Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vědma









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vědma. Výpis příspěvků 301 až 350 (1446)


přečíst (2) 07.02.24 11:01  Vědma  (264580)

Těžko euro chtějí jenom žebrácké socky

1) kteří hejlové konkrétně platí dluhy, aza koho? Za "předlužené" Řecko či Španělska? Jediný rozdíl mezi Řeckem a Španělskem pak byl, že Španělsko bylo zachráněno ECB před útokem na jejich dluh výkupem dluhopisů, Řecko ne (a potenciální risk po vstupu do €zony pro ČR by byl, že nás, kteří se zadlužujem ať v CZK nebo EUR, by nás už ECB nezachránila)
2) jak konkrétně si představuješ, že to ovlivňuje pohodu a bohatsví €soudruhů? Já tvrdím, že se mají běžní BFU zápaďáci lépe než běžní BFU češi.
3) Jaká €-propaganda, konkrétně?
4) Co mají společného platby s kartou s tím, že (ne)půjdeme do €zony?
5) Důkaz/citace k tomu, že za to může Euro? Za to že nerostou ekonomiky může měna?
6) Proč by měna měla sloužit jako ochrana proti krizím? Copak Koruna chrání? A Krize je dobrá věc, a je potřeba jako sůl.
7) neznám tě, když někde něco od tebe čtu, tak si jako sprostej hulvát, takže fakt nebudu hledat.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.02.24 09:09  Vědma  (274588)

Kosočtvercová formace! Tentokrát bez čáry?

Názor? Názory tady čtu z komentářů, ale ve "zpravodajství o zlatě" očekávám pravdu, ne výkaly.
Můj komentář nebyl adresován Ovci z Farmy zvířat slepě opakující páníčka, ale spíše redaktorům kurzy.cz.
Problém je ve mě, to je pravda. Nemám na tebe vůbec reagovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.24 08:54  Vědma  (262048)

Fyjala se bojí Eura čeká až bude kurz 50/1 CZK/EUR

Mafie jistě nedrží kapitál CZK.
Odpor vůči € je mezi voliči velký, a negativních změn už bylo dost. Prostě pracují na volebním potenciálu. V druhé polovině volebního období nečekám žádná příliš nepopulární rozhodnutí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 07.02.24 07:58  Vědma  (266335)

Těžko euro chtějí jenom žebrácké socky

Argumenty by byly? Nebo jen tlačíš na oslabení koruny, protože děláš za € a žiješ v ČR? Kontraktor pro zahraniční firmu?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.02.24 20:50  Vědma  (263293)

Kosočtvercová formace! Tentokrát bez čáry?

Zlato se samo sebou prodávalo v létě 2020, když ho COVID vystrašenci vyhnali na dvojnásobek ceny během pár měsíců. Přirozený růst! Bububu, končí svět. Odlepilo se od fundamentu. Od té doby nedržím téměř nic, není kam růst tak na co ho mít... nemo je na tom podobně, jen hybatel strachu v čr byla inflace. Radím zamyslet se, ne dojmovat či pocitovat a věštit z kosočtverce.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.02.24 20:33  Vědma  (278475)

Kosočtvercová formace! Tentokrát bez čáry?

Hledám informace, ne nátlak a manipulace. Nebo žblepty ala "co vidíte na obrázku"?, "no je tam čára"...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 06.02.24 18:05  Vědma  (280566)

CREDITAS Real Estate - padajici sektor bolí?

Booo booo booo :-P 2024 bude super - i český inflací splašený Jouda z Joudova bude spokojen, inflace se konečně vypočte na méně než 3%, začneme šetřit a zájem o jakékoliv nemovitosti opadne. V nerostoucím sketoru nebude dávat smysl držet nemovitosti, a tak půjdou do výprodeje. Bytový fond se poslední roky rozšiřoval jako blázen, a všechno jen a jen na spekulaci, zatím drženo bez užitku v domění "růstu" a ochraně před inflací. Budete držet dále, když budeme padat 5% ročně?
Ano, milí realiťáčci, rok 2024 je pro vás výzvy - jak dlouho se podaří zdržet propad ala-Španělsko? Snažíte se dobře, PR jede na plné obrátky - nikdy nebylo frekventovanější... ale bude to stačit? Stačilo to Španělům? Zatím to funguje na prodejce, ti svoje nabídky v inzerátech zdražují a vůbec jim není divné, že už 2 roky neprodali.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.02.24 17:52  Vědma  (266821)

Kosočtvercová formace! Tentokrát bez čáry?

Tohle není o cenzuře, ale o kvalitě obsahu. A jo, moment, my jsme na kurzy.cz, tady hledáme jen emoce a bulvár, ne informační hodnotu.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 06.02.24 17:49  Vědma  (266821)

Určitěééé Hrbáčku - nemovitosti porostou!

Nárust nezaměstnanost byla důsledkem, nikoliv příčinou krize. Co tam máš dál? Zahrajem si hru "najdi deset rozdílů"?
Já jeden vidím: Až se krize překlopí v další fázi do krize dluhové, zachrání nás ECB/ČNB whatever it takes, nebo bude default?
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 06.02.24 14:41  Vědma  (280559)

Kosočtvercová formace! Tentokrát bez čáry?

:-) tyhle bullshit štěky, prosím, na kurzy.cz zakažte. Kdy už někdo napíšete, za kolik se aktuálně vyrábí zlato (=těžba)? Překonali jsme $1350/unce?
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 06.02.24 12:44  Vědma  (280554)

Určitěééé Hrbáčku - nemovitosti porostou!

Miluji, když tady ty chudáci kňouraj a tvrděj, jak bude líp :-) popíráme popíráme, viz. průběh Španělské krize. A tady máme dalšího do party developerů a fonďáků, co letos bojuje o existenci - tak nám tu lže předpovědi, až se mu od huby práší.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 05.02.24 19:05  Vědma  (276295)

btc vs realita

Volatilita je je pozitivum? Jistota? Jednou se BTC z propadu nezmátoří, a pravdepodobne hned po tom nasledujcim, po puleni.. dlouhodobě směřuje do 0, bohužel, je to jen nesmysl, ktery be potreba opustit ve spravnou dobu. Před tim nesmyslem nelze jen zavřít oči :) omlouvam se.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (10) 05.02.24 14:46  Vědma  (267440)

Více takových článků

Článků, které tlačí na ČNB, která jinak hřímá horem dolem jak je "pro silnou korunu". I když je stav částečně zaceněn v EURCZK a USDCZK, -0.5% by i tak korunu dost oslabilo a to je to, co "prý" nechce. Tak je uvidíme, pokrytce.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.24 14:29  Vědma  (266830)

Když inflace není jak tvrdí Vědma

EUR/CZK a USD/CZK vyrostlo a roste (CZK padá, pod 25Kč/€). Buďto půjde banka do intervence (budeme prodávat €, a posilovat korunu), nebo nakonec típci sklapnou paty a půjdou max jen o 0.25% dolů i přes nízké inflační číslo.
Navíc, inflační očekávání BFU je vysoké, a je stále potřeba krotit, raději než se zbavovat deviz. Ale na růžovo si to nemaluju, Zemanovat pomsta je tu s námi.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.24 14:22  Vědma  (280489)

Průšvih dorazí později

Co to je za lži? V jakém stavu jsou Evropské a světové komerční reality víme, o jakém oživení meleme? Ten průser tu ještě není, a dorazí se zpožděním.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 05.02.24 10:07  Vědma  (280458)

A jo dědeček Evženek ještě ztrácí čas s PR...

Lepší než platit nájem. Tohle samozřejmě není vůbec pravda, je to naprosto hloupý nesmysl zakořeněný v hlavách čechů, který ekonomicky platil před 5 lety a pár let dříve. My jsme tehdy uplně zapomněli, jak se počítá návratnost koupě nemovitosti. Ale výhodnost nájmu či koupě se v čase mění.
Pokud jsou nemovitosti takto napálené (nikdy nebyly dražší, než teď, vůči všem možným faktorům v ekonomice, zejména nájmům) je jisté, že dojde k ochlazení. Zejména při dané nadprodukci nových v posledních letech. A studená sprcha příjde do 14 dnů (zpráva o inflaci za leden vs. leden)
Za ušetřené peníze z budoucích slev si v klidu bydlete v nájmu. Kdo si tohle neuvědomuje přiživuje budoucí (dnes nepředstavitelný) problém; z nadprůměrně vydělávající střední třídy vzniknou chudí lidé. Budou brečet, jak byl život těžkej, jak museli dělat 12 hodin denně aby splatili hypotéku, jaký to byl úděl. Pak řeknou, "jo mohli jsme počkat, ale "kdo to mohl vědět".
Ale víš jak, I want it all, I want it now...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.24 09:48  Vědma  (280457)

btc vs realita

Likvidita je obrovská, a malé obchody neskutečně nákladné. Obchod za cent neudělá spotovou cenu.
Ale těch velkých BTC hráčů, co to udržují v chodu, je dost a v podstatě bych je nazval "vzájemnými známými" ve tvém podání.
Pohledem běžného retail sebevraha je to zatím OK, prostě ti tvůj podíl v tom toku bez problémů vykoupí.
BTC je fake každopádně, podle mě jde o to, kdy začne více hejlů vystupovat a vybírat zisky, než vstupovat. Pak se přestane vyplácet to držet v chodu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.24 22:06  Vědma  (266271)

ano počet nezaměstnaných v USA se promítá do ceny zlata

ajajaj to jsou dedukce.. zlato jsme nafoukli kvuli strachu z armageddonu, to je cele
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 03.02.24 12:49  Vědma  (263425)

A jo dědeček Evženek ještě ztrácí čas s PR...

Potvrzuji, inzerátů je teď moc (4x více než vloni), ale nic není k prodeji, a to je to, co tu celou dobu tvrdím.. Jsem rád, že se shodneme. Jsou drahé, a je vyloučeno, že dále porostou.
Všchno má cenovku takovou, že by to koupil jedině z inflace vystrašený osel.
Otázka však byla hypotetická, jak by musela nemovitost vypadat, kolik by musela stát, kde by musela být, kolik by musely být úroky na hypo, ... abys Ty šla, a koupila. Já ti pomůžu... pokud to budeš chtít na pronájem, tak v podstatě koupíš úplně cokoliv v inzerátech, ale leda za poloviční cenu, aby byl výnos kolem 4%.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.24 01:50  Vědma  (266304)

Vĕdma

Whooo hooo! Ty jedeš. Mrknul jsem do trenek a dobré, problém je asi jinde. Spotřeba (ten její zbytek, od těch, co něco vůbec vydělají) je hnána inflačním očekáváním. Proč bys dnes spořil, když ti ta mrcha užírá 8% ročně. To raději prožereš sám.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.24 23:50  Vědma  (265769)

Uvidíme jestli to dorazí do Evropy

Právě, že nedožene. Složené úročení zažíváme měsíčně na spořáku teď. A to, co tvrdím není univerzální věčná pravda. Plati to TEĎ. Osobně nepamatuji, kdy byly spořáky fakt výhodné a takto výrazně nadinflační, jako poslední rok. Tahle doba nebude trvat dlouho, a pak to budeme muset přelít jinam. Někam, kde se bude zhodnocovat. Do té doby věřím, že se budou akcie zase hodit koupit ;-) a možná i ty nemovitosti, uvidíme.
Upozorňuju, že jsem nikdy jsem netvrdil, že mám jenom spořák, vy "detektivové". Mám i akcie, státní dluhopisy, kovy (už malinko, prodám i zbytky) i jednu rezidenční nemovitost - kterou, jestli si budete dál sektor nafukovat, Vám pravděpodobně prodám :-) platit Vám pak ten směšný nájem bych fakt zvládnul.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.24 18:02  Vědma  (268686)

Uvidíme jestli to dorazí do Evropy

Díky za věcné argumenty, přeji pořádné zhodnocení investic v aktuálně podhodnocených cihlách, a krásný víkend. Já si svoje peníze ze spořáků vyměním za jiné věci až v momentě, kdy bude mít něco jiného srovnatelný výnos :-) strach mít nemusíš. Dlouho to trvat nebude, pár měsíců (horní odhad max 2 roky). Nemovitost to určitě nebude, to nechám Vám co máte rádi záporný reálný zisk.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.24 16:13  Vědma  (280271)

Uvidíme jestli to dorazí do Evropy

Na fiat měnu si budeš pořád přepočítávat svoje "bohatství". FIAT měna je predikovatelná, dlouhodobě v západních poměrech ztrácí 3% p/a. Zařiďme se podle toho. Momentálně byla vysoká inflace, o to teď bude zase chvíli nižší. Chápu to fóru špatně, nebo budeme diskutovat, jak se vyplatí koupit zrovna teď nejvíc předražená hovadina a doufat, že dále dobublá do uplně nesmyslných výšin?
Pokud si někdo myslí, že zbohatne tím, že si koupí to, co všichni ostatní už mají, je to jelito. Já teda ubývající zdroje nevidím (v nemovitostech). Možná ubývá ropy a možná spíše ubývá lidí v civilizovaném světě.

Snad tu debatujeme o tom, jak vydělat nadinflačně? Jen tupec koupí cihlu v domění, že "zvětší hodnotu majetku", když je takhle napálená. Když se bytů poslední dobou nastavělo historické maxiumu. Všechny navíc nevyužity. Když jsou nejvyšší ceny kupní v poměru vůči nájmům a mzdám. Když 80% lidí svoji nemovitost má, a když vlastně není ani komu pronajmout a tedy opravdu "zhodnotit".

Nedostatek je fake, a kecy o tom, jak to musíte (jako se zlatem) 10 let vysedět a zase to začne to růst, si nechte pro babičky.

Já chci portfolio 5-10% ročně nad inflací ročně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.24 16:11  Vědma  (280271)

A jo dědeček Evženek ještě ztrácí čas s PR...

Každý nechť si vezme z mých tvrzení, co chce. Jaká bude tvoje další nemovitost ke koupi? Kolik bude stát, kolik si vezmeš hypo? Kolik Vás bude?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.24 15:30  Vědma  (280266)

A jo dědeček Evženek ještě ztrácí čas s PR...

Žádná odložená poptávka, paninko. Tady máme desítky tisíc novostaveb zmražených bez užitku v očekávání přesně toho, co popisuješ. :D Tomu lze tak akorát říct "odložená nabídka", tak pak nečuč, až se ti zbourají tvé představy bohatství. Tohle je normálně diagnóza. Kde konkrétně máš tu odloženou poptávku? Ty? Konkrétní typ člověka? Na jaké úroky konkrétně čekáš ty, abys šla, a koupila nemovitost? Kolik a kde bude ta "luxusní" cihla stát, smím li prosit?

Tak honem honem, kupujme, nebudóu.. kvalitní nebudóu! Luxusní nebudou! Kdyžtak ve městech nebudou! Všechno to spolu vykoupíme a pronajmeme, a zvedneme nájmy na 4x aby se to někdy vrátilo! Tohle je páteční ROFL.

Já už to raději ukončím, nebo se tu zase rozpláčeš, jak to nechápu - v jakém že to luxusu bydlíš. Jó jó, ty, já, a dalších 9M občanů ČR.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 02.02.24 13:21  Vědma  (280263)

A jo dědeček Evženek ještě ztrácí čas s PR...

Kecy o povolovacím procesu si, Evžene z EKOSPOLu, strč dnes už za klobouk. A kecy o tom, že jsou drahé hypotéky taky. Pražské projekty povolení mají, a stejně se nestaví. :-) protože nechcete do přeřátého trhu píchnout. Máš to za pár.. drahé byty nikdo nechce.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 02.02.24 13:12  Vědma  (271155)

Uvidíme jestli to dorazí do Evropy

Dyť já jsem takové investorské miminko proti tobě, né? Se nenech vytočit, ten asfaltový smrad ti leze na hlavu.
Ano, máš pravdu, přepálené jsou nemovitosti všude, úroky jsou na maximech taky všude, takže všude bude podobný průjem po přežrání.
Komerční nemovitosti už nám tu tikají, nebo ne? Ale to s ostatníma nemovitostma nemá co dělat, nebo jo?
Realiťáci lezou po zdi (nějakému cinkni), fonďáci nám tu blijí článek jeden za druhým, developeři... WTF, co je s Evženem?
No nic, věř si na finanční perpetuum mobile, a ceny zítra rostoucí do nebe. Ale inflační perioda je za námi, a jestli přijde cut, je na čase popřemýšlet, jak se dá na případném dluhu vydělat.. Byty na kšeft se ovšem nehodí koupit ani pokud slevní o těch 40% :) takže cihlu si teď koupí leda hňup.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 02.02.24 13:01  Vědma  (267654)

Uvidíme jestli to dorazí do Evropy

Přesně tak. Lidi mají zatemněný mozek expanzí, neví co to znamená, a předpokládají že se to bude ihned opakovat. A využívají zkratek, které tu do lidí tlačíš. Byla inflace, tak přece musí být zase! Akcie ČEZU rostly, tak musí přece růst zase! Nemovitosti rostly 3x rychleji než inflace, tak přece porostou zase! Přestáváte myslet logicky.
Raději zase začaruj s procenty, ... duben nebo květen ... nebo září, nebo příští rok? O čem se tu hádáš, já budoucí cut nepopírám ... jednou příjde, ale netvrď mi, že na načasování nezáleží. Jestli bude zítra nebo za půl roku je zatracený rozdíl. Softlanding jsou jen PR kecy -> když ti bude centrální bankéř otevřeně tvrdit, že spouští krizi, tak na něj vlétneš vidlema.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.02.24 10:25  Vědma  (261189)

Uvidíme jestli to dorazí do Evropy

Jsme specifičtí tím, že máme zatemněný mozek inflačním očekáváním z předchozích inflačních období. Budééé měnáááá, budééé inflacéé, raději všechno prožrááát.. Svět se nezměnil, ale poměry v ČR ano.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 02.02.24 10:21  Vědma  (280238)

Uvidíme jestli to dorazí do Evropy

Bacha na hry s procenty - je to lehce manipulativní. Pokud Ti něco vyletí +300%, stačí pak jen -75% dolů a jsi na nule. Vím, že to víš, jen že mi to tady trochu "přefukuješ" oběma směry, tj. tvrzením, že "co je 10% proti 300%, prd v moři".
Takže mi to dovol zasadit do reality mimo tu naši očividnou bublinku. A dovol lekci počítání procenty pro ostatní, aby ty manipulace s čtenáři nebyly tak snadné.
Nemovitosti dle ČSU vyrostly od 2015 cca o kolik, +150%? To je na cca dva-a-půl násobek.
Inflace od té doby kolik, cca o 50%? To je jeden-a-půl násobek.
Pokud nemovitost stála milion 2015, nyní po inflačním zdražení by měla stát 1.5 milionu a její hodnota by zůstala. Jenže ona stojí 2.5 milionu. Z dané ceny nemovitosti pak stačí sleva 40%, tedy 2.500.000 * 0.6 = 1.5M a jsi zpět na hodnotě (ne ceně) nemovitosti v roce 2015 (+50%).
Vynásobte si čísla hodnotou vaší nemovitosti. Pokud stál RD 2015 6M, teď by měl stát 9M. Ne 15M.
Adekvátně ke mzdám. Ty vyrostly z 26.5 na 43 tisíc? Tedy +63%, 1.63 násobek. Jediná věc utrežena ze řetězů jsou kupní ceny nemovitostí, nikdoliv však nájemné.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.02.24 07:21  Vědma  (262952)

Zoufalost deveperů podtrhnutá KAPITÁLKAMI!!!

Soudruzi ten titulek ČEKAT NA POKLES CEN SE NEMUSÍ VYPLATIT změnili :) tak bacha, článek byl snůška manipulativních keců, jestli mění i obsah nekontroluji.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.02.24 07:17  Vědma  (277645)

Příčina vs důsledek

Hmm, tak bacha na oči, ať pak nedopadneš údivem jako Víťa Rakušan.https://t.tyden.cz/rubriky/byznys/cesko/soud-o-dluhy-central-group-zrusen-pro-formalni-chybu_88938.html
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.24 07:10  Vědma  (274306)

Uvidíme jestli to dorazí do Evropy

Pochybuješ snad? Já nakupuju, deprese a cestář přísahají, že nemovitosti jen porostou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 01.02.24 14:38  Vědma  (272616)

Příčina vs důsledek

Prodat sice můžeš, ale jen teoreticky. Trh stojí, a developeři také musí splácet dluhy.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.24 14:33  Vědma  (272616)

Vývoj indexu cen nemovitostí 2022? Proč ne 2023?

Drahý ČSÚ, data pro loňský rok by byla mnohem zajímavější počtení pro následující správné rozhodování slepých občanů.
A mě by konkrétně zajímalo, jak moc se kupující lidé nechali zhulákat masáží všech možných a nemožných zainteresovaých stran.

Prodávájící jsou vmanipulování pořádně, aspoň dle nesmyslných nabídkových cen které už rok drží to vypadá, že mají dost velké sebevědomí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 01.02.24 09:34  Vědma  (280163)

Příčina vs důsledek

Hned první věta lež: Nedostatečná výstavba nových bytů a domů je jedním z důvodů vysokých cen nemovitostí v Česku.. Naopak!Vysoká cena bytů je příčinou tomu, že lidi nekupují a nebudou, a tedy se ani nestaví (nač?), i když jsou vydána stavební povolení, na která se ti pitomci roky vymlouvali. Protože ti chudáčci fonďáčci, developeři, realiťáci a podobná verbež mají nebetyčný strach, že tady jen mírným slevněním něco rupne.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 01.02.24 09:28  Vědma  (275378)

Zoufalost deveperů podtrhnutá KAPITÁLKAMI!!!

To je randálu, to ještě bude šupec! Další zoufalec developer, zastoupen Lukášem Macháčkem, nám tady má potřebu nalhávat nesmysly. Pročpak asi? Tenhle rok nebude zapomenut :-) Bum dum bam, another bites the dust!
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.24 09:21  Vědma  (268858)

Stříbro prorazilo čáru a je v kosočtvercové formaci

To jsou ale slinty. Objektivní cena stříbra by byla $15 za unci. Takže si prdelte co chcete, pokles teprve čeká.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 01.02.24 05:48  Vědma  (266403)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Dnes čtěte jen o stabilitě sektoru. Stále nás o tom někdo přesvědčuje, proč? Sami nevěří těm cenám a obhajují udržení, Španelská krize v České verzi. Materiál je dole, ale vám je to fuk, tak nechte být (např Heureka ukazuje historii cen). Navíc když větší fma staví, tak s materiálem o 30% levněji, než to nejlevnější, co běžný člověk sežene. Stavební firmy jen dojíždí boom 2022/2023, takže tiše doufají, že ty hody budou pokračovat. Bavím se obecně, cokoliv "ve velkém" je pro ostré mafiány.. takže ano dražší ale s odměnou ještě mnohwm větší marže.
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 01.02.24 05:28  Vědma  (275479)

Upřesnění

Deprese je žena, a ne mladá bych tipoval. Jináč máte pravdu. Na druhou stranu, je to průměrný český investor = nezná nic jiného, než nemovitosti.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 21:25  Vědma  (266758)

Kde je ten Cestářův cut

Každý měsíc od léta čekám na tu tvoji předpověď... že bude cut cut cut, a ono nic.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 18:25  Vědma  (276638)

Upřesnění

Dům prodáš do měsíce, ale se ztrátou. O tom to celé je, paní Investorko.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 31.01.24 16:25  Vědma  (273218)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Záměrně říkám, vezměte telefon a zeptejte se. Články mají vždy nějaký manipulativní smysl, nikoliv však "informovat čtenáře".
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 31.01.24 15:53  Vědma  (262312)

Upřesnění

Vzdělání je top, a je v ČR téměř zdarma. Souhlasím, bezezbytku využít. Ale ne s investicemi, s těmi se to nevylučuje. Investujte málo a v mládí, a naučte se to - deprese je člověk, co nikdy neinvestoval, a nikdy investovat nebude, tak bacha na její rady. Pouze dala cihlu k cihle, nazývá to investicí a spořením, a věří, že když to tak budou dělat všichni (a to fakt už děláme), je to magický recept na budoucí štěstí a bohatství ve společnosti.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 31.01.24 15:36  Vědma  (280128)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Jaké ceny materiálů máte na mysli? Všechno je dole, snad vyjma železa, které taky kleslo a klesne ještě více (poptávka není). Cinkněte si do stavebnin, že byste chtěl dodávku materiálu na rodiný domek, budete se divit (nehleďte jen na cenu v e-shopu). Máme tu hromadu lidí z UA, kteří jsou nachystaní levně stavět.
Stavitelský průmysl se nerozhýbá proto, že se tu syslilo a stavělo "dopředu", a ty desetitisíce bytů jsou směšně rozebrané a trapně nevyužité.
Developeři už ví, že slevňovat nemá cenu, stejně by se nekupovalo.
Tj. v naší fanatické společnosti je těžké předvídat konkrétní číslo. On si každý z vyšší třídy myslí, že bude inflace a že ceny nemovitostí už jen porostou do nebe. Takže číslo neřeknu, jak by deprese chtěla, ale v konečném důsledku se ceny kupní postupně začnou blížit evropskému průměru MZDA vs CENA. Ten je teď na nějakých 7 ročních hrubých mzdách za byt. V ČR je to ale dvojnásobek, tj. 13 až 14. A dopředu říkám, že pokud vzrostou mzdy na dvojnásobek, bude to ta lepší varianta. Pokles cen nemovitostí probíhá v celé Evropě a beztak v celém světě.
Sny o vysoké inflaci, které žere dluhy
přijde s vyhlášením inflace leden vs. leden, cca za 14 dní.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 31.01.24 15:18  Vědma  (280125)

Upřesnění

Pane Šafránku, ano - státní výdaje jsou vysoké, o tom žádná, a budou ještě vyšší - mandatorní výdaje na penze se budou kvůli demografii jen zvyšovat (většina peněz už teď jde na penze). Ale inflační brzda (úroky) je stále ještě zatažena, a chvíli bude. Ceny neporostou.
Kdyby bývalo nebylo COVIDu, a s tím spojené propouštění a nejistoty, a následného neúspěšného znovu-nabírání lidí, už tu máme pořádnou nezaměstnanost. Zatím mají ale firmy strach výrazně propouštět (i když i tak nezaměstnanost jen poroste)... a ta krize nám tu dveře nakonec vykopne.
Ceny už nerostou (inflace je jen číslo, které popisuje minulost před rokem či dvěma, když ceny rostly), mrkněte jak plochá je (ne)růstová křivka cen poslední měsíce:
https://vdb.czso.cz/vdbvo2/faces/cs/index.jsf?page=vystup-objekt&z=G&f=GRAFICKY_OBJEKT&pvo=CEN083A&skupId=2218&katalog=31779&evo=v2504_%21_CEN-SPO-BAZIC2015-EM_1&str=v514
Teď budeme pro změnu světoví premianti ve skokovém snižování inflace. Počkejte si na únorové vyhlášení inflace za leden vs. leden (inflace bude možná do 3%).
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 31.01.24 15:03  Vědma  (269722)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

O jakém snižování normy mluvíš, símtě? :-) Přání otcem myšlenky.
Ty zase máš den. Držme se raději tématu, než snění. Nikdo nám přispívat polovinu nájmu v drahých městech nebude.
Nájemníků je v ČR pramálo, a i tak jsou (a) buď bez peněz, nebo (b) nejsou hloupí a v nájmu jsou, protože se drasticky nevyplatí koupě. Zdražíš, a přijdeš o nájemníky (a) i (b).
Levné nájmy a drahé kupní ceny navíc drží enormní množství bytů nevyužitých; lidi zatím neprodávají, ani nepronajímají. To je samo o sobě kravina.

Ať už zlevnění kupních cen (bude se zase vyplácet koupě), nebo zvýšení cen nájmů (bude se vyplácet pronajímat) povede to k řešení problému nedostatku.
A Fialka bude zase mít do voleb za co se pochválit, ty tu budeš fňukat jak lže, že za řešení realitní krize nemůže, a já se budu smát, že nechápeš, jak funguje politika a s ní spojená falešná sebechvála.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 31.01.24 13:06  Vědma  (261663)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Tak schválně. Já už vím, že nemáš pravdu. Protože v místech, kde se nájem vůbec dá uskutečnit (velká města) už je už aktuální nájem nadoraz toho, co si lidé při daných mzdách můžou dovolit. Asi předpovídáš růst mezd na dvojnásobek? Pak se ptám, kde na to vezmou firmy, které už rok předstírají, že nemají problém platit 7% úroky z dluhů.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 31.01.24 12:46  Vědma  (280117)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Buď rostly nesmyslně (a cena nemovitostí klesne aby to párovalo), nebo porostou nájmy na ten tvůj dvojnásobek (a pak se ti to do inflace teprv promítne).
Nejsi připravena na fakt, že každý asset někdy může klesat. A pro svoji slepost nevidíš, že se to právě teď děje u nemovitostí.
Tak jako tak nemá smysl dávat cenu komodit do spotřebního koše, není to spotřeba (bublinové zlato tam taky nemáme).
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 12:42  Vědma  (280116)

Spoření nebo rodina?

Rodina není na obtíž při investování, je spíč částečně investicí. Tak jako Vy se do jisté míry postaráte o svoje rodiče, Vaše děti pomůžou zase Vám. Tady ve většině fungujících rodin, a bohužel ne každý má to štěstí. I rodina je investice.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 15:29 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  665.00  -0.15% 
 ČEZ  951.00  -0.68% 
 ERSTE  1 096.00  -1.17% 
 GEN(NORTON)  556.00  +1.65% 
 GEVORKYAN  255.01  -0.39% 
 KB  768.00  +0.39% 
 KOFOLA  297.00  +0.34% 
 MONETA  98.70  +0.30% 
 PHOTON  44.20  +0.91% 
 PILULKA  139.50  -0.71% 
 PM  15 020.00  +0.67% 
 PRIMOCO   930.00  +15.53% 
 VIG  729.00  -0.41% 
Komodity online
 Ropa 80.02 USD 15:10   
 Zlato 2305.48 USD 15:10   
 Stříbro 29.72 USD 15:10   
 Káva 222.19 USD 15:10   
 Cukr 19.21 USD 15:10   
 Bavlna 72.63 USD 15:10   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste