Prodám 16 akcií Lázně Teplice. Cena jedné akcie 2000,
Příspěvky nebo odpovědi uživatele Anna
prodám akcie Lázně Teplice
Kdo je nejchytřejší Tupoun?
Mandelinka bramborová, tupoune, jmenujš se tak? S vypad ze školky?
po vycisteni egr nejak nejede
mám RAV4 r.2003 - diesel - výborné autíčko - až na poruchu, ktorá sa pravidelne opakuje, a to, že prestane ťahať- plyn.pedál na podlahe a nič...vždy treba vymeniť SCV ventily /zhruba po 30tis km/...mám najazdené cca 360 tis / raz sa menilo už aj palivové čerpadlo - nestačili iba ventily, ale inak je to spoľahlivé
dětský pokojíček
Inspiraci lze najít třeba zde: moderni-devce.cz/12-inspiraci-dokonaleho-designu-p ...
Oresi
Já vybírala novou kuchyň stylem, že jsem hledala to co bude nejpraktičtejší a samozřejmě jsem chtěla aby to dlouho vydrželo, abych za prá let nemusela zase řešit co za kuchyň, tak jsme navštívili několik studií, nikde ale nebylo to pravé ořechové co jsem hledala v oresce se mi jedna zalíbila, ale byla moc drahá, tak jsme se dohodli a pár věcí dali pryč a cena se snížila i tak to bylo o pár tisíc přes rozpočet, ale manžel mi řekl že to je investice na dlouhou dobu, tak jestli se mi líbí že jí koupí, nedávno to bylo pět let a jsem ráda že jsem si jí vybrala, protože pořád na ní není nic co by potřebovalo opravit a když jí poklidím a vyleštím tak furt vypadá jako nová.
Cena plissé žaluzií?
Změna dodavatele
My jsme taky měnili v létě, i když to byla v celku náhoda. Byli jsme u firmy, kde nám po vyúčtování z ničeho nic zvedli zálohy za energie. Přišlo mi to úplně zbytečné a nechtěla jsem platit víc něž je potřeba. Hledala jsem tedy jiného dadavatele a našla jsem Bohemia Energy udělali mi zálohy na míru a ještě mám teď přeplatky.
Co nesmí chybět v domácí kanceláři
Na pracovním stole by rozhodně neměla chybět pracovní lampička www.uni-svitidla.cz/stolni-lampicky , která pomůže osvětlit pracovní plochu stolu i během večerních hodin. Osobně doporučuji ty polohovatelné s kouby.
bart
Poraďte mi prosím,co mám dělat-reality Bart si nechali zaplatit zálohu na rodinný domek který nabízeli k prodeji. Jakmile jsem složila požadovanou sumu,tak přestali komunikovat.Předala jsem ten problém právníkovi,ale realitka nereaguje ani na mejly od mého právníka.Mám nějaké šance že dostanu peníze zpět když naně podám žalobu k soudu?
Ryba smrdí od hlavy
Podívejte se na internetu na film o psychopatech: Ryba smrdí od hlavy. Je to dokumentární film, který odvysílala ČT. Myslim, že pak budete mít v pochybnostech jasno.
Nákup PENNY
budíček: ano, mluvíte mi z duše, hlavně že se jim nahoře sypou dináry :-)
Stížnost!
haha, to je pravda,jak si někdo může myslet, že okrádáme zákazníky že? Jasně jsme všichni dokolečka organizovaná skupina okradačů a mafiánů, a na poradách nám říkají, že máme okrádat zákazníky a mi to děláme, ve všech těch 340 filiálkách a 17tis zaměstnanci v ČR. A vyděláváme tím, že babkám markujeme jogurty za 5,90 na víc. Toto je ironie, kdyby to nějaký chytrý nepochopil.
Stížnost!
tím, že zaplatíte a vezmete si účtenku uzavíráte kupní smlouvu ... tzv, jste seznámená s tím co kupujete, vaše povinnost je skontrolovat si, zda je na účtence, to co jste si koupila a naše povinnost je účtenku jako doklat předložit. To že se pokladní zmílil, tak se zmílil no, to se stane hned, zmáčknetenechtěně tlačítko na kase( to je jak když klavírista nechtěně zmáčkne jinou klávesu, nebo když píšete smsku na mobilu a uděláte hrubku. Vždyť je možnost udělat vrácení nákupu a případný finanční rozdíl předložit... tak co paní, takhle to prostě je. Přiznejte i svou část chyby, zvlášť když už se vám to jednou stalo a nezkontrolovala jste si to znovu
JEN TAK
Ano, máte pravdu. Na naší filiálce se chodí na 2:30 ráno :-) Měli bychom nosit za tuto náročnou práci aspoň kolem 17000 čistého, pak bych byla maximálně motivovaná a syndrom vyhoření by se nedostavil. Nebo kdyby aspoň zaplatili více pokladních, když je to tak málo placené. Ale jim to je zaměstnavatelům jedno, hlavně že se jim nahoře sypou penízky :-)))
Stížnost na prodejny Penny Market s.r.o
Dobrý den,
neodepisuji pouze Vám, ale všem lidem podobně smýšlejícím. Nevěřím, že si mou odpověď přečtete po roce, nicméně budu ráda pokud aspoň někdo.
První věc je, že si lidé myslí, že na pokladnách v Penny pracují prodavačky. Nejsou to prodavačky, nýbrž pracovníci v obchodě, pracující u zaměstnavatele, jehož pokyny se musí řídit. Pokladní v tomto obchodě nemají žádný prostor pro subjektivní rozhodování. Veškerá jejich práce se koná dle předepsaných postupů. Nemají možnost říkat a dělat na pokladnách co je samotné napadne, ale mluví podle toho jak to je napsané na poučkách. Dobrý den, máte naší zákaznickou Penny kartu? Máte o ní zájem? Pečlivě skontrolovat vozík a vstát, protože zákazník nikdy s vozíkem nenajede až na konec pásu.....případné zboží ve vozíku nadzvedat, či požádat zákazníka ať zboží nadzvedne, vložit první namarkovanou položku zákazníkovi do vozíku...pak 356 korun PROSÍM, zde je 200Kč zpět PROSÍM. sbíráte body na skleníčky? To je naše novinka. Děkuji, pěkný den, na shledanou.... Musí strašně rychle markovat, rychle vybalovat palety a většinou je pokladních na prodejně málo, protože jich víc nezaplatí. Každý večer když se pokladní zůčtují, tak se vytiskne papír s jejich naměřenou rychlostí na pokladně, pokud to není v průměru přes 26 zboží za minutu, je jí to stále pžekládáno a požaduje se samozřejmě náprava a zrychlení... Nemarkují zboží rychle záměrně sami od sebe, ale jsou nucené. Zákazník je pak protivní a rozčílený a vybije si zlost na pokladních, které si to nevymyslely, pokladní musí být slušná a se zákazníkem se nesmí hádat, je spousta situací které ty pokladní zesměšní, bohužel.... (protože musí pracovat jako roboti)Je také nežádoucí aby jeli všechny 4 pokladny, kolikrát je nežádoucí aby jeli dvě, protože se musí vybalovat palety, pokud se nestihnou kvůli vysokým tržbám a frontám na kasách vybalit, museli ještě půl roku zpět pokladní odcházet kolem 1:00 ráno a podotýkám, že zaplacené to měli jen do 21:30. :-DDD .... takže, pokladní nemůže ani napadnout aby vietnamskému zákazníkovy zakázala něco nakoupit, nezáleží na ní, ona musí dodržovat své pokyny a nemá možnost jednání dle svého uvážení ( nejsou to tudíž prodavačky jako OSVČ, která si může v obchodě dělat co chce, ALE POKLADNÍ, + pracovník v obchoděm, který musí kmitat, nemá se kdy najíst ani vykonat jakékoli biologické potřeby. Přesto se nelitují, a dělají co mohou. A potýkají se s takovými stresovými situacemi, že to je stresově a vyjednávačsky naročná práce hned po letuškách :-D nejlepší je když jedou 4 pokladny, zaměstnanců v obchodě je taky 4 a nedejbože pokladní potřebuje po 6 hodinách nepřetržité práce aspoň na záchod, co potom, když jsou fronty až k pečivu a nikdo jí nevystřídá a ona nesmí odejít a nechat tam lidi. A když začne lidi instruovat k vedlejšmí pokladnám, zákazníci dělají že neslyší a začnou všichni nadávat co si o sobě jako myslíme. Nejlepší je, že není ani žádná světelná signalizace (obslouží vás na jiné pokladně), nebo aspoň zarážky. Ale vy VŠICHNI ZÁKAZNÍCI CO NADÁVÁTE, ASI V PRÁCI NEMUSÍTE PRACOVAT DLE POKYNŮ ZAMĚSTNAVATELE ŽE??? A VŠICHNI PRACUJETE NAD 200% ŽE??? NIKDY SE NEZMÝLÍTE, NESPLETETE, NEBO NĚCO NEVÍTE ŽE?? A NIKDY NEPOTŘEBUJETE PŘESTÁVKU ŽE?? ZVLÁDÁTE STRESOVÉ SITUACE PRTOŽE VE VÝKONU VAŠÍ PRÁCE SE STŘETÁVÁ PSYCHICKÁ PRÁCE S TOU FYZICKOU ŽE?? PROTOŽE PSYCHYCKÁ PRÁCE S FYZICKOU ( ZÁTĚŽ 2 PRO ŽENU ) JE TO NEJHORŠÍ CO MŮŽE BÝT. Tak přeji pěkný den, mějte se krásně a určitě si přijďte zase nakoupit. Na shledanou. :-)
Vaše ochotná, usměvavá a nikdy neunavená pokladní supermarketu .-)
spokojenost s Bart reality!!!
Tak tento příspěvek psal zřejmě nějaký "přítel" Bart reality. Mé zcela česrstvé zkušenosti s touto realitní kanceláří jsou zcela opačné. Neochota, arogance, vlastně i bránění v prodeji. Jako prodávající jsme se s kupujícím dohodli, ale realitní kancelář přestala spolupracovat. i když měla zaručenou svou nemalou (podle právníka zcela nehoráznou) provizi. Už nám nebrali ani telefon. když jsme zavolali z jiného telefonu, najednou ho zvedla nějaká asistentka. vždy velice ochotně slíbila, že náš dotaz nebo požadavek předá nadřízené a ta se nám ozve. samozřejmě se tak ve většina případů nestalo. s naším právníkem zcela odmítli komunikovat. Takže radím všem, kteří uvažují o koupi ci prodeji přestu tuto realitní kancelář, aby si rozhodně našli jinou RK.
Podvody kurzy.cz
Aj tomuto pánovi sa pokazili po ceste? No tak to potom asi špatne balíte a je to Vaša chyba.... oznámime Vás na ČOI
(1) 16.08.14 13:07 Ladislav Lhoty Lhoták ladislav.lhotak.kvgmail.com (171258)
Dobrý den,
dotal jsem balíček z hodinkami a nestačil se divit. Ručičky u hodinek ty jsou totálně v háji. Největší chyba firmy je, že neposlala ani faktůru. Asi se obrátím na ČOI už jednou mi pomohla.. Jaký je váš názor na ty hodinky?
Pozor!
Zakoupené zboží na stankách mojepradlo.cz (firma JASL PLUS, s.r.o) jsem zapaltila ban. převodem. Je to měsíc a zboží stalé nedorazilo. Na e-maily firma nereaguje a na tel. čísle které mají na stránkách uvedené se nadají zastihnout.
omluva
Zapomenuli jste zveřejnit omluvu, kterou se musely omluvit deníky za zřejmé nepravdy, které uvedly proti Ludě Šabatové. Opravdu, jak se prokázalo šlo o zhodnocení peněz. I bez toho , tento konkurz skončil téměř 100% vyplacením věřitelů. Je dobré zveřejňovat celou pravdu,
Špatný nákup
Dobrý den.
Dnes tj. 12.3.2014 ve 14.40 hod jsem ve Vaší prodejně v Hodoníně u "Cukrovaru" koupila uzený bůček. Nevím už jaký přívlastek měl, ale kilo stálo 130,- Kč. Byl nádherný. 0.356 kg stálo 46.28 Kč. Už v prodejně jsem měla dojem, že to není ten správný, protože podstatně bledší se steným názvem byl na pultě přikrytý celofánem - celé plato. Kdyby ho manžel neodnesl hned do auta, tak jsem to určitě zjistila hned na místě. Něco tak smradlavého jsem už dávno necítila. Zauzený byl krásně, ale tipuji - ze smradlavého masa!!!!! Škoda, že nemám čas shánět tady někde poblíž ČOI. Že Vám není hanba, něco takového prodávat. Teď už mi ani není divné, proč se paní prodavačka č. 1 tak divně usmívala. A podle "zásady slušného chování a etiky" raději končím.
Mějte se hezky. Anna Doleželová (já se nestydím podepsat)
Názory a diskuze
Burza Prime 10:15 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 686.00 | +0.88% |
ČEZ | 880.50 | +0.86% |
ERSTE | 1 130.00 | +0.58% |
GEN(NORTON) | 478.00 | -0.42% |
GEVORKYAN | 256.00 | 0.00% |
KB | 784.00 | +0.38% |
KOFOLA | 272.00 | +0.74% |
MONETA | 97.70 | +0.41% |
PHOTON | 43.30 | -0.23% |
PILULKA | 175.01 | +1.75% |
PM | 15 920.00 | -0.25% |
PRIMOCO | 860.00 | 0.00% |
VIG | 737.00 | 0.00% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 06.05.2024 | |
USD americký dolar | 23.189 |
AUD australský dolar | 15.379 |
GBP britská libra | 29.176 |
BGN bulharský lev | 12.674 |
EUR euro | 24.995 |
HUF maďarský forint | 6.419 |
NOK norská koruna | 2.142 |
PLN polský zlotý | 5.788 |
CHF švýcarský frank | 25.620 |
TRY turecká lira | 71.858 |
Komodity online | ||
Ropa | 83.22 USD | 09:54 |
Zlato | 2319.51 USD | 09:54 |
Stříbro | 27.21 USD | 09:54 |
Káva | 195.08 USD | 09:54 |
Cukr | 19.46 USD | 09:54 |
Bavlna | 77.32 USD | 09:54 |