revize, obsluhu, údržbu, opotřebení, její životnost, tak to asi bude celkem raketa. Náklady na výstavbu můžou být řádově i desítky miliard!
Chápeš, že díky elektrárnám postaveným za socíku víc jak 70% zisku z té zlé burzy jde do kapes státu?
Zastropování cen
Koukám, že dnešní trolí služba nemá základní jazykové dovednosti, myslel jsem si že alespoň strojový překlad pokročil mnohem víc.
Pšenice se pěstuje, ovce se chová, vajíčka se snáší a pro majitele farmy je vajíčko prudukt, takže je produkuje.
Vím, je to složitý, ale pokud nebudete mít tyto znalosti, tak Vám Adolf Liliputin platí úplně zbytečně. Ukazuješ tak jen kam až může Rusko klesnout.
Chyba statistiky?
Pane Kovanda, většinou s Vámi souhlasím, ale dnes se to moc nepovedlo. V článku máte 2x stejný obrázek.
Já bohužel nemám tak "čerstvá" data kterým bych mohl věřit, ale podle Eurostatu jsme na tom ještě nedávno nebyli vůbec špatně. Viz. https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Electricity_price_statistics#Electricity_prices_for_household_consumers
Jak si zdůvodňujete takovou změnu, není to spíš jen chyba statistiky? Dovedu si např. představit při takto rychlých změnách cen elektřiny, že Vaše údaje pro ČR jsou o několik dnů novější a tudíž porovnáváte jablka s hruškami.
Vše je postavené na hlavu
Vidím, že tento HOAX o levném prodeji a drahém nákupu pořád žije :)
Ve skutečnosti ČEZ na burze prodá tomu, kdo nabídne nejvíc a "ČEZ prodej" (nebo jiný dodavatel) nakoupí od toho, kdo je ochoten dodat nejlevněji. Ceny se tedy +- neliší, ale burza zabezpečí konkurenční prostředí. Tzn. aby např. ČEZ nepomohl firmě "ČEZ prodej" dočasně sníženými cenami zbavit se konkurence.
Dokonce díky dopředu nakoupené elektřině "ČEZ prodej" aktuálně dodává koncovým spotřebitelům levněji, než nakupuje.
Kdyby blbost nadnášela....
Lžeš, ČR nemá ani z daleka nejdražší elektřinu, viz např. eurostat, https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Electricity_price_statistics#Electricity_prices_for_household_consumers
Kdyby jsi nebyl jen tupá hmota, která papouškuje nenávistné kecy looserů, tak by jsi např. věděl, že nám někdy i Němci PLATÍ za to, že si přečerpávačka Dlouhé Stráně od nich veme nadbytek energie a pak ji později Němcům ještě zpět prodá. Jestli nevěříš, tak si domluv exkurzi, stojí to za to!
My ty kapitalistické zrůdy rozdrtíme ocelovou pěstí socialismu!
2) To bych netvrdil, zrušení emisní povolenky dokáže srazit cenu elektřiny z uhelné elektrárny téměř o 100EUR/MWh. A pro výrobce je sakra rozdíl jesli 50EUR vydělá, nebo prodělá. Jestli provoz JE v DE nejde obnovit nevím (nejsem jaderný expert), ale minimálně bych poslední 3 jaderky nevypínal. Problém s nedostatkem uhlí asi není, pokud vím tak se dováží d ČR i z Austrálie. Ono to uhlí je lépe stlačená energie, než plyn a proto je přeprava smyluplnější.
3) to by šlo, když bude nejhůř, tak omezíme v zimě část výroby (tak jak za kovidu) a děti budou mít "plynové prázdniny". Hlavně se z toho nepo...t
Lichva
To bude nejlepší řešení, bez elektráren nepůjde elektřina a lidi pak možná přestanou remcat, závidět a začnou myslet.
My ty kapitalistické zrůdy rozdrtíme ocelovou pěstí socialismu!
Autor ale zapomněl zmínit, že stát vlastní v ČEZu 70% podíl, který vyrobí víc elekřiny, než domácnosti v ČR spotřebují. Níkdo státu nezakazuje prodávat "jeho" elektřinu lidem za jakoukoliv "správnou" cenu, na to souhlas minority nepotřebuje.
Dokáže vůbec autor pochopit, že když zakážete prodávat cokoliv nad určitou cenu, tak se to prostě nebude vyrábět? Že když náklady z paroplynu budou 20kč, tak nelze prodat za 10kč ikdyby jste na energo firmy uvalili 120% daň. Podívejte se jak dopadla Francie s určováním správné ceny za elektřinu, díky podfinancované údržbě jim stojí každá druhá jaderka! Jak dopadlo Maďarsko s určováním ceny za paliva, .... Je tu spousta příkladů z minulosti, ale někteří jsou nepoučitelní.
A jak z toho ven?
1) Nejdřív si musíte uvědomit, že je vysoká cena způsobena převyšující poptávkou (odklon od fosilu, zákaz spalováku, elektroauta,..), nedostatečnou nabídkou (vypínání JE v Německu, podfinancovaná údržba JE ve Francii), sankcionováním stabilních elektráren(uhlí, jádro) a dotací nestabilních elektráren(slunce, vítr).
2) Dočasně zrušit emisní povolenky, ať můžou jet na plný výkon všechny elektrárny. Obnovit provoz JE v Německu a zahájit stavbu nových elektráren. Přestat vyhrožovat výrobcům elektřiny, spíš se jich zeptat jak jim stát může pomoct aby mohli vyrábět víc!
3) Pokud to nepomůže, tak omezit spotřebu a možná i dost brutálně. Např. zákaz jízdy elektroaut v zimě.
Ono totiž až lidi budou platit nové ceny, tak rostoucí cena zapůsobí "samoregulačně", sníží tak spotřebu a tím pak i cenu. Naopak pokud budete regulovat cenu, tak dřív nebo později narazíte na strop kolik el. se vyrobí a výrobce pak řekne: "Bohužel vyrobení další elektřiny by pro mě za tyto ceny bylo ztrátové, takže další ele. již nemáme, počkejte až bude svítít/foukat". A toho já se dožít nechci!
Volební slib je smlouva jako každá jiná!
Putina sem nemotej, já jsem volil stranu v ČR. Odkud rohlíčku bere, mě nezajímá.
Jinými slovy: "Vážený zákazníku, slibované křupavé rohlíčky nemúžeme dotat protože ..(cokoliv, důvod mě nezajímá).. Přejete si peníze vrátit (opakovat volby), nebo se s tím smíříte a berete co máme?"
Volební slib je smlouva jako každá jiná!
Přesně tak! Ono i když jdu koupit rohlík do obchodu, tak v podstatě uzavírám kupní smlouvu a stvrzuji ji provedením platby. A pokud jsem byl podveden (např. rohlík nemá uvedenou gramáž), tak odstupuji od smlouvy a prachy dostanu zpět.
Tady nám slibovali křupavé rohlíčky každý den, ale místo toho se vymlouvají a prý musíme pochopit, že rohlíčky budou poloviční a budou stát dvojnásob.
.../p>
Regulovat cenu e-třtiny doporučuje 9 z 10 instalatérů
Tož já bych si s dovolením odpověděl na tento kvíz.
1) primárně farmaceutickým firmám, ale část dostane i nemocnice, nebo ta sestra co to píchne.
2) do státního rozpočtu.
3) nevím které korporace myslíte, ale obecně to bývá výplata dividend.
Tuším že jste nám tím chtěl sdělit nějaké tajné info o spiknutí, ale uniká mi jaké. Měl bych tedy pro Vás taky jeden kvíz:
1) Myslíte si, že je Země placatá?
