Příspěvky nebo odpovědi uživatele S.G.









Příspěvky nebo odpovědi uživatele S.G.. Výpis příspěvků 251 až 300 (315)


přečíst (0) 09.04.02 23:13  S.G.  (12864)

všem

mám taky nakoupeno čez, ale trošku se bojím vyskakovat s malým ziskem a najet do UNI. ne že bych až tak věřl diverzifikaci, ale čím platit blondýnu, teda v mém případě nádhernou hnědovlásku (vidíte, že a já a Sůva fakt nejsme totéž...), kdyby UNI shořelo? A ještě víc by mě mrzelo, kdyby se ČEZ fakt naplno rozjel a mě zůstalo pár drobáků. Nene, držím a do UNI vrážím jen a jen čerstvě nakradené chechtáky. Jo fundament je 120. Ale o UNI se nebojím, férový nákup začíná tak od 28 k 25, bude ještě čas přikoupit. Jen aby nervy vydržely a zbytečně se nepanikařilo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.04.02 15:58  S.G.  (22011)

90 do pátku? hmm

no já nevím, ke konci týdne se přelije negativní sentiment a spíš dojde ke korekci celé burzy, možná právě s výjimkou mně nemilé KB. Myslím, že ČEZ půjde ještě koupit za cenu pod 80. Ale taky bych si přál dlouhý růst. Ale konečná cena kde ještě kupuju je 80 ani o halíř víc.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.02 15:55  S.G.  (22011)

Krásný závěr dne

tak a teď si přát jediné, aby to takhle rostlo den co den rok, dva, tři...... Počítám, že před víkendem bude někdo potřebovat prachy na ženský a dojde ke korekci, víš koho tím myslím Sůvo, viď...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.02 15:22  S.G.  (22011)

Pijackovi

Ne že bych chtěl bejt jedovatej, mám taky nakoupeno, ale už teď je to levnější než okurky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.02 14:10  S.G.  (22011)

Hezké, ale co dál?? Doufat a nakupovat!

souhlas, problém je likvidita, ale to tak bylo vždycky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.02 13:38  S.G.  (22011)

Hezké, ale co dál?? Doufat a nakupovat!

už je nakoupeno, ale nečekám na 32, ale na 120, třeba se dočkám!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.02 13:37  S.G.  (22011)

Hezké, ale co dál??

na to bych moc nesázel, kdo si tady všechno přehazuje balíky a proč, to já nevím. Bez ohledu na to, že při těch objemech co tam jsou, to může jít zítra zas na 28. Opakuju, že jediná informace, která dá šanci dlouhodobému rostoucímu trendu je to, jestli se Agrofert rozhodne zachovat likviditu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.02 13:02  S.G.  (22011)

Hezké, ale co dál??

Jo líbí se mi to, ale upřímně, mám pocit, že tohle ještě není ona raketka na kterou čekám... Ale třeba se tentokrát pletu. Na to že může být vše jen OK bych moc nesázel, vidím pár rizik. Ale třeba to bude delší růst... Třeba
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 17:59  S.G.  (22011)

Právě naopak -chachacha  muhehé_to je sranda

jo, já si taky myslí, že ony pevné ruce v pozadí jsou bnějakým způsobem jeho. Já na jeho míxtě bych prostě potichu přes různé subjekty skoupil co to jen půjde za tyhle mini ceny, nechal podusit zejména drobné, ale třeba i penizjní fondy, koukal jsem, že docela dost jich ještě má UNI v portfóliu. No a pokud sesbírá dost procent, pak může otočit image a všechny tyhle levně získaná procenta draze prodat při rosoucích kurzech. Problém u UNI byl vždycky v tom, že se s ním docela málo obchodovalo a cizinci tu prakticky nemají významna podíly. No nic, dost už úvah.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 17:44  S.G.  (22011)

Právě naopak -chachacha  muhehé_to je sranda

mohl bys to nějak specifikovat blíž? já sice mám svůj názor opodstatněný, ale rád se dozvím něco nového a tohle by mě teda zajímalo. Jak  Nebeský, tak i tvoje vlastní úvaha. proč UNI.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 16:51  S.G.  (22011)

Právě naopak -

mám takový pocit, že Agrofert vlastní poměrně slušnou část UNI i bez státního podílu...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 16:50  S.G.  (22011)

Právě naopak -chachacha  muhehé_to je sranda

přítelíčku, je trapné se podepisovat cizím jménem. K čemu je majoritnímu podpora minoritních? Protože na to aby koupil UNi, bude zadluženej až po uši. A nezapomeňte na obligace, které UNI vydalo a na putovky které se k ním váží! Jednou z nejlepších možností, jak snížit úvěrové zatížení je emise části akcií zpět na burzu s tím, že si současně zachová rozhodující slovo. Pokud bude mít důvěru investorů, to nebudu jen já, Sůva a spol., ale investiční fondy, penzijní fondy a podobní týpci, i ze zahraničí a UNI bude vážené blue chip, tak nebude mít problém udat i jiné akcie svých společností a šikovně vybrat dost kapitálů, aby mu dluhy nešly po krku. Dobrá burzovní strategie mu umožní zbavit se většiny dluhů a zároveň mít ve svých společnostech hlavní slovo. To by mohla být jeho dlouhodobá strategie. Já si uvědomuju, že věštím z koule, ale považuju Andreje Babiše , narozdíl od Vás, co se krášlíte jeho jménem, za chytrého byznysmena, který ví, že burza a ostatní akcionáři můžou být jeho spojenci. Jestli se rozhodne pro nějaký tah na hraně zákona, tak s klidem odepíšu svoji investici, už jsem projel i víc, ale on u mě klesne, protože muž, který nevidí do budoucnosti, skončí dřív nebo později jako minulost. Ale věřím, že i on umí počítat a ví, kolik ho budou stát úvěry. Dělal jsem si takový minipropočet na jehož základě spekuluji. A jsem přesvědčen, že pokud udá ballíky akcií ze všech těch spol., kde má podíly 99,5%, tak se zbaví většiny úvěru. Záleží samozřejmě na konkrétní strategii, ale kdybych já byl jeho poradce, tak vím s kým bych jednal, abych udal akcie za cenu jinou než malou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 14:58  S.G.  (22011)

