Mohou zaporne sazby ovlivnit pozitivne vyvoj ceny zlata? A je vubec realne, abychom se do teto situace dostali?
Mohou zaporne sazby ovlivnit pozitivne vyvoj ceny zlata? A je vubec realne, abychom se do teto situace dostali?
Letosni ME opet perfektni, nejen live trading, ale i prednasky nekterych traderu byly zazivne :-) Slabsi bylo vyhodnocovani Brokera roku, ale to jsou detske nemoci podobnych soutezi.
JInak program byl nabity vybornymi prednasejicimi s atraktivnimi prednaskami... Libil se predevsim Turek, Dvorak,
a vod kdy to jako bude ? jeste letos ? PX, DJ, a videl bych jeste treba Warsavskou burzu.. tip
novej design stranek ? ....tak jen aby tam bylo min votravny reklamy
tak to konecne rozchodili, problem je, ze uz je po aukci.... radsi se ani nebudu divat jak sem v tom zahucel... chjo
ale prdlacky... do ceho chces ulozit penize, vidis snad jinou alternativu ? nedivil bych se, kdyby zlato vyrostlo do konce roku na 35 tis Kc za oz.
neberte to tak vazne, prislo mi to docela vtipne na titulni strance renomovaneho serveru, ktery ma za sebou Hospodarske noviny, napsat takovouhle hrubku jako Brno :-))
paklize mam byt soudny, tak samozrejme vim i o chybkach sveho kolegy.. nicmene jeho clanky se na druhou stranu stavaji atraktivnejsimi :-))) - opet forek :-)
ten clanek mel spise ukazat jak jsme na tom s pravopisem na internetu obecne, vetsina z nas ma sve negativni zkusenosti at uz se jedna o iDnes, iHNed, a nekdy i ty Kurzy.cz :-)
Nasim zajmem bylo, aby spoluprace s FIO pokracovala. V tomto ohledu jsme navrhovali mnoho vstricnych navrhu, na ktere FIO bohuzel nebylo schopno odpovědět.
Definitivni rozhodnuti FIO o ukonceni spoluprace se k nam dostalo za pet minut dvanact.
Mrzi nas, ze diky tomu prislo mnoho uzivatelu o sva data napr. v Osobnich seznamech, Portfoliich atd..
V tuto chvili mate moznost vyuzit komplexniho zpravodajstvi z trhu, sekci Nazory a Akcie ve svete.
On je trochu problem v tom, ze u nas neni trh prizpusoben tak jako je tomu napr. v zapadni Evrope nebo v USA. Radi bychom sluzbu obohatili o dalsi pribuzne sluzby jako je pronajem aut, nebo zajisteni ubytovani v hotelich, ale pokud jste soudny, tak jiste vite, ze tady na to zatim neni trh. V Cechach, zadna takova podobna sluzba zatim neni, a neni to kvuli tomu, ze by ceske servery neumeli podobnou sluzbu naprogramovat, ale neni tu z duvodu absence poptavky po takove sluzbe. Casy se vsak meni a treba se behem nekolika malo let zmeni chovani ceskych klientu a treba se pote podari obdobnou sluzbu dostat i na cesky web.
Nase rezervace letenek je stejne promtni jako stejne sluzby na ceskem netu. Vsichni jsme klienty konkretnich svetovych databazi, kam chodi denne tisice dotazu, proto doba trvani odpovedi trva mozna trochu dele. Dost mozna jste vsak mel jen smulu a trefil jste chvili, ktera byla abnormalne dlouha.
Tak predevsim sluzba Realitni poradna slouzi uzivatelum, nikoli nam jako serveru. Ctenari maji moznost vyuzit teto nabidky a zdarma se dotazovat profesionálů, kteří jim poradí s jakýmkoliv problémem.
Nazývat RK Realitní dum podvodniky je nesolidní, pokud vy sam nemate nejake konkretni dukazy, tak prosim nepouzivejte teto retoriky. Co se tyce vztahu jmenovaneho pan Kindla, ktereho potazmo ani nezname, ke zminenym firmam, na to vam nejlepe odpovi sama realitni kancelar, pokud se dotazete primo ji.
Sluzba Realitni poradna byla vytvorena proto, aby pomahala lidem s jejich problemy tykajici se bydleni, myslim ze RK Realitni dum ma siroke portfolio kvalitnich profesionalu, kteri velmi fundovane zodpovi jakykoliv dotaz.
K zaslouzene gratulaci za vynikajici a necekany fantasticky vysledek zastupcu mesta As se pripojuji i zastupci serveru AliaWeb. Drzime palce do dalsich sportovnich klani.
Petr Hanisch
Mate pravdu, chybicka se vloudila, pritom v textu to bylo spravne, uz je to opraveno, za hrubku omluva :-)
Pokud si dobre pamatuju, tak pocet kupovanych listku byl omezovan, navic zminuju problem s kupovanim listku na terminalech Sazky, ktery provazel zmatek, chaos. Je sice skvele, ze jsme meli teoretickou sanci koupit listky na zapasy hokejoveho mistrovstvi krze terminaly, nicmene vidina, ze ziskam takovy listek byla dosti naivni. Nejen z vlastni zkusenosti vim, ze nejprve si listky rezervovala obsluha terminalu (potazmo majitel prislusne trafiky, benzinove pumpy atd.) a teprve pote meli sanci ostatni. Samozrejme, ze pak se na ostatni nedostalo. To mi neprijde jako uplne fer. Druha vec, je ze nekteri zahranicni fanousci kupovali listky u Sazky a kdyz prijeli a chteli se dostat do haly, byly vykazani, protoze listky byly falesne. Ano, mate pravdu smeli se se vsim a vsude i jinde, o tom nemam pochyb. Ale taky dobre vite, ze tohle nebyly jedine problemy, ktere turnaj provazi. Zminoval jsem napriklad i nestastny vstup do haly pred zapasy. Pokud prijedete napr. z nemecka a cekate na zapas dve hodiny pred halou a nemate se kam schovat, nebot venku prsi a vy si nemuzete vzit destnik, protoze vas s nim do haly nepusti, tak to je jiste neprijemne. Pral bych vam stat v te fronte a slyset fanousky. S nejvetsi pravdepodobnosti byste totiz dnes mluvil uplne jinak. Nevim jak vy, ale ja tu zkusenost mam a nejen zde.
Nestaci jen postavit super halu za velky penize, to umi kazdy, ale dulezite je i organizace a ta zatim trochu vazne.
hm to je zajimava myslenka, mozna by stalo za to lidem toto pripomenout, ze se da cas usetrit a ze nemusi stat dlouhe fronty na FU.. :-)
Mate pravdu, dnes rano bylo napr. na Financnim urade na Praze 1 pekne dlouha fronta dost nespokojenych lidicek.. kazdy, kdo podava priznani zaziva dost neprijemny pocit nejen z toho, ze ho ceka neskutecna peripetie na urade, ale taky neprijemne urednice, ktere toho samozrejme maji dost a davaji to vsem vyrazne najevo...
no uz aby bylo po vsem :-)
dobrej napad :-))
presne tak, me to taky nevadi, aspon v prubehu onech prestavek mohu doplnit tekutiny, pripadne je zase odevzdat:-), vidite a dnes to nikomu nevadi, bereme to dokonce z te lepsi stranky a vyuzivame ji k praktickym vecem..
no ja doufam, ze uz se to co nejdrive rozebehne, jsou sice taci kteri to stale blokuji, ale snad uz ten nejvetsi blok byl odstranen.. snad se toho dozijeme
no ja je kupuju obcas, protoze je potreba sledovat vyvoj inzerce v konkurencnich medii, a rekn vam ze je to bes. jenze ono nemusime chodit ani tak daleko, staci si koupit Reflex, oblibeny casopis, ktery si ziskava na stale vetsi popularite. Vsimli si toho i klienti a zacali nakupovat i tenhel casopis a diky tomu je dnes Reflex plny reklam. Neni to tak davno co jeden z prednich novinaru p. Cermak vystupoval proti reklame na internetu, psal clanky na interentu, odsuzoval, brojil a pomahal nicit internetovou reklamu (nabizel ruzne filtry, tak jako nekteri z prispevovatelu zde). Dnes pise pro casopis, ktery je take velmi zahlcen reklamou. Uprostred clanku, reklama na cigarety a clanek pokracuej az na dalsi strance... atd
Reklama nas proste dostihne vsude a pokud ma neco fungovat, tak je zapotrebi penez, kde nejsou penize, tak to nefunguje a kazdy ziskava penize jak muze, media ziskavaji penize z reklamy a i my jsme medium, diky tomu ziskavame prostredky k rozvoji z prodeje naseho reklamniho prostoru...
no mate pravdu je to zase neco rozbalovaciho co asi nesklidi u nekterych prilis mnoho obdivu, ale snad se to da prezit, je to omezeno na klienta, takze uzivatel by to mel videt max. jednou denne, coz se snad da prezit :-)
vsimnete si, jinych medii, rekalma se stale vyviji a pronika do jinych poloh, pred deseti lety zacala vkladat TV NOva reklamu do poradu, filmu najdrive jsme jim to vscihni zazlivali a dnes je to samozrejmost a vetsina z nas to bere jako naprosto normalni vec... prichodem digitalni televize bude reklama v tv jeste agresivnejsi. klienti chteji samozrejme sve zbozi, sluzby prodat a proto heldaji co nejzajimavejsi a nejefektivnejsi zpusoby propagace, interent je hodne tvarny proto se zde objevuji tolik kreativnich formatu, nektere otravne vice nektere mene..
dale pak, v novinach casto ani nepoznate ze ctete ne clanek, ale PR, cili placeny clanek jednoho klienta, vubec nemusi byt objektivni.
reklamy je obecne vsude moc, vemte napr. casopisy pro zeny, to je casto jen reklama, smysluplnych clanku je opravdu poskrovnu..
a zpatky k nasemu internetu, jakmile se najde format, ktery je efketivni, zacne se ho hojne vyuzivat, avsak prave tim vznikne po case jeho opotrebovani a ucinnost klesa, proto se hleda dal,, najde se novy format atd..je preci fajn, kdyz se to neustale vyviji a hleda se optimalni reseni. takze az nastane ten pripad, ze agresivni reklama bude neucinna, bude se hledat novy zpusob .. mozna jeste agresivnejsi :-)) ale to myslim ve smyslu, ze reklama bude tezko odlisitelna od obsahu
Mate pravdu v tom, ze to je pomerne atypicka reklama, atypicky priklad, ale je to forma, ktera oslovila klienta a zrejme i uzivatele, priloha ma slusnou navstevnost a lide maji moznost se prokliknout na stranku operatora, kde se dovedi vice,, je to velmi dobra reklama, ktera nikoho neobtezuje, ktera vsak take plni svuj ucel.
internet je interkativni medium, a proto mame moznost nabidnout siroky rozsah ruznych reklamnich formatu, od statickych az po dynamicke formaty, reklamu muzeme v prubehu kampani menit atd. ma radu vyhod, ktere jina media neumoznuji a toho samozrejme jsou si vedomi i nasi klienti, kteri tyto vyhody vyzaduji. Protoze ucinnost klasickych formatu (napr. full banneru) klesa, hledaji nove formaty a hlavne ucinnejsi..Pripravujeme jeden zajimavy format, ktery bude asi agresivnejsi, a jiz slysim negativni ohlasy nasich ctenaru, ale je to jen na tyden a pro ctenare to bude limitovano max. poctem shlednuti na den..holt aby reklama je potreba vymyslet porad nove a nove formaty. kdyz to prezenu, tak kdyby byla ucinnost klasickych full banneru vysoka, nebylo by zapoterbi vymyslet agreivnejsi formaty, ktera samozrejme mohou cloveka po nekoliknasobnem shlednuti otravit, coz je pochopitelne.
Radi slysime od vas uzivatelu, co se vam libi, co se vam nelibi, je poteba znat nazory tech, kteri nad strankami sedi denne. Je potreba nalezt rovnovazny vztah, kdy budou klietni, uzivatele a samozrejem take provozovatel stranek spokojeni.
pokud te reklamy nekdy bude hodne, coz se asi obcas stane i v budoucnu, tak budte k nam trochu shovivavi, delame to proto, abychom vam mohli prinest nove sluzby.
Ona se za dobu funkcnosti teto sluzby vytvorila zde jakasi komunita investoru, komentatoru, ale i rejpalu apod. kazdy ma moznost sdelit svuj nazor na nejaky clanek, komentovat stav trhu atd. a protoze nektere prispevky jsou natolik konfrontacni, ze se spusti lavina dalsich prispevku, kterym vevodi jiz zminovani a samozrejme mraky dalsich. jsme radi, ze tato sluzba funguje a ze prinasi vam uzivatelum uzitek.Reklama, kterou vy tezko muzete odfiltrovat je napriklad zalozka Kominukace v hlavicce, je to komernci reklama jednoho z operatoru. Pr clanky ve Zpravodaji jsou take komernic reklamou, kterou jen tezko odfiltrujete a pracuje se na dalsich podobnych reklamnich formatech, ktere nepujdou tak lehce vyselektovat.
Samozrejme nechceme vas uzivatele zahltit, proto pravidelne dochazi k ruznym uprava technickeho ale i obchodniho razu. Server AliaWeb finance patri mezi stredne velke servery a svou tematikou je pro klienty velmi zajimavy, proto se prodeji reklamy dari a my jsme za to radi. Reklama, ktera na nasem serveru je cilena prave na ty uzivatele, ktere ma oslovit. Rozhodne tu nikdy nebude reklama masovejsicho charakteru, napr. na zenske hygienicke potreby nebo treba detske jogurty, osvezovace vzduchu atd.
Verte, ze ackoli se nekterym zda reklama na internetu otravna, tak oslovi velkou cast presne zacilenych uzivatelu, diky tomu je klient spokojen a uzivatel koneckoncu taky. Nicmene souhlasim s vami ze vseho moc skodi a ze vseho s mirou (nebo s Mirou ? :-))
Take vime, ze zlepsovat muzeme porad a ze se vzdy najde neco co bychom mohli udelat lepeji, o to se snazime a (zase to trochu souvisi s tou reklamou), je potreba mit dostatek prostredku k tomu, aby se na zlepseni mohlo pracovat... je to proste zacarovany kruh
Rozhodne nespime na vavrinech, necitime se k tomu opravneni, prace je jeste hodne a tak diky za vase palce:-)
No nastesti ji nefiltruji vsichni, protoze jinak by ta reklama nebyla tak uspesna, a navic je reklama na ktere vam ani filtry nepomohou...(nastesti) :-))
pro nas je to moznost a nastroj jak rozvijet tyto stranky, tak aby ctenari byli jeste spokojenejsi. kdyby reklama nebyla, tezko byste mohli sledovat tyto (ale nejen tyto) stranky.
Nase sluzba Nazory je velmi oblibena a je velice hojne vyuzivana predevsim investory, coz nas samozrejem tesi. Mezi ty, kteri jsou v teto diskusi velice aktivni a ziskali si diky tomu uz sve "renome" patri i Tut0vka, Pijack, marcus, Sekac a dalsi :-)) i diky nim je tato sluzba tak vyuzivana
Dekujeme za vas ohlas. Samozrejme nas tesi, pokud slysime podobne ohlasy.
Tim, ze se zvysuje navstevnosti naseho serveru (narozdil od konkurence) je zrejme, ze je o nase sluzby zajem, roste nejen pocet shlednutych stranek, ale pribyvaji i novi uzivatele.
Kazdy server musi byt z neceho ziv a proto svuj prostor nabizi ke komercnim ucelum. Diky tomu se na serverch objevuje reklama, ktera mozna muze nekdy nekoho stvat, nicmene je to reklama cilena pro vas uzivatele, tudiz by vetsina podobnych kampani mela byt pro uzivatele zajimava- napr. sluzby bank, nabidky investicnich spolecnosti, nove modely aut atd.
diky :-)
Samozrejme, ze tak velky a navstevovany server ma obcas technicke vypadky. Z toho obrovskeho kose nabidky sluzeb je to asi i celkem logicke, ale snazime se vse vyladit tak, by spokojenost nasich ctenaru byla co nejvetsi a podobnych vypadku bylo co nejmene.
Prechodem na novy design, jsme upravili stranky tak, aby se nacitali jeste rychleji, i z teto diskuse vyplynulo, ze to ctenari vnimali a ze jsou z rychlosti spokojeni. Drobnym vypadkum, vsak asi nikdy uplne nezabranime(inu ani technika neni vzdy stoprocentni:-)
mate pravdu, asi to chce trochu teplejsi odstin, diky za napad urcite se tim budeme zabyvat.. budou vytvoreny nejake styly z kterych si budete moci vybrat...
anketa je nazorem jen male hrstky uzivatelu a i kdybychom to brali jako vzorek, tak je ovlivnen tou vcerejsi kampani, kdy tu nekteri reagovali hystericky k bile barve pozadi a lakali ostatni aby hlasovali negativne. My jsme barvu na vas natlak zmenili a i z dnesnich ohlasu je videet ze to byla lepsi volba nez ta puvodni.
Nicmene design byl opravdu hodne stary a potreboval inovovat a my jsme radi, ze se nam to povedlo. reakce napr. agentur byl velmi pozitivni
diky za vas nazor, ale ke staremu designu se asi opravdu nevratime, verime, ze tuto verzi doladime tak, aby byli spokojeni i soucasni nespokojenci.
Myslim, ze reseni je v osobnim nastaveni stranek, demokraticka volba barev atd..
ano, ctu, jak vidite snazim se uz druhy den stale odpovidat na vsechny prispevky vas uzivatelu. a pokud je ctete i vy, tak uz asi vite, ze pracujeme na osobnim nastaveni, kdy by si kazdy uzivatel mohl vybrat barvy dle sveho vkusu..
A to ze se o sve uzivatele starame, to nemuzete uprit, zmenili jsme tolik diskutovanou bilou barvu pozadi. jak jsem slysel jiz z nekolik stran ta sediva barva je prijemnejsi.
Verim, ze prechodem na novy design, jsme vas natolik neotravili, ze byste musel hledat inforamce jinde, ale asi sam dobre vite, ze neni mozne zohlednit nazory vsech. kazdy totiz ma jiny nazor, co se libi jednomu nemusi se libit druhemu a jak jsme jiz rikal, uzivtelu tu mame vskutku hodne.
:-))
slyseli jsme nazory nekolika nespokojencu s barvou pozadi, ze pry jim ta bila barva pozadi taha oci a ja nevim co jeste. Jiste i vy uznate, ze bilou barvu pozadi maji skoro vsechny servery, nicmene my jsme ji v prubehu dne zmenili na barvu sedivou, ktera by nemela tolik tahat oci. (kdyz vsak nekdo sedi v tmave mistnosti a sviti na nej jen bila obrazovka, tak je to prinejmensim sebevrah, kazdy vam rekne ze to je nesmysl, je dobre miti rozvicenu aspon malou lampicku).
Jak jsem jiz psal kolegovi, pracujeme na osobnim nastaveni, tak aby si kazdy uzivatel mohl nastavit sve stranky tak jak je mu libo. Verim, ze co uzivatel to nazor, takze i barev ci stylu bude povicero.
Nasi navstevnost neskryvame, jsme nejvetsi financni server, co do navstevsnosti ale i co do obsahu, a snazime se o to, aby tito uzivatele byli co nejspokojenejsi. proto doslo i ke zmene designu a po hlasech volajicich po zmene bile barvy , jsme toto v prubehu dne upravili, cili vyslyseli jejich volani. Verim, ze i to je dukaz toho, ze o sve uzivatele pecujeme a starame se o jejich spokojenost.
dekujeme za vas nazor, i nam se zda ta sediva prijemna, a jsme radi ze i vam to tak prijde a ze to nekterym jiz nebude zpusobovat ocni problemy :-))
na velikosti fontu se tez pracuje.
diky
ale samozrejem ze si tech nazoru vazime.. ale musite uznat, ze ne vsechyn nazory, ktere jsou vyrceny jsou spravne. My se nad temi nazory samozrejme pozastavujeme, ale vidite sam, ze ne vsichni mame stejne nazory. Pokud vy budete tvrdit, ze barva bila je spatna, a ze byste chtel zlutou, nekdo jiny bude tvrdit, ze by rad zelenou, treti oranzovou.. tka po nas preic nemuzete chtit, abychom to menili po kazdem jednotlivem nazoru.
Mesicne tu mame skoro 190.000 uzivatelu, a to je opravdu hodne, neni vsak mozne uspokojit naprosto vsechny. Zmenou barvy, ktera se libi vam, si znepratelime nekoho jineho. Ale jak jsem jiz rikal, pracujeme na osobnim navsteveni, tim bychom meli uspokojit snad vsechny :-)
v prubehu dne, jsme zmenili pozadi stranek, pokud tedy byl hlavnim problemem u vetsiny nespokojencu bila barva v pozadi, tak tento problem jsme jiz vyresili. Barva, tkera udajne tahala za oci, byla zmenena na sedivou (barva tis.novin).
jinak co se tyce barev, ktere se vam mozna zdaji studene, ci nevyrazne, je zrejme, ze co clovek to nazor. Jiny nazor maji nekteri uzivatele, jiny nazor maji agentury a musim rict ze i my mame jiny nazor. Nam se tento facelift libi. Ale pro uspokojeni vsech techto skupin pripravujeme osobni nastaveni, tak aby kazdy uzivatel si mohl nastavit barvy dle sveho uvazeni. Verim, ze to oceni nasi uzivatele a ze budou spokojeni.
Trochu nas prekvapilo, ze se uzivatele zamerili pouze na barvu pozadi a vubec je nezajima, ze bylo zmeneno i razeni a usporadani nabidky nasich sluzeb... asi to prijali bez problemu, coz nas tesi :-)
diky za vase nazory, jak vidite, nazory svych uzivatelu se "obcas" ridime (pokud uzname jejich relevnatnost) :-)
diky za vas nazor, snazili jsme se stranku prizpusobit modernim trendum a pozadavkum.
Ostra verze noveho designu je venku teprve od vcerejska vecer, takze stale ladime, a analyzujeme dle nazoru uzivatelu. proto i ta zmena pozadi z bile na sedivou, snad by to mohlo pomoci.
bila se zmenila na sedivou barvu
dejte refresh, mel byste zmenu zaznamenat
tak jsme dle vasich pozadavku ztmavili barvu pozadi, nikoli bila, ale sediva. Verim, ze je to pro nespokojence lepsi a ne tolik konktrastni
tak vidite ze to jde :-)
my se zmene nebranime nejake uprave, ale novy design je venku teprve od vcerejsiho vecera a my teprve mapujeme nazory. V teto diskusi je sice nekolik lidi, kterym se barva pozadi nelibi, ale to neni vetsina, musim brat v potaz nazory i tehc ostatnich.
Dale jsme se ptal nekolika prispevovatelu, proc jim barva pozadi ve stare verzi nevadila a nyni vadi, a zda jim tedy vadi jen barva pozadi.
Jak jsem jiz psal schranujeme vase nazory a podle toh ose zachovame, ale nechte nam chvilku, at ty nazory mame moznost zhodnotit.
Kazdemu dekujeme za jeho nazor, je to voditko, jak server vyladit ke spokojenosti jeho uzivatelu
jak vidim nema smysl pokracovat v komunikaci.. nadavej nekomu jinymu, tady neuspejes, nikdo si z tebe na ... nesedne
Burza Prime 16:29 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 681.00 | +0.59% |
ČEZ | 936.50 | +0.11% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 108.00 | +0.54% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 254.00 | +0.79% |
KOFOLA CS | 290.00 | +1.75% |
KOMERČNÍ BANKA | 777.00 | -1.02% |
MONETA MONEY BANK | 96.80 | -0.21% |
PHILIP MORRIS ČR A | 14 900.00 | 0.00% |
PHOTON ENERGY | 45.35 | -0.11% |
PILULKA LÉKÁRNY | 184.00 | +2.22% |
PRIMOCO UAV SE | 810.00 | 0.00% |
VIG | 741.00 | -1.98% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.05.2024 | |
USD americký dolar | 22.650 |
AUD australský dolar | 15.107 |
GBP britská libra | 28.971 |
BGN bulharský lev | 12.601 |
EUR euro | 24.645 |
HUF maďarský forint | 6.436 |
NOK norská koruna | 2.160 |
PLN polský zlotý | 5.801 |
CHF švýcarský frank | 24.884 |
TRY turecká lira | 70.372 |
Komodity online | ||
Ropa | 83.62 USD | 17:16 |
Zlato | 2355.49 USD | 17:16 |
Stříbro | 31.77 USD | 17:16 |
Káva | 230.32 USD | 17:16 |
Cukr | 18.69 USD | 17:16 |
Bavlna | 81.88 USD | 17:16 |