Příspěvky nebo odpovědi uživatele S.G.









Příspěvky nebo odpovědi uživatele S.G.. Výpis příspěvků 101 až 150 (315)


přečíst (0) 19.05.02 20:09  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12864)

Pijacku, to Sůva

jestli máš pravdu, tak máš u mě pusu
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.02 20:08  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12864)

technická otázka

pánové, stala se mitaková divná věc a sice, že když si dám detail UNI a dole se mi zobrazí čtvereček s posledními názory, tak se tam pořád objevují ty staré, které už jsou dnes hodně pasé a já nevidím, jestli je něco nového a musím se tam proklikávat. Nevíte někdo z vás v čem je problém?? Vím, že to vypadá jako prkotina, ale (krásné dámy prominou) sere mě to. Pokud mě někdo pochopil a ví co mám změnit ve svém životě tak děkuju předem. Ostatním, kdo tady čekali nějakou moudrost k UNI se omlouvám, prostě osobní trable jsou mi přednější. Soráč.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.02 19:54  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12864)

odstoupeni

nejsem si jistý, že Vám rozumím, vy skutečně nevidíte důvod, proč by Babiš nevycouval? To jako, že už máme počítats tím,že se stáhne a zároveň nijak nespojovat tuhle informaci s pátečním růstem? Proč to tedy vyrostlo? Kvůli dešti? A kromě toho, jestli je tak evidentní, že vycouvá, proč do toho vůbec šel? Jen tak, aby mohl zaplatit pokutu? Nebo z radosti ke hře zvané privatizace? Buď píšete lehce zmateně, nebo nerozumím.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.02 17:48  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12864)

na začátek týdne

Unipetrol nám opět zázračně posílil,jako už jeden pátek. Předtím ale skoro stejně oslabil. Důvod byl pokaždé stejný, neověřené informace v MfDNES. Co to znamená pro akcii? Že je extrémně volatilní a že ji rozhýbou i naprosto přiblblé spekulace (jako ta s těmi daněmi). To jsme ale věděli. Co s tím dál? Spekulace o tom, že se Babiš vzdá Unipetrolu moc nekorelují s tím, že dva dny předtím ohlásil, že má vyřešené financování. Že nekecá je potvrzeno i tím, že konečně přestal brzdit antimolocháč. Když si tospočítáte, pokud by ho nebrzdil a řízení šlo stejně rychle jako u Transgasu, tak by to s financováním nemusel stihnout akaždopádně by byl přitištěn ke zdi, čímž se s IOC hůř vyjednává. Ale zřejmě je dohodnut. Může ale odstoupit. Rád bych připomněl, že kdysi měl podepsanou koupi na DEZu za 1,264 miliard. ODSTOUPIL od ní, zaplatil pokutu a za rok ji koupil o 120 milionů levněji. Čili, pokud Babiš odstoupí,může to znamenat novou privatizaci, ale možná se stejným výsledkem. Jsem si na 75% jistý, že UNI chce a potřebuje, spekulace, že ho chtěl ale když koupilněmecký Pries, tak už ho nepotřebuje jsou magořina.ˇNejdete do kšeftu za 11 miliard jen tak pro tuty. A mimochodem už v rozhovoru těsně po privatizaci tvrdil, že ho velmi jistě koupí. Nemluvě o tom, že prostě Čechy jsou z hlediska pracovní síly a síly (slabosti) odborů lepší pro podnikání než Německo. Pro další investici doporučuju vyčkat. Jsem si vědom toho, že když odstoupí, tak burza může posílit až na předprivatizační cenu (55 Kč), a pokud někdo sází na tohle a má nervy, tak ať to riskne, já už mám nakoupíno a ředím leda pod 30, všechno nad tím je velmi nebezpečná spekulace. Dlouhodobě ale doporučuju počítat s Babišem v UNI a vše co je s tím spojeno.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.02 17:33  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12864)

Co je???

zdálo se mi jak koukám z dálky na monitor, zaostřuju a vidím červený čísla. A pak se podívám pořádně a vidím že propadl o 10,32% Tak uvidíme,jestli se na sny dá spolehnout.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.05.02 11:43  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

vylétá kachna

zas jeden kachní vzestup
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.05.02 14:51  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

.

a co podle vás s těma penězma udělá?
1/ splatí dluhy UNI
2/ zbytek vytáhne ven : dividendou (zdaní) , prodejem chemiček (zdaní ), které vlastní půl na půl, jiným způsobem( ale nelegálním)
3/ navýší základní jmění a vydá další emisi akcií
4/ přizve strategického investora
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 16.05.02 14:41  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

start rakety?

Hmm, je to tak, vypadá to, že se to od 95 bude odrážet, dokud to neprorazí 100-105 pak lze čekat další korekci. Potvrzuje to i struktura obchodů ,které se uskutečnily nad 90. Vypadá to, že už je tady dost těch, kteří nechtějí realizovat už pod stovkou. To je celkem pozitivní. Jediný problém bude až se začnou realizovat zisky lidí co kupovali kolem 75. Zatím jich moc nebylo (myslím si, ale pořádně jsem neanalyzoval objemy, tak mě kdyžtak nenadávejte). Ale vzhledem k pozitivním zprávám čekám nákupce i ze zahraničí, rozhodně nevnímám vítr na RMS jako kurzotvorný. Jinými slovy, myslím si, že je čas nakupovat, cílová cena - podle nervů, ale tak 130 do 6 měsíců mi nepříjde nereálné.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.05.02 20:31  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12864)

to: karolina

koukám, že tě nějak přešla chuť na lotík... to už je po nákupech? nebo radši boty a kabelku ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.05.02 15:44  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

Konec korekce.

jo taky souhlasím, mám pocit, že bychom zítra zas mohli plusovat, ale čert ví
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.05.02 15:42  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

babiš má na zaplacení-?

nějak se nedokážu rozhodnout jestli na to trh bude reagovat jak ona dobrou nebo špatnou zprávu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.05.02 14:26  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

politici a burza

mockrát jsme tady mluvili o tom co burza, spekulanti a politici. Je to sice tristní, ale podívejte se na www.fincentrum.cz je tam článek o tom co chtějí udělat politické strany s burzou a kapitálovýžm trhem obecne. Opět jsem si potvrdil, že pravice v ČR nemá se skutečnou pravicí co dělat. Ani se neobtěžovali lhát. Prof.Klaus nemá ani páru o tom, k čemu je ve fungující ekonomice burza.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.05.02 13:49  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

Dilema. Jít s nimi nebo čekat?

nevím, možná je potřeba další pozitivní Temelínská zpráva, aby byl důvod prorazit strop. Popravdě řečeno, nečekal jsem že 100 bude taková bariéra. Měl jsem pocit, že růst bude pozvolný ale stálý, že se prostě jen tu a tam otestuje malý pokles. Teď mám pocit, že je tady spousta roztříštěných prodejních pokynů lidí, kteří chtějí nahonem realizovat zisk. Velký prodejce se neobjevil, což ve mě podporuje názor že i předchozí vzestup byla taková malá bublinka. Pokud tomu tak je tak by i propad k 80 nemusel být zcela nereálný, prostě z psychologickýchdůvodů. Já svoje pozice držím, těžko bych nakoupil levněji, ale stále nejsem přesvědčen, že je tohle spávný okamžik pro přikoupení. Možná ano. To ale znamená, že jsem se zmýlil ve svém odhadu pomalého vzestupu a další růst bude skokový a výbušný,prostě někdo začne nakupovat a jak se objeví zelená čísla, tak se honem začnou vrhat na vlak  všichni kteří váhají stejně jako já, Samozřejmě dráž než dnes. Z toho mi logicky vyplývá, že musím nakoupit, tak spánembohem jdu na to, přesvědčil jsem se.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.05.02 12:23  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

tak co bude?

tak kde jste nakupující? To chcete čekat až to zas hodinu po ránu vyskočí o 10%?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.05.02 11:45  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

To S.G.

čemu říkáš opatrný ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 21:18  S.G.  (12864)

Souhlas s pesimistou. Patria je velmi smutný provokatér.

ten příklad je hrozně roztomilej, asi ti ho ukradnu a budu používat. Nemáš na to copyright doufám.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 21:14  S.G.  (12864)

Dividenda.

Je možné očekávt že by dividenda nebyla vůbec?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 16:33  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

to:karolina

Děvče, nevím, jestli jsi tak odvážná, tak světa znalá nebo něco jinýho, ale hned se po hlavě vrhat do UNI, já toho prašivýho psa miluju, ale tohle není snadná cestička ke svým 5ti minutám slávy.  A nezapomeň, co řekl jeden moudrý muž (S.G.) : Dno Unipetrolu je 25 Kč/ks. Ale zas na druhoustranu, jestli máš takovou chuť nakupovat, tak ho můžeš začít táhnout nahoru, ale to nebude stačit jeden lotík.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 16:10  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

to: Karolina

jen nakupuj, po dámách se nám tady stýská. Co se lotů týče, je to různý,  Philipes morisů má v lotu 200 ks, ČEZ 20.000 ks, UNI taky 20.000 ks, ČS 10.000, KB 3.000 ks atd.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 16:05  S.G.  (22011)

to: všem

Pánové,  bojoval jsem za to v UNI, proto i tady říkám. Neztrácejme čas osočováním a nadávkami o tom, kdo je jakej investor a kdo co ví, neví nebo je blb. Tohle a taky "zaručené" informace mi pije krev. Je to ztráta času a místa. Analyzujme, raďme si, ale prosím bez emocí a osobních útoků. Jsme přece spekulanti (a jsou tu i dámy).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 15:57  S.G.  (22011)

Proč nepíšete?- to Patria a spol.

ne to fakt ne ( jako idiot, jinak souhlasím s hodnocením ameriky). Mě bylo jasný že provokuješ a to je pak otázka času, kdy někomu povolí nervy a něco ti vpálí. To víš, není každej kliďas jako já. Mě těch pár procent nerozhází ale ty si sem příjdeš s pichlavejma řečma, se div. Co říkáš na můj názor na koupi opce na Nadaq? Tak na příští rok
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 15:35  S.G.  (22011)

Proč nepíšete?- to Patria a spol.

já si říkal, že taháš za fusekli. Já ani moc hukot k maloobchodním tržbám nečekal, mám pocit, že tahle zpráva už zdaleka nemá takový význam, ale třeba jsem jen skeptickej. USA by dneska mohla být trošku silnější, tak o 1%?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 15:01  S.G.  (22011)

a nahoru?

že by se to konečně otáčelo, cscs, kdopak už sebral odvahu a jde na to ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 15:00  S.G.  (22011)

Proč nepíšete?- to Patria a spol.

to má být vtip? tady přece nikdo nic neví. Patrio, měl bys vědět, že tady to není schůzka insiderů, kteří si říkají co ví. Tady je důležitý sledovat jak lidi přemýšlí a co si myslí. Kdokoliv sem příjde se "zásadní" informací má již nakoupeno/prodáno a je to vidět na kurzu. Diskuse spekulanů nemá smysl pro intraday trading, ale pouze pro to, aby si člověk srovnal své úvahy jednak v sobě a jednak je porovnal s ostatními. NEchodím sem pro to, abych se dozvěděl NĚCO co posune můj život a spekulace o 100% a zásadně neinvestuju podle toho co se tady kafrá, ale spíš si někdy uvědomím, že kafrám já sám a že mé úvahy můžou vést i jinam a to co já vyvodím jako černé je ve skuetečnosti bíle a naopak. Patrio, tady nejde o informace, ty už jsou využité a vyčpěle, když se sem dostanou, tady jde o analýzy, nejde o to, kdo ví jak se akcie hne. To je vdycky sázka. Řeknu že povyroste nebo spadne, furt mám 50% šanci, že tady budu klábosit jak jsem vám to říkal. Ale tohle je asi zbytečný vysvětlovat spekulantům.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 14:53  S.G.  (22011)

Erste - nový usměrňovač ?

na člověka neznalého burzy jsi docela čiloučký, ale s nickem Patria si říkáš o korekci obličeje. Jinak je jasné, že se od burzovní ceny neodvíjí privatizační a naopak. To už by byl čezík 250
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 14:18  S.G.  (22011)

Proč s tím nikdo neobchoduje?

protože strach, co prašivý pes poléhává u našich dveří...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 13:37  S.G.  (22011)

Konec lokální korekce ?

správná chvíle, je čas to otočit přes 100 tak jen go ježíšku GO
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 13:36  S.G.  (22011)

Erste - nový usměrňovač ?

klid, žádný manipulátor nemůže otočit burzu na dlouho. A burzovní cebna nehraje žádnou roli pro privatizaci, ale žáááádnou! Jsme v ČR don´t forget
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 13:21  S.G.  (22011)

konkurz???

konkurz je blbost. To už by stát rovnou mohl rozprodávat UNI po kouskách, nic jinýho by to nebylo. Na konkurz nevěřím, to spíš UNI koupí Agrofert. Kdo tady začal blbnout s tím konkurzem, ještě toho trochu...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 12:46  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (22011)

strong buy    A z čeho usuzuješ, že blbá nálada

je to jen můj odhad, ale tahle mini výpúrodejní panika po všech těch pozitivních zprávach nemůže srazit kurz tak tvrdě. Myslím tedy. Prostě pokud si všichni myslíme, včetně velkých, že kurz se může dostat znenadání přes 100 ke 110 -120, tak se jen těžko stane, že bychom vystoupili z vlaku. Strach z toho nebýt při tom je příliš veliký. Vemte si předminulý pátek, jestli to třeba vyskočí tenhle čtvrtek, pátek o 6-7%, což se může stát,, pokud bude druhý blok OK, tak jsme hladce přes 100 a pak sky is the limit... Ano, pokud třeba zblbnu i já se svojí hoodně nízkou nákupní cenou, měl jsem chuť přiznám, tak můžeme srazit akcie hodně dolu. Ale myslím si, že Velký bratr sbírá síly. Teď se jen testuje, komu povolí nervy, ale pak se pojede nahoru. Vždy\cky říkám, že důležitější než kurz jsou objemy a to jak se to hýbe v RMS a SPADU a z toho vyvozuju, že tyhle dvě procenta jsou jen testování nervů. Vemte si, že díky těmhle mizerným objemům na BCCP stačí pár výprodejů aby se cena začala nastavovat o procento níž, žádný velký objem. Stačí trošku podráždit drobné a oni sami vyprodají.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:54  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

nervozita...

neotočíme aspoň čez, chechtáčky by byly, jen nevím jestliuž mám čistou hlavu, lotík, dva...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 11:47  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

Houpačka asi nebude.

souhlas, není času nazbyt
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.05.02 11:45  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

strong buy

využít jednoznačně negativní nálady k nákupu. Tohle je jen malé zhoupnutí, nakoupit protože růst se blíží.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:43  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

nervozita...

nějak se nám tady rozmohli nervózní investoři, trošku masakr ne? já před chvílí vstal, dám si kafčo a pustím nějaký film. Dneska se sem budu dívat jen tak okrajem očka. Svoje vím, penízky připravuju,jen jsem blbej, že jsem si neshortnul
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:41  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

FIO: Prodávejte, Babiš vás okrade

žaloba? ale prosím tě, to je přece vedlejší, jestli si z črafky a benálky pokryje celý nákup, něco mu zbyde a ostatní mu prostě šenkujou jen tak zadarmyko, to přece za nějakou žalobu stojí, nehledě na to, že vše bude podle práva, jak říkají vzdělanci: Ius regit aut errant, neboli právo vládne i když se mýlí... Na soudy nespolíhejte, to už je po investici.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:39  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

Blekota Mekota

Pijacku, věř mi, že skutečné dno je 25- a teprve odtamtud se to možná odrazí doopravdy nahoru. Nakoupit UNI nad 30 je vyhazování peněz. Počkejte si na 25 a pak uvidíme, jestli to má smysl
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:37  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

Konkurz

za kolik a kolik jsi nakoupil?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:36  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

Pijacku, žeň to nahoru ......

pánové, v médiích, hlavně v milované Mfce, došlo několikrát k záměně privatizačních omezení u ČEZ, Transgas a UNI. Tak jen na okraj, nejsou u UNI téměř žádné (to řekl sám velký Babiš) a co se týče podmínky, že nesmí přivést holding ke konkurzu, návrh na kokurz může klidně podat věřitel a akcionář proti tomu nic nezmůže. A byla by blbost dávat tam, klauzuli, že nesmí rok, dva zkrachovat, to je absurdní.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:33  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

Pijacku, žeň to nahoru ......

ty Tutovko? já myslel, že je ti zbrklost cizí...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:32  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

blebleblekota pijack

Pardále, neměj snahu odpovídat každýmu blbci, místo aby byl rád, že si může přečíst pár zajímavejch postřehů, tak tady chrlí slinu. Tak se prosím nesnižuj na jeho úroveň a diskutuj s lidmi co za to stojí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.05.02 11:28  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12058)

To: Pijack-pro laika

pokud máš nadprůměrnou toleranci k riziku, tj. je ti jedno jestli ty prachy už neuvidíš (jak třeba já) tak to kup určitě. Jestli ty prachy budeš určitě potřebovat (auto, barák, dítě) tak to určitě nekup. Jestli investuješ a chceš to jako rizikovou příměs do portfólia tak cca 5-15% tak jsi na správný adrese. Ta akcie buď vyroste o 100ky% nebo proadne. Já sázím na první možnost, proč to jsem tady už xkrát rozebíral.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.05.02 18:21  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12864)

growth je grunt! dividenda špunt

tabák není relevantní, tabák je jako viagra, roste kdykoliv. Dividenda v ČEZu ale není tak silně zohledněna jako by mohla být. Ta očekávání jsou spíše růstová. Nečekýám korekci. Myslím si, že druhý blok by mohl být důvodem pro vstup velkých investorů. Já vím, že my z tyhle kotliny to vnímáme jinak, ale zvenčí to fakt vypadá, že ČEZ = Temelín. A Temelín zároveň představuje hlavní zprávu k týhle akcii. Takže nějaká oslavná tiráda nad OK blokem by mohla spustit zájem  zahraničních investorů. Spekuluje prý např. s franzcouzskými penzijními fondy, které spoléhají na vstup EdF. Vzhledem k tomu, že Francie nevíc nemá psychické problémy s atomem a nebojí se, že by odbyt nebyl (jako mé milované, ale škaredě zezelenalé, pojoškovatěné Německo), tak si myslím, že řada těhle "malých" doplňkových nákupů by mohla docela solidně povystrčit kurz. To pak přitáhne další nákupce atd.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.02 18:12  S.G.  s.gzavinaccentrum.cz  (12864)

pár připomínek k budoucnosti

Padla tady dnes spousta názorů, asi jako reakce na předvídanou korekci po tej páteční euforii.1/ Přehřátost- ačkoliv jsem si sám dobře vědom, že vše může být ještě levnější, pod slovem přehřátá si rozhodně nepředstavuji akcii, která byla sestřelená o 40%. Myslím, že přístup k týhle akcii je mezi investory docela střízlivý. Ale nechápu co tedy stálo za pátečním bláznovstvím.
2/ Financování nákupu- bude klíčovým růstovým faktorem. Může se dít buď těsně za hranou zákona, na hraně zákona nebo fair. Je tady silná tendence říct Babiš=za hranou. Jsem si ale jistý, že Citi a spol. budou chtít vědět přesný plán než pustí chechtáky. A dnes už to vypadá, že bez jejich "překlenovacího úvěru to nepůjde. Jsem poslední, kdo by žraloky z jůesej podezíral z fair play. Ale vzhledem ke skandálům, které se táhnou v USA kvůli enronitidě ale třeba i skandály investičních bank, to vše vede k mnohem přísnější kontrole a poměrně razantnímu nástupu průhlednějších metod. Důvodem je samozřejmě strach z americké SEC, která se vůči těmhle žralokům chová jako hejno piraň. Jsem si jistý, že největším garantem je právě CITI . A čím více bank v tom bude, tím líp.  Tzv. fair způsob znamená i zaplacení dluhů UNI, což jsou jednak bankovní úvěry a jednak obligace, které UNI mohutně vydávalo. Předčasné splacení těchto dluhů by UNI položilo, to je bez debat. Proto to věřitele udělají pouze v jednom přřípadě, pokud by chtěli zabránit tunelování. Myslím si, že Babiš ho nevytuneluje. Převést zdravé části na Agrofert, prodai črafku a benálku a UNI i s dluhy nechat padnout je příliš drsná záležitost. Nehledě na to, že jestli bude pokračovat snižování úrokových sazeb, bude prostě jednodušší si penízky půjčit a splatit obligace, než se těmi 10% úroky nechat dál vysávat. Já osobně nevidím lepší cestu pro snížení dluhového zatížení než jsou akcie. Uvědomte si, že pokud bude chtít Babiš dál vydávat obligace, tak podstatné pro důvěryhodnost emitenta je i to jestli se obchoduje na burze nebo ne a struktura majitelů. UNI je rozhodně čitelnější než Agro. Nechat padnout takovou výkladní skříň jako je UNI by byla blbost. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.05.02 15:34  S.G.  (22011)

Temelín šlape podle plánu - 1003 MW

jestli to půjde bez potíží tak otestujeme 110/ks. Kupí se nejen na obloze, ale ze zahraničí se semp ořžeou chechtáky
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.02 13:59  S.G.  (22011)

A to je tu ještě Paramo...

klid on nezdrhne, je rád členem společenské smetánky, ale takové te pravé, která je za vysokými zdmi, ne ta šoubyznysova ála Vondráčkova a Bílá, ale pravá bohatá smetana...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.02 13:02  S.G.  (22011)

dnešní Respekt - 3 stránky o Babišovi

kupuje ho přece pro nás, drobné akcionáře....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.05.02 12:58  S.G.  (22011)

Rada- všem polorozumným!!!

99, uvidíme, co se bude dít...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.02 12:40  S.G.  (22011)

další vývoj II

papíry vázané na indexy prodává řada společností, namátkou si vzpomínám na BBG, ale doporučuju jich zkonzultovat víc, není to žádné špásování, jednakpolaptky,jednakspready. Pokud opravdu věříš NASDAQU, pak mi příjde lepší kupovat přímo opce na něj vázané. Je to větší riziko, ale s pákou může být efekt větší než nějakých 30%. Hodně štěstí
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.05.02 12:11  S.G.  (22011)

Rada- všem polorozumným!!!

přítelíčku, tady se něvěští z koule. Ale př 100ks to zas není taková katastrofa... A znáš Cimrmana, nejznámějšího spekulanta Vídeňské burzy, který založil burzu i na Antarktidě a uvedl IPO spol. pro obchodování s živým mražením masem tučňáků: "Kdo chvíli močil, již močí opodál... " Tak radši kupuj, ať nemočíš někde sám a sám. Ale klidně se to může ještě srazit, ale já počítám, že dneska se to podívá ještě ke stovce.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.05.02 11:59  S.G.  (22011)

Praví spekulanti

No jo, to sem si moh myslet, největší ohlas má zmínka o sl. Babišové a o tom, kolik by se do ní muselo investovat resp. vložit. Pijackovi nevěřím, je to insider a mate lidi! Určitě to bude koc. Dlouhonová blondýna s modrýma očima a dlouhýma řasama... K tomu poprsí madony a vášnivost Madonny. OJJOJ. Jestli ten pátek byl kvůli těm "vráceným" daním,tak je to k popukání. Copak kdo kdy viděl, že by stát paltil za své chyby? A že by firmy se ke státu chovali macešsky? Růstovka bude až se dozvíme, kolik to bude za črafku a benálku... Nebylo by to k popukání, kdyby UNI nakonec koupil celý Agrofert, to by byla inestice... Líbil se mi názor realisty, ale uřž nemám chechtáky. Všechno sežral ČEZ a vyklízet nehodlám. Ale mám takové šimrání, že Uňoušek (jak říkáme mi buzíci) bude ještě levnější. Řekl jsem za 25 a bude to tam. Jako že se Babiš jmenuju!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 13:29 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  670.00  -0.89% 
 ČEZ  947.00  +0.80% 
 ERSTE  1 116.00  +0.86% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KB  776.00  +0.13% 
 KOFOLA  295.00  -0.67% 
 MONETA  97.30  +0.10% 
 PHOTON  45.25  +1.23% 
 PILULKA  173.50  +0.87% 
 PM  15 000.00  +0.94% 
 PRIMOCO   805.00  -0.62% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 82.06 USD 13:12   
 Zlato 2343.84 USD 13:12   
 Stříbro 31.26 USD 13:12   
 Káva 232.15 USD 13:12   
 Cukr 18.17 USD 13:12   
 Bavlna 77.48 USD 13:12   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.