Právě naopak -

Jo to by se mi taky líbilo. Dát Agrofertu najevo, že jsme pro něj jako většinového vlastníka, že nebudeme iniciovat žádné zmateční řízení nebo soud, že Agrofertu věříme jako dlouhodobému investorovi a jsme ochotni podpořit i další nákup akcií, což jim dodá kapitál. A že jediné co nás zajímá je konsolidace české chemie pod steřchou Agrofertu nějakým takovým způsobem, aby nebyly ohroženy naše investice.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 13:02  S.G.  (22011)

Copak copak?

v pondělí ráno? a já se pak ptám, kdo tahá kurz nahoru.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 11:54  S.G.  (22011)

Není co dodat

díky za potvrzení naší jinakosti. 39 není tak zlý, ale tohle bude delší obchod, ale táta povídal, že u IBM čekal 7 let a furt držel a držel až to vyrostlo a pak to stálo za to! jo mohli jsme to odhadnout, ale asi mi to nebudeš věřit, já považiju Babiše za lepší kauf pro UNI jako fabričky než Rotch, ale samozřejmě drobasové se ho bojí a není divu, snad se umoudří a pochopí, že drobas je jeho přítel, jen když bude jakžtakž open, ale to ukáže čas. Jestli půjdeš na VH a budeš dávat drobasy k sobě tak přeju hodně štěstí a dej mi vědět co a jak, třeba se přidám. Ale obecně, pokud se začne hrát na žaloby a budeme bojovat proti Babišovi, tak celou investici odepisuju, protože to vždycky skončí špatně pro akcii. Teď když vidím za kolik odkupuje Erste ČS, tak si opět potvrzuju, že doba spekulací na odkupy je za námi, dej Bůh, aby nastala doba normálního rozvoje a IPO emisí. a taky se potvrzuje, že zahraniční partner není žádný terno pro akcionáře. Sázím dolar proti sirce, že Erste nedá vlastní akcie na burzu, proč taky...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 11:29  S.G.  (22011)

Copak copak?

Pijacku, stará vojno, já vím, že neodoláš a vrátíš se k Uňouškovi. Ale co se to děje v RMS taky netuším, někdo obchoduje jen aby se neřeklo, jsou prý i tací, co si v pondělí nemůžou pomoct a musej...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.02 11:25  S.G.  (22011)

porucha? no a co...

ne že bych chtěl být jedovatý, ale mám takový pocit, že u UNI je úplně jedno co a kde se porouchá, steně jako je úplně jedno, kolik uni vydělal. Pokud jste si nevšimli, tak cenu nesrazily ztráty, ale panika a ta brání nějakému rozumnému růstu. Spekulovat tady s jinými kurzotvornými faktory než je psychologie a důvěra je úplná ztráta času, ale úplná. Prostě pojkud Babiš řekne- zůstávám, tak to poletí nahoru, když řekne odcházíme, tak nestihnete prodat. Tak proboha nešermujte nějakými poruchami, to je u UNI cesta do pekel. Jak už se někteří přesvědčili i na těchto stránkách.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.02 14:45  S.G.  (12864)

S.G. = S.G.

Mám vás všechny moc rád, ale už mě trošku mrzí, že mě máte za Sůvu, při vší úctě k Sůvě, jehož názory mám taky rád. NEJSEM Sůva, jsem S.G., byl jsem a budu. věřte nevěřte, ale narozdíl od těch co prodělali pár melounků po onom památném předvánočním dni, já jsem pořád S.G. A ačkoliv na tom čerta starýho záleží, vystupuju tady pod jednim jediným nixkem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.02 14:41  S.G.  (12864)

Soukromý scénář

klidně čekej, nemám pocit, že bys něco prošvihl, když hned nenakoupíš, teď, kdy je taková stop pozice, tak má smysl jen ředit, pokud v UNI nejsi, tak si klidněš počkej, na nějaký signál, který to požene rychle nahoru. Ale pak holt nmusíš rychle naskočit. Jakuž jsem psal, aby akcie rostla tak to chce vnitřní hodnotu a nějaký katalyzátor, to druhé zatím chybí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.02 20:24  S.G.  (12058)

Soukromý scénář

juo, zatím je to nuda, ale myslím si, že pod 25 už to samo nepůjde, ledaže by se stalo něco katastrofálního, ale to pak proletí až do sklepa... Myslím, že těch 28 vypadá jako rozumný střed dna na malou oscilaci. Ale známe to, že...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.02 16:18  S.G.  (22011)

Soukromý scénář

Má to vůbec cenu obchodovat kvůli pár drobnejm? Naskakovat a vyskakovat při malým posunu.... Nejsem žádnej velkej spekulant, ale kdybych si myslel, že je UNI sračka, tak tam nejdu ani kdyby to bylo za 10-. Kupuju UNI jen a jen protože si myslím, že to má opravddový potenciál. Můžu se mýlit, ale kdo je neomylný (kromě mojí maminky ). Jen co člověk utratí za poplatky makléřům, na telefonu atd. A ty nervy navíc. Já jsem buffeťák ( podle Warrena) prostě koupím a držím a držím.... Problém je že tahle země, vláda a burza prostě nepočítají s akciovým trhem jako s reálným místem na získávání kapitálů, malí a velcí jsou tu vedení proti sobě a hledají skulinky jak se vyhnout zákonným normám. Velkopodnikatelé nejsou sviňátka "od přírody" prostě jen se brání nákladům, ale zbytečný se tady rozplývat co a jak. Mám jen jeden názor, kupujte jen, pokud si myslíte, že ten papír bude růst dlouhodobě a nějakým způsobem zůstane na burze, jinak jděte od toho, protože nejde odhadnout, kdy bude poslední možnost vystoupit. Ale tak je to se vším. Časování na burze je něco jako přerušovaná soulož, tj. v teorii to hezky vypadá, ale ukažte mi někoho, kdo se při tom cítí bezpečně a ještě uspokojeně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.04.02 15:54  S.G.  (22011)

co tu chce

přesně, ten papír je furt dobrej a kdyby to nevyšlo tak si aspoˇvytapetuju ložnici, ale mám v kostech nějaký pnutí, půjde to nahoru... (moje kosti nejsou insiders) Kde pak je kobnec Zajíčkovi, takhle hanebně utýct, když se stane opak.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.04.02 15:07  S.G.  (22011)

Dobré zprávy nebudou

blbost a ostatní komentáře, jestli jsi si tak jistej, tak otevři short a nekafrej mi do nákupů. To, že můžu prodělat vím líp než ty. Ale nekupuju, protože jsem blbej, ale protože simyslím, že je tam prostor k růstu, škodolibě se pochechtávat když to padá mi nepříjde zrovna jako investiční tah. Jestli jsi zashortoval před sdělením vítěze, tak jsi měl kliku, ale nemáš křišťálovou kouli ani nejsi nějaký prognostik od Pánaboha. Mohlo to spadnout nebo růst fifty:fifty. No a kdo si myslí, že by byl zahraniční výherce lepší, tak nemá všech pět pohromadě, podívejte se na ostatní tituly.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.04.02 17:57  S.G.  (22011)

Dobré zprávy nebudou

Neexistuje hospodářská zpráva, která by dostala UNI do růstového trendu. Jediná zpráva, která to může udělat je, že Babiš vystoupí a řekne, že akcie nestáhne, naopak, chce získávat kapitál skrz kapitálový trh. Pokud řekne, že UNI nezlikviduje, tak kurs poletí nahoru. A teď k šizení drobných akcionářů. Pokusí se o to pouze pokud zisk převáží jeho rizika. Pokud by měl pocit, že bude muset odkoupit akcie od drobných za nějakou vyšpekulovanou cenu, tak udělá první poslední, aby se tomu vyhnul. Nesrovnával bych UNI s Lovochemií, to jsou nebe a dudy. Pokud by se v dceřinkách navyšovalo jmění a UNI se toho "jako nezúčastnilo" tak je to na žalobu někdy v budoucnu. Ideální stav by byl, pokud by si naproti sobě sedli Babiš a ostatní akcionáři a řekli mu: Brácho, ty dělej byznys, zachovej nám likviditu a značku, my to budeme čile kupovat, i tvé obligace koupíme, cenu vyženeme nahoru k reálu, ty kus akcií prodáš, abychom ti ulevili od dluhů. A když příjdeš s akciemi dalších klenotů ze své pokladnice, Deza atd, ale klidně všechny ostatní, tak mi je budeme kupovat, po nás příjdou zahraniční institucionální a budou to stabilní papíry. Nebudem si přece dělat naschvály. No a on řekne: tak jo, nehoňte mě po soudech, nepodávejte žaloby, nebojujte o nesmyslnou dividendu, když jsou tu dluhy, neblamujte svoji inteligeni požadavkem na odkup, nenuťte mě stahovat papíry z burzy. Kupujte moje akcie za cenu větší než malou atd. No a vznikne tak rozumný modus vivendi, který dlouhodobě přinese zisk oběma stranám.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.04.02 23:53  S.G.  (12864)

proč to říkáte

Jakube neblbni, jestli jsi kupoval, protože jsme to někteří hlásali jak bibli, tak teda jako investor nic moc. Ale já říkám i teď kupovat, do supermarketu se hrnou na výprodej davy, ale na burzu? všichni lay out. Kupovat když je to na vrcholku a píše o tom i MfDnes jak je to dobrý, to je na nic.. Teď se dělá zisk, ale taky o to můžeš přijít, ale to snad víš, když máš 8000 ks. Kupuj a drž, nakonec vyhrajeme.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.04.02 15:28  S.G.  (22011)

Není kam spěchat

Nevím no, já dno vidím až u 25. Ještě je tady pár investorů, kterým by mohli povolit nervy, třeba penzijní fondy... Nevím jak dlouho udrží tak nebezpečný papír a jejich výprodej by mohl srazit cenu ještě pod 25/ks. Babiš nemá kam spěchat, čím déle se bude držet nízká cena, tím pro něj líp. I mě by bylo lépe při duši, kdyby se vyjádřil o tom jak chce své akcie na burze, fandím mu. Ale nemá smysl to dělat. Dlouhodobě nižší průměrná cena se mu vyplatí, kdyby došlo k odkupům, určitě už teď vykupuje, co slabí a vystrašení pouštějí. Jojo, chtěl bych mu dělat poradce pro burzovní obchody, to by byla legrace...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.04.02 15:20  S.G.  (22011)

Jako v pohádce....xxxx.

doslova pohádková vize, chtěl bych zažít den, kdy moje rozmazlované UNI bude hýčkaným bluechipem, Babiš bude přejímat Signum Temporis za informační otevřenost a nejkvalinější akcii. Kdy PX50 bude tvořit opravdu 50 chipů a kromě toho tam bude dalších cca 100 akcií, se kterými se bude čile obchodovat.... Ach burzovní romantika, to je moje....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.03.02 17:31  S.G.  (22011)

UNI Tunel ????

Vím, že už se Babiše astávám úplně trapně, ale zas mi to nedá. Pod krásným českým slovem tunel si teda nepředstavuju ani Dezu, ani Lovochemii a už vůbec ne Unipetrol. Lovochemie by šla ke dnu, myslím si, že i Deza, ale nemá cenu žádná kdyby. Jistý je jen, že tady vznikla naprosto šílená situace, kde v 90.tých letech každej spekuloval na povinné odkupy a tak se tomu logicky chtěl každý vyhnout, jak to ten samý děravý zákon dovoloval. V normální zemi jsou akcionáři na jedné lodi, jakmile proti sobě bojují velký a malý, tak jde akcie k čertu. Babiš umí podnikat, umí prodávat i v EU. Citibank mu půjčuje už od začátku, kdy byl  jako sróčko a měl tři zaměstnance. Jeho nefinancovali přátele z IPB či Komerčky. V normální zemi by podnikatel s takovým obratem a expanzí měl na burze hýčkané akcie i obligace. Já jen doufám, že neudělá nějakou blbost a pochopí, že budoucnost financování skupiny leží na burze, jen nevím jestli Pražské.... nechte keců ála tunelář jednou a provždy, to je kravina. Mícháte dohromady Koženého, Tykače, Sethlíka atd. s lidmi jako jsou Kellner a Babiš. Ta kovbojská doba co byla se už nevrátí, ale i mezi drsňáky je rozdíl mezi zloději a byznysmeny. Tak nakupujte a čekáme na růst....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.03.02 15:44  S.G.  (22011)

Krize likvidity

Jo taky si to myslím, ale co nám řekne VH? Babiš ještě není akcionářem, alespoň ne majoritním. To co je kde poschováváno moc nehraje roli. Co nám řekne stát? nic moc. Souhlasím s názorem, že když už se kurzy nepropadají při špatných zpávách, tak je dno blízko. Ale upřímně, co tady bylo za špatné zprávy? Jen panika z absurdního právního prostředí, které umožňovalo šidit akcionáře a nestimuluje nijak majoritního k zůstávání na burze. A co se týče prince Uňouška, podívejte se tady na ankteu, které tituly zůstanou na burze. No a vida UNI je pořád v čele a tituly, které se nijak výrazněji nepropadli jsou u dna. Záleží jen an tom, čí ruce jsou ty pevné... Já doufám, že Babiš chce udělat to co si myslím, že je nejrozumnější, ale Bůh ví.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.03.02 17:49  S.G.  (12058)

Konečně dno?

No já nevím Kozino, mám pocit, že dlouhodobě budem kolem 30. Nevylučuju kolísání k 28, ale myslím si, že papíry už jsou v pevných rukách, ať už je to kdokoliv. Teď už je to na Babišovi. Jestli vystoupí na veřejnosti a řekne: chci vracet papíry na burzu a kapitál chci získat emisemi, budeme vést otevřenou burzovní politiku a konsolidovat, akcie rozhodně nestáhnu, naopak, kus svýho tam i vrátím, sjednotím českou chemii a umístím ji v EU... blabla atd. Tak v tom případě a jedině v tom, poletí papír nahoru. Jinak se bude čvachtat kolem té 30, to už je hranice, kde ja každý prodej ztrátový, tady nevydělá nikdo, vůbec nikdo, ledaže by někdo kdo je fakt in zashortoval. Ale to už je pak insidering jako kráva. Jestlisi chce Babiš přidělávat starosti a do budoucna nadělat na žaloby, tak se to bude snažit stáhnout z burzy. Jestli ale chce vybudovat moderní podnik, tak už mu podle mě musí půjčky od bank lízt krkem a mohl by si spočítat, že ho kapitál získanej akciema vyjde levněji, než co by musel zaplatit na úrokách za půjčku, jen si to spočítejete, jakej kus by jen proti úrokům z těch 11 miliard ( o nich nemluvě!)mohl za nějakou slušnou cenu vrátit na trh, zachovat si majoritu a vesele jet dál.  Stačilo by to naladit velké inestory, vytvořit jasnou burzovní politiku a hnát akcii k 150/ks. Pak může rozprodat kus svých zásob a tradá bez dluhů podnikat dál. A když své chemické broučky spojí a místo rafinérek tam šoupne už ty stávající, tak to ani moc holdingem nezacloumá. Jo, teď by to chtělo skutečnýho stratéga. No já na něho sázím, tak uvidíme, jestli jsem blbej nebo ne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.03.02 16:37  S.G.  (22011)

Co zbylo

Blbost a ostatní komentáře. Vidím růstový potenciál především v UNi. Ale chce to dobré nervy a doufám, že se tady nebude někdo zas prezentovat jak moc je to rizikový, víme víme.  Ale potenciál růstu je tam největší. Babiš má šanci si začít dělat renomé aby jednou mohl uvádět emise a zbavovat se tím dluhů, ale nemám to od něj, jen si to myslím, že by tak mohl postupovat. Ta akcie je teď za babku. Jinak doporučuju argentinský dluhopisy. Preferenčně ty starší státní emise, které mají nejmenší úrokové zatížení. Tam by mohlo dojít k nejrychlejším uobnovení výplat. A pro ty kteří chtějí puknout smíchu bych chtěl připomenout kolik se dalo vydělat na německých předválečných obligacích po skončení druhý světový  války. No a poslední doporučení: call opce na Dow Jones, termín tak rok, ale americký typ, kdyby to startovalo v mezidobí moc prudce. Jo z českých ještě nezanevřete na ČEZ, cena se ustálila, potenciál je slušný, jen otázka času.
Laiku07, to co tady psal kolega o těch "kšeftíkách" je blbost a říkáš si o čistou ztrátu jestli se vrhneš do obchodu, kde nejsou známá rizika. I UNI je bezpečnější než nějaký "otáčení" bez specifikace. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.03.02 19:06  S.G.  (11871)

Argentinské dluhopisy

Koukám, že kdybych tady řekl, že kupuju argentinské dluhopisy, tak by mě opatrní ukřižovali za moji "blbost".
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.03.02 19:00  S.G.  (11871)

slušní lidé a tak podobně

neuvěřitelné mi připadá, že můj vtip o slušném člověku byl nepochopen a musím se smát. Stejně tak se směju i tomu,když někdo jako svůj nick použije právě slova jako slušný člověk, zaručený informátor a podobné bludy, které asi mají dodávat na razanci jeho názorům. To jako když se někdo na erotickém chatu představí jako prasatá blondýna, ale kdo tam fakt sedí? Nikdy jsem netvrdil, že akcie UNI jsou bezrizikové. Ale o tom přece spekulace není proboha!!! Spekulace od slova spekulovati nemá co dělat s čekáním na dividendu od podniku, který je čitelný od a-z. Každej dávejme peníze do čeho se nám chce, ale pánové a dámy, na téměř zkrachovalých akciích a dluhopisech se dělají skutečně veliké zisky, samozřejmě s příslušným rizikem, ale to je jako kdybych mluvil do zdi. Každý, kdo s rizikem chladnokrevně kalkuluje, je ale tady za blba.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.02 23:08  S.G.  (12864)

Slušný člověk?

Teď jsem koukal, že se sem připojil kdosi se jménem slušný člověk. Proboha, co dělá na burze slušný člověk? Není to fór vy moji povedení žertýři spekulantští ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.02 23:06  S.G.  (12864)

Maminka mi povídala...

... na burze milý chlapče se to musí točit. Nevěř na dividendu a podobný kraviny, hledej akcie, od kterých všichni utíkají, které jsou drceny špatnými zprýávami. Nevěř analýzám, velkým brokerům, bankám a insiderům, jakož i podobným mrchožroutům, kteří manipulují dav. Věř, že když dav utíká, je čas sbírat zlato, které se povaluje kolem a kolem. Nekupuj akcie, které jsou stabilní a které už nemají kam růst. Nepřišel jsi přece na burzu živit svého makléře poplatky za nákup, ale přišel jsi zbohatnout. A to se ti povede jen, pokud najdeš akcii,které nikdo nevěří, od které panikáři zdrahají. A zapamatuj si, vždycky když někdo prodává, tak někdo i kupuje! A pokud to padá, tak to jen znamená, že akcie odchází z roztřesených rukou do pevných. A pak.... Pak budeš synku bohatý. Čekej, rok, dva, tři a pak realizuj zisky až ostatní se budou honit za fatamorgánou jistých zisků. Když je totiž něco na burze všem jasné, tak se musí jednat právě opačně. Papa spekulanti, kteří jste ztratilinervy, Pijacku, Sůvo, Kozino a jiní mě podobní, potkáme se na těch Kanárech.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 10.03.02 22:08  S.G.  (12864)

Královně

Miluju tě, jo tvůj názor je mi blízký a milý, tipuju dno kolem 65- a pak směle vzhůru, až k výšinám, já prodávám ne dříve než za tři roky a tipuju tou dobou cca 350Kč, takže už si plánuju co si nakoupím. Jo mimochodem, nejsi Červená královna?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 10.03.02 22:02  S.G.  (12864)

Nejen za kolik ale taky kdy!

Pánové a krásné dámy, jsem v Uňoušku až po uši a taky se ještě chystám možná přihodit. Ale jako že mu věřím fakt hodně, tak s nákupy opatrně. P/E atp. je skvělý, ten papír na to má, růst a růst, ale jde taky o to kdy. Na to aby se na nějaký akcii dalo zbohatnout jsou potřeba tři věci: dobrá vnitřní hodnota, relativní podceněnost ale především jsou to dobré zprávy, které ženou trh vzhůru. A než příjde takový impuls, aby UNI letělo nahoru, tak to může jít i k 15/ks! A nemusí být žádný důvod. Jestli Babiš dělá to co si myslím, tak ještě prosákne pár zpráv, které ten papír srazí do kolen, takže s nákupy opatrně, není kam spěchat, vlak neujede. Já osobně nemám moc dobrej průměr a než ho začnu snižovat, tak si počkám. Myslím si, že vím, co by mohl být ten impuls, prostě až budou potřebovat prachy. Kdyby tady seděly vlády, které místo daňových úlev pro cizince by taky podporovaly uvádění titulů domácích spol. na burzu, tak je to tady úplně jiný. Podnikatelům by pak stálo za to mít dobrej burzovní image a takhle získávat kapitálek. Takže já říkám, Uni určitě, ale ppppomalu... Věřte mi, tohle ještě nebylo dno. Zdravím všechny stále diskutéry a ať Pánbu dá Babišovy dlouhé zdraví, aby nám UNI prosperovalo. A hlavně ať neudělá nějakou blbost jen aby ušetřil nějaký drobný. Pak ho někdo strčí do vězení kvůli neproclenýmu mercedesu, nebo podivným machinacím s akciema a kdo mi pak zhodnotí mé drobásky? Jinak já prodávám až za 150- a to ještě jestli!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.03.02 14:17  S.G.  (19895)

Otočka

Pánové a krásné dámy, už se to otáčí. Zdravím všechny spekulanty, tak se na chvíli podíváme na cca 33-34 pak zas pod to. Pevně doufám,že magická hranice 25 bude prolomená a pak už se pojede jen vzhůru. Laskavě neurážejte Babiše, mě je jedno jakou má duši. Doufám jen že udělá zisky a že ví, že co se tunelování týče je už trochu jiná doba a nenechá se zlákat k hloupostem, které by nám ohrozily reálný nárůst. Po dividendě neprahnu, cílová cena je 150 / ks, pak na Kanáry.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.02.02 15:31  S.G.  (12864)

Sůva a já

Drazí spolutlachalové, dlouho jsem tayd nebyl, tak jsem si všiml, že mě kterási chytrá hlava označila za reinkarnaci Sůvy. Blbost na kvadrát. Já jsem já a můj nick je můj nick. Sůvovy názory si rád přečtu, ne vždy s nimi souhlasím a rozhodně se nepovažuju za ěnjakého guru burzy, že bych měl vždycky pravdu. Jestli nějaký chytrolín myslí, že bych i po špatném názoru změnil nick, tak neví o burze vůbec nic. Tady se kždej tu a tam sekne, i když já koupi UNI nepovažuju za omyl ale příležitost. A jestli mi nějaký blb bude dělat heč heč kdyby to za rokkrachlo, tak si cosi pomyslím o jeho průměrné inteligenci. Jestli ale někdo po nocích rozebírá moje moudra aby zjistil, kdo se za nimi skrývá, tak mu není pomoci.  Tak Sůvo řekni taky něco!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.02 20:16  S.G.  (12864)

IPO, my a zase Uni z jiného soudku

Dík za nový příspěvek a komentáře Vás všech. Stejně je hezký, jak ke každému názoru najít kontra. Co se těch IPO po telefonu týče: tady se všichni shodnem, je to nějaká bouda. V Německu před deseti lety tímhle způsobem vypumpovaly desetitisíce lidí. Já to tipiju na nový druh kampeličkování.
Obecně mám IPO rád a za nabídnutý tip i kritiku děkuju, jo takhle bych si představoval fungování kvalitního chatu o akciích.  Ale osobně si myslím, že do IPO před uvedením na burzu má jít jen člověk, který má na chleba zaděláno už v jiných papírech a musí tu situaci znát. Za velmi dobrou spekulativní příležitost pro IPO ale mám vždycky akcie čerstvě na burze, když se právě stimuluje hlad po těchto akciích aby je veřejnost hladově skoupila. Vůbec pak nezáleží na vnitřní hodnotě. Tady razím heslo 30% a ven. Ne že by pak nerotovaly ještě výš, ale ty pády.....
Ale abych se vrátil k našemu Uňoušku, kladu otázku do diskuse, kdyby Agrofert Holding ohlásil IPO, kdo z vás krásné dámy a chytří pánove by do něj šel ? Podrobnosti vynecháme, jen o názor mi jde.
Na vaše názory se mi už sbíhají sliny.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.02 15:26  S.G.  (12058)

Z jiného úhlu...

Díky všem za analýzy, docela se mi líbí jak nám tady roste úroveň diskuse. Protože dlouhodobě fandím Unipetrolu, tak bych i já se svoji troškou přišel do mlýna.
1/Unipetrol byl mnohými považován za zbytek rodinného stříbra, ukázalo se, že ve světě o něj zas takový zájem nebyl. Babiše hodnotím jako dobrou volbu. Je to chytrý chlap a doba se pomalu mění. Dřív nebo později bude muset s akciemi na burzy. Pak se třeba ukáže že i dlouhodobé držení takové Dezy mohl být chytřejší tah než prodej. V každém případě je to skutečně dlouhodobá investice.
2/ Jako spekulanta na růst (NIKDY už na výkup, ta zlatá doba skončila !) mě zajímá, kdo bude majitel a jaké bude mít dlouhodobě zisky. Ačkoliv mám pozice jak v Čezu tak Uni. Vidím několik zásadních rozdílů
- vedlejší podmínky pro Čez brání razantní restrukturalizaci se vším všudy, tj.: snížení počtu zaměstnanců, zavření nerentabilních částí. Uni má podmínky mnohem volnější, proto lze očekávat rychlejší snížení nákladů a synergii s ostatními částmi Agrofertu. Odprodej "naftářských" částí hodnotím jako +.
-nejvážnějším zájemcem o Čez je Electricité de France. To není žádná výhra státní podnik s velmi ztuhlou strukturou a  neskutečnými náklady.  Babišovy firmy umějí dělat zisky. EdF má ve Francii podobnou pozici jako Čez tady. Žádný dravec schopný konkurence, ale moloch.
-majoritní podíl Čezáckých zisků plyne z monopolu v ČR, bude tak i po otevření energetického trhu ? Jak se s tím bude potýkat? Unipetrol se má stát součástí chemického loďstva bojujícího v Evropě. Babišovi chemické firmy čerpají hlavní zisky z vývozu,ne z českého trhu. Tedy on se v Evropě poprat umí.
-Charakter: jako nejbláznivější vnímám debaty o tom,jestli je Babiš poctivec nebo ne. Na tom vůbec nezáleží,jestli je blb (což není) a nechá se chytit za blbosti (čemuž nevěřím) tak Agrofert pojede dál,Švýcaři prostě najdou jiného topmanagera.
Všem diskutérům přeji vysoké zisky a těším se na další rozdílné názory.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.01.02 21:47  S.G.  (12058)

O spekulantech

Tome, plně s Vámi souhlasím, až na to, že se tady nejedná o spekulanty v pravém slova smyslu, ale o vyplašené hráče. Většina propadů cen pak je vyvolána uměle velkými brokery, kteří doporučovali draze kupovat a teď levně prodávat. Než abych po někom papouškoval, tak odkazuju na článek nějakýho nonamea na Fincentru, se kterým souhlasím téměř ve všech bodech.  Všem chytrákům vzkazuju: Babiš už koupil řadu zadlužených a zdecimovaných firem a ani jednou nepotřeboval státní pomoc. Problémem u Unipetrolu dle mého skromného názoru není těch směšných 11 miliard pro stát ale zaúvěrovanost. Pozitivní je že ty peníze nešly na manažerský autíčka a klimatizace kanceláří, ale do výstavby nových továrních jednotek, které mají výkonnost měřitelnou s EU chemičkami, ne li lepší, nejsem chemik technolog. Babiš umí dělat zisky, jde jen o to, aby se normalizovala situace na burze a investoři mohl imít konzistentní burzovní politiku, tu tady nemá naprosto nikdo. Tajný rádobyzasvěcený zprávy miluju, jsem tím tady pověstný, slova: vím znám tajnůstky, ale nechci nemůžu napsat mě fakt berou, kdo něco opravdu tajnýho ví tak otvírá pozici, dolů nebo nahoru, egal, a ne tady víří vodu. Ať Babiš žije a vydělává, ať neporušuje zákon, protože ho dřív nebo později chytnou a mi na to doplatíme. Mimochodem, pesimisti mají plný papuče řečí, nezapomeňte na švýcary, kteří vlastní solidní balík akcií Agrofertu, to nejsou žádný ořezávatka a Babiš s nima taky musívycházet v mezích normy, nevěřím, že by si nechali svoji investici zplundrovat. A mimochodem, já myslím, že Babiš byl pro Uni dobrá volba, jestli i pro spekulanty, to ukáže čas. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.01.02 20:31  S.G.  (12058)

Obr na hliněných nohou

Přítelíčku,
jestli něco fakt miluju jsou insideři z bank, většinou subalterní podržtaškové, kteří něco zaslechnou a zbytek si přimyslí. Babišovou bankou je Citibank a ti mi příjdou lepší než kterákoliv česká banka. Jak už jsem jednou psal, Agrofert se u Citi vypracoval z minipodniku, o kterém nikdo nic nevěděl na klienta, kterému půjčují miliardy. Zatímco české banky půjčovaly kdekomu, on se musel prosadit v naprosot jiném bankovní prostředí. A o insiderech s tajnými informacemi ála Obr na hliněných nohách si vytapetujte koupelnu. Takovýhle informace nemaj cenu zlámané grešličky. To, že může kterákoliv firma i zkrachovat jsem se naučil už v mateřský školce. A podle toho děklat strategii na nákup akcií je teda fakt luxus.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.01.02 18:08  S.G.  (12864)

ani tam ani tam

Tak jsem trochu rozpačitý, vypadá to, že kupci koupili, prodejci prodali a teď všichni čekáme. Mám pocit, jako by něco viselo ve vzduchu... ještě že nemám nazbyt žádné koruny, svrběly by mě v kapse.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.01.02 01:01  S.G.  (12864)

Realita o rychlokvašce Babišovi

tak jo,přesvědčil jsi mě, švindluje v účetnictví ( kdo ne ?). Jen jedno mi ještě vysvětli v rámci Informátorství, kurňa,kde ten člověk bere ty miliardy na placení daní, ty přece zaplatit musí, nebo je domluvenej i se Špidlou? Ale ten je přece Rychlej Šíp, ten moc nekrade... Vážení, teď to vypadá, že Babiše furt hájím. NEne, je mi ukradenej, já doufám, že to je dravec a že neztratí přehled. A doufám, že akcie na burze nechá, ba že rozpumpuje v rámci získávání prašulí pěknou kampaň, aby za raketově rostoucí kursy upsal blbcům všechno co má nad 50,1 %. víc nepotřebuje a dav, který kupuje akcie až když je pochválí komentář MfDNES, nebo Lidovek, je vyžene na oj Bože tak 250-300 Kč, pak budu prodávat a smááááát se. Jak kdybych to neviděl v Německu, jak všichni dokážou utáhnout veřejnost na nudli, stačí dobré články v čtených novinách a dav kupuje a kurzy rostou a pak ?propad! A jestli se pletu? Tak to bude pěkná kapitola do mých pamětí...  A kniha bude bestseller a já budu stejně bohatý, tak co? Brou noc.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 14.01.02 23:27  S.G.  (12864)

sousto pro pesimisty

Krásné dámy, milí pánove, chtěl jsem tady chytnout slovní průjem, ale cosi mě vneslo na stránky idnesu a tam je takovej článeček o našem UNI. Ne že bych s autorem ve vším souhlasil, ale pro skalní pesimisty je to fakt sousto, takže místo, abychom se tady tím magořili my, tak jděte rozsápat tohodle. Dva už se do něj pustili, takže pesimisti : LOVU ZDAR tenhle si o to přímo říká, abyste ho zničili.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.02 20:06  S.G.  (12058)

Jezis ze vas to jeste bavi

to víš víkend, nedá se kupovat ,ani prodávat tak se každej jen ujišťuje, že je jeho strategie správná.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.02 20:04  S.G.  (12058)

Odhad ?

Tak co,do pátku zas zpátky na 50- nebo zase pod 40 ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.01.02 20:03  S.G.  (12058)

Zákony v roce 2002

Příteli, příjde mi už troškuod věci se opakovat, ale budiž. Spekulovat se dá na všechno a já sám propaguju aby lidi co si myslí, že se UNI propadne ještě níž otvírali medvědí pozice a ne tady šířili hrůzu. Pokud máte v zájmu měš poučovat, jak se dá spekulovat, rád se přiučím, ale o spekulaci na pokles jsem tady už psal a fakt nevím proč radši nečtete, než začnete psát. Moje asociace jen při vší skromnosti bere v úvahu, že Citi možná není zas taková banda amatérů Abychom tady rozebírali jestli se dá podnikat bez úvěru, na toj e škoda místa a mě národohospodářské debaty fakt nebaví. Vaše prohlášení o vlastním kapitálu jsou zábavné, díky bohu za to, že jen teoretizujete, vy byste mě byl schopen připravit i o moje milované spekulace s dluhopisy, to je totiž taky úvěr, jestli to nevíte. Vaše argumentace je trošk ukofúzní, takže ani nevím jestli Citi haníte nebo ji chválíte, ale to je egal. Napište jak investujete, co si myslíte, jak to dopadne a až to nějak dopadne, tak si můžeme buď gratulovat nebo si popláčeme na rameni. Jen mi prosím nevnucujte na jak dlouho půjde Babiš sedět.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.02 17:06  S.G.  (12058)

Všem pesimistům

Vážení neinvestující pesimisté, rád bych vás poprosil, abyste mě na těchto stránkách nadále neupozorňovali na to, že můžu přijít o peníze. Ač to tak možná nevypadá, já to vím. Ač se to zdá k nevíře, vím, že všechny mé peníze investované kdekoliv ve světě můžou skončit ve škarpě,přesněji řečeno v cizí kapse. Jsem si toho plně vědom a vaše dobročinná snaha mě varovat se míjí účinkem. Kromě toho jsem už utrpěl nějaké ztráty a vím jak to chutná. Přesto nadále obchoduju. Myslím si že ztráty sem patří stejně jako zisky a zkušenost je často ještě cennější. Neznám jediného spekulanta, který by nikdy nepřišel o peníze a pokud jste si jistí propadem UNI akcií, tak si laskavě otevřete medvědí pozici a pak vám potřesu pravicí, až vám to výjde.  S pozdravem a přáním abyste už nezabírali místo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 15:03 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  673.00  -0.44% 
 ČEZ  944.50  +0.53% 
 ERSTE  1 115.00  +0.77% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KB  775.00  0.00% 
 KOFOLA  296.00  -0.34% 
 MONETA  96.60  -0.62% 
 PHOTON  45.30  +1.34% 
 PILULKA  178.00  +3.49% 
 PM  15 000.00  +0.94% 
 PRIMOCO   810.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 82.02 USD 14:42   
 Zlato 2348.74 USD 14:42   
 Stříbro 31.43 USD 14:42   
 Káva 226.13 USD 14:42   
 Cukr 18.34 USD 14:42   
 Bavlna 76.36 USD 14:42   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.