Příspěvky nebo odpovědi uživatele Rasto.
Výpis
příspěvků
11
až
19
(19)
ventilator tempra 1,6 ie ohc
Zdravim fiatmani,
prestal mi reagovat ventilator na polohy 1 a 2.. Polohy 3 a 4 funguju normalne. Vedel by niekto poradit, ako zistit v com je problem ? Prezriet poistky (ale asi nie, ked 3 a 4 su OK), alebo to rovno rozobrat a ze by to bolo niekde v kontaktoch toho spinaca ? Predpokladam ze odpor, co riadi rychlost ventilatora je OK, ked 3 a 4 idu ako maju, inak by isla asi len 4, alebo vobec nic. Vdaka za radu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nárazníky na Tipu
a nie je ten naraznik repas ? Mne repasovali mierne buchnuty naraznik a asi po 3 rokoch zacal sednut a neskor sa ta seda vrstva zacala odlupovat.. Povodny cerny plast pod tym bol ako novy :). Vyriesil som to vymenou naraznika.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tlumiče
Skus olejove QH. Taky stred v kvalite aj cene. Ak chces lepsie, kup Kayaby, alebo AL-KO, ale tie su aj drahsie. Samozrejme velmi dobre su SACHSy, ale podla mna uz zbytocne drahe na stary voz. R.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
rezonancie
Dik za vsetky odpovede.
R.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
rezonancie
Zdravim, mam Tempru 1.6 ie OHC, rv. 93 a okolo 3000 otacok mi zacne nieco zospodu rezonovat. Pod a nad 3000 je to OK. Ked som to blizsie skumal, dostal som podozrenie ze to ide z katalyzatora. Katalyzator je este povodny, ale stale ucinny. Nedavno som bol na STK a pohoda. Auto ma 190tis. km a inak je super. (bezna udrzba ja samozrejmost). Vedel by niekto poradit ?
Dakujem
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Palivový filtr
Zdravim, obvykla vymena palivoveho filtra je 60000 km. (+/-) a stoji to par korun. Filter cca 350 SKK, robota za 100 SKK (v BA).
(mam F. Tempra 1,6 i.e.CAT)
R.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
1)
02.02.04 10:23
Rasto
rasto.nike
post.sk
(
82490)
brzdy
typicky problem ktori som mal aj ja kedze mam favaka tiez v tomto ti neporadim lebo samemu mi to nejde
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
(
4)
02.02.04 10:21
Rasto
rasto.nike
post.sk
(
82490)
Startování
Na startovanie ma velky vplyv takmer vsetko takze je velmi obtiazne najst hb=ned chybu.
Treba pozriet nastavenie startera, rozdelovaca, dobry akumulator, nastavenie karburatora.
urcite nieco s toho to bude mal som podobny problem a nakoniec mi to museli ponastavovat vsetko. Odvtedy nemam problem startuje ako hodinky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
(
1)
02.02.04 10:16
Rasto
rasto.nike
post.sk
(
82490)
Startování
No mal som podobny problem. Musel som to dat nastavyt znamemu.
Ma na to vplyv niekolko faktorov
1: nastavenie karburatora
2 nastavenie startera,
3 nastavenie rozdelovaca
4 samozrejme ze aj dobry akumulator
U favoritov je velky problem s rozdelovacmi su velmi nespolahlive a kazove
skus toto ak si to uz neskusil
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení: