Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999









Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999. Výpis příspěvků 1 až 50 (538)


přečíst (6) 07.02.07 11:16  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Pegas má budoucnost tak to vidím.

Dobrý den,

zdravím všechny účastníky místního chatu a dovoluji si sdělit, že mi akcie Pegasu z dlouhodobého hlediska nepřipadají až tak úplně špatné a proto si nějaké koupím. 

PEGASu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 11.12.06 10:28  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Klub 999 zrušen co bude následovat?

Jako jeden z řady potěšených pozůstalých děkuji za projevenou soustrast a kondolence. Klub 999 se odebral tímto na věčnost. Jeho životní pouť byla kratší, než si mnozí v nejsmělejších snech představovali a nyní je čas věnovat se budoucnosti. Doporučuji všem účastníkům této veselé události, aby vzali na vědomí, že právě dnešním dnem se začíná hodnota akcie ČEZ počítat v řádech tisíců a ne stovek, jak tomu bylo ještě minulý týden. Proto jsem přesvědčen, že důstojným uctěním památky klubu 999 nemůže být nic lepšího, než založení Klubu 2000, což tímto činím.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

 

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (8) 05.12.06 11:03  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Jede jede mašinka...........

Nádherné okamžiky pro duši investora, tak, jak kdysi zpíval snad O.Nový? "Jen pro ten dnešní den, stojí ....."

Vychutnejme si je a mějme na paměti, že jich bude do budoucna čím dál méně. Nyní dělá zisk na ČEZu v letošním roce cca 30%, již klepe na dveře doba, kdy toto číslo bude z říše snů.

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 04.12.06 16:00  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

dotaz pro pisatele pod nickem Špáďa

Dnes jsem si přečetl rýmovačku s politickým podtextem, každému podle chuti, někdo spojí Vánoce s politikou, lacinou údernickou agitkou, tunely a dalšími bolestmi světa (možná hlavně svými bolestmi) a já zas třeba raději kapra, naději a J.Ladu, ale jak říkám, každý podle své chuti. Tady ale autor trošku přestřelil : http://sweb.cz/VladaSpada/POEZIE/LEGRACKY/AGITACNI/Za-tri-tydny-Stedry-den.htm

Dnes taky přinesl tisk na podobné téma jinou rýmovačku: http://ekonomika.idnes.cz/prezident-klaus-zamitl-milost-pro-manazery-nomury-fxe-/ekonomika.asp?c=A061204_151142_ekonomika_ven

Možná by to chtělo zarýmovat něco o vlastní........, poeta by měl věděl co nyní udělat. Někoho prvoplánově a tendenčně ohodit, je v těchto končinách běžným jevem, zkusme to poněkud ¨s nadhledem, jak nás poučil již zmíněný poeta.

Poetům a ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (19) 04.12.06 10:21  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

ČEZ v záři reflektorů

Nemohu si odpustit kratičkou poznámku k současnému vývoji. Snad i poslednímu naivkovi v ČR a širokém okolí pomalu dochází, co to znamená držet akcie ČEZu. Ti znalejší a předvídavější to vědí již dlouho. Pohledem Evropy a zejména její střední části, kde dochází k postupnému naplňování pochmurné vize o vysychání energ. zdrojů to znamená jediné, totiž zakousnout se do ČEZu a nepustit za žádnou cenu minimálně tak 3-5 let. Fáze restrukturalizace ČEZu jakož i průmyslu ČR pomalu končí a přichází éra energií, tu potřebujeme všichni, právě tak jako jídlo.

Problémem Evropy je, že je líná a přepapaná a nechce se jí chodit pěšky ani do sámošky naproti, natož, považte, třeba tzv. "sociálkou" až do práce. V širších souvislostech většinu nezajímá, kolik energie se vyplýtvá na výrobu nového automobilu, pan Bursík to ale dobře ví a přesto se nechá zabírat s tzv. ekologickým vozidlem za zády a vysmívá se kolegům co jezdí na benzín a naftu.Až se naši tzv. "Zelení" programově zřeknou automobilů, začnu věřit, že to myslí vážně. Protože jsem si téměř jist, že podobné gesto nikdy neudělají, budu se dál přehrabovat ve svých akciích ČEZu s velkou mírou jistoty, že právě díky lenosti populace a snahou politiků ukojit tuto vášeň po pohodlí, budu ještě dlouho bohatnout. To není špatný obchod a sluší se poděkovat.     

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (19)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (10) 14.11.06 11:30  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

zdar Lomikare !!!

Nazdar, Andršte, díky za pochvalu. Věc má ale jeden háček. To, co dneska píšeš, už tady psalo v průběhu let mnoho lidí na 100, 200, 300 atd.až do 900. Tedy statistická pravděpodobnost, že budeš mít pravdu a já se budu mýlit, se zvyšuje ve Tvůj prospěch. Ovšem to platí jenom v případě, že se cena ČEZu nalézá blízko svého maxima. Zdánlivě, dle konsenzu trhu a ocenění analytiky by to tak mohlo vypadat, cílovky a roční výhledy jsou v průměru kolem 1000 a zdá se, že se dnes hraje pouze o ten cca 10% diskont. No právě tady ale leží zakopaný pes. Udělal jsem si poměrně náročný a rozsáhlý průzkum, který jsem omezil posledními 5 lety a mohu Ti s důvěrou prozradit závěry tohoto šetření.Není co věřit analytikům a klást na jejich doporučení příliš velký ohled. Například v roce 2004 došlo ke zhodnocení ČEZu o 133,56% v době, kdy konsenzus trhu hovořil o 72% a PX se zachoval na 56,60%. V období předešlém ani nemluvím, to nebyla čísla, ale hausnumera. Teprve v roce 2005 došlo k částečné pozitivní korelaci mezi konsenzem analytiků a realitou v období I-IX/05 a negativní korelaci v období X-XII/05. V letošním roce to už vypadá, že jdou ceny i odhydy ukázkově ruku v ruce, což ovšem může být klamný signál. V douhodobém pohledu to vypadá, že příchod větších investorů a také kvalitnějších ratingových agentur udělal své.

To je ale jenom jedna, nepatrná stránka věci, kterou beru v potaz, když se rozhoduji, co dál. Nechci se rozepisovat znovu o všech důvodech, které mne vedou k tomu, že si akcií ČEZu považuji ze všech nejvýše, ale zkus být trochu kreativní a odlep se od úmorného přemýšlení, co bude zítra, jestli to půjde o 1% nahoru nebo dolu. Nechci po Tobě, abys měl vizi, kterou jsem měl já a několik dalších v roce 2002, když jsem poprvé kupoval akcie ČEZu za 83,50 a začal jsem přispívat na tyto stránky pod různými nicky a vyjadřoval jsem naději a přesvědčení o tom, že v roce 2010 bude stát ČEZ kolem 1000. To bylo urážek a výsměchu. Jen málo lidí tenkrát vidělo něco podobného, jedním z nich byl Pijack, kterého si hluboce vážím pro jeho kreativitu, imaginaci a spekulantský čich, pak se pamatuji ještě na další, abych se nikoho nedotknul, ale zejména na čezovýho a dnes duhovýho fanatika, to byla kotva a zatraceně bytelná směrovka, co dělat dál. To jenom abys pochopil, že něco jiného je denodenní spekulace a vykřikování půjde to nahoru nebo dolu, vždycky je to nakonec 50:50 a co je vlastně investování, kterému zde mnozí nechtějí přijít z různých důvodů na kloub. Pokud se tedy nad denní pachtění povzneseš, nebude pro Tebe vzdálená představa, že kurz ČEZu teprve hledá velmi opatrně svoji hodnotu a není tu řeč o stovce nahoru nebo dolu, ono to taky může být do dříve zmiňovaného data 2010 třeba na 2000 nebo 3000. Proto mne nevysilují rozkmity v řádech desítek %, jsem totiž přesvědčen o tom, že skutečná cena  ČEZu leží někde jinde. Bohužel k mé lítosti neumím na těchto vlnkách vydělávat, protože neumím poznat, kdy nastane vrchol a kdy dno.

Tak to je asi vše, klidně si shortni a vydělej, potom si poctivě na konci roku sečti čas, poplatky, daně a nervy a porovnej to se ziskovostí ČEZu bez daní, nervů, poplatků a času a možná na něco přijdeš.

Tedy závěrem, kdo si na ČEZu počká, ten se určitě dočká.

ČEZu zdar, přeje všem spekulantům a investorům Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 13.11.06 13:46  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Není co řešit

Komické vložky s výkřiky typu  "....koupil jsem dva loty na short" už není třeba opakovat, všichni dobře vědí, že nejlepší pohřebiště pro kraťáky je právě ČEZ. Tak tedy klidný spánek sebevrahům. Jinak vše při starém, dlouhá je cesta před námi, růstový trend není zdaleka vyčerpán i když postup už není tak agresivní. Teprve kolem tisícovky začneme přemýšlet co dál, ale to je ještě nějakých cca 10%. Tak jako vždycky už po několik let..

ČEZu ještě dlouho zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 27.10.06 12:05  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Trojčlenka

Lze předpokládat, že tržní kapitalizace firmy nebude tímto nijak vážněji dotčena, už jenom z důvodů její zbytečné překapitalizovanosti s negativním dopadem do finanční struktury zdrojů a následným zkresleným HV (analytici se shodují na tom, že kvalitnějším zdrojem pro firmu by bylo vyšší využívání dluhových produktů, česky řečeno více se zadlužit nad současný stav zadlužení firmy). V důsledku uvedeného v případě ČEZu by došlo k pozitivní restrukturalizaci zákl. fin. poměrů a ukazatelů, vlastní snížení ZK pak jednoznačně povede k "zahuštění" a při stejné tržní kapitalizaci i k velmi pravděpodobnému posílení kurzu.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 27.10.06 11:37  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

To: all

Jak Tě tak čtu, mám pocit, že své akcie ještě hodně dlouho neprodáš a budeš bohatnout a proto nezbývá než  gratulovat k rozumnému postoji. Domnívám se, že budeš velmi úspěšný. Snad jenom na upřesnění k bodu f) bych přidal omezené kapacity = dnes již jednoznačně definovaný úbytek zdrojů v nadcházejících cca 3-5 letech(dopady na cenu el. energie si domyslí i student ZDŠ), k bodu g)jenom tolik, že současná, dle mého názoru až příliš konzervativní dividendová politika, bude v budoucnosti (po završení rozhodující části akvizičního projetku) zcela jistě přehodnocena a ČEZ se stane kouzelnou dividendovou akcií pro každého držitele se stabilním růstovým trendem = pohádka pro budoucí důchodce. Závěrem nelze opomenout blížící se důchodovou reformu ČR, ta už opravdu klepe na dveře a zdá se, že to pochopili na politickém dvorečku už skoro všichni, no a z toho budou pro ČEZ zajímavé masivní nákupy do fondů důchodových pojišťoven, které budou vyrůstat jako houby po dešti na základě vytvoření posledního ze třech pilířů důchodového systému, což bude povinné soukromé pojištění. Tam budou naskakovat miliardy velmi rychle a regulatorní opatření vykoná své. Konečně nyní jsme svědky podobného jevu na polském trhu - útěk do stabilní akcie kotované na domácím trhu..

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 27.10.06 11:19  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Trojčlenka

1, Celkový počet akcií ČEZu činí cca 592 mil. ks což odpovídá při kurzu cca 900  Kč/akcii tržní kapitalizaci ČEZu cca 533 mld. Kč,

2, státní podíl činí 67,60%, což je cca 400 mil. ks akcií; stát potřebuje posílit rozpočet o cca 31 mld. Kč, což odpovídá při stálé ceně 900 Kč/akcii objemu ve výši cca 34 mil. ks akcií,

3, ČEZ odkupuje tyto akcie, následně o tyto akcie snižuje ZK firmy a výsledkem této operace je 592 - 34 = 558 mil.ks akcií,

4, státní podíl se nyní rovná podílu zůstatku v počtu 400-34 = 366 mil. ks akcií, což je 65,60% na ZK firmy, který je nyní tvořen 558 mil. ks akcií.

Jde pouze o spekulaci na možný průběh transakce, která, jak vidno státu přinese potřebných 31 mld.Kč na zalátání rozpočtu a podíl státu klesne o pouhá 67,60 - 65,60 = 2%. Kdybych byl u vesla, šel bych touto cestou, kdy nikdo nepřijde zkrátka, minoritní akcionář si také přijde na své. Jinou možností je použít odkoupené akcie jako vklad do ZK společného podniku, který může někde vzniknout v důsledku akviziční činnosti ČEZu.Doufám, že jsem něco nepopletl.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 26.10.06 10:19  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Vítejte do klubu 999

Ano, je to tak a koukej si bleskově obsadit 1111, abys měl o čem přemýšlet. A s tím nákupem jako vždycky, všechny prachy do ČEZu, dívím se, že se vůbec ptáš? Měj se prdále:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 26.10.06 10:17  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Vítejte do klubu 999

Mám pocit, že nás mnoho už nebude, taky gratuluji.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 26.10.06 09:56  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Ruším klub 888

Ano, jsem zde, připraven již od 333. Děkuji za předání štafety, nyní trochu podpůrných látek a vzhůru na další metu, tentokrát již 1111.

ČEZu zdar, dnes obzvlášť vesele, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.10.06 13:51  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Hej Zilavare LOmikare

Na ČEZu ještě hodně dlouho nebude žádný nákup předražený. Chce to jen držet a čekat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 25.10.06 13:47  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Když komedie zůstává králem

V tomto článku : http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-jeho-varsava-a-co-na-to-analytici.html  se můžete taky dočíst, že : Podle našeho názoru je tato duální kotace již zahrnuta v ceně akcií ČEZu, proto neočekáváme žádnou výraznou reakci trhu“. Já nevím jak Vy všichni ostatní, ale dnešních 3,3% snad hovoří za vše; o chování ČEZu v posledních týdnech netřeba dumat. Asi ne vše lze svést na duální listing, ale něco asi ano.

Podobná matoucí prohlášení našich analytiků nás pronásledují roky, když byl předražený ČEZ za 200, 500, atd., ostatní co se zde placatí již více let, tak vědí své. V čem je problém? Dle mého názoru nejde o záměr něčím manipulovat, jak je zde často sdělováno, myslím, že zde chybí obyčejný selský rozum.To je vše. Kdo se snaží dělat z investování vědu a jakési tajemnosti (včetně strojků na peníze), je předem v převážné většině odsouzen k záhubě.

Docela mne překvapuje, kolik hlupáků se snaží myslet a jednat komplikovaně a kolik chytrých a přirozeně inteligentních lidiček si život dokáže zjednodušit, ale tak to asi má být a vzdělání v tom moc velkou roli nehraje. Jednoduché rady zdarma se dnes prostě nenosí a nikdo jim nevěří, protože jsou moc průhledné a jasné. Jejich chyba, ať platí..

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 23.10.06 12:14  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Lidová moudrost praví :

"Kdo si počká, ten se dočká". I když vím, že jen stěží lze toto přísloví zařadit do jakéhokoliv ze známých postupů na ohodnocení akcií, zde myslím platí dvojnásob.

ČEZu ještě hodně dlouho zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.10.06 17:12  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Velké ničím nerušené ticho.

Právě bych už rád s debatami skončil. Schází mi jenom nějaký tip, kde bych sehnal více informací o skutečných schopnostech jmenovaných pánů, je to opravdu tak složité pochopit?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.10.06 16:53  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Velké ničím nerušené ticho.

Přemýšlím, co se děje v hlavách vyznavačů TA v okamžiku, kdy požádám místní osazenstvo, jestli by mohl někdo z vážených obdivovatelů legendárních burziánů panů Rosse, Jordana, Turka a dalších, hodit sem jakoukoliv další relevantní informaci kromě těch, které napíší sami o sobě navzájem. Vždy nastane velké, ničím nerušené ticho. Maximálně pár urážek a výsměšných pokřiků. Je vidět, že dosud postrádáme schopnost vlastního úsudku a potřebujeme vůdce, ať říká sebevětší pitomosti. Čím to asi bude? Zkuste hádat, můžete i vícekrát.

Tak

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (5) 12.10.06 14:28  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Prosím prosím prosím prosím

Prosím všechny kolegy, kteří se zde vyskytují, zejména pak zastánce TA, buďte tak hodní a dejte sem nějaký odkaz na zdroj, který by mohl prokázat skutečné a ne jenom virtuální schopnosti pánů Rosse, Jordana a Turka. Prosím jenom ověřené zdroje, ne publikace či jinou činnost, kde se chválí sami navzájem. Už několikrát jsem to tady zkoušel a pořád nic. Nejsou ani v žebříčku nejbohatších lidí světa, můj přítel v New Yorku, který zdatně obchoduje se mi jenom vysmál s poznámkou, že takových podobných je na každém rohu Manhattanu mnoho a v knihkupectvích plné regály.

Konečně mne ponižte, rozdupejte moji zavilost, rozmetejte mé nabubřelé sebevědomí a nadměrnou ješitnost, prosím Vás na kolenou, dejte mi vědět, kde hledat. Asi jsem napojen na jiný internet než Vy všichni ostatní, jenom mi prosím neposílejte pozvánky na jejich semináře a doporučení k nákupu jejich knížek s odkazy do Who´s who?. Tak hurá do toho, usmažte mne na pekáči mé vlastní hlouposti, malosti a nedůvěřivosti.

O to Vás prosí SM Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.10.06 14:10  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

K obědu pro CW

To je fakt, nebylo to moc hrdinské, to byl přece žert:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.10.06 14:06  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

K obědu pro CW

Je to přesně jak říkáš, hraješ sám za sebe a papír snese úplně všechno. Jiná legrace nastane, když tam nasypeš podstatnou část svého majetku, jejíž ztráta Tě může nepříjemně poškodit, tak jsme hnedle někde jinde. A nezáleží vůbec, jestli pro někoho je 1% pohyb měsíční výplata, nebo hezkej bourák.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.10.06 13:58  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

K obědu pro CW

Není proč zahušťovat, stačilo říct trefa. A jestli Ti analýza na mou osobu vychází, stačí už jenom vsadit:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 12.10.06 13:36  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

K obědu pro CW

Asi ano, to nechť posoudí jiní, relevantnější otázka je, jestli tím někomu ubližuju, nebo jsem taky schopen pomoci a zatím o dobré kamarády nouzi nemám. No a k té ješitnosti, chlap by asi bez nějaké míry ješitnosti a sebevědomí nebyl chlapem, smutnou skutečností ale je, že chlapům dochází pomalu dech a důkazem je zvýšená aktivita frustrovaných feministek neschopných navázat partnerský vztah, čehož následkem je jejich nebezpečně početný výskyt na místech poměrně nečekaných, například zde, na chatu ČEZu, dobře nám tak:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 12.10.06 13:26  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

K obědu pro CW

Asi máš pravdu, když se podívám zpět do grafu tak vidím taky další stovky % potenciálního zisku,ale já nemám na výkyvy čich,, prostě to neumím, několikrát jsem to zkusil a když jsem to pak sečetl a odečetl náklady, nervy a čas, tak nula od nuly pošla. Všem, kteří to umějí, závidím. Zcela jistě to v období stabilizovaného trhu bude další možnost k zisku.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 12.10.06 13:20  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

K obědu pro CW

Beru to jako žert, vůbec jsem se neobracel k Tobě, jen tak mimochodem, když tady pořád blouzníte o Joe Rossovi, ví někdo z Vás, kolik vlastně Joe Ross vydělal? Všichni se tady navzájem přesvědčujete o jeho schopnostech vydělávat na burze hromady peněz, ale já jsem doopravdy nikde žádné konkrétní číslo neviděl, tak sem s ním, rád pokleknu a smeknu, zatím jde jen o virtuální realitu, asi mám špatné vyhledávače na internetu. O jeho schopnostech vydělat se mluví hlavně v jeho knížkách a knížkách jeho učedníků.  Já se jenom divím, že takovej pracháč jede do ČR přesvědčovat následníky a udělá z toho výdělečnou činnost, tak takhle si člověka, který umí vydělávat na burzách za pár minut tolik, že náklady kurzu jsou zaplaceny, opravdu nepředstavuji. No a mimochodem, budou to asi pěkní bouráci, když jsem z diskuze na jejich www stránkách zjistil, že elektřina po dobu přednášky je zajištěna, jenom to spojení se světem pomocí přípojek na internet vázne. No, za 15.000,.- na dva dny, proč ne?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.10.06 13:03  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

K obědu pro CW

Vím, že nejsem sám a přeju úspěch i ostatním, ale jak můžeš zaznamenat z počtu zavilých i posměšných příspěvků, je nás opravdu málo a je to fakt asi hloupost ukazovat slepému na dlani zlaťák, bude si myslet, že ho urážíš, ale časem možná pochopí, že jsi mu chtěl pomoci, a to se dá omluvit a jeho jednání je pochopitelné, ale ukaž zdravému čížkovi zlaťák a začne závidět a špinit, bohužel nebude přemýšlet, jak ho taky vydělat.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 12.10.06 12:28  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

K obědu pro CW

Znovu a znovu potvrzuješ, co jsem o Tvém přístupu napsal. Vidíš na našem trhu jenom amatéry kteří koupili, drží a modlí se a zároveň si o sobě myslí, že jsou něco jako A.K a proti nim se pasuješ do role profíka, který to odmaká na US trzích.  V tom je právě Tvůj základní omyl. Ty přece nesleduješ tento chat a dění na BCPP první měsíc a musíš dobře vědět, že s touto dlouhodobou strategií je už zde opravdu málo lidí a valná většina tuto anabázi psychicky nevydržela a prodala, většinou se ziskem. Kolik nás, supelongařů tady je? Možná i prstů na jedné ruce by bylo dost.  Tito lidé se vyznačují tím, že z nějakých důvodů (Tobě evidentně nepochopitelných) věří v potenciál ČEZu a jsou schopni si tuto pozici vyargumentovat, nebo jenom pocitově obhájit. To ale vůbec neznamená to, co Ty píšeš, totiž koupit, držet a modlit se s důvěrou, že to všechno nějak přežiju. Tak to prostě není. Základním přístupem přece evidentně byla šance, která ležela na ulici každému před očima, totiž integrace výroby a distribuce pod taktovkou majoritního vlastníka, tedy státu, tam to všechno začalo, nikde jinde. Ten, kdo tento zdánlivě jednoduchý fakt nepřehlédl, vydělal opravdu hodně. Problém je v tom, že někteří ho nevidí do dnešních dnů. Následující vertikálmí integrace SD už byla jen třešničkou na dortu a zase, ne všichni to pochopili. Významnou roli sehrává beze vší diskuze fakt prudce se rozvíjejícího trhu, to ale také ví každý, právě jako fakt, že tato situace bude zde do doby úplně konvergence s vyspělejšími státy EU, na toto zjištění stačí ZDŠ, že když se má něco dohánět, tak se musí běžet rychleji a ten závod ještě zdaleka neskončil, to také každý ví.. No a jsme u dnešní situace a nadále tvrdím, že ČEZ má ještě hodně před sebou. Co k tomu svědčí? Bezvadná teritoriální příslušnost, schopný management, ceny u sousedů, nedostatek zdrojů atd. atd. Až zase budeš za několik let psát povídačky o amatérech, už budu vědět, že o kapitálových trzích a jejich chování nevíš vůbec nic, ale jsi přesvědčená o své vlastní profesionalitě a geniálních metodách rychle vedoucích ke zbohatnutí.

Tak tedy shrnuto, mám se stydět za to, že jsem zvolil velmi kvalitní strategii, která jak vidno slavila ohromný úspěch?  Mám mít pocity amatéra, který náhodně někam vrazil peníze a za pět let se probudil, podíval co se stalo a najednou byl chytrý? Vůbec ne, mám pocit velmi dobře odvedené práce, která byla nesena na křídlech individuální intuice a zároveň se opírala o nekonečné množství analýz, pochyb a přemýšlení jak dál. Mnohokrát, možná stokrát za tu dobu byla ruka na enteru s pokynem prodat, ale nikdy jsem to neudělal a je to dobře. Opravdu se nepovažuji za to, co jsi tak báječně popsala ve svém příspěvku. Za modláře, který se klepe co bude zítra.

A jednu drobnost nakonec, dobře si vzpomeň, kdo zde v toku času naříkal nad pády v řádech desítek % a taky si dobře vzpomeň, kdo zde povzbuzoval v dobách propadů a depresí a pokoušel se vrátit kolegům víru v budoucnost ČEZu.

Není se za co stydět, výsledky hovoří jasnou řečí, má teorie byla povrzena praxí a to je důkaz nade všechny. Až Tvé výsledky budou lepší než mé, věř mi, že se začnu učit od Tebe. Než ta doba nastane, mohla bys zachovat alespoň povinnostní zdvořilost k někomu, kdo to umí lépe než Ty.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 10.10.06 12:14  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Spotřebitelům pevné nervy a akcionářům gratulace

Nechci šlapat bosou nohou na chřestýše, ale jinak to nejde. Nemáš doufám na mysli analýzu HonzyK. který začal a dosud nepřestal dle svých signálů shortovat na Kč 700,- Podle zdravého úsudku by už byli zadluženi i jeho praprapra já nevím do jakého až kolena a kolikátí pravnuci, nebo jde výhradně o Tvé vlastní TA  ČEZu, které jsi zde ještě nikdy neprezentovala a jejichž výstupy jsou tedy nekontrolovatelné a tudíž nemají žádnou vypovídací hodnotu. Většinou to na mne působí, že chceš být za každou cenu v opozici, ale protože je obecně známo, že jsi nejen žensky sympatická, ale i přemýšlivá osoba, tipuji, že jsi v ČEZu namočená až po krk a jen tak zlehka provokuješ s cílem potvrdit své přesvědčení o smysluplnosti investic do ČEZu. A děláš dobře :-)

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 10.10.06 12:02  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Spotřebitelům pevné nervy a akcionářům gratulace

Jasná zpráva, každému je přáno, dnes už se nemůže nikdo na nic vymlouvat, někdo bude čekat na 600, jiný zase na 1.500, no není ta svoboda kouzelná?

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 10.10.06 11:22  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Spotřebitelům pevné nervy a akcionářům gratulace

Co si lze představit pod pojmem zvýšené náklady na akvizice? Ano, každá akvizice něco stojí, ale proč by právě management ČEZu, který dosud jednoznačně prokázal, že umí investovat s rozvahou a velmi citlivě s ohledem na zájmy akcionářů, by právě nyní měl akvizice přeplácet? To mi není jasné a dokonce se přiznám, že bych doporučoval při vynikajícím finančním zdraví firmy jistou rozmařilost.Tedy nesouhlasím a vidím to právě opačně, rozumníé akvizice posílí důvěru investorů. Politickou nevůli jsem se již v úvodním článku snažil označit jako nedůležitou a výhradně politickou proklamativní záležitost, která se skutečnou cenou energie má pramálo společného. Ekonomický cyklus, nyní již ne hlavní dominanta makroekonomických úvah zřejmě nepomůže, ale ani zároveň v prostředí konvergující se ekonomiky, mnoho neuškodí. Kresbičky historických dat v grafech a tabulkách na EEX jsou sice hezké na pohled, ale to je vše, historie v grafech, ale pohled do budoucnosti žádný, prakticky nulová vypovídací hodnota, ale tuto debatu máme již snad za sebou. Privatizace, 3x sláva, neznám lepší motor pro Burzu, zvláště, když se nahlas mluví o odkupu 10% přímo ČEZem s následným dopadem do ZK hodnoty společnosti = velmi silný prorůstový moment. Odchod investorů nevidím tak černě, kdo by si nechal ujít šanci prakticky bezrizikově zbohatnout a pochyby o komoditní atraktivitě jsou sice zajímavé, ale je třeba je doplnit odkazem na alternativní zdroje a ty se jaksi nedostávají, návrat do pozic je pouze otázkou časovou.

Díky za zajímavé názory, většina z nich dle mého svědčí právě pro titul.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (7) 10.10.06 10:30  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Spotřebitelům pevné nervy a akcionářům gratulace

Rád si poslechnu, o kterých dalších stavebních kamenech je řeč? Stojím o konstruktivní kritiku, zvláště na chatu, který se v poslední době stává místem pro vylévání vzteku z nenapněných ambicí - někdo tomu říká frustrace.. Sem s opomíjenými kameny, rád se přiučím.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 10.10.06 10:14  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Spotřebitelům pevné nervy a akcionářům gratulace

Otázkou na ČEZu není kam, ale o kolik a za jak dlouho? A malý dodatek, úspěšným bardem na ČEZu se nemůže stát ten, který zde uzavřel kapitolu, v tom případě se bude jednat o neúspěšného barda.

Zajímavý článek pod názvem "Zdražení elektřiny - vítejte do zlých časů" s podtitulkem "ČR dožene Německo v cenách proudu do 4 let" v Týdeníku Euro č.37 (11.9.06). Velmi stručně zformátováno jde o to, že ceny silové el. v pásmu baseload pro ČR na r.2007 dosáhly cca 44 eura/megawatthodinu a v Německu, které je pro náš piditrh rozhodujícím cenovým činitelem, dosáhly ceny cca 57 eur. Přibližně 30% cenový rozdíl musí být už jenom z důvodů tržně konformních velmi rychle snižován. S tím nehne ani Paroubek a ani Topolánek, Říman a Urban taky ne, regul. úřad a Pecinův sbor už ani náhodou,¨i když s rukou na srdci a s rukou. v kapse občana budou svorně tvrdit něco jiného.Tuto situaci napraví ve středoevropském, tradičně křesťansko-konzumním prostředí se zjevnou averzí k úsporám čehokoliv, pouze jediné opatření. Němci už pochopili, že cenu srazí pouze a jedině dostatek zdrojů a proto jdou naprosto správnou a vlastně jedině možnou cestou, tj. podpora výstavby nových zdrojů. Výsledky této státní proenergetické politiky v podobě převahy nabídky nad poptávkou lze očekávat cca po roce 2010.

A nyní zásadní otázka. Co myslíte, že se bude dít s cenou elektřiny a tím potažmo i ziskem ČEZu v nejbližších cca 4 letech? Jsem toho názoru, že cena akcie ČEZu stojí na jakési pomyslné odpalovací rampě a právě začíná odpočítávání. Situace je naprosto čitelná, právě jako byla v době, kdy Grégr prosadil spojení s distribučkami. Stačí jen čekat u obrazovek, ale pozor, propásnout moment, kdy se sirka dotkne konce odpalovací šňůry, už nyní bude znamenat jediné, propásnout jednu z posledních šancí na výrazné zbohatnutí na BCPP. Pak zase přijdou davy žvanilů a budeme poslouchat řeči podle vzoru, to je toho, nakoupit a čekat, to umí každý. Páni žvanilové, je to trochu jinak, jde o kvalitní rozhodnutí, trpělivost a trochu štěstí taky nelze pominout. Držím všem palečky.

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 02.10.06 12:48  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Kde vezme ČEZ peníze ?

Mnozí se pohoršují nad současnou aktivitou managementu ČEZu směřující k odkupu vlastních akcií a hledají jakousi "politickou souvislost" s rozhodnutím dočasné vlády ODS o odprodeji části akcií dosud vlastněných státem za účelem zalepení děr v rozpočtu. Odhlédnu-li od faktu, že látání děr v rozpočtu prodejem, byť  jen části strategického podniku, je věc zjevně nemravná a nesvědčí právě o konzervativním přístupu pravicové strany (prosím nezaměňovat s ekonomickým diletantismem ČSSD) k nakládání s veřejnými financemi, pak pro mne, jako jednoho z minoritních akcionářů, jde o zprávu naprosto čirou, jasnou a vzbuzující nadšení. Stačí se podívat na vývoj vlastního kapitálu ČEZu a nárůst nerozděleného zisku spolu s predikovaným růstem zisku v dalších obdobích a musí být každému nad slunce jasnější, že dojde k lepšímu využití finančních zdrojů ČEZu a každý z akcionářů si určitě polepší. Nezbývá než doufat, že se akci odkupu vlastních akcií podaří úspěšně dokončit. Neznám mnoho lepších kurzotvornějších zpráv pro firmu, než je tato a jsem přesvědčen, že cena akcie tuto informaci dříve či později ohodnotí raketovým skokem.

ČEZu zdar, Lomikar .-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 27.09.06 10:44  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

akcie ČEZ za 31 mld. Kč prvním zájemcem musí být ČEZ

Tah s nákupem akcií a následným snížením ZK se tady diskutoval už před několika lety, když měl Urban noční můry, souhlasím, že by se jednalo o vynikající kombinaci, jak pro stát (moc by si nepohoršil v pozici majoritního vlastníka => dividendy), tak i pro minority z důvodu okamžitého zhodnocení a samozřejmě i pro ČEZ a.s. z důvodu snížení nesmyslné překapitalizace společnosti.

Zajímalo by mne, máš-li nějaké informace o situaci na Slovensku, prosakují zprávy (možná zbožná přání), že  SE nejsou pro ČEZ tak úplně mrtvou záležitostí.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 25.09.06 14:34  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Prodej 16% při aktuálních cenách se není čeho bát !!!

Nazdar fanatiku, jak bys viděl z hlediska kurzotvorného možnost odkupu akcií přímo ČEZem. Před několika lety jsme to tady trochu diskutovali, domnívám se, že situace je dnes obdobná i když samozřejmě na jiné cenové úrovni. Domnívám se, že ČEZ je značně překapitalizovaný  a tato akce by mu docela slušela, všichni by byli spokojeni, jak minority, tak majoritní vlastník, jak to vidíš Ty? 

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 15.09.06 07:15  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

když bodneš tak do ledvin a zatočit

Jak se vypořádat s názory lidí, kteří si nevidí na špičku nosu? Nejlépe bodnout a zatočit.Proč? Protože s lidmi, kteří si přečtou několik příruček a snaží se mistrovat, ani jinak jednat nelze. Je to fenomén, který je v naší zemi podivuhodně rozšířen, nic nevědět a kecat do všeho.

Skutečnost, že již několik let sedím v ČEZu, dává zde mnohým přispěvatelům jakési oprávnění k tomu, vysmívat se a urážet. Možná je k tomu vede závist k úspěchu druhého, možná jsou nešťastni ve své touze a neschopnosti zbohatnout. Neustálé zpochybňování a napadání je na denním pořádku a skutečnost je tak jednoduchá. Jaký by mělo smysl zde operovat s odbornými názvy a schematy modelů k oceňování firmy, to jsou všechno jen pomocné nástroje, nejdůležitější je dle mého názoru intuice, cit pro trh, který je v tom lepším případě podložen znalostí všemožných souvislostí mezi makroekonomickými a mikroekonomickými veličinami a zejména mezi jejich vzájemným postavením a působením v čase. To se prostě nedá naučit. Proto se jenom usmívám, někdy i vztekám, při debatách o užitečnosti té, či oné metody a není záměrem tohoto příspěvku kazit papír.

Pro ty z Vás, kteří to myslí vážně a opravdu se chtějí něco dozvědět o problematice ohodnocování firem a s tím úzce souvisejícím oceňováním CP, doporučuji následující literaturu : Copeeland,Koller,Murrin-Stanovení hodnoty firem, Cottle,Murray,Block-Analýza cenných papírů,Mařík-Metody oceňování podniků,Sharpe,Alexander-Investice,Damodaran-Investment Valuation:Tools and Techniques for Determining The Value of Assets, Veselá-Analýzy trhu CP I. + II. Upozorňuji, že se nejedná o úplný výčet, každý si může doplnit dle potřeby mnoho jiných, nabídka je široká, některé jsou v angličtině. Trošku se v problematice orientovat znamená několik let práce, znalost angličiny a hlavně chuť se něco dozvědět.

Existuje však daleko rychlejší a snadnější cesta. Pro ty z Vás, chteří nechtějí přemýšlet ale zároveň chtějí působit dojmem znalců světových trhů a mít hned hodně prachů - mít tzv. mašinku na peníze, jak zde často čtu, doporučuji navštívit kurzy pana Turka, případně se nechat unášet myšlenkami pana Rosse a zahájit tzv. daytrading v USA. Nezapomeňte prosím po cestě na margin. Případný neúspěch hledejte jenom v sobě a vlastní nedokonalosti v rozpoznání signálů. Pokud se Vám nebude dařit, plivejte po ostatních.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 23.08.06 15:38  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Nepochopitelné reakce

Vždycky jsem se domníval, že se pohybuji na chatu, který by měl být zasvěcen z převážné části zejména tomuto titulu a v patřičné míře i záležitostem souvisejícím s investicemi a spekulacemi na kapitálovém trhu. Čemu nerozumím je skutečnost, že se zde snaží neustále prosazovat jedinci, kteří tradují na vyspělých trzích a ne na této naší karikatuře burzy a zejména nedokáží z různých důvodů poskytnout své fundované názory k této problematice. Proto se táži, zda-li by nebylo pro příznivce TA a tradování na vyspělých trzích lepší si založit svůj chat, který by se touto problematikou zobíral. Rád bych tam také chodil pro rozumy a myslím, že bych nebyl sám, takhle mi to připadá, že se jedná z větší části snahu provokovat nekonečné diskuze. Nesnažím se někomu určovat co má a nemá kde říkat a jak prezentovat své názory. Tomu se v demokracii nedá samozřejmě zabránit, jde pouze o zamyšlení ke smyslu chatu s hlavičkou Kurz akcie ČEZ .

Díky za pochopení a všem bojovníkům na vyspělých i zakrnělých trzích sláva!!!

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

P.S.: Stejně se nemohu zbavit dojmu, že většina zastánců TA a tradování na vyspělých trzích je naložena až po uši v ČEZu a dobře vědí proč, tady se vydělávají totiž peníze.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 23.08.06 08:52  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

pionýrský příspěvek k TA

Pane Jaroslave, vřele s Vámi souhlasím, není třeba se zatěžovat učenými řečmi a vzájemným napadáním o tom, která metoda je smysluplnější. Mnohem lepší je ukázat využití metody v praxi. Zkuste prosím, pokud si tak věříte, tipovat na tomto chatu např. s měsíční periodou budoucí vývoj a zkuste průběžně vydávat nezávazná doporučení k nákupu a prodeji. Váš přítel Honza K. je , pokud si to dobře pamatuji někde od 700 v shortu, já jsem naopak od cca 700 v longu. Nechcete se připojit a předvést nám v praxi možnosti, které nabízí TA?

V úctě ke všem kdo se nebojí podnikat na kap. trhu

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.08.06 09:56  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (104037)

Potenciální hrozba je věc nemilá

a samozřejmě není úplně vyloučena. Rozumný investor s tím počítá a proto se drží zlatého pravidla, že do akcií nevloží všechny své prostředky a praxe ukazuje, že 1/3 majetku v akciích je ideálním řešením, pro každého však lze nalézt i jiné poměry dle schopnosti vstřebat zvýšenou koncentraci adrenalinu. Možné komplikace vidím  s očekávanou silnou volatilitou v souvislosti s přechodem na společnou měnu tak, jak to proběhlo i v jiných státech. To však může být i příležitostí pro šikovné spekulanty. 

Zkusme se však zamyslet nad vlivy s opačným znaménkem, které jsou pro držitele akcií ČEZ rozhodně reálnější, než jsou hrozby teroristickým útokem. Od včerejšího dne mne hřejí v kapse dividendy a i to je důvodem k přemítání co dál. Po shrnutí všech pro a proti, zejména s ohledem na současnou fundamentální hodnotu společnosti (cca 1000,-) a s velmi silným důrazem na předpokládaný vývoj v oblasti spotřeby, která jde proti tendenci nuceně uzavíraných  a z různých důvodů odstavovaných zdrojů, docházím k názoru, že akcie ČEZu jsou nyní velmi vhodnou investiční příležitostí ve výhledu cca 5 let a předpokládám, že jejich hodnota bude stoupat v průměru cca 15 - 20% ročně. Lze předpokládat, že dividendy se budou vyvíjet poněkud rychlejším tempem v souladu s předpokládanou vyšší ziskovostí firmy. Pokud tento scénář proběhne a já věřím, že tomu  tak s nějakými odchylkami bude, jsem přesvědčen, že jsme pořád na dobré adrese. Ostatně, jako už několik let.

Všem, kteří se nebojí investovat prostředky na kapitálovém trhu vše nej.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.06.06 13:36  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Bude zase lépe

Potíž je v tom, že mnozí z lidí, kteří se považují za znalce trhu, nedokáží ani rozlišovat mezi pojmy jako spekulant, obchodník nebo investor. Někdy to vypadá, že se považují za všechno dohromady podle vzoru udělej si sám. Zvláště komické je sledovat, jakou tito rádobyznalci vyvíjejí aktivitu v období přechodných poklesů a vzestupů Je pozoruhodné, že vždycky prodají na začátku poklesu a nakoupí před růstem. Ten, kdo má i malou zkušenost na kapitálových trích dobře ví, že jde jen o bláhová přání. Nejsmutnějším zjištěním ale je, když z jejich příspěvků přímo čiší radost nad problémy, které v důsledku nepříznivého vývoje zasahují sousedy. To je opravdu ukázka zvráceného přístupu ke kolegům.

K současné situaci bych poznamenal tolik, že nevěřím neustále omílaným zprávám, že se jedná o dlouhodobý jev za kterým jsou tzv. ekonomické potíže USA, zvyšování sazeb FEDem a všechny možné další MA data. Ty totiž vůbec nehovoří o tom, proč ČEZ a ostatní tituly na BCPP procházejí touto hlubokou korekcí. Domnívám se, že se v tomto případě jedná o využití očekávané paniky v důsledku minulých dlouhotrvajích neskutečných zisků ze strany největších hráčů. Fundamentální hodnota ČEZu i v porovnání s konkurencí vyznívá naprosto jednoznačně a v současné době se pohybuje na cca dvojnásobku současného kurzu. Otázkou samozřejmě zůstává, kdy a za jakých okolností jí bude dosaženo.

Všem, kteří věří ve kvalitu firmy ČEZ a považují ji za dobrou investici přeju vše nej, ostatním, kteří dokázali využít současné situace k dalšímu zhodnocení prostředků gratuluji a těm, kterým se to třeba moc nepovedlo držím palce, aby to příště vyšlo lépe.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.06.06 09:58  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Hezky

Miluji všechny, kteří se neustále starají o jiné, ale speciálně pro Tebe mám obvyklou zprávu. Lomikar neprodává ani kousek, Lomikar je superlongař a konečně, Lomikar je přesvědčen, že se jedná dočasnou záležitost. Všem, kteří umějí tohoto stavu využít k obohacení, držím palce.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 10.06.06 04:51  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Bojíte se pondělku?

Souhlasím s Tebou, že situace je poměrně nepřehledná, ale domluvili jsme se, že nakonec hrajeme na SPADu, máš tedy času více než dost. I když nejsem odborník na zlomové situace  a změny trendů, cosi ve spekulantově dušičce říká, že právě teď se láme chleba a dojde k postupnému návratu PX k vyšším hodnotám, v případě ČEZu si myslím, že nás už žádná velká hrůza pod 600 nečeká, ale opakuji, tady jsem na tenkém ledě. O čem jsem však přesvědčen  velmi silně, jsou vyhlídky ČEZu na energetickém trhu ČR a okolním regionu. Tady není co řešit a vše hraje ČEZu do karet.

Gratuluji Ti k pozoruhodným predikcím, které se zatím ukazují jako nadějné, doufám však, že nedojdou naplnění. Hezkou dovolenou.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.06.06 11:48  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

poznámka

Protože zde byla několikrát zmíněna má osoba, dovoluji si přidat několik postřehů. Samozřejmě, že akcie ČEZu nebudu jen tak brzo prodávat, protože se i nadále domnívám, že se jedná o jeden z nejlepších titulů v širokém okolí pro dlouhodobou investici a v tomto směru zůstávám i nadále nezlomným optimistou. Všem, kteří dokáží využít neskutečných pohybů kurzů, gratuluji k ohromným ziskům (já to opravdu neumím) a těm, kteří utrpěli ztráty, doporučuji vypnout na nějaký čas monitory a věnovat se jiné činnosti. Ohledně pomyslné soutěže, kterou považuji za bohužel zmarněnou, sděluji, že můj imaginární nákup kolem 700 pořád platí (nepřejícníkům a posměváčkům sděluji, že skutečný dokup jsem provedl nad 800) a na mém odhadu, že hodnota ČEZu se pohybuje někde kolem 1.000 Kč nic neměním a předpokládám, že kurz si dříve, nebo později tuto hodnotu najde.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.06.06 10:30  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Kdo půjde dnes bosky ???

CW, při vší úctě, Honza svá rozhodnutí už několikrát změnil, soutěž začala ne v den, kdy se Honzovi hodilo opřít se o starší analýzu, ale v pátek 26.5. Pokud si dobře vzpomínám, ještě jsi mne kárala za nákup za cenu close z minulého dne, tak jsem nakoupil až ráno. Opravdu dost dobře nechápu, proč se neustále vyhýbáte přímému srovnání. Jestli TA funguje, tak hurá do toho, jinak to začíná být únavné a navozuje to podezření, že sami nevěříte tomu co tady hlásáte. Jde přece jenom o hru, tak proč pořád kličkujete?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.06.06 10:04  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Kdo půjde dnes bosky ???

To je právě ten problém, Možná to vyjde a možná ne.Honzo, jestli ke každému svému doporučení budeš psát, že to možná nevyjde, nebylo by tedy lepší raději papír nešpinit ? A pokud pořád dokola tvrdíš, že víš na 100%, kdy máš signál k otevření příp. k zavření pozice, tak už to konečně někdy udělej a to nejlépe na ČEZu, abychom mohli porovnat výsledky.

K naší soutěži jen tolik. Já už jsem nakoupil za 720 a to jsem předem nahlásil.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.06.06 08:50  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Kdo půjde dnes bosky ???

Honza K. 30.5.2006 ve 23:33 :

"Hehe, no ony trhy jsou dost propojené, to jsi snad stačil už vysledovat. Já si dneska projížděl US akcie a neviděl jsem ani jednoho longa, samý shorty. Tak si tahám data za českou burzu a že by to tu bylo lepší, to teda ne. Nevím, nerad bych byl za blbce, protože to nemusí vyjít, ale skoro bych vsadil boty, že se ještě tenhle týden podíváte na 600. Neradostné to tu máte. Zítra budete mít zase asi pěkné maso na všem co tu je. Ještě juknu na ostatní tituly. Rád bych viděl nějaký důvod pro růst, ale nevidím.... Aha vlastně ano. Fundament. Kéž vás podrží."

Byl jsem potěšen, že HonzaK. vydal konečně jednoznačný úsudek a proto jeho vyjádření připomínám nyní, před začátkem obchodování, abych nebyl nařčen, že po boji ......... Dnes je Honzou ohlášený den, kdy se podíváme na 600. A na závěr jedna přípomínka, Honzo, je zbytečné se posmívat FA, protože nedrží cenu akcie v krátkém, ale zejména v dlouhém investičním období, proto je Tvé šťouchnutí spíše nepodařená škodolibost Na krátkodobé predikce a timing je tady přece TA a Tvé interpretace. Tak schválně, kdo půjde bosky k volbám?

Přeji všem, kdo nenechají za sebe volit jiné, aby  měli dnes a zítra šťastnou ruku.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.05.06 22:08  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Data v jůesej

Nazdar, Joudo, kde se v Brdech nacházíš? Není  tam někde na prodej barák/chalupa/statek na kraji obce, případně polosamota situovaná na svahu jižním směrem s pěkným výhledem blízko lesa a možností přírodního koupání v dosahu ? Může to být i úplná ruina, jde mi především o místo. To je horší kvíz než studium pohybů akcií. Díky za tip nejlépe na mail, v případě realizace Tě nemine tučná odměna. 

Brdům a ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.05.06 21:57  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Pro příznivce FA a dlouhodobého růstového trendu

Macíčku, všechno do hranice 1.000 Kč do konce roku je pro mne úplně mimo jakékoliv úvahy na prodej, navíc předpokládám, že upgrady budou průběžně následovat a tedy na konci roku předpokládám cílovky na úrovni 1.200-1.500 Kč. Tedy jasná řeč, kdyby v příštím měsíci vylítla cena nad 1000 Kč asi bych s lítostí prodal, přesunul se jinam a opět bych čekal na příležitost k nákupu ČEZu.

ČEZu zdar, Lomikar:-))).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.05.06 18:22  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Pro příznivce FA a dlouhodobého růstového trendu

Honzo, už jsi musel dávno pochopit, že nejsem příznivcem TA a vysvětlím Ti v krátkosti proč. Vzhledem k tomu, že TA pracuje s historickými daty, je prakticky nemožné s dlouhodobou úspěšností porážet trh. Informační absorpce má co do činění s teoriemi efektivních trhů a již jenom slabá forma efektivnosti (rozuměj rychlosti vstřebatelnosti informace) jde ve svém důsledku velmi ostře proti TA a v podstatě vylučuje jakoukoliv úspěšnost, která by stála za řeč.Základní pomýlenost zastánců TA tkví tedy v tom, že domnělý (náhodný) úspěch, kdy se podaří jednou nebo vícekrát za sebou využít určité pauzy mezi vhozením kurzotvorné informace na trh a reakcí trhu, je vždycky jenom otázkou rychlosti, s jakou je info vstřebáno. A tady leží zakopaný pes, nebojím se říci smrtelná past pro příznivce TA. Dnes, v době, kdy informační technologie pracují tak rychle jak pracují a propojenost světových finančních center dosahuje špičkové úrovně, přestává zde být prakticky jakýkoliv prostor pro, a to zdůrazňuji, dlouhodobou úspěšnost. I zde však určitě platí pravidlo, že výjimky potvrzují pravidlo. Jinak se domnívám, že metody TA, kterých je nespočet, jsou založeny v podstatě na velmi jednoduchých, skoro až primitivních principech(což může být výhodou), nemluvím zde o interpretaci jednotlivých indikátorů, která může přinášet zásadní problémy. Závěrem sděluji, že TA nepovažuji za rozumný a hlavně účinný nástroj pro obchodování na kapit. trhu, její zastánce obdivuji pro jejich důvěřivost a dost si považuji obchodníků, kteří jsou myslím jediní, kteří na TA něco vydělají.

Proto mne velmi zajímalo, když jsi tvrdil, že dokážeš na základě TA určit směr pohybu kurzu a umíš načasovat okamžik nákupu, zda jsi toto schopen dokázat i v praxi na BCPP? Vážený příteli, kdyby toto Tvé tvrzení bylo pravdivé, Tvé místo v dějinách by bylo zaznamenáno zlatým písmem. Jak jsem však s údivem postupně zjišťoval, skutek utek a to dokonce až na derivátovou burzu do Chicaga, k tomu opravdu už není co dodávat, jen se divím, že tady s námi vůbec ztrácíš čas.

A poslední poznámka k využití TA. Zkus vzít jako fakt tvrzení, že analytici všech relevantních světových investičních skupin s TA prakticky nepracují a asi vědí proč.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.05.06 04:01  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Pro příznivce FA a dlouhodobého růstového trendu

Honzo, už to nebudu dále komentovat, protože mám pocit, že neustále kličkuješ a hledáš důvody, jak se z toho vyvlíknout. Dohodli jsme se jednoznačně na BCPP na základě Tvých predikcí dle TA, které považuji za mylné a sděluji poslední slovo, nakoupil jsem v pátek ráno za 720,- ČEZ. Jestli se domníváš a tvrdíš, že bude BCPP v klesajícím trendu, klidně proveď short na PX (má taky svoje náklady) , máme před sebou dva roky, času je dost, nemusíme nikam spěchat, jde jenom o hru.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  669.00  -1.04% 
 ČEZ  948.50  +0.96% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.50  +0.90% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  297.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  778.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  99.60  +2.47% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.67% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +1.01% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +3.49% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 81.23 USD 21:42   
 Zlato 2322.18 USD 21:42   
 Stříbro 30.24 USD 21:42   
 Káva 220.63 USD 21:42   
 Cukr 18.33 USD 21:42   
 Bavlna 76.15 USD 21:42   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.