Příspěvky nebo odpovědi uživatele mára









Příspěvky nebo odpovědi uživatele mára. Výpis příspěvků 151 až 200 (343)


přečíst (0) 18.06.04 13:25  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Komprese u 1,4-ky

Ja bych viděl, že to je z 50 % subjektivní dojem. Pokud ale najedeš pomalu třeba 5000 km, tak bych se nedivil, že to trochu zleniví...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 14.06.04 19:25  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Komprese u 1,4-ky

Tak jsem konečně sehnal manometr na kompresní tlaky. Výsledek: Všechny válce jsou v rozmezí 10 až 11 atmosfér. Měřil jsem to u studenýho motoru. To ještě není zas tak špatný, ne? Nevím přesně kolik má najeto, asi 250 až 300 a žere 6,5-7 l.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.06.04 19:08  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

karbec

Můžeš buď zajet na emise, tam to seštelovat Nebo by se to asi dalo poznat podle barvy svíček- ale jenom orientačně. Říká se, že mají bejt světle šedý až cihlový. Když budou černý tak to je moc bohatý. K tomu motoruznámej měl takhle předělanou Regatu.-asi by to šlo, ale je tady několik problémů-hlavně převodovka. u benzína jsou určitě kratší kvalty takže diesl by asi moc točil. A taky pružiny jsou u disla silnější+předělání elektriky...zkrátka moc to nedoporučuju.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.06.04 18:57  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

vodní čerpadlo

Mám čerpadlo z tipa 1,4 . mohlo by být stejné. bližší info máš na E mailu!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.06.04 12:45  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Tipo- koroze

Jo ale ja bych to predtim vystrikal nakym previtem, aby to bylo v ty mezere mastny... to by slo, ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.06.04 12:41  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Sháním ráfky

Na bohatost je srouben na karbeci jak je tahlo plynu, tak na ty strane vlevo dole. svicky maji bejt cihlovy az bily. ja je mam bily. zdravim.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 11:33  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Schéma zapojení

nevím - mohlo by to být špatné spojení mezi jednotlivýma cestičkama na tom "plošňáku" v přístrojovce....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 04.06.04 11:31  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

řazení

nevím přesně, co je to to stabilizacni tahlo, ale mne neco podobnýho dělaly zatuhlý klouby, viz starší přízpevky
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 11:29  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

porucha, asi zapalovani

Cívku zkus jinak: nemá dávat jiskru při připojení ke zdroji, ale při odpojení!!! těch 20 A je skoro dost, možná je částečně ve zkratu. Zkousel bych to tak, že sejmeš kabel od svíčky, konec dej asi 1 cm od kostry(motor). při točení by na tuhle vzdálenost měla spolehlivě skákat jiskra.Ale hlavně bych vyzkoušel, zda se od ř.j. dostávaj do cívky impulsy. Jestli nemáš měřáky tak bych skusil zajet někde kde maji osciloskop. tím to de zjistit nejlíp (já ho mám :-) jinak 4400 za pitomou cívku? to je i s motorem, ne? :-) nevím, jestli je to stejný typ jako u mé 1,4 nebo Lancie Delta 2,0 Turbo, ale vypadaj všechny podobně. pokud seženeš na vrakáči podobnou se stejným konektorem, mělo by to taky jet...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 11:17  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

motor 1.4i nebo 1.6 i

Jedině podle čísla jinak vypadaj stejně-mají pouze jiný vrtání+průmer pístů, jinak blok+hlava atd. je stejná.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 11:15  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Tipo- koroze

Čau u Tebe bych to viděl s tou podlahou takhle: Není ještě tak shnilá, ale v servise to zvedali za špatný místo- podlahu vedle prahu, který na to neni stavěný-tam to máš taky vydutý dovnitř. Má se to zvedat v místě, kde je zpevněný práh(viz. orig. zvedák) nebo jsou tam pak navařený takový opěrný místa, když se podíváš dál pod auto. nevím jak to popsat přesněji. Kdyby to bylo shnilý, tak by se tam přece udělala díra. Natřel bych to zvenku Tlumexem, aby to dál nerezlo a technickou by to mělo projít, když jim to nějak takhle vysvětlíš...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 11:06  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Tipo- koroze

Já sem na tom asi takhle: Do 10ti let stáří auta bez koroze, jen kolem lemů prahů zespoda-minimum. (jezdilo 7 let po Itálii :-) a 3 roky u nás.) Tak jsem se rozhodl udělat něco proti korozi. odendal jsem koberec a tak jsem se po vymáčknutí gum. zátek dostal dovnitř do dutiny prahů. tam 1 cm silná vrstva prachu(nebyly tam špunty odspoda)-tu jsem odstranil a pod ní originál čistá barva (není tam jiná ochrana!) tak jsem to vystříkal přípravkem ML. Po roce jsem zjistil shnilý plech mezi kufrem a L podběhem=kitovačka, OK. Další rok (minulý) jsem kouknul do prahů a s hrůzou jsem zjistil, že přes mojí snahu s rezistinem jsou ohnilé. tak jsem to důkladně prolil resistinem, ale moc od toho neočekávám :-( měl sem tam dát hned ty špunty aby tam neteklo, ale dodnes je tam nemám. Že by to vrstva bahna chránila líp než nějakej Rezistin??? Zkusím letos jako poslední záchranu ještě jednou důkladně nakonzervovat a vystříkám je asi montážní pěnou (DOPORUČUJU!) a dám tam konečně ty špunty. Jinak to hnije přesně na všech místech co tady píšete+plechy co drží spodek před. nárazníku-jeden jsme již navařili nový.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 10:45  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Merak paliva

To zachrchlání znamená, že výsuvný pastorek nezaskočil do ozubení setrváku a při točení de přes zuby. mně se to jednou za rok stane z ničeho nic taky, pak se to parkrat zopakuje a pak je to zase rok OK, tak nevím. Ve Tvém případě jsi asi trefil na špatný servis (generálka) a urychleně bych jim vynadal+reklamoval.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 10:35  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Prosba o radu

Taky mi to rosí olej kolem víčka, přestože je nový, stálo 100,- ale ve skutečnosti je to již z výroby na ....(Teda pokud máš taky takovou celogumovou "stříšku") Jak to myslíš s tím zakarbonovaným sáním-podle toho se dá posoudit stav motoru (komprese)? kde se tam přesně ten karbon usazuje? a jak silná vrstva? přímo pod karbecem to mám myslím čistý a i dál k ventilům myslím skoro taky-a to mám odhadem 300 tisíc-je to možné? Kompresi přesně nevim, snad kolem osmi-nemám na to ten manometr...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 14:03  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Schéma zapojení

Schémata máš na mailu! Zdraví Mára.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 13:59  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

nestartuje a podobné problémy

Ano s tím souhlasím - TIPICKY u TIP je špatný spoj nezi minusovým  kabelem od baterky a kostrou auta (v místě pod zapal. cívkou). Doporučuju očistit a kabel zapájet do očka.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 13:55  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

tipo 2,0 ie

Vlastní zkušenosti nemám. Záleží taky na tom, jestli jde o motor s osmi (83 kW) nebo šestnácti ventily (102 a 107 kW) spotřebu bych viděl kolem osmi litrů při rozumné jízdě a dobrém stavu motoru (samozřejmě takhle silný motor láká k rychlejší jízdě a tak to klidně může jít i přes 10). Který motor je ideální? Z benzínových bych volil 1,6 OHC 55 nebo 57 kW nebo maximálně 1,8 80 kW a z dieslů 1,9 TD, pokud chceš slušnou akceleraci a malou spotřebu. Nepřeplňovaný motor 1,7 žere skoro stejně(5-6 l), ale je mnohem línější.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 13:45  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Sbíhavost předku

Nevíte prosím, jestli se má seřizovat, když stojí auto na kolech, nebo ve vzduchu? Zkoušel jsem to je to rozdíl několika mm. Sjížděly se mi kola zevnitř, tak jsem to seřídil na nulovou sbíhavost (když to stálo na kolech) a zdá se mi, že se stále sjíždí zevnitř. Taky jsem slyšel, že tohle může mít na svědomí u starších aut to, že se jakoby "bortí" horní lůžka tlumičů (jejich vzájemná poloha). je to možné?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 13:37  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Dotaz na přestavbu- pro Toma

Díky Vám oběma! A ještě další 2 otázky:

1) Pokud se rozhodnu pro možnost č. 3- kde mám odříznout ten "hrnec"? tam, kde je vidět jeho obvod z motorového prostoru, nebo někde níž? asi se to taky bude muset přivařit asi hodně precizně, že?(o to bych se samozřejmě postaral)...protože to určuje jednak geometrii předních kol a hlavně kdyby ten svár náhodou povolil, tak.... :-(   Apropo jak to vypadá u vás v  místě spojení toho lůžka tlumiče a ostatních plechů? Mám to zamázlý nějakým kitem nebo čím(na obou stranách)...Jestli to už u mýho auta někdo nedělal...

2) Jak to udělat s tím ABS apod., když to v papírech nebude a v autě bude? Dá se to taky nějak přepsat? 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.04 20:56  mára  (71725)

Nárazníky

 

Na to existuje takový plnič který se nastříká na plast pod barvu. Má nažloutlou barvu a koupíš ho v prodejně s autolaky. Pak se to nesloupe. Nevybrušuje se to, pouze se odmastí atd.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.05.04 09:34  mára  mmarazavinactiscali.cz  (60683)

Dotaz na přestavbu- pro Toma

 

Tome jak to uděláš-tu výměnu za 2,0? Uvažoval jsem o něčem takovém. To se musí z techničku nechat vymazat číslo motoru a provedeš jakoby výměnu karoserie? V tom případě ale musíš změnit číslo karoserie u toho nového auta, ne? Jak se to dělá? A co když to nové auto bude mít např. ABS, které není zapsané v původním techničáku?  Nebudou s tím potom nějaké problémy u STK apod.? Je potřeba nějaké povolení k přestavbě apod., případně kolik stojí tyhle změny? Moc tomu nerozumím takže předem dík za rady!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.05.04 20:49  mára  mmarazavinactiscali.cz  (29259)

Problémy se startovanim

Mám stejný problém u motoru 1,4 s karburátorem. Ihned po vypnutí teplého motoru jde motor nastartovat dobře, ale pokud chvíli počkám, tak musím startérem točit asi 3 vteřiny a pak motor pomalu (neochotně) naběhne. Studený chytá výborně. Před nedávnem se to tady řešilo a výsledek byl ten, že je to obecný problém u karburátorů. Můj názor je ten, že se vypaří benzínový film ze stěn sacího potrubí a pak chvíli trvá jeho obnovení. Doporučuje se při startování horkého motoru pomalu přidat plný plyn a jakmile chytí tak okamžitě ubrat. Mně to ale moc nepomáhá. Auto ale jezdí tak to moc neřeším
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 22.05.04 20:47  mára  mmarazavinactiscali.cz  (29259)

Motory u Tipa

 Mám 2 originál knížky od Tipa:

- první je psaná anglicky z r. 89 a jsou tam tyhle motory / vstřiky:

1108 FIRE 41 kW / Weber  32 TLF 12

1372 52 kW / Weber 32/34 TLDE 4

1585 (OHC =?) 66 kW  / Weber 32/34 TLDE 5

1697 D 42 kW

1929 TD 66 kW

 -druhá je italsky z r. 91 a motory:

1108 stejný

1372 56 kW / Weber 32/34 TLDE 21

1581 62 kW / Weber 32/34 TLDE 23

1756 i.e. 80 kW /  MPI  I.A.W.

1,7 D a 1,9 TD stejné

1,9D 48 kW

 Z toho plyne, že těch typů jsou mraky a hodně by pomohly nějaké specializované stránky na TIPO, kde by byly neskenované různé příručky apod. To by určitě HODNĚ pomohlo…

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 12:38  mára  mmarazavinactiscali.cz  (60654)

motor

a já tam toho známýho mám... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 12:37  mára  mmarazavinactiscali.cz  (60654)

motor

To jo to poznám-ale pokud budou ty čísla sedět s techničákem tak bych řek že si toho všimnout nemusej...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 09:54  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

motor

Já s tím souhlasím. Těch aut jezdí na STK tisíce a OHC od DOHC nemusí poznat... jedině, že ten, co to bude prohlížet, měl taky TIPO... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 09:51  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Tipo 2,0 83 kW

Za 30 se nedávno dala koupit (jenom) škodovka!!! ? :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 09:49  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

chlazení motoru

U TDčka je dvoustupňový ventilátor. proto ten odpor. pomalejší chod jde přes odpor a rychlejší napřímo. podle teploty. můžu zaslat schémátka :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 09:46  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

chlazení motoru

Jestliže jde z chladiče studená voda, bude problém v termostatu, který neotvírá (ůplně). kolik stojí? budou Ti ho nabízet celý i s "pouzdrem" na který se připojujou hadice, a podle toho, kolik jich je u 1,9 TD to bude asi dost drahý(700, ale to je ODHAD!!! koukni na www.adh.cz ) zkusil bych to nejdřív rozebrat a vidělo by se. Nebo sehnat jen "střeva" termostatu....a ty vyměnit...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 09:31  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Mel bych par dotazu

Odkud jsi? dobré ceny mají u ADH , prodejny ve Žďáře n.s., hulíně a nevím ještě kde, koukni na: www.adh.cz maj tam i ceník myslím...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.04 10:29  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Tipo 2,0 83 kW

Dneska sem videl takový z r. 91 bez koro. 110 tisic najeto a stalo 33 tisíc to je nějak málo, ne??? když bylo i uvnitř docela hezký...že by tolik hrála roli ta spotřeba+ručení?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.04 19:56  mára  mmarazavinactiscali.cz  (60654)

Tipo 2,0 83 kW

za kolik by se dalo prodat toto auto s ABS,servem, centrálem, bez koroze?, příp. nemáte přehled co stojí pov. ručení na tento obsah? a jakou má zhruba spotřebu? Dík
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.04 19:53  mára  mmarazavinactiscali.cz  (60654)

Digital za analog-pro Máru

Tak se zkus ještě kouknout na www.fiat.mysteria.cz tam je taky taková diskuse třeba to tam bude... já s tímhle konkrétmě moc zkušeností nemám...ale mělo by to jít bez větších problémů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.04 15:31  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Nárazníky na Tipu

mám podobné zkušenosti i s ostatníma přípravkama, a atk to nechávám plavat :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.04 15:29  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Digital za analog

já tam mám ten nejjednodušší analog, a ještě k tomu z dieselu(bez otáčkoměru). Ten digitál se mi líbí víc- můžeš na něm nastavit jas přístrojů atd.  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.04 15:26  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

motor

já bych to moc neřešil. myslím, že máš na autě jinej techničák...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.04 15:25  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

porucha porucha porucha :-)

Myslíš jako aditiva do benzínu? vždyť Tipo má tvrzená sedla ventilů...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.04 15:22  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Digital za analog

Zdenku poohlédni se po starších přízpěvcích někde to tam je. Myslím , že to de bezproblému ale je potřeba místo snímače tacho v převodovce namontovat klasický náhon....máš tam otáčkoměr?(na tom digitálu)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 20:42  mára  mmarazavinactiscali.cz  (60654)

Dotaz

jo a k tomu napnutí to svedeš odhadem. Musíš jenom protočit motor aby se rovnoměrně napnul. Když je moc nepnutej tak tak divně vrže nebo píská...Ale bacha nestartuj motor bez nasazené řemenice altíku!!!!!-ta drží rozvoďák aby se nesesmeknul... My ho máme takhle odhadem napnutej už asi 60 tisíc km a je OK.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 20:35  mára  mmarazavinactiscali.cz  (60654)

Dotaz

Přesně si to už nepamatuju ale myslím, že chyba je v nastavení jednoho z ozubených kol-tam píšou nastavení o 180° jinak... Když to svedeš zpaměti tak to zkus ověřit, jestli jsem měl pravdu-je to už 4 roky co sme to dělali. Jo a ještě jeden TIP: značka pro nastavení vačkového kola je udělaná tak, že po odšroub. krytu řemenu musíš vysunout takovej plastovej "prevít" na kterym je ta značka-je to tam skoro ůplně nahoře a vysuneš to směrem k sobě... Jinak ta knížka docela ujde, ale viděl jsem i lepší(samozřejmě ne na Tipo)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 14:04  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

kontrolka vstřikování

Jo a známej má renault espace 2,2 TD (r.v.2000) přímý vstřik a to je horor-v servise nedokářou ani nic diagnostikovat a ještě za to zaplatí KČ 500....no hrůza...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 12.05.04 14:01  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

kontrolka vstřikování

Je to taková kontrolka, že když svítí, tak nikdy nevíš co přesně je špatně, pokud nezajedeš na diagnostiku, nebo to neopravíš "poslepu". Svítí když např. řídicí jednotka nedostává signál od některého z čidel apod., ´tozn. pokud jde na nouzový režim.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 13:32  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

kontrolka vstřikování

Zkontroloval bych kontakty k čidlům řídící jednotky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 13:28  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Zhasína motor

Já se řídím orig. knížkou- a nejlepší zkušenosti mám s CHAMPION RN9YCE - ty jsou doporučeny na 1,4 karbec
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 13:23  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Nepravidelný chod motoru na neutrál Fiat Tipo 1.4ie Help PLS

To je pravda. Tak to bych zkontroloval kontakty s čidly, než bych začal něco měnit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 13:15  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Nepravidelný chod motoru na neutrál Fiat Tipo 1.4ie Help PLS

No jo ale to přidušení při přidání plynu by spíš ukozovalo na to těsnění- jak se motor škubne tak se zvětší netěsnost, ŘJ  to srovná přidáním bohatosti atd.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 13:09  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Zhasína motor

Jaký typ tříbodových svíček jsi použil? Pomohlo to něčemu?(spotřeba, výkon,...)  kterou membránu myslíš? Tu co ovládá aut. sytič? nebo tu co po nastartování pootevře horní klapku sytiče? nebo nějakou jinou?-to je teda fakt pálka, 1500!!! za to se dá sehnat celý motor!!! Zkus se podívat do stránek Fiat- Soběšice( u Brna). tam je ceník .adresu hledej v min. přízpěvcích. Taky by mě zajímalo, jaký je rozdíl mezi karburátorama TLDE 4 a TLDE 5...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 12:57  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Zhasína motor

To je jednovačka, 1,6 karbec? jaký rok?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 12:47  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Dotaz

Docela Ti jí doporučuju, ale je potřeba si dát pozor na některé chyby, např. že u návodu na výměnu rozvoďáku u motorů 1,4/1,6 je myslím špatně popsáno nastavení rozvodových kol (což je DOST podstatná chyba!), a taky ty fotky jsou někdy hrozný :-( . A nejsou tam všechny motory!!! (1,6 DOHC, 1,9D, 1,6 OHC karburátor)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.04 12:40  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Nepravidelný chod motoru na neutrál Fiat Tipo 1.4ie Help PLS

Čau pokud je to podobný jako u karburátoru, tak takhle nějak se projevuje špatné(podsávající) těsněni pod karburátorem, v Tvém případě pod vstřikovací jednotkou.(mezi ní a sacím potrubím) To by naznačoval i ten ekonoměr-že je tam menší podtlak než má být... já mám u karbece spotřebu tak 6,5-7l.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  678.00  +1.19% 
 ČEZ  914.00  -0.76% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 163.00  +2.11% 
 GEN DIGITAL  560.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  282.00  -0.70% 
 KOMERČNÍ BANKA  784.50  -0.19% 
 MONETA MONEY BANK  96.10  -0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 900.00  -0.27% 
 PHOTON ENERGY  44.80  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  177.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  800.00  -1.23% 
 VIG  774.00  +0.52% 
Komodity online
 Ropa 83.92 USD 17.05   
 Zlato 2415.48 USD 17.05   
 Stříbro 31.50 USD 17.05   
 Káva 205.83 USD 17.05   
 Cukr 18.11 USD 17.05   
 Bavlna 75.96 USD 17.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.