Příspěvky nebo odpovědi uživatele Klid









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Klid. Výpis příspěvků 41 až 60 (123)


přečíst (0) 14.02.05 00:17  Klid  (79049)

Bobe

A je to trochu podloženější? Mně v červenci slibovali srpen, pak září, pak listopad, pak od nového roku, pak že ještě v únoru to možná nebude... Ale jednou to spustit už musí. Naposledy jsem tam kvůli tomu volal před víc než měsícem
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.02.05 22:04  Klid  (79049)

kdo ví jak to je - musel jsem se smát

protože přesně ve chvíli, kdy se klídek 2 chystal k pokrmu, tak klid byl právě v polovině své večeře stejného složení. Ale jinak jako když tu vůůůbec nejsem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 01:00  Klid  (78672)

To bude snad ještě lepší akcie

Jo, to o potvrzení zájmu jsem od AFT četl, zbytek ne. A teď doufám, že tu zase pár dní nestvořím jediný spam (v tomhle množství je možno každý příspěvek za spam považovat). Ale stejně asi lepší 800, než kdyby byly třeba 3 za den. Dobou
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 00:38  Klid  (78672)

To bude snad ještě lepší akcie

než jsem myslel - podle těch posledních příspěvků (zvládnul jsem ale jen poslední 2 stránky - o tom, jak xenon lže). Xenone, je prosím něco podstatného za včera a dnes? (825 příspěvků už fakt nezvládám, takže jsem nečetl čt+pá a ani po+út, jen víkend a v mezičase si pouze odskočil na Sokolovské uhlí - není tam tak narváno:-)))) Tebe snad jednou svatořečej, za tu výdrž, tak díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.05 21:22  Klid  (78672)

Nechci vám brát iluze...

Ale stejně to "nejlíp umí" Američani (Ivax - Galena). Aby se nemuseli dělit vůbec, leda částečně s těma, co se osobně účastní valné hromady. Jinak můj původní dotaz měl v podtextu samozřejmě otázku, zda se neorganizuje nějaké sdružení akcionářů napadající výši "odkupu" MUS. Z textu novináře (pokud by říkal pravdu - a vůbec nemusí znát O.Z) tohle plynulo. Prostě to na mně dělalo dojem, že se někdo bouří a proto Appian dělá tento "vstřícný" krok - odškodnění.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.05 21:21  Klid  (78672)

To Myk

Nejen mohli, samozřejmě i měli. Ale proč by to dělali, když je to takhle přijde levněji? ČMD byly taky pod 40Kč nebo OKD kolem 60 a první nabídka pro stát za OKD kolem miliardy (přitom všichni ví, že hodnota je a i dávno dřív byla v tisících za akcii).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 01:51  Klid  (78672)

Dobrou

A já poptával Paramo asi za 1630 a stejně mi nikdo nedal. (Omylem jsem totiž před pár dny dal pokyn na prodej místo nákup, takže za těch 1360Kč to hned vyzobli). Naštěstí jen málo kusů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 01:04  Klid  (78672)

To Myk

To byli tedy hodní. Ale ještě víc by mne překvapili, kdyby bývali dali rozumnou (odpovídající) cenu odkupu (1200-1800).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 00:07  Klid  (78672)

Aktuální zamyšlení

Opět po pár dnech na skok zde. Pominu-li už nutný kolorit „různých“ příspěvků, tak jestli něco, pak mne docela překvapily reakce na Václavův 14 bodový námět – resp. i nepochopení mnoha bodů některými kritiky (odhlížím od souhlasu či nesouhlasu s tím či oním, já měl trochu problém s výkladem pouze u druhé poloviny bodu 12). Říkám však všem (kdož chce) - studujte politickou ekonomii (které je mj.  zmíněný příspěvek plný), ta rozhoduje, dle ní je dobré investovat. Ostatně povolaní v SMA jistě (možná) náměty panem Václavem vyřčené zváží.

 

Pžed týdnem jsem napsal a nakonec neodeslal příspěvek. Byť se zpožděním, jej uvádím.

 

Aktuální zamyšlení.

 

29.12.04 jsem vyjádřil názor na budoucí vývoj kolem UNI v horizontu týdnů max několika měsíců. Tímto ho doplňuji, protože text vycházel z nevyřčeného předpokladu, že vyjádření EK přijde v konci ledna max. začátku února, jak se tehdy mohlo zdát (i obecně předpokládalo). Skutečný stav zdá se je, že není ještě ani podáno. Odkládání však PKN transakci prodražuje. Opravdu prodražuje? Neboli: „proč to PKN dělá??“  To je přece dost důležitá, přímo kardinální, otázka. Vše má své důvody a odpověď na tenhle „důvod“ je docela významná. Vidím následující možné příčiny celkového vývoje (zdržení / zdržování):

 

1. Úvaha v PKN o odstoupení - ať z jakýchkoliv důvodů

2. Ryze formální nedostatky, které (k nevůli PKN) nastaly - ať u EK nebo PKN

3. PKN vidí cestu, jak de facto ušetří (a to dokonce i kdyby státu zaplatila víc než dohodnutou cenu). Kupec, vědom si růstu kurzu (a HV) UNI v posledních měsících, přehodnocuje (vyjasňuje si) svůj (snad dřívější?) názor na osud nestátního podílu kupovaného podniku. Nejspíš v úvodních kalkulacích skutečně počítali (viz i např. analýza Logan KB), že většina akcionářů využije odkup, jehož zákonná výše bude několik Kč nad tržní cenou (tu uvažovali možná do 84Kč, odkup např. 84-90). Po přehodnocení v PKN (pod tlakem okolností, tj. růstu kurzu na podzim) je nyní možná snaha opačná, tedy aby kurz byl spíš vyšší (proto "vědomé" odklady). Vždyť cena státního podílu je pro kupce +/- stejná (resp. změna má své limity) a cena znalecká bude v režii PKN. Tedy PKN stav vyhovuje (vyšší cena na trhu = malé náklady na výkup a tím i na celou transakci)! Jednou větou: PKN odkládají, aby ušetřili. (A popustíme-li uzdu fantazii, PKN zhodnotí svůj podíl UNI převyšující 50% a prodají ho časem - viz pan Václav).

 

1) a 2) se mi nezdá moc pravděpodobné, domnívám se, že 3) by mohlo být správně (to pak navíc velmi pravděpodobně implikuje zachování akcií na burze po minimálně několik let). Úměrně tomu, jak roste kurz ale podtrhuji všechna varování z příspěvku 29.12. (ještě jednou říkám - znalce má PKN svého).

 

Tak mně nekamenujte, třeba bude vše jinak. A už musím zase pryč (celý víkend počítám daně a jsem teprve v březnu).

Zdravím všechny, hlavně opice :-))  v bojích se smysly i nesmysly.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.01.05 15:49  Klid  (85780)

To Myk

Souhlasím, možná si to opravdu novinář jen vymyslel. Text (i smysl v kontextu) byl však jasný: "Všechny minoritní akcionáře (Appian) letos finančně odškodní" (aby předešel výpadům). Jen pro info, můžete říct, kolik byl ten posudek?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.01.05 13:30  Klid  (85780)

To Myk

Já samozřejmě vím, že byl "povinný odkup" za (tuším) 588Kč. Ale to bylo již v r.2003. V tom roce došlo k vyplacení všech akcionářů (za tuto legrační cenu). Takže mi není jasné, proč v červenci 2004 píše Appian ze své vůle takový článek (proti sobě). Není mi jasný důvod, pokud nejde o odškodnění následné (tj. po vyplacení 588Kč).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.01.05 01:43  Klid  (78672)

To Kozina - dotaz k MUS

Nevíte, jak je to s odškodněním za MUS? Appian se totiž v létě vyjádřil, že letos (tj. r.2004) odškodní akcionáře - viz http://hn.ihned.cz/index.php?p=500000_d&article[id]=14597650 Od té doby ticho. (Ač adresuji Vám, přivítám samozřejmě názor a info kohokoliv).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 01:55  Klid  (78672)

Že já si raději před tím rokem navybral ČEZ

Rozumím, jak si to myslel (72 by bylo opravdu nějak moc), já jen pokračoval v upřesnění toho, co jsem psal před tím o FIU.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 01:47  Klid  (78672)

Že já si raději před tím rokem navybral ČEZ

Asi budeš mít pravdu, o čem mluvím byla jen výročka družstevní záložny. A tam mně právě utkvěl poměrně malý objem úvěru - pro všechny klienty v řádu stovek milionů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 01:42  Klid  (78672)

Že já si raději před tím rokem navybral ČEZ

Jasně, tak dobrou (a nebo dám rovnou testovací nákup) :-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 01:35  Klid  (78672)

Že já si raději před tím rokem navybral ČEZ

Když jsem četl výroční zprávu, tak to nebylo nic moc - velikost jmění (čísla si nepamatuju)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 01:33  Klid  (78672)

Že já si raději před tím rokem navybral ČEZ

Tak ještě jestli můžeš - týká se ten stop stav rozšiřování rámce a nebo pokud se kupuje za již nasmlouvaný rámec není problém?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 01:24  Klid  (78672)

Že já si raději před tím rokem navybral ČEZ

Takže jestli rozumím, vycházíš pokud jde o FIO jen z toho nenavýšení rámce, nikoliv z konkrétní info, že by skutečně přestali půjčovat specielně na UNI? V tom případě asi opravdu půjde jen o jejich obavu, půjčit jednomu klientu na jednu emisi tolik, že to začne být procentně významné s jejich vlastním jměním.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 01:07  Klid  (78672)

Že já si raději před tím rokem navybral ČEZ

Takže fakt už ani jednu akcii u FIA na dluh? To se mi právě ani nechtělo věřit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 01:04  Klid  (78672)

Že já si raději před tím rokem navybral ČEZ

to bych teď nemusel číst 726 příspěvků denně :-)) Ale hezky to roste a roste a roste. Jsem tu po několikadenní odmlce. Musím říct, že po studiu zákona i já celkem opatrný člověk nabývám jednoznačného dojmu, že repo u AFT neruší 6měsíců, ale musím ještě přečíst vlastní smlouvu. Ale co se tu dočítám? Že AFT a FIO nepůjčují na UNI? AFT sice jen zpřísnění na 25% a FIO vůbec? Nebo jak to je? Poradíte, vysvětlíte?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  -0.15% 
 ČEZ  916.00  +0.22% 
 ERSTE  1 169.00  +0.52% 
 GEN(NORTON)  560.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KB  785.50  +0.13% 
 KOFOLA  283.00  +0.35% 
 MONETA  96.50  +0.42% 
 PHOTON  45.40  +1.34% 
 PILULKA  178.00  +0.56% 
 PM  14 880.00  -0.13% 
 PRIMOCO   800.00  0.00% 
 VIG  774.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 83.19 USD 07:50   
 Zlato 2414.83 USD 07:50   
 Stříbro 31.46 USD 07:50   
 Káva 207.43 USD 20.05   
 Cukr 18.69 USD 20.05   
 Bavlna 75.79 USD 07:50   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.