Pokud nám Čína zadotuje náš elektrický vozový park, tak jedině dobře. Klasická poučka, co neumíš vyrobit tak levně jako jiní, kup. Rozhodně nedotovat. Třeba se ještě některé automobilky rozkoukají a začnou konat a tlačit na snižování ceny ... nebo vzniknou nové (nb. i ty čínské na území EU jsou cca OK). Mrkněte, že "my" zase prodáváme VW "pod cenou" v Číně (v Číně za méně než polovinu ceny evropské, proč to VW dělá, že...). Záměrně píši "pod cenou" v uvozovkách, protože je vskutku otázka, co je skutečná cena a kolik dělá marže. A proč si sakra nemohu koupit to id7 auto za Činskou cenu (místo toho jen slyším, jak o ty elektroauta není zájem, proč asi).Celý problém je v závislosti evropského autoprůmyslu na spalovacích strojích. Stále si myslíme, že osobní auta se spalovacím motorem mají budoucnost, a v podstatě nevyvíme elektro. Samé "zlé EU" a eurohujeři, nepřirozený vývoj, a podobne cance...Neb ten kdo nás přimněl nenávidět elektro movement, je neskutečně inteligentní stratég. Můj tip je, že za vší propagandou vždy byla Čína; a jen zneužila k tlaku na EU svého pucfleka Rusko (které si myslelo, že si anti-eko propagandou udrží odbyt pro své nerostné suroviny). Zabrouzdejte na autoforum, nechápu, že nejčtenější český auto server takhle otevřeně podrývá český auto průmysl.