Příspěvky nebo odpovědi uživatele Kozel









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Kozel. Výpis příspěvků 101 až 150 (192)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.12.02 18:47  Kozel  (18716)

komu to asi nuceně prodaj?!

Pane Horák, nechci se hádat. Vím, co ČEZ chtěl (psal jsem tady o tom 5.12.2002 ve 13:57) a je jasné, že to dostal. A je také jasné, že dostal mnohem víc:   

1. dostal úvěr od FNM,   

2. dostal MOC rozhodnout o tom, KOMU, za kolik a možná i za jakých podmínek prodá 1 majoritu,

3. zbaví se ČEPSu, který není zas až tak zajímavý, jak ČEZ navenek propaguje (musí, aby stát zaplatil co nejvíce),

4. ČEZ se může odvolat a tím získat čas a případně ještě lepší výsledek - záleží jen na něm. Pochybuji, že by ÚOHS na základě odvolání podmínky přitvrdil.

Na druhou stranu je pravda, že přeprodej podílů v minoritách asi příliš finančně zajímavý nebude (krátká lhůta). Majoritní vlastníci znají pořizovací cenu a znají termín, do kdy ČEZ musí prodat. Ale budou rozhodovat jen peníze? Všimněte si, jak si ČEZ připravil pozici např.  na valné hromadě JME ... Kromě toho, ČEZ musí prodat subjektu, se kterým není majetkově propojený, ale to neznamená, že s ním není dohodnutý.

Necháme se překvapit, ale všechny trumfy hrají pro ČEZ. A také bych nerad opomíjel stát, který v tomto případě tahá za nejkratší konec...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.12.02 18:13  Kozel  (18716)

komu to asi prodaj?

Takže ČEZ vyhrál na plné čáře !!!!!!    Na úvěr koupil od státu 4 majority a nacpal mu celou ČEPSku (to je přesně to, co navrhoval ČEZ předsednictvu vlády koncem ledna). Navíc ještě bude ČEZ rozhodovat o tom, KOMU a ZA KOLIK prodá zbytek distribuček. PRE, JME a JČE jsou jasné, tu jednu majoritu SI MůŽE VYBRAT !!!!!  A přitom prodávat musí dříve, než doplatí Fondu!!!! To je bomba!!!!!!! Veřejná podpora na příkaz ÚOHS!!!!!! Veselé Vánoce!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.12.02 12:32  Kozel  (18914)

jen klid

A když bude souhlas jen napůl, akcie půjdou nahoru a bude i zajímavá dividenda!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.12.02 12:03  Kozel  (18716)

Koukám na to jako jelen !!!!

Asi někdo, kdo už zná rozhodnutí ÚOHS a ví, jak se k němu ČEZ vyjádří. A protože po masáži mozků jsou drobasové zmatení, nastávají hody pro obchodníky. Vánoce jsou tady...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.12.02 17:53  Kozel  (18914)

Přidej Jardo Míle, únor se blíží a Lidové milice jsou v ...

Spokojenost českého občana, českého zaměstnance a českého zákazníka především! Platí pozvánka i pro českého akcionáře?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.12.02 13:57  Kozel  (18914)

Pár vět...

Po nevydařeném výběrovém řízení na strategického partnera české elektroenergetiky koncem roku 2001 připravil ČEZ  29. ledna 2002 pro předsednictvo Zemanovy vlády materiál, ve kterém ČEZ navrhuje, aby vláda přijala toto opatření:  „ … Vláda ČR rozhodne o:

- koupi 100% akcií společnosti ČEPS, a.s. určenou dceřinnou společností FNM ČR,

  -přímém prodeji akcií 4 rozvodných elektroenergetických společností, držených FNM ČR , společnosti ČEZ, a.s.  “

Dobré, že? Ale to není všechno. Těsně před tím, než vláda rozhodla o integraci elektroenergetiky prodejem všech státních podílů v distribucích společnosti ČEZ (usnesení vlády č. 250 je z 11. března), poslal E.ON 8. března na MPO nabídku, ve které jsou mj. návrhy:

varianta 1 - E.ON koupí státní podíl ve 4 distribucích za minimálně 0,8 mld.EUR (tj. 25,3 mld.Kč dle kurzu ČNB k 8. březnu). Budou uzavřeny dlouhodobé smlouvy o dodávkách energie mezi 4 regionálními distribučními společnostmi a společností ČEZ. E.ON je připraven prodat své minoritní podíly společnosti ČEZ a uzavře smlouvy o vývozu s jednou nebo více hnědouhelnými elektrárnami. E.ON nabízí připravit podmínky pro řešení situace po vypršení dlouhodobých kontraktů.

varianta 2 - E.ON koupí státní podíl v 8 distribucích za minimálně 1,6 mld.EUR (tj. dle kurzu ČNB 50,6 mld. Kč). Budou uzavřeny dlouhodobé smlouvy o dodávkách energie …“.

Jestlipak Grégr o těchto návrzích vládu informovalo? A pokud ne, tak proč??? Nechci hádat, s čím přijde ÚOHS, ale … stačí se podívat na příspěvek většinou dobře informovaného čezovýhofanatika (4.12.2002 v 9:04). To je tedy opravdu velké překvapení. Ale jak pro koho.

Umím si docela dobře představit situaci, kdyby býval ČEZ v půlce roku 2002 rovnou prodal 100% ČEPSu státu a nekoupil žádné distribuce (nebo maximálně čtyři). Za ušetřené peníze mohl vyplatit akcionářům pořádnou dividendu nebo koupit nějakou distribuci na Slovensku. Měl by zajištěný odběr doma, vývoz z hnědouhelných elektráren do Německa a možná i nový trh na Slovensku. Stát už mohl mít peníze za distribuce (50 miliard) a nemusel se ponižovat s prodejem Telekomu za 55 miliard. Místo toho díky Grégrovi, Vlasáková, Mílovi, Rusnokovi a spol (to je zase moje černá listina)všichni promrhali celý rok v planých diskusích. Kdo ví určitě, jak bude fungovat energetický trh za x let v Evropské unii? Jenže, kdyby bývalo bylo tak, jak není, co bychom bývali dělali my, spekulanti? A proč všechno dělat jednoduše, když to někteří umí složitě?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.12.02 13:15  Kozel  (18716)

http://www.sme.cz/arts/art.asp?id=76

To nejzajímavější se asi neděje na tiskovkách. Ale fanatik už přece ví, že  "... pan Huner to má pravděpodobně již spočítané."  Mě by spíš zajímalo, kdo počítal?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.12.02 12:09  Kozel  (18914)

Nevite nekdo co se udalo na te TK SME?

Jsi nervózní? Kde jsou Tvé zdroje informací?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 12:12  Kozel  (18914)

Seznam příznivců (stále stejný !)

A co já?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 12:05  Kozel  (18914)

Rusnok, Lucký (E.ON) a shrnutí: Aneb E.ON jede!

"...ČEZ bude nucen odprodat 100% ČEPS za cca 18 mld. Kč, nebude moci nakoupit minoritní podíly v REAS (JČE, JME a PRE). Součet kupních cen těchto minoirt je 3,82 + 3,77 + 1,39 = 8,98 mld. Kč. Celková kupní cena za REAS by se tak snížila z 32 mld. Kč na 23 mld. Kč a rozdíl, který by čez musel doplatit z původních 17 mld. Kč na pouhých 5 miliard Kč !!!!!!"

A když k tomu připočteš 4,8 mld. Kč za ZČE od FNM  a  0,2 mld. Kč za ZČE od ČKA, tak to má ČEZ ZADARMO! 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.11.02 11:57  Kozel  (18914)

EU schvaluje podmíněnou státní pomoc British Energy

No jo. Překlep. Kozina je ale chytřejší, on jede v ČT.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.11.02 10:40  Kozel  (18716)

Tak, nebo naopak?

Se pleteš. Tímto se za Tvá slova omlouvám Kozinovi.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.11.02 10:36  Kozel  (18914)

EU schvaluje podmíněnou státní pomoc British Energy

 Čezovejfanatiku, nerozumíš, nebo nechceš rozumět? Já jsem nic o tom, že SME prodává (či neprodává) elektřinu přes Entrade nepsal. I když mě to nebaví, zopakuju to ještě jednou, abys to pochopil i Ty. Pokus se.  Moje včerejší otázka (v 18:37) v reakci na Tvoji informaci (z 18:11) zněla:

„…Takže jestli jsem Tě dobře pochopil, ČEZ neprodal „výhodně“ elektřinu Severomoravské energetice, protože ji prodal Severomoravské energetice ještě výhodněji prostřednictvím Entrade?!? …“

Jo a díky za další tip. Dneska jsem opravdu na webu Čezu ještě nebyl, nemůžu ho nějak otevřít. Tak se aspoň kochám grafíkem – kurz akcií ČEZ – žádná sláva.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.11.02 10:12  Kozel  (18716)

Tak, nebo naopak?

Sím, sím, já pane profesore!!! Správnou odpověď už napsal čezovejfanatik (27,11.2002 v 12:48): 

„…Úplně stejné je to u našich REAS v letošním roce. ČEZ snížil ceny energií pro REAS (první rok liberalizace se týkal zejména ČEZ, naštěstí je ještě větší část distribuce v rukou státu) a REAS pro své zákazníky cenu nesnížili….“ ¨

Bez komentáře.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.11.02 18:37  Kozel  (18914)

EU schvaluje podmíněnou státní pomoc British Energy

Přeji dobrou chuť těm, kteří právě večeří a Tobě, milý Fanatiku, díky za odpovědi na mé otázky. Takže jestli jsem Tě dobře pochopil, ČEZ neprodal “výhodně“ elektřinu SME, protože ji prodala SME ještě výhodněji prostřednictvím Entrade ?!? Tak to se nedivím, že Tě to zlobí. Mě, jako malého akcionáře ČEZu takové informace také netěší. Proto teda musí ČEZ tak levně vyvážet a má nízké zisky! Zvlášť (ač obvykle velmi dobře informován) ani nevíš, jestli z Polska (nebo Švýcarska?) dovezla elektřinu Entrade, SME či pán prstenů? Ale díky za tip. Když letos bude největší změna u SME … nevyměnil bys nějaké akcie SME za akcie ČEZ? Jak tak koukám, jsou akcie SME bohužel špatně k dostání ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.11.02 16:24  Kozel  (18716)

EU schvaluje podmíněnou státní pomoc British Energy

Čezofanatik se zase naváží do SME. Igore, pokus se pochopit, že vedení každé firmy musí zastupovat především zájmy této firmy, nikoliv zájmy státu nebo jiné firmy. Vem si třeba §194 odst. 5 OZ - "Členové představenstva jsou povinni vykonávat svou působnost s péčí řádného hospodáře ...".  A pokud je vedení nějaké distribučky v souladu se zákonem schopné sehnat elektřinu levněji, než ji nabízí ČEZ, pak ať se to akcionářům ČEZ (i mě) líbí nebo ne, je to vedení dobré. Já chyby v tomto případě hledám jinde. Nedostávají se mi kvalitní odpovědi na otázky: - proč ČEZ nedokázal dát lepší nabídku a lepší podmínky (resp.co dělá jeho obchodní oddělení)? Proč zájmy státu nehlídá někdo jiný než ČEZ nebo distribučky - co tak třeba legislativa a regulátor?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.11.02 16:31  Kozel  (18914)

Týden

Ano, "stát" se snaží prodávat podniky za každou cenu a rychle, ale když si přečteš místní příspěvky, tak vlastně dělá přesně to, co od něj chceme. Kdyby to dělal pomalu a kvalitně, už dávno není na čem spekulovat...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.11.02 12:45  Kozel  (18716)

Otázka pro Fanatika-BTW odpověď dividendy distribuček

To jo, to beru. Ale proč to není zřejmé FNM ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.11.02 12:28  Kozel  (18914)

Otázka pro Fanatika-BTW odpověď dividendy distribuček

Jsen natvrdlý - nechápu. ZČE je tak výborná firma, že za ni ČEZ nabízí 6182 Kč/akcie (dividenda 70 Kč), kdežto například VČE je plevel za 3052 Kč/akcie (dividenda 100 Kč). Matičko, poraď...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.11.02 12:15  Kozel  (18716)

To: Fanatik

Přečtu Ti kousek z usnesení vlády č.940 ze dne 17.9.2001 (lehce upraveno a zkráceno): Vláda schvaluje:  I. účast ČKA ve výběrovém řízení na odkoupení 1,99% ZČE od města Plzně,   II.  ... maximální výše nabídky ČKA bude schválená ministrem financí (tj. Rusnokem),   III. úhradu případných ztrát ČKA vzniklých v souvislosti s realizací operací podle bodu I z majetku FNM.

Jak známo, ČKA tedy prodává ČEZu za 196.290 tis. Kč  to, co koupila od Plzně za 705 mil.Kč. Takže ztráta ČKA je 508.710 tis. Kč + asi nějaké drobné za poplatky... . A protože ztráty ČKA z této "OPERACE" uhradí FNM, lze Tebou uváděný výnos FNM lehoučce upravit: 31,943.305 - 508.710 = 31,434.595 tis. Kč (ale co, jak říká Pijak: "Jestli ta půlka miliardy má pro naše megalomany význam..."). Kromě toho dále trvám na tom, že ČEZ od "státu" získává majoritu nejen v STE, jak píšeš, ale i v ZČE. Tímto prozatím s hádáním končím, mám nakoupeno a Tvé argumenty mi vyhovují - třeba zmátneš další investory. I když velice pochybuji, že Ty sám jsi investor. A pozdravuj pana Vobořila 

práci ČEZ!!!!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.11.02 14:49  Kozel  (18914)

Otázka pro Fanatika

Myslím si, že Grégr nechal ČEZu 34% ČEPSu stejně jenom proto, aby měl ČEZ před ÚOHS kam ustupovat. Jako kdyby to bylo předem domluvené divadýlko. Souhlasím, že když to ČEZ prodá, bude to pro něj jen dobře. A koneckonců, nebyl by ČEPS dobrý titul na BCPP?

Ale stejně tak dobré by podle mě bylo, kdyby mu ÚOHS zakázal koupit minoritní a zbytečně drahé podíly v PRE (přes 2900 Kč/akcie) a JME (cca 3200 Kč/ akcie). K čemu to ČEZu bude? Že se za takové peníze vyplatí dělat neplechu na valných hromadách, dobrá, ale renomovaná firma jako ČEZ?

Minoritní podíl v JČE byl levnější (2130 Kč/akcie), na tom se dá snadno a rychle vydělat, E.ON i rakušáci to určitě rádi přeplatí. Ale ještě pochybuji o výhodnosti podílu v ZČE, který byl suveréně nejdražší (6182 Kč/akcie) a přinesl nejvíc komplikací.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.11.02 13:05  Kozel  (18914)

Co vlastně ČEZ kupuje za 32 mld. Kč?

Ale jistě že má. Já bych jí taky bral hned...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.11.02 13:04  Kozel  (18914)

Co vlastně ČEZ kupuje za 32 mld. Kč?

Velmi správně. Ale všechny ty smlouvy jsou výsledkem jednoho usnesení vlády, o kterém mluvím já a které je rozhodující. Bez rozhodnutí vlády nejsou žádné jednotlivé smlouvy. (usnesení vlády č. 250 z 11.3.2002 (záměr), ve znění UV č.477 z 6.5.2002 (detaily celé transakce) a UV č. 628 z 12.6.2002 (úprava ceny za ČEPS).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.11.02 12:29  Kozel  (18914)

Co vlastně ČEZ kupuje za 32 mld. Kč?

Čezovejfanatiku, zase kecáš. Takže pro pořádek - za 32 mld. ČEZ kupuje (krom toho, co jsi napsal) ještě 31754 kusů (tj. skoro 2%) akcií ZČE od ČKA. Kupuje tedy nejen majoritu v STE, ale i v ZČE. A protože ČKA zaplatí pouze 6182 Kč/akcie, tj. dohromady 196 mil.Kč, musí FNM zaplatit ČKA ztrátu přes půl miliardy, neboť ČKA kupovala od města Plzně dráž, že?

Takže polopaticky - výnos FNM není 32 mld, ale sotva 31,5 mld.Kč!  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.02 15:49  Kozel  (18716)

Dotaz?

Napiš Sadámovi, aby kýchnul. Nejlépe na někoho z USA či OSN.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.02 13:13  Kozel  (18716)

Aktivita na bodu mrazu

To musí být brnkačka, dělat Sadámovi makléře! Celá velká Amerika skáče, jak on píská. Proti tomu je nějaké embargo nic.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.10.02 19:10  Kozel  (18914)

ÚS. Byl jsem na místě. Takže co se vlastně stalo.

Dobrá. Takže Špidlíci udělají kotrmelec a začnou privatizovat (bez Grégrovin), nebo si v klídku počkáme na leden 2004? Jsem zvědavý, co k tomu utrousí Rusnok a jeho poradci!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.09.02 15:15  Kozel  (18914)

Porostou, ale směrem dolů :----)

Naprostý souhlas. Pár nejlepších místeček sice opravdu koupí zbohatlíci, ale většina obyvatel nemá tolik peněz. Specielně v Praze je velký úbytek obyvatelstva, naopak roste zalidnění přilehlých okresů Praha - západ a východ (stačí nahlédnout do údajů ČSÚ). Pochybuji, že přistěhovalci to vytrhnou, i když počet rusky a vietnamsky mluvících obyvatel Prahy roste. Včera jsem na ČEZu četl něčí názor, že se vstupem do EU porostou ceny akcií. To bude paráda - nakupte cokoli - a za pár let zbohatnete.  Proč se mi těmhle informacím nechce věřit? Připomíná mi to perpetum mobile. Obzvlášť tehdy, když autorem většiny takových článků jsou lidi z realitek. A realitek je u nás nějak hodně. Můj odhad - pozemků se začnou zbavovat banky a velké molochy, také pár realitek musí zkrachovat. Teprve pak se pročistí vzduch.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 16.09.02 17:05  Kozel  (18914)

SME v číslech

Když si tak věří, že jsou nejlevnější, tak čeho se bojí? A proč tedy kupují distribuce? Argument, že se prodávající neúčastní výběrových řízení u odběratelů, protože musí nabídnout všem za stejné ceny, mi nějak nesedí - že by to bylo jako s cigaretama? Jakto, že k ČEZu ještě neutekli všichni zákazníci? A toho exportu se také bojím. Nezáleží mi na tom, kolik toho vyvezou, ale za kolik!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 16.09.02 13:59  Kozel  (18716)

SME v číslech

Nedá mi to, abych se nevrátil k Vašemu názoru. To, že SME odebere od ČEZ více, je jistě pro ČEZ pozitivní informace, ale děsí mě chování vedení ČEZ. K čemu jsou všechny ty reklamy, když se chování ČEZ k zákazníkovi nezměnilo? Nebo si chce ČEZ všechny své zákazníky koupit a tím svůj problém vyřešit? Stále za tím vidím Grégra s jeho socialistickým extenzivním uvažováním - víc vyrobit = víc zaměstnat ... Pochybuji, že vedení ČEZ budou na změnu uvažování stačit 2 roky. Snad aby privatizaci ještě víc odložili.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.09.02 16:20  Kozel  (18716)

Dotaz

Cosi jsem zaslechl o odkladu do konce roku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.08.02 15:58  Kozel  (18716)

Jo tu někde Gažo?

Moje stará mi dala peníze (!?!), abych jí přikoupil v pondělí ČEZ. Prej virgule a karty atd. Jenže já je přes víkend rozfofroval a teď nevím, jestli se to ještě vrátí aspoň o kousek dolů. Už dlouho jsem tu neviděl Gaža, co říká jeho stará?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.08.02 16:04  Kozel  (18914)

Ztráty ponesou distribučky !

1. Pokud si vzpomínám, škody SME a SMP v roce 1987 byly opravdu řádově ve stovkách mil. Kč, přičemž stát jim poskytl na tyto škody bezúročnou půjčku (na rok nebo dva).

2. Jestli tomu dobře rozumím, tak ČEZ kupuje distribučky na splátky. Až se bude rozhodovat o zisku za rok 2002, bude stále jen minoritním akcionářem (bude vlastnit jen ty akcie, které již zaplatil). Nejvíc to tudíž odnese FNM, ale také E.ON a rakušáci. Mimochodem, nevíte, jak dopadly elektrárny v Rakousku?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.08.02 15:57  Kozel  (18914)

Jak se říká -

NEMUSÍ PRŠET, STAČÍ KDYŽ KAPE...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.08.02 15:08  Kozel  (18716)

Dnes ještě do plusu !

Sekáč už asi konečně odešel od bedny!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.08.02 15:30  Kozel  (18914)

Odkup se nekoná

Odkup se nekoná, minoritní akcionáři jsou opět mimo Špidlíkovu pozornost.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 31.07.02 14:53  Kozel  (18716)

Integrace s REAS už zaměstnává vedení ČEZU !

To je alespoň pro mne špatná zpráva. Vedení ČEZ lobuje za propojení už několik let a zabývají se tím až dnes? V tomhle hicu? Buď neměli nic připravené - a to je špatné, anebo kují kvůli nové vládě nějaké nové pikle, což je ještě horší. Jinak mne ale kurz po dovolené příjemně překvapil. A jestli rostou i houby...  Jen houšť a větší kapky! Já to vydržím.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.07.02 16:15  Kozel  (18914)

CEZ uvazuje o vydani dalsi emise akcii

Já si myslím, že držet 34% ve státem regulovaném ČEPS není pro ČEZ moc zajímavé (mrtvé peníze). Takže kdyby státu prodal dejme tomu 95% a nechal si jen 5%, dostal by o dost více (bonus za prodej supermajority). Bylo by to také stravitelnější pro ÚHOS. Kromě toho, FNM (OSINEK) by mohl nabídnout na kapitálovém trhu emisi akcií ČEPS tak, aby mu zbylo právě jen 51%. Pro některé investory (asi ne spekulanty) možná konečně docela zajímavý titul.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.07.02 15:16  Kozel  (18914)

info

V jedné jsem se ptal, ale neví o tom.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.07.02 14:23  Kozel  (18716)

CEZ uvazuje o vydani dalsi emise akcii

Oprava: ve 2. odstavci jsem samozřejmě chtěl napsat, že Rusnok prosazoval aby ČEZ prodal více než 66% ČEPS, nikoliv ČEZ. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.07.02 13:30  Kozel  (18914)

CEZ uvazuje o vydani dalsi emise akcii

1. Nějak mi tu schází postoj FNM - současní akcionáři by měli mít předkupní právo, ne?. Pochybuji, že by stát schválil emisi, díky které by přišel o supermajoritu. Ty časy už jsou pryč. Pak by se naopak mohlo stát, že jediným upisovatelem za 100 Kč by byl FNM (ale má na to peníze?).

2.  Dobře si pamatuji, že Rusnok prosazoval, aby ČEZ prodal větší podíl v ČEZ, než jen 66%. K čemu ČEZu je 34%? Kdyby prodal supermajoritu, dostal by víc. Teď, když je Grégr pryč a Rusnok šéfuje MPO, má tato možnost cestu otevřenou. Stejně se musí ČEPS přecenit...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.07.02 12:12  Kozel  (18716)

Odklad privatizace?

Souhlas. Také je dobré zaznamenat, že Koaliční smlouva předpokládá:1.v bodě IV/3 novelizaci dlouhodobé energetické koncepce (asi se tím rozumí jakási novela usnesení vlády č. 50/2000 - Energetická politika ČR. (Pokud Rusnok bude pospíchat, koncem tohoto roku by mohla být hotová ),2. v bodě V/13 Bezpečnost a boj proti kriminalitě: ...budou upřednostňovat při zadávání veřejných zakázek veřejnou obchodní soutěž před ostatními způsoby zadání, především před výzvou jednomu zájemci, a to jak na úrovni vlády, tak i v rámci jednotlivých resortů... (To by znamenalo veřejné výběrové řízení na privatizačního poradce a poté na strategického investora. Připomínám, že při předešlém pokusu vláda na popud Grégra poradce jmenovala. ).Prohlášení politiků bývají hezká, ale dá se vše naslibované do příštích voleb vůbec stihnout?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.07.02 14:18  Kozel  (18914)

To: čezovejfanatik - Gigantické výsledky X nárůst exportu

Čezovejfanatiku kecáš, SME podepsala ČEZu všechny smlouvy, chyba Míla, že neuznal podpis té první a raději elektřinu prodal ve výběrovém řízení (dostal víc). Pro Tvoji informaci - mám dopis Hejkala (výkonný ředitel pro obchod v ČEZ) z 31.10.2001, kde se mj. píše, že "..pásmové dodávky elektřiny z naší nabídky byly již vyprodány...". Nehaž špínou na jiné, drž se ČEZu, to ti jde nejlépe.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.07.02 18:18  Kozel  (18914)

Je libo předpověď na příští týden?

Proč ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.07.02 13:19  Kozel  (18716)

Utopence pro spekulanty na ČEZu

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.06.02 14:55  Kozel  (18914)

OSINEK

V OSINKu vystřídal neposlušnou Rychtrovou (FNM) velice poslušný Jarabica (MPO). Na FNM to hučí...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.06.02 13:00  Kozel  (18914)

Grégr je blb

Věc se má tak - Grégr měl šanci, ale svojí vlastní nadutostí konec pokazil. Teď bude pár dní trvat, než se pročistí vody. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.06.02 16:32  Kozel  (18914)

V pátek je VH SME

V distribučkách probíhají VH, které mohou lecos naznačit. Specielně mě zajímá zítřejší - SME. V pondělí napíšu. Šetřete (se). 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.06.02 23:32  Kozel  (18914)

DR FNM neusnášeníschopná!

Kocour že do toho nemá co kafrat? Ten kafrá do všeho. Když to sype...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.06.02 21:30  Kozel  (18914)

DR FNM neusnášeníschopná!

DR FNM se dnes večer nesešla! Z pěti členů přišli jen 2, takže Rusnokovi jen doporučili smlouvy nepodepisovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 10:37 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  683.00  +0.15% 
 ČEZ  909.50  -0.82% 
 ERSTE  1 124.00  -0.13% 
 GEN(NORTON)  538.00  -0.37% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KB  794.00  -0.50% 
 KOFOLA  276.00  0.00% 
 MONETA  97.80  +0.31% 
 PHOTON  43.95  +1.85% 
 PILULKA  180.00  0.00% 
 PM  14 920.00  +0.13% 
 PRIMOCO   845.00  -0.59% 
 VIG  762.00  -1.04% 
Komodity online
 Ropa 83.21 USD 10:16   
 Zlato 2339.35 USD 10:16   
 Stříbro 28.35 USD 10:16   
 Káva 195.57 USD 10:16   
 Cukr 18.44 USD 10:16   
 Bavlna 76.17 USD 10:16   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.