Příspěvky nebo odpovědi uživatele FMach









Příspěvky nebo odpovědi uživatele FMach. Výpis příspěvků 51 až 100 (287)


přečíst (2) 16.01.22 18:27  FMach  fmachzavinacemail.cz  (239313)

Graf nám dodal důkaz

že vláda ANO s ČSSD dokázala nemožné, až na poslední roky, kdy nás a svět zasáhla pandemie a následně celosvětová krize. Jistě vám neušlo, že dluhy daleko větší byly za vlády ODS a Kalouska a že úroky z těcto dluhů od roku 1993 jdou do skoro do biliónu korun. Komunisté předali zemi téměř bez dluhů a 75 tun zlata a co dokázali ti co tu vládli or roku 1989, obrovské dluhy, rozkradli zlaté rezervy po komunistech ( 70 tun zlata) vykradli účet důchodcům ( po přepočtu na hodnotu dnešní koruby je to 1,2 biliónů korun) rozkradli republiku, zničili soběstačnost a zavedli jedovaté potraviny, zničili obuvnický průmysl, textilní a další, rozkradli hornoctví, a z občanů udělali otroky do montoven a to vše za podmínek EU.  Děkujeme, ale jsme za to odpovědni i my, na počátku jsme politikům věřili a oni nás podvedli. V roce 2003 jsme měli dohnat Rakousko, tedy tak to slibovali a řekli, za 10 let doženeme Rakouskjo, jen my občané jsme to špatně pochopili, ano dohnali jsme Rakouskjo, ale jen ti mocní politici a jejich mafie a my občané jsme to zaplatili a světe div se pořáíd je volíme, nejsme my to hlupáci ?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 16.01.22 11:20  FMach  fmachzavinacemail.cz  (239297)

Vše už tu bylo a mnohem horší

Jen se o tom nemluvilo a "nezávislá" média mlčela.To co je zde a na celém světě od roku 2019 až 2022 je to nejhorší co nás potkalo od rok 1998, kromě let za Klause jež inflace byla přes 40% a dluh  narostl rekorně a to o 1200%.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.01.22 20:59  FMach  fmachzavinacemail.cz  (238946)

Utahování opasků ?

Vždy když přišla  k vládě ODS, jksme toto slyšeli a vždy jsme se propadli do zla..  P5išli jsme o mnohé za jejich vlády a dnes jsme jen plně závislou zemí plnou otroků do montoven.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (10) 11.01.22 21:13  FMach  fmachzavinacemail.cz  (238946)

Jak je to možné

že se koruně tak daří ? Kdýž dle opozice je naše ekonomika v rozkladu a doslova  v krizi .  V každé zemi kde byla ekonomika na tom zle, šla její měna dolů, tedy oslabovala a u nás je to obráceně a dokonce jsme nejlepší na světě. Takže co za tím vším stojí ? Určitě se to nestalo ze dne na den, už to probíhá pár let a takj je tu otázka, Co udělala vláda ANO tak dobrého, že jsme na tom tak dobře a proč opozice  tvrdí opak , když fakta mluví něco jiného  a co ten Babiš  udělal že se koruně tak daří ???? !!!!

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 08.01.22 17:32  FMach  fmachzavinacemail.cz  (238681)

Mám recept jak toto změnit k lepšímu.

Snížit náklady státu v jeho řízení na polovinu a ministerstev o 10% a za ty peníze lze postavit celá města domů s byty a když jich bude dostatek, pak budou i levné. Co takhle dát zákonem, že každá obec, město okres kraj musí investovat do stavby obecných bytů k pronájmu jisté prostředky ročně a věřte byde po problémech za dva či tři roky. Musíme se učit od jiných a z historie, komunisté postavili obrovské množství bytových domů a kdyby to nedělali a nechali to tak jako tito noví demokraté, tak polovina populace by neměla kde bydlet a utekli by z této krásné, ale špatně vedené země.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 08.01.22 09:34  FMach  fmachzavinacemail.cz  (238681)

Viník ?

Ano naši politici od roku 1993

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 05.01.22 18:25  FMach  fmachzavinacemail.cz  (238394)

Co ten Babiš dělal špatně

když koruna razantně posiluje, ekonomika roste a je v dobré kondici, máme nejnižší nezaměstnanost a bohužel i nejdražší státní aparát. Předpokládám, že ta kampaň proti minulé vládě byla založena na lži za účelem se dostat k moci a korytům.  Logické by bylo, kdyby opozice měla pravdu, že by koruna oslabovala a ekonomika se hroutila a bylo mnoho nezaměstnaných a pod. Takže rozumný člověk si to musí rozebrat. Pokud nám sílí koruna a navíc velmi rychle rostou ceny, pak to nemá logiku či je to jen jakési snižování toho zdražování a díky předchozí vládě na tom zase nejsme tak špatně, silná koruna nám umožňuje nakupovat levněji oproti zenmím kde je to naopak apřesto se dějí věci jako to, že naši sousedé jak na východě, severu jihu a západu , mají zboží levnější. Připadá mi to jako účelově řízené, třeba navyšování ČNB procenta a tím vlastně výrazným zdražováním za účelem snížení naspořených hodnot občanů, jinak je to prostě jen skrytá měna. Takže za tím vším jsou jen spekulace mocných a bohatých jak "legálně" okrást spoluobčany.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 04.01.22 14:48  FMach  fmachzavinacemail.cz  (238394)

Hranice 40000 Kč

To znamená, že ta matka jež nemá nad 40000Kč měsíčně není ženou a matkou. Jo to si nahrávají do kapes politci další naše peníze.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 30.12.21 14:47  FMach  fmachzavinacemail.cz  (238019)

Uzavřený kruh vlk se nažral a koza zůstala celá

Tak jsem si to vysvětlil, nejchudším pomůžou tak, že jim přidají či jim něco neseberou a inflace to sežere. Takže budou rádi, že jsou na tom stejně a ne hůře, ale ti na kterém se to nevztahuje se po pár měsících do toho bahna propadnou . Jak geniání řešení, peníze se vyhodí a budou se za to plácat po rameni. Pro lidi co na to nebudou mít je jen jedno řešení, přestěhovat se do jeskyně, tam nebudou platit nájem, elektřinu n epotřebují a teplo jim dodá dřevo v okolí. Bohužel vláda jim to nedovolí, jelikož nemá za ně politické body a peníze.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (24) 28.12.21 18:26  FMach  fmachzavinacemail.cz  (237862)

síla koruny

Logické je, že síli-li měna je to důkazem i silnější ekonomiky a jejího fungování a naopak. Takže co ta předešlá vláda udělala tak špatného, že koruna posiluje každým dnem ?   Ty řeči o špatném hospodaření a pod. se z tohoto pohledu jaksi nenaplňují a vypadá to tak, že  nová vláda bude z toho těžit a špatné věcvi bude házet na předchozí vládu a ty dobré za své úspěchy, a my už víme jak je to doopravdy.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (24)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (31) 22.12.21 11:56  FMach  fmachzavinacemail.cz  (237388)

o je to za otázku když každý ví jak to je

Ano, Rusko vydírá a dnes se ukazuje, že měli USáci pravdu, nemělo se to vůbec stavět a tak do tohoto srabu nás dostali Němci.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (31)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 17.12.21 17:15  FMach  fmachzavinacemail.cz  (236911)

Ceny rostou !!??

Vidíte jak je to špatné, stačí pouhé 4 reaktory jež odstaví a drahota letí vzhůru. 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (51) 08.12.21 14:49  FMach  fmachzavinacemail.cz  (236177)

Opět lež a manipulace a vyvolávání nenávisti k důchodcům

Prosím už toto nepište, nejde o navýšení ani přidání, aůle o vyrovnání . Navíc řekněte lidem pravdu, že penze se vyrovnávají s ročním zpožděním a tak vlastně důchodce stát okrade o peníz e za jeden rok.  Je to jako s tím vyrovnáváním dle toho který den v měsíci berete penzi.

Dosavadní doporučení: přečíst (51)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 10.11.21 17:40  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234819)

Inflace a inflace je rozdíl

ta dnešní je jiná a má jiné příčiny než ta v devadesátých letech, Ta dnešní je způsobena převážně ze zahraničí a pandemií a dnes jsme  v hybridní válce s Ruskem a araby a Čínou a ta  v  devadesátých letech byla jen a jen chybami našich politiků. Jenže o tom se dnes nesmí mluvit, ti co tenkráte to vše zlo způsobili se dnes derou do vlády a budou opšt vysávat občany a sami si budou žít nad poměry a hlavněš za naše peníze.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 07.11.21 10:49  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234693)

Nedostatek nejen řidičů

je evidentní a tak se podívejme kde máme lidí hodně navíc, co vás napadá ? Nedávno jsem četl dva články a tak jsem si je spojil dohromady a vyšlo mi zajímavé porovnání. Japonsko má státem placených zaměstnanců nejméně na světě a mají v tom učitele, požárníky a další jako u nás a tak jsem to srovnal s našimi čísly a došel jsem k číslům co říkají, že je u nás státem placených lidí tolik jako by nás bylo 85 miliónů. Děsivé čísla a zde máte řidiče, zedníky, prodavače, řemeslníky co tu chybí. Vím, že je to děsivé a zároveň si neumím představit klempíře co před tím dělal 25 let ve státní správě a pod. Ale zde jsou ty rezervy, všechny nastupující vlády slibovali snižování státního aparátu, ale pokaždé došlo k nárůstu, ano každý má kamaráda, rodinu a milenku a pod a potřebuje jí někde umístit tak , aby byla v klidu a dobře placená síla.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.11.21 08:32  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234510)

Srovnání jen tu něco chybí

ano a to je hodnota penzí, tedy jinak řečeno hodnota peněz, nemůžeme srovnávat penze v roce 2000 a 20021 jen přes čísla je to absolutně špatně. Musíme srovnat hodnotu peněz na stejnou výši a pak srovnávat. Jistě je to asi moc těžké to spočítat, ono se to propagandě proti vládě nehodí.  Třeba to že procentuálně penze vůči platům klesly, ale neuvádí se skutečnost, že platy výrazně stouply a penze mají roční zpoždění a tak to srovnání neodpovídá realitě. Dalším je skutečnost, že naše penze vůči platům jsou jedni z nejnižších v Evropě a navíc platy proti západu jsou 3x až 10 x nižší a tak ve skutečnosti jsou penze tam,  kde jsou, tedy jedni z nejnižších v EU. Tak třeba Rakousko je to srovnatelná země jak do rozlohy, tak do počtu obyvatel a přesto, že jsme je měli dohnat v roce 2003, je mezi námi propastný rozdíl v platech a ještě děsivější v penzích. Co ti naši politici od roku 1989 dělali špatně? 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (32) 30.10.21 20:46  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234374)

Děs

Bojíme se říci, že nás Rusko podvedlo a že nás vyírá ?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (32)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 30.10.21 16:57  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234374)

Jak jinak

Rusko tuto válku vyhrává a jsme opět tam kde jsme byli před válkou z Hitlerem, ustupujeme a bujímne se že to neořítel udlá ještě horší, ale on to bere jako naší slabost a tak přitbvrdí. Ukrajinu EU a USA poslali ke dnu do chřtánů Ruska. Je to jen na Ukrajině jak se bude bránit sama. EU je zbabělá ustupuje, kam až, až budou Rusové v Berlíně ?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.10.21 19:57  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234354)

Koruna posiluje pořád

jen občas malé  výkyvy a tak se ptám, kdyby byla naše ekonomika tak na tom špatně jak jí prezentuje opozice, pak by to muselo být znát i na hodnotě koruny. Pokud posiluje, tak tím se snižuje i inflace vůči ostatním měnám . Víte mě to celé připadá asi takto, opozice křičí , že ANO to zbabralo a pod. ale už se nemohou dočkat využít právě dobré ekonomiky naší země a budou to vydávat za své a své nezdary budou vydávat za nezdary vlády předešlé. Ostatně už nám to mnohokráte předvedli sice jen v rétorice, ale ono jim asi ani nic jiného nazbývá. Jsem přesvědčen, pokiud by zůsto ANO ve vládě , tak by jsme se  z toho dostali velmi rychle a hlavně dobře a stát by hodně zbohatl.  Jenže celé dění co je u nás jsem nedávno pochopil a to tím , že jsem se dozvěděl jednu skutečnost ač jsem si myslel že je to jinak a tou je, 1% našich občanů vlastní 90% všehio bohatství naší země a 90 % ten zbytek.  Jistě budete namítat, že to s počty jaksi nevychází, ale nejsme tu sami.  Pokud byl ve vládě Babiš, pak se nedivím útokům na něj, šlo o boj a moc toho 1% boháčů proti Babišovi, nechtějí se dělit . Dle hodnocení naší země z hlediska rozdílu mezi chudými a bohatými, jsme světová jednička máme největší rozdíly mezi chudými a bohatými ani USA a nikde na světě to tak špatné není a už zřejmě chápete i vy, že jsme jim naletěli. Před mnoha lety jsem zaslechl v jedné debatě informaci, že naší zemi řídí v podstatě jen 5 rodin.

Pak to dává smysl a chápu proč se o tomto nemluví a je divné, že hlídači demokracie mlčí. Vlastně ti jsou zaměstnanci toho 1% boháčů.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.10.21 07:48  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234192)

No je to zatím jen pár dní

No je to zatím jen pár dní co koruna oslabuje a už se mluví o propadu a ČNB zase chce vše zdražovat. Před rokem byla koruna slbší o korunu a něco proti EURU a korunu proti dolaru a  před rokem a půl v dubnu byla koruna vůči euru na 27,81 Kč za euro a nyní je na 25,73 Kč za euro, tedy o 2,08 Kč byla koruna levnější. Od roku 2000 hodnota koruny vůči euru šla z 38,92 Kč za euro na dnešních 25,73 Kč za euro. Vzhledem ke skutečnosti, že Euro je ve světě chápána jako velmi stabilní měna, ale i to šlo dolů sice ne jako dolar, ale šlo a koruna naopak stoupala. Nabývám dojmu, že nás chce někdo vystrašit a tak vydělat a nás ožebračit. Komunisté udělali měnu a to dvakrát a kapitralisté neustále odnotu peněz snižují.  Navíc  svět drtí Čína a její hospodářství a dle mého názoru je to do jisté míry i úmysl. Válka už začala, zatím beze zbraní a až bude svobodný svět na dně, pak kdo ví co přijde, Čína silně zbrojí a je otázka , kde na to bere, když  je na tom údajně tak špatně . Západ šel do Číny pro velké zisky  vše jim v podstatě dovezl až domů a oni toho využili a dnes jsou bohatší a budou nejsilnější a věřte, je to komunistická země s expanzní politikou a jakmile se bude cítit nejsilnější, nedá se zastavit před ničí, Dnes vyhrává ekonomický boj, za pár let to bude elektronický a nakonec i vojenský boj. 

Západ by měl silně investovat do své pochrany a nových technologiích a velmi rychle je uplatnit, Čína má centrálnmí řízení a té stačí jen nařídit a má to v podstatě hned.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 24.10.21 11:57  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234133)

Šetřit ?

Viníkem zdražování jsou politici z EU a ti naši co to vše takhle zle pro naší zemi nastavili, jsme na špici světa, zěmička co na obyvatele doslova vyhazuje peníze a to tak, že se ty peníze od nás vyváží jako za zlatokopecké éry, Klus v jedné písni to dokonale zmapoval než se přidal k těm o kterých zpívá jak nás vykradli. Toto je poslední pomoc občanům a jak se ukazuje není to pro to, aby si je kupovala, ale pro to aby jim pomohli a tak uvidíme jak budou pomáhat ti noví převlečení zloději.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.10.21 07:10  FMach  fmachzavinacemail.cz  (234133)

Co na to ?

Podívejte se na internet, jak se zde objevují články o osabování koruny a že bude muset ČNB opět zvýšit sazby, ale vše je jinak, koruna naopak posiluje a samozřejmě jsou dny kdy se to obrací, ale trend je její posilování. Takže úmyslné vyvolávání paniky za účem zdražení všeho. Byl jsem nakupovat v Německu a rozdíl je 22,5 % ve prospěch cen v Německu. Porovnával jsem ceny a provedl přepočet až na pár věcí co byli o malinko dražší byla většina levnější a mnohé o dost. Dokonce jsem nakoupil i některé potraviny co byly dražší již od počátku a najednou jsou levnější. Takže to vidím takhle. U nás jsou ve vedení ČNB amatéří a co se týče státu tak tam zase jsou opoziční mafie co přichází o zisky a tak ve spolupráci s ČNB a soudy a dle zákonů co jejich sluhové na politické scéně vytvořili v jejich prospěch se pak musí zdražovat úplně vše. Je to více méně uměle vyvolané zdražování co má srazit hodnotu peněz a tak vlastně vydělávají peníze. Lidem dají falešný pocit , že mají dostatek peněz, ale jejich hodnota rychle klesá. Samozřejmě toho využívají i velcí hráči, Rusko drží Evropu pod krkem a to je jedna z hlavních příčin, taktéž Arabské země s ropou. Těmto jde o jediné, zlikvidovat Evropu jako svobodný svět, jelikož oni jsou diktátoři a to že jejich lidi vidí, že se má Evropa dobře je pro ně špatné, potřebují jí oslabit. Jde se na hranu a věřte je to cesta do pekel, nastane okamžik, kdy bude třeba bojovat, tedy válka.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (15) 12.10.21 21:01  FMach  fmachzavinacemail.cz  (233513)

Jo to je pravda

a upozorňuji, že 1,75 biliónů státního dluho zavinili právě ODS a TOP09, KDU a %CSSD a to od počátku platíme úroky každým rokem a za 28 let je to obrovská částka co jsme museli zaplatit ( v průměru to dělá 60 mldr Kč ročně a tak 60 x 28 = 1 680 mldr Kč. Komunisté přenechali státní dluh  75 mldr Kč a 75 tun zlata v rezervách a dne je dluh vysoký a to odpočítejme od něj to co nás stálo za doby pandemie a krize  a zlaté rezervy jsou 5 tun zlata a 70 tun zlata zmizelo.  Po nástupu Babiše do politiky  státní dluh dokonce se snižoval a tio tu nikdx nikdo před ním nedokázal

Státní dluh loni převýšil 2 biliony korun. Přesto Česko patří mezi nejméně zadlužené země EU

Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/statni-dluh-loni-prevysil-2-biliony-korun-presto-cesko-patri-mezi-nejmene-zadluzene-zeme-eu.A210212_160339_ln_domov_hekr

 Pokud zvážíme jak je to celkem, pak za období od roku 2008 do roku 2013  ( za 5 let) byl vytvořen  dluh Kalouskův + 684 mldr Kč, za období od roku 2014 do roku 2021 je dluh + 717 mldr Kč.

Z uvedeného je zřejmé že ten roozdíl není zase tak velký, ale hodnota peněz  za Kalousk a nyní je rozdílná a abychom mohli spravedlivě hodnotit, pak to musíme přepočíst na stejnou hodnotu k roku 2021 a to o inflaci v průměru ročně  2,47 % to jest Kalouskův dluh je 844 mldr Kč

 a k tomu musíme přičíst ožebračení důchodců o 180 mldr v dané době a v té hodnota na dnešní dobu je to 203 mldr Kč, takže Kalousek nás zadlužil za 5 let o 1 024 mldr Kč.

Je to jen hrubý přepočet z tolerancí 10%. 

Navíc od dluhu za vlády ANO musíme odečíst navýšenáí penzí, platů ve státním sektoru a podporu firmám a zaměstnacům.

Dle měho hodnocení si ANo vůbec nevedlo špatně spíše naopak a za to jsme je měli pochválit a nevěřit opozici, jim šlo jen o to jak škodit a jak se dostat k moci.

Dalším faktorem je skutečnost, že koruna výrazně posiluje a kdyby jsme na tom byli tak špatně, pak by musela výrazně oslabovat.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 12.10.21 02:14  FMach  fmachzavinacemail.cz  (233481)

Další hledisko

Je taky divné a to je posilování koruny. Takže, kdybychom na tom byli špatně, koruna by oslabovala, ale je to naopak , korna posiluje.Ať se na to dívam jak chci, pořád to nedává smysl, je nám lito do hlav, že vláda dělá vše špatně, ale hodnocení z EU a světa naší ekonomika a  hodnoty koruny říkají právě opak, co to vše znamená ? Je nám vymýván mozek a to jak našimi přisluhovači mafie, tak EU a Ruska.  Nejsem paranoik, ale sleduji dění a snažím se najít příčiny a dlvody všeho a pomalu a jistě to začíná dávat smysl, potřebují nás dostat do kolen. V4 EU doslova vadí jako čert a tak je potřeba jí rozbít.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (18) 12.10.21 02:07  FMach  fmachzavinacemail.cz  (233481)

Inflace skutečná či umělá ?

Jistě najednou je nedostatek téměř všeho od energií až po potraviny to je jaksi podivné. Jsem přesvědčen, že je to umělé. Nedávno jsem četl článek o tom že je dobré vzdát se koruny a přejít na Euro a dle komentáře jsem nabyl dojmu, že je nám to podsouváno. Inflace je donucovací prostředek k přijetí Eura. Podíveje se, v sousedním Německu je to taky i když tam lidi nestraší 7% inflací jako zde a ono to má jistý dopad u nás, lidé v pohraničí začínají nakupovat v zahraničí a tak stát přichází o peníze. Navíc okolní země nezvyšovali procentní body a tak je divné, že u nás ano a navíc je podezřelé co to přináší. Stát v době pandemie a ekonomické krize pomohl občanům a ČNB chce ty peníze zase zpět a tak proto ta inflace. Uvažujte co je to inflace, znehodonocení měny, tedy snížení její reálné hodnoty a komu to prospívá ? Samozřejmě tomu kdo má ty peníze pod palcem. Řízená inflace je vlastně řízený zisk bank , tedy jedna ze složek zisku, jelikož okrádá o penze všechny a tudíž je to zaručený zisk. Použil jsem slovo okrádá a jsem přesvědčený o tom, že je tp řízené jak ČNB tak EU a nastal nátlak ne přijetí Eura. Totiž jsou tu kroky převážně z V4 se do jisté míry  odtrhnout od birokracie EU a Euro vlasně je takový řetěz co vše svazuje pod jednu hlavičku, tudíž spojené státy Evropské. To je cíl.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 04.10.21 14:42  FMach  fmachzavinacemail.cz  (233114)

ČNB je vina

ano je to tak, žene nás do maléru a dokazuje to, že je součástí mafie.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 03.10.21 16:18  FMach  fmachzavinacemail.cz  (233060)

Zdražení energií

Děkujme EU za to.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.10.21 15:05  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232984)

Oslabuje ?

Tak to je nadpis článku, někdo se snaží  zatajit pravdu, ne že oslabuje, ale je oslabována vedením EU.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.09.21 17:10  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232821)

Konečně stávka

Jo to se u nás nesmí a jen začátek článku je jedna velká hloupost a na stávku máme právo  a stávka vždy poškozuje obě strany a další závislé, takže je jen třeba znát důvod a oprávněnost . Podívejte se do Německa tam je třeba se učit, jenže kdo se tam má učit, ty naše zkorumpované a neschopnédbory? 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (15) 27.09.21 16:39  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232763)

Zchudl

Pokud je to pravda, pak kde jsou ty miliardy z EU a od nás atd. Co pořád pokukazuje opozice jak krade. Je to od nich ubohé a lživé jen koryto amoc je pro ně cíl a zničit schopného člověka je tak snadné. Obětoval nám svých 43 miliard a co my ?  Kdo by to z nás udělal ?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (15)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.09.21 10:17  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232682)

Banka je vlastně legální zlodějna a využívá chudoby.

Již starý Ford říkal svému synu , žádný úvěr od bank, přivedou tě na mizinu. Uvědomte si, že banky  vydělávají jen na vašem úspěchu a i na vašem neúspěchu.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 25.09.21 09:42  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232647)

inflace

Předpokládám, že za to může Babiš !!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 22.09.21 18:10  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232499)

To je divné ?!

Co ten Babiš dělá, koruna zpevˇbuje  hospodářství je jedno z nejlepších v EU a výhledy vynikající a dluhy  jedni z nejnižších v EU. Co to ten Babiš vyvádí, proto jej opozice kritizuje a chce se jej zbavit, je třeba mit dluhy , byt na dně a lidi o žebrácké holi a důchodci tak na provaz a stoličku. Toto Piráti těm mldým na školách neříkají. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 22.09.21 03:10  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232469)

Jen lež

právě naopak, je třeba , aby jsme se poučili třeba v Norsku jak to tam dělají, je tam největší sociální spravedlnost na světě. To u nás je doslova divoký  ápad a média plná lží a podvodů a manipulace s ovcemi. 

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 19.09.21 21:38  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232371)

To byl významný rok

Ano to Klaus prodělal či ukradl státní peníze a vytuneloval důchodcům účet a pak jej zrušil. Takže ČNB musela zasáhnout, abycom nezklouzli do propasti.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 10.09.21 21:10  FMach  fmachzavinacemail.cz  (232043)

Povolenky ?

Ano, vymyslela EU v Bruselu je tom jen nástroj a jak se ukazuje jde zase jen o takový zisk  co ukazuje na podvod..

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 09.09.21 09:11  FMach  fmachzavinacemail.cz  (231965)

Odhalená pravda to se jen tak nevidí

Ano Japonsko přiznalo pravdu a nebálo se toho, kdežto u nás se zase lže. Olympiáda měla velký vliv na šíření Covidu a dky tomu se musí ekonomika uzavřít, ale u nás ve Varech to prý není pravda, před festivalem Vary patřili k těm nejméně postiženým okresům v republice a po festivali najednou z ničeho nic ? úprý, patří k těm nejhorším. Jen hlupák věří tomu co mu média nalévají do hlav. Osobně si myslím, že média úmyslně tato tají, je to v rozporu s tím co hlásají , že je třeba chodut bez roušek, opatření omezují svobodu atd. mnoho dalšího. Fakt že je tomu naopak úmyslně zatajují-

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 05.09.21 18:16  FMach  fmachzavinacemail.cz  (231820)

To se divím

vždyť jim tam připlouvají po moři plné lodě prácechtivých arabů a muslimů, vlastně muslimky ty nedělají ty si přišli jen pro dávky a na děti přídavky a čím víc dětí tím víc peněz a po čase jich bude tolik, že domorodci budou jejich otroci.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (13) 05.09.21 11:42  FMach  fmachzavinacemail.cz  (231812)

Oblbování

Takže Rusko omezuje dodávky plynu, to se dalo očekávat, že bude vydírat Ebvropu je to nepřítel Evropy. To za prvé a druhým nepřítelem eVropy je EU parlament, emise a povolenky je jejich výmysl a to žene ceny nahoru a ne snížení dodávek Ruského plynu. PKlyn můžeme nakupovat i jinde a daleko spolehlivji než z Ruska , možná bude dražší, ale nebudeme nuset se nechat vydírat. Rusko potřebuje plyn prodat, jiné zdroje zisku peněz nemá, kromě surovin a zbraní. Vedení EU je špatné.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (32) 30.08.21 13:03  FMach  fmachzavinacemail.cz  (231441)

Rusové jsou vyděrači

Je třeba s Ruskem skončit úplně ve všem.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (32)
Vaše doporučení:

přečíst (16) 27.08.21 16:22  FMach  fmachzavinacemail.cz  (231441)

Nájmy ?

Tak toto mohl napsat člověk, který je absolutně mimo realitu, v žádném městě u nás nenjsou byty k pronájmu volné, naopak všude jsou velké fronty na byty a ve většině měst už žádosti raději neberou. Za komunistů se čekalo někde i několik let na byt a jinde byli byty k mání a to nájemné bylo nízké, ale za nové doby kdy se "králíkárny" přestali stavět a vlastně nic takového pro občany se nestavělo 30 let,není kde bydlet a žít s rodinu a tak není prostor úpro rodiny a děti. 

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 16.08.21 11:17  FMach  fmachzavinacemail.cz  (230932)

Inflace a dluhy

Nejsme v Evropě sami co dusí inflace , sousední Německo je v podstatě na tom stejně a tak naspořené peníze je lepší investovat do nemovitostí či ve Švýcarsku na dlouhodobý úrok. Pro obyčejného občana co se musí vyrovnat s malým platem do které této situace jej dostali naši politici , hlavně ti po roce 1989 a pak za krize Kalousek a spol. Inflace drtí úspory  a pokud máte dluhy pak v případě, že máte fixní sazbu je to dokonce lepší infkace vám sníží úroky , tedy hodnotově. Prostě slabší korunou zaplaíte více  i když je to nějak divné. Za Kalouska pokud šla ekonomika do kopru, šla i s ní reálná hodnota naší měny, ale nyní je to obráceně, hodnota koruny uvnitř státu klesá, ale vůči ostatním měnám stoupá. Pokud to chápu správně, někdo se u nás nás snaží okrást a venku je to tak, že ti ostatní jsou na tom hůře.

Pokud se pletu, opravte mě.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 11.08.21 11:23  FMach  fmachzavinacemail.cz  (230730)

Jen výmluvy

No svádět to na zvyšování platů a pod, je  jen hloupost či záměr skrýt pravýn důvod. Je nedostatek některého zboží a materiálů a to je  základ pro inflaci, ale třeba elektrické energie u nás, kdy vyrábíme o 26% více než spotřebujeme sami je jen lhaní a vina globalizace a Rusko a Čína nám vědomě škodí a mají na to nástroje, dva diktátoři  chtějí zlikvidovat svobodu a demokracii.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 10.08.21 19:34  FMach  fmachzavinacemail.cz  (230730)

Důvody inflace !!

Jistě je to částečně pravda, ale hlavní důvod je ten, že nejsme soběstační a globální ekonomika kolabuje a tak se řada věcí hroutí. Kdybychom byli soběstačni aspoň na úrovni Evropy, vypadalo by to jinak. Dalším důvodem není to že lidé mají peníze, ale to že nenžraní podnikatelé v podstatě vše důležité přestěhovali do Číny a jsem přesvědčený, že komunisté v Číně toto sami vyvolávají a tak škodí světu a vydělávají na tom velké peníze. Takže soběstačnost je na prvním místě, amíci to pochopili rychle a stěhují z Číny výrobu do jiný částí světa a do USA.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.08.21 18:01  FMach  fmachzavinacemail.cz  (230406)

Překvapení?

Pokud to chápu dobře ono se může stát, že schodek za rok 2021 bude nižší než se předpokládalo. Pokud ano, to bude rána pro opozici. Vláda neudělal chybu jen opozice to zhoršíla a vláda se nedopustila té chyby co Kalousek, aby zastavila ekonomiku na řadu let. No ještě není konec roku a tak překvapení může přijít. Jen ne to aby vyhráli volby Piráti, to by byl náš konec.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 26.07.21 10:23  FMach  fmachzavinacemail.cz  (230103)

Zisky Čezu

Jasné je to natolik, že se divím, že už to nepřiznali. Jde o to, že se rozhodlo, že stavbu dalších bloků bude financovat ČEZ a kde na to vzít ? No přeci u svých odběratelů ostatně jako vždy a dělá to tak každá vláda a instituce a podnikatel. Když chcete lepší auto zdaníte víc práci či za ní dáte míň a tak vám více zůstane. Neexistuje síla, aby řekla toto: Hodnotu tvoří všichni dohromady a tak by i rozdělení zisku mělo tomu odpovídat a tak by mělo být zákonem stanoveno jak to dělit.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 18.07.21 14:44  FMach  fmachzavinacemail.cz  (229921)

Zdražení!!

Ano jen zdražení nás nečeká, ale i hladovění, jelikož každá potrabvina dovezená do Evropy ze zemí mimo ní se bude muset zdanit a tak to tu bude jako za dob Prohybice v USA a jak se ukázalo k ničemu to nebylo, vlastně ano k moci se dostali lidé co na prohybioci zbohatli. Takže pak v USA vládli podle zákony Lumppové.

U nás už lumpové vkládnou od roku 1989 a lidé jen cvakají jejich úlety a zlodějny, jelikož oni vydělávat neumí a když nastoupil Babiš podnikatel co dostal českou firmu na světový trh a stala se z ní nadnárodní společnost, tak politici co neumí vydělat peníze, ti začali okamžitě řvát a kritizobvat a svádět své viny a průšvihy a zlodějna na Babiše. 

Doporučuji všemse seznámit s podnikatelem Baťou, kterého opozice vynáší do nebes a poslechnout si jeho projevy a plány pro naší zem, bohužel přišla válka a pak komunisté a on musel utéct do Kanady. Dále doporučuji Baťu porovnat s Babišem a jejich plány a představy do budoucna. Prozradím jen jedno, jsou si hodně podobné a důvod je jasný, oba jsou to podnikatelé světového formátu i když jejich cesty k bohatství byly rozdílné, ale cíl a výsledek je podobný.

Není to agitace za  Babiše je to jen srovnání a odhalení pokrytectví opozice, Baťa je bůh a Babiš je lump.

No to co zavede Brusel pro Evropu je v podstatě dobrá myšlenka jen bohaté země EU budou bohatší a chudě chudší a toto navrhují ty bohaté země.

Máme nad čím přemýšlet, je tady jedna naděje, buď celý svět, nebo nikdo a tak stačí , pokud se nesplní podmínky, jen nesouhlasit a hlasovat proti. Tedy pokud jsme si v EU rovni, pokud ne pak nestojí za to v EU vůbec být.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 13.07.21 18:31  FMach  fmachzavinacemail.cz  (229761)

Inflace zamává s cenou nemovitostí ?

Takže roční inflace se blíží ke 3% a ceny vyrostly až o 50 % ! Tak o jaké inflaci se mluví ? Je to článek, co má nás za hlupáky ?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (23) 12.07.21 12:31  FMach  fmachzavinacemail.cz  (229706)

Povolenky

Je to jen obchod a s ekologií  to moc společného nemá, je to nástzroj na změnu co nás stojí hodně peněz. Cena povolenky je stejná v Německu jako u náís a co to znamená? Naše ekonomika je 3 x až 6 x slabší než ta Německá a to znamená, že povolenky jsou u nás taky 32x až 6x dražší. To znamená, že západ  povolenky tolik nezatěžují občany jako u nás. Uvědomte si, že vše zaplatí občané ze svých platů. Takhle máme platy mnohem nižší, ale cenu , kterou musíme platit je stejná jako pro mnohemvíce vydělávajícího na západě . Takže povolenky jsou jen velkou brzdou pro naší ekonomiku a pro občany velkou zátěží. Toto vše ovšem rozhodují země co jsou bohaté a z jejich pohledu to zase není tolik. Jde o to co se ve skutečnosti tím sleduje, domnéívám se , že jde o to východní Evropu udržet  závislou na západní a nedovolit jim, aby se západu vyrovnaly, to by pak skončil levný odpad, levná pracovní síla atd.

Povolenka je jen další forma zisků.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (23)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 11.07.21 18:41  FMach  fmachzavinacemail.cz  (229694)

Politici budou zdražovat benzín a naftu ?

Jistě museli by b zv ýšit již tak vysokou daň z PHM a to musí mít většinu v parlamentu, pak v Senátu a nakonec Prezident s tím musí souhlasit. To je velmi malá pravděpodobnost, že to projde. Dle mého je to , jako obvykle, vyvolaná zlova u lidí, aby volili Piráty s pravdou tro nemá nic společného, do voleb už moc času nezbývá, jsou tu ppolitické prázdniny a na stole toho mají takové množství co mohli projednat a opozice to sabotovala jak mohla a tak další věc k projednání už se tam nevejde . Takže pokud nebudeme ovce a nesežereme tuto lživou návnadu od Pirátů a uvědomíme si, že jsme to my co rozhodůjí o tom kdo bude vládnout , pak nám jistě dojde , že Piráti do sněmovny nepatří.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:21 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  676.00  -1.02% 
 ČEZ  939.50  +0.54% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 106.50  +0.23% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  297.00  +1.37% 
 KOMERČNÍ BANKA  775.00  -0.32% 
 MONETA MONEY BANK  97.20  +1.25% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 860.00  -0.40% 
 PHOTON ENERGY  44.70  -0.22% 
 PILULKA LÉKÁRNY  172.00  -6.52% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  728.00  -1.62% 
Komodity online
 Ropa 83.00 USD 16:34   
 Zlato 2348.48 USD 16:34   
 Stříbro 31.56 USD 16:34   
 Káva 234.65 USD 16:34   
 Cukr 18.26 USD 16:34   
 Bavlna 78.92 USD 16:34   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.