2) Byli jsme na Měsíci?
3) Jsou chemtrails realita?
Je jedno jak tu krádež nazvete pořád to bude krádež!
Celá situace s cenou energií je zapříčiněna převyšující poptávkou a nedostatkem nabídky. A ti naši inteligenti chtějí celou situaci vyřešit dalším zdaněním nabídky? Copak se tam nenajde někdo rozumnej, kdo jim vysvětlí že jedinou cestou ven je buď snížit poptávku, nebo zvýšit nabídku? To si myslí, že teď někdo v ČR postaví novou elektrárnu? Ani prd, postaví ji v Německu a bude elektřinu prodávat do ČR!
Cena elektřiny
Podle posledních zpráv (06/22) má na letošní rok ČEZ prodáno 92% elektřiny za cenu 83EUR, do konce roku to možná bude 98EUR. Pokud pracujete v energetickém průmyslu, tak by mě zajímalo na jaké pozici, Vaše info neodpovídá realitě.
Elektřina s dodáním na letošní rok se sice pohybuje okolo až 400EUR, ale úplně ta stejná elektřina s dodáním letos se prodávala před dvěmi roky za 40EUR. A těch 83EUR je průměr, ale jestli cena půjde nahoru/dolů nikdo s určitostí neví (předtím zase 10let klesala), proto se elektřina prodává průběžně.
Jaký má zisk stát na ČEZu?!
Ona přesnost výpočtu je nezajímavá, ale pěkně to ilustruje nesmyslnost této nové daně. A kdo bude další? Jak řekl tuším SatanJura, tak "Nikdo si nemůže být jist". Možná dostanu i já speciální daň za FVE, co mám na střeše.
Nevím školy nemám
Stále jste mi neodpověděl na mou otázku.
Já Vám ale na Vaši otázku v rámci slušnosti odpovím. Ano myslím si, že pokud se s elektřinou obchoduje v rámci jednotného trhu EU, tak je úplně jedno, jestli je burza v Lipsku, v Praze, nebo kdekoliv jinde. To na cenu nemá žádný vliv. Ikdyby se třeba akcie ČEZu obchodovaly na Nikkei, tak bude cena +- stejná jak v Praze. A teď prosím o to Vaše revoluční řešení, jak určit férovou cenu elektřiny bez burzy a vyrovnat tak nabídku a poptávku.
Nevím školy nemám
Vypadá to, že jste skutečný odborník. Prosím o detailní popsání lepšího způsobu jak určit férovou cenu bez burzy. Žádná strana, ani komise to ale lépe nikdy umět nebude! Jenom neříkejte náklady + přiměřený zisk, to si totiž každý představuje jinak.
Ále no tááák!
Vzpomeňte si např. na IPB (Nomura). Když už stát zachraňuje, tak je to sakra drahý, většinou si takto kupuje podíl ve firmě, nebo ji vklidu zlikviduje. Zadarmo, to ale není!
Tady se ale krade za bílého dne. Např. jeden můj známý, krátce před důchodem, měl cca. 200tis. v hotovosti. Celý život čte, na svůj věk se udržuje, nekouří, nepije, sportuje. A protože věděl co se děje na trhu s energiemi a nemá možnost fotovoltaiky, tak se rozhodl si pořídit akcie ČEZu. Tomu taky stát dnešní ztrátu proplatí?
To co se děje dnes, je to stejný jak v roce 1948, jen se to jmenovalo "Milionářská dávka" a důvodem bylo sucho.
Nebo se podívejte na EdF, stát tak dlouho házel klacky pod nohy, až to za pár šušňů koupil. Chcete aby i ČEZ skončil jako EdF s popraskanými sváry na jaderkách? Stát je totiž sakra špatnej hospodář.
...
To radya
vzpomínám si, že jste s Lomikarem po velkém výplachu v r. 2008-2009 budovali pozice v 700-800 Kč/akcie. Zajímalo by mne, zdali tyto akcie máte stále v portfoliu?
Hleda se
Lomikar tu nedávno byl, byl ale znechucen úrovní diskuze, tak to zabalil a odešel.
Na rok 2020 je předprodáno za 34 5 EUR
Velcí hráči se dívají podstatně dále, než do r. 2020 a to je rozhodující pro cenu akcie.
Kdepak vábení;tvrdá realita - futures EEX nad 40EUR a rostou....
To Mono - dle mého názoru je klesající forwardová křivka (jak dlouhou dobu uvádíš) chybným argumentem pro vývoj ceny elektřiny a historie to potvrzuje. Před pár lety klesla cena k 20 EUR při klesající forwardové křivce, dnes je cena téměř dvojnásobná a forwardová křivka je stále klesající! Souhlasím s názorem Tondy.
Kdepak vábení;tvrdá realita - futures EEX nad 40EUR a rostou....
To Mono - dle mého názoru je klesající forwardová křivka (jak dlouhou dobu uvádíš) chybným argumentem pro vývoj ceny elektřiny a historie to potvrzuje. Před pár lety klesla cena k 20 EUR při klesající forwardové křivce, dnes je cena téměř dvojnásobná a forwardová křivka je stále klesající! Souhlasím s názorem Tondy.
... to Moon to Mono
Nesouhlasím s nálepkou, že Mono je lhář. Jeho příspěvky čtu řadu let a jsem přesvědčen, že je píše podle svého nejlepšího svědomí a na základě svých schopností, znalostí vyslovit svůj názor. Rozhodně bych ho nepodezíral, že své příspěvky píše za účelem dezinformace, manipulace či vědomého šíření lží. Je na každém investorovi, co si z toho vezme. Je známo, že investor, který se rozhoduje podle toho, co kdo napíše, je cesta do záhuby. U Vás mi vadí, že s tímto hodnotným příspěvkem přicházíte po raketovém vzestupu akcií ČEZ od úrovně 420Kč. Proč jste na lži pana Mona neupozornil investory daleko dříve ???
lomikar čf
děkuji Lomikarovi a ostatním, kteří odpověděli na můj příspěvek z minulé soboty. Systém EU založený na velmi početné byrokracii , na přerozdělování značného množství veřejných pěnez , vždy povede k tomu, že se značná část prostředků prožere, odkloní či šikovně rozkrade. Nevidím reálně, že by soudruzi z Bruselu šli do sebe, dobrovolně se vzdali všech neskutečných výhod a začali se chovat odpovědně ve prospěch nastartování hospodářského růstu EU, tomu vážně nevěřím. V našem státě se toto nehospodárné a zločinné chování (v mnoha případech bohužel legální) politické garnitury dotáhlo k úplné dokonalosti. Nedávno jsme se oficiálně dozvěděli, že "křehká dívenka" může řídit bez jakékoli odbornosti kterýkoli významný resort, důležitá je hlavně politická zdatnost, uspokojit sebe a všechny kolem. Jak to potom vše může dopadnout? Děsím se toho, abychom hospodářského růstu a prosperity nedosáhly krvavou cestou. Z minulosti víme, jak to dopadne, když obyčejný lid je totálně oškubán. K ČEZu : Souhlasím s Mono, že fundament ČEZu se i dle mého názoru za poslední léta výrazně snížil. Ono není divu, když managment polostátní firmy ve spolupráci s mocnými a kamarády neustále něco odklání ke spokojenosti všem zúčastněným Bůh ví kam, bohužel ne ke spokojenosti akcionářů. I když se to zdá dnes nevýhodné, já svojí posici na ČEZu držím. Vybudoval jsem jí po magavýplachu v r. 2008 (před tím jsem se úplně vyprodal) a v r. 2009 vybudoval novou s průměrkou 720Kč/ks , už ale jenom za prostředky, které jsem na burze ( převážně ČEZu) vydělal. Spokojím se zatím s dividendou a ukáželi se, že ČEZ úplně spěje do ......., posici prodám. ČEZu a všem co drží posici na ČEZu zdar
lomikar cf
vždy jsem si rád přečetl kvalitní příspěvky těchto pánů (myslím, že čtenářů byla pokaždé dlouhá řada,mám stále v paměti dávné doby tuším od r. 2004) a je bohužel škoda, že už se delší dobu neozvali. Dnes mám konečně trochu času a tak jsem se začetl do jejich posledních příspěvků z minulého roku např. www.kurzy.cz/nazory/default.asp?A=C&id_m=3118 . Ty vyzněly v podstatě ve smyslu - v dohledné době nebude důležité, kolik bude stát elektřina, ale jestli vůbec bude, dlouhý příběh privatizace energetiky u sousedů skončí a fundament ČEZu se musí prosadit apod. Potěšilo by mě, kdybyste našli chvilku a napsali Váš názor k dnešnímu dění ohledně ČEZu, k současné situaci evropské energetiky,k současné stále se snižující ceny silové energie na EEX apod. Děkuji.
