Příspěvky nebo odpovědi uživatele Milena.
Výpis
příspěvků
21
až
30
(72)
KaRIERA
Prace pro Vas,v Penny Market klademe duraz na zamestance.:)))))))))Chyba,melo tam byt NAKLADAME na zamestnance vic a vic a vic.Pozadujeme flexibilitu,tzn,nechodit na prestavku,porad byt k dispozici.Ja bych navrhla takovy slogan:Proc vyhazovat penize za nejake podvodne diety,v Penny Vam pujdou kila samy dolu a zadarmo:)))
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(15)
Vaše doporučení:
inventura
Nic proti brigadnikum,pokud se nechovaji,jako by jim patril obchod,vite???
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
dotaz
Trosku brzy na psychiatra:)))))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
inventura
Tak se obratte na toho,kdo ma pod sebou OV,ne?No on ten Hlucin je i tak totalne v p....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Rozdíly v ceně
Dobrý den,mám dotaz, proč se liší ceny uvedené na lístcích, od cen, za které se maso prodává? Není to klamavá reklama? Určitě to sníží zájem zákazníků a maso si zakoupí jinde.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(73)
Vaše doporučení:
stížnost
24.5.2014 jsem za Kč 185,- cestovala s touto společností do Č.Budějovic. Autobus byl přistaven o 1/2 hpodiny později,- přesný odjezd v 9.54, již v 1O.30 nastala porucha, při které byl vypnut motor a řidič telefonicky zjišťoval co dělat, to trvalo do 10.36, další porucha s vypnutím motoru přišla v 11.19, další porucha po výjezdu z Tábora v 11.30 a vrcholem bylo další přerušení jízdy v 11.40 kvůli levnému tankování v Plané. Dokladem by měl být tachograf. Příjezd do Č.B. ve 12.50 místo v 11.55, tedy bez pár minut hodina zdržení. Ujel mi v ten den jediný navazující spoj a vznikly další náklady s přenocováním. Komu mám tyto náklady vyúčtovat? Jak je vůbec možné, že nikdo tohle nekontroluje a netresta - vždyť je to sebrání licence! A to s námi jela polovina cizinců, no ti mají o čem doma vyprávět. To je skvělá reprezentace!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(27)
Vaše doporučení:
Okradli 90 letou důchodkyni
Jediná možnost je podání hromadné žaloby. Jak oslovit poškozené je problém, ne všichni se domluví na internetu. Mohla by pomoci některá media - TV, tisk - uveřejněním výzvy. Nemorální chování, neomalenost - určitě jim to nebude procházet do nekonečna.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
hromadná žaloba
Těch, kteří mají s firmou nevyrovnané účty je více. Ozvěte se, podáme hromadnou žalobu.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(8)
Vaše doporučení:
stížnost Milena
Má stížnost na Penny v Proseticích patřila vedení tohoto obchodu. Jsem také od fochu a prostě základní potraviny v obchodě být musí i kdyby čert na koze jezdil. Problematika prodavaček ,které mlčí a stěžují si tajně na internetu mě opravdu nezajímá. Jen si chci prostě nakoupit co potřebuji od toho obchody jsou né?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
stížnost
Vážená paní prodavačko. Má stížnost patřila hlavně vedení Penny v Teplicích Proseticích. Věřím,že po prodavačkách chtějí hodně. Ale nezlobte se ,,Každý si dovolí tolik kolik vy mu dovolíte.Že se neumíte ozvat to je jen váš problém. Nejsem spokojená s tímto obchodem a doufám,že se to zlepší. I vedení obchodu má nad sebou vedení!!!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení: