No nechci se dohadovat o tom, jestli tam nějakej rozdíl je, ale jestli jo tak asi vcelku nepatrnej, nicméně funkčnost respektive v tomhle případě nefunkčnost bude mít stejnou podstatu. Já mam přístrojovku v digitálu, takže otáčkoměr má dílky. Auto startuje celkem dobře, ale když už pak je ohřátý a jede bez sytiče tak dělá následující. Jede pod plynem vcelku normálně, ale když zmáčknu spojku a začnu brzdit a podřazovat tak otáčky nespadnou na těch přibližně osm set, jak mají mít volnoběh, ale tak zhruba na pět set, pak si zas vyběhnou, pokud to někdy úplně nechcípne. Když to nechcípne, tak si z těch pěti set povyskočí na sedm až osm set, prostě dílky trošku přibudou, pak zas trošku padnou, je to prostě nestabilní. Podtlaky do posilovače brzd mi kontrolovali a jsou ok, posilovač taky, takže tam se problém neděje. Prostě závada je v tom karburátoru, to spojení s brzdama není ok. Zkus udělat tohle: Nastartuj motor na neutrál a nech ho běžet na volnoběh. Pak začni přerušovaně dupat na brzdu a pokud začnou volnoběžné otáčky kolísat a motor se roztřese, máš stejný problém jako já. Brzda mi při tomhle pokusu znatelně tvrdne, jako kdybych to měl chcíplý a zadupal na brzdu, to taky přestane jít posilovač. Po objevení tohohle problému mi mechanik sdělil, že závada je s největší pravděpodobností přímo v karburátoru a že by bylo nejlepší ho repasovat nebo vyměnit, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo by to repasoval a i koupit novej je problém, to že by stál ranec je už druhá věc. Tak to zhodnoť jestli jsi na tom jako já a dej vědět.