to Zdenek
díky za tvůj čas a tvůj pohled na současné dění na kapitálových trzích.
to Zdenek
Zdravim te Zdenku,
nemám ekonomicke vzdělání a tak si vždy rád přečtu fundované ekonomické příspěvky, ty tvoje mezi fundované a zajímavé určitě patří. Ve svém srpnovém příspěvku " hlavně klid" si po větším propadu vyslovil názor, že by si akcie ČEZu neprodával. Chci se tě zeptat s 2. měsíčním odstupem, chce to stále klid a akcie ČEZu dle tvého názoru držet a neprodat?
Patřím mezi dlouhodobé investory, svoje první nakoupené akcie ČEZu jsem prodal po dlouhé době před krizí v r. 2007 v průměru cca 1100 Kč/kus, v r. 2009 jsem vybudoval novou posici s nákupkou v průměru 730 Kč, ale už za peníze, které jsem na burze vydělal. Také předpokládám, že ČEZ nezkrachuje, takže v nejhorším případě mi snad něco zbyde.
ČEZu a Tvým investicím zdar !
to Lomikar
zdravím tě Lomikare,
jako jeden z mála jsi předpověděl v r. 2008 mega výplach kapitálových trhů, který doopravdy nastal. Zajímal by mě tvůj názor na dnešní dění, nenastane něco podobného, ne-li horšího a jak by to eventuálně ustál v delším horizontu ČEZ ?
ČEZu zdar !
P.S. Nedávno jsi napsal svůj odhad ceny pro příští rok cca 1400 kč/kus, no nevím, já bych se spokojil i s tísíci kačkou.
Dlouho jsem tu nebyl
díky Ashi za odpověď a všem, kteří se vyjádřili k tomuto zajímavému příspěvku. Nějak mi nebylo úplně srozumitelné, co tímto poměrem a tím signálem ke koupi ČEZu chtěl vlastně Zděněk říci (BTW, jeho fundované příspěvky si vždy rád přečtu). Já osobně sázím na zvyšující se inflaci (a tím dokupování akcií ČEZ), protože dle mého názoru je to nejpravděpodobnější cesta, jak postupně "odepisovat" obrovské dluhy, které z velké části vytvořili zlodějští politici a jejich zpřízněné duše. Vadou na kráse ČEZu je bohužel zlodějský management, jak už zde v předchozích příspěvcích zaznělo.
Dlouho jsem tu nebyl
zdravím Ashi, můžeš mi vysvětlit, co znamená poměr ČEZ/ozt Au ? Díky.
Akcie ČEZ
souhlas, socialistický experiment s názvem EU jsem před vstupem do eu prokoukl a jsem hrdý na to, že patřím mezi těch 25% voličů ......
Akcie ČEZ
zdravím, já osobně mám nějvětší obavy z toho, že v budoucnu z profitu ČEZu minoritní akcionáři tak i normální lidé nemusí nic mít, protože naši i euro politikové si vždy poradí, jak si zajist extravagatní živobytí a šikovně si nakrást v podobě různých daní, nevýhodných privatizací, tendrů, buybacků, nic nepřinášejících studií atd.
Prodej opčních akcií
mám známého, který se kdysi rozhodl zhodnotit své úspory na burze a rozhodl se, že tím pověří odborníky přes investování v Cyrrusu. Za 1/2 roku tito odborníci znehodnotili jeho porfolio o 50% bez jakékoli náhrady !!!
co se děje?
6 povinostních obchodů zasebou v ceně cca 889 a Patria s HVB v pozadí ?
není co dodat
14:57 | Patria Finance | 5 000 | 885,00 |
14:44 | HVB Bank | 5 000 | 885,00 |
889,00 | 5 000 | Patria Finance | 14:57 |
889,00 | 5 000 | HVB Bank | 14:44 |
je nepochybné
že čf má pravdu, prodloužená ruka polských chlapců Patria, HVB to pevně drží na hladině, kde potřebuje a ostatní jsou jenom na čumendě.
P.S. stále držím
závěr týdne více než typický ...
měl jsem podezření, že se mi po obědě kously Windows, stále kurz 884,5 ......
Nákup - 14:37 Patria Finance 5 000 884,00
Prodej - 14:47 Patria Finance 5 000 885,00
by mě zajímalo
jak moc bude současná energetická situace všechny účastníky polské privatizace bolet ????
jak pravil Lomikar
v případě ČEZu není třeba mít ekonomické znalosti, stačí, když člověk ovládá trojčlenku .........
ČEZu zdar, tak pravil Lomikar
Lomikare
myslím, že už je nejvyšší čas, aby velcí globální investoři sehráli nákupní partičku na ČEZu, co ty na to ?
ČEZu zdar
cílovky market manipulantů
cílovky jsou pro mě zcela irelevantní, i když někdy mně to vydá jasný signál k nákupu nebo prodeji, takže i díky cílovkám MMs se dá slušně zbohatnout. Poslední cílovka 340Kč od GS s doporučením sell/attractive byla pro mne jasným signálem k nákupu (398/kus). GS, moc děkuji za doporučení.
Názory a diskuze
Burza Prime 16:27 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 682.00 | -0.29% |
ČEZ | 917.00 | +1.61% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 125.50 | -0.79% |
GEN DIGITAL | 540.00 | +1.89% |
GEVORKYAN | 256.00 | -0.78% |
KOFOLA CS | 276.00 | +0.36% |
KOMERČNÍ BANKA | 798.00 | +0.19% |
MONETA MONEY BANK | 97.50 | +0.31% |
PHILIP MORRIS ČR A | 14 900.00 | +0.40% |
PHOTON ENERGY | 43.15 | -1.60% |
PILULKA LÉKÁRNY | 180.00 | 0.00% |
PRIMOCO UAV SE | 850.00 | -0.58% |
VIG | 770.00 | +1.99% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 13.05.2024 | |
USD americký dolar | 22.948 |
AUD australský dolar | 15.192 |
GBP britská libra | 28.793 |
BGN bulharský lev | 12.667 |
EUR euro | 24.775 |
HUF maďarský forint | 6.403 |
NOK norská koruna | 2.121 |
PLN polský zlotý | 5.780 |
CHF švýcarský frank | 25.324 |
TRY turecká lira | 71.245 |
Komodity online | ||
Ropa | 83.47 USD | 13.05 |
Zlato | 2336.95 USD | 13.05 |
Stříbro | 28.24 USD | 13.05 |
Káva | 195.63 USD | 13.05 |
Cukr | 18.62 USD | 13.05 |
Bavlna | 77.69 USD | 13.05 |