!! RUCE PRYČ OD TÉTO SPOLEČNOSTI !!
omlouvám se za slohovou práci, ale doporučuji si recenzi přečíst až do konce.
V květnu 2017 jsem, k mé velké smůle, poptal u společnosti opravu, respektive výměnu prasklého LCD panelu u mobilního telefonu HONOR6.
Od paní, která ode mne telefon přebírala, mi bylo doporučeno, abych telefon nechal u techniků přes noc aby lepidlo ve spojích správně zaschlo a mobil dobře držel. Druhý den jsem vyzvedl telefon, zaplatil a odjel domů. Po necelé hodině, kdy byl telefon v pokojové teplotě se odlepil zadní kryt. Zaslal jsem tedy na vlastní náklady mobil k reklamaci servisní práce (1 reklamace). Telefon mi byl vrácen ve stavu, kdy se stále odlepoval zadní kryt a jako bonus se začal odlepovat samotný displej. Jako zpestření vnímám to, že byl telefon zaslán, i přes jasné uvedení adresy v průvodním dopise k mé reklamaci, na špatnou adresu, kdy se kdosi uklepl a místo čísla popisného 1725/6 uvedl 1120/8.
Telefon jsem tedy opět reklamoval (2 reklamace). Znovu jsem na vlastní náklady zaslal telefon zpět na opravu. Zpět se mi vrátil sice s přilepeným zadním krytem, displeje se však nikdo ani nedotkl. V reklamačním protokolu stálo, že zadní kryt byl přilepen, displej zmíněn nebyl. Reklamoval jsem tedy znovu (3reklamace). Po sérii běžných omluv a výmluv (vada materiálu, technik měl špatný den, atd.) na které jsem si již u společnosti stihl zvyknout, mi bylo oznámeno, že bude vyměněn celý LCD panel za nový a že budu muset počkat 3 týdny, než nový panel dorazí. V poslední den 30ti-denní lhůty na vyřízení reklamce, po sérii urgencí z mé strany, jsem byl seznámen s tím, že telefon je opravený, plně funkční a zaslaný na mou adresu.
Po otevření balíku s telefonem jsem zjistil, že zadní kryt se stále odlepuje, displej se nicméně zdál být v pořádku. Společnost rovněž nesplnila povinnost informovat mě reklamačním protokolem o způsobu řešení reklamace. Telefon jsem dále nabil, abych vyzkoušel, zda je displej v pořádku. Nebyl. Po celé pravé straně a ve spodní části displeje se objevily defekty displeje, nejvíce znatelné při bílém podsvícení. Opět jsem tedy volal do společnosti (4 reklamace) s tím, že okamžitě odstupuji od smlouvy a chci vrátit veškeré peníze, které mě stála tato "oprava". Bylo mi oznámeno, že jsem technikovi (kterého jsem nikdy neviděl) oznámil, že chci telefon vrátit neopravený. Po sérii telefonátