Příspěvky nebo odpovědi uživatele Theo Fox.
Výpis
příspěvků
21
až
24
(24)
karbec
Díky, tak to švára moc nadšenej nebude. Má totiž 1.7 D a má to už úplně hotový, tak shání něco na přestavbu, ale díeslů moc není. Benzínů bez papírů je dost. Ten karbec mi na emisích poštelujou plus mínus trošku (hlavně aby to dalo emise) a jak to pak pojede je moc nezajímá. Asi mi to tam takhle vylepšili, protože od posledních emisí na to nikdo nešahal. Takže plán je: Nejdřív to hodit na emise, aby to prošlo, a pak seřídit aby to taky jelo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
karbec
díky, kouknu na to. Ale jak poznám že to je seštelovaný tak akorát? A ještě mám jeden dotaz pro všechny tipaře: Je možný dát motor 1.7 D do nějakýho původně benzínovýho tipa? Díky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sháním ráfky
Pročítám diskuze o Tipu a nestačím se divit:-))) Mám 1.4 karburátor jako Vy, celkem to jezdí, ale těch peněz co už jsem do toho nastrkal! Ráfky jsem taky sháněl, v lednu letos jsem je koupil v Malešicích v kšeftě s jetýma gumama. Snad jsou původně z Ibizy, ale na tipo jdou perfektně, právě s gumama 165/70/R 13. Stály asi 350 kus. Je to rozměr 5bx13 a plno dalších písmenek, ale to už nehraje roli. Chtěl bych se ale zeptat na ten karburátor. Mám problém: svíčky tam vydržej hrozně málo, myslím že je to moc bohatý, protože jsou úplně černý když je vyndám. Dával jsem nový, je to tak měsíc, ale stejně to moc nejede, nejde to moc za plynem a nezdá se mi to moc živý. Taky se čas od času vyvalí z výfuku oblak:-))) Jde to vůbec seštelovat aby to slušně jelo? Díky za odpověd.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Haha
Zajímalo by mne, který "odborník" prohlašuje, že má Seat Toledo dobrou antikorozní ochranu. Mám ho z roku 1997 a rezne jedna báseň. Pokud má někdo radu co s tím (kromě "shodit ze skály") prosím aby se mi ozval. Děkuji.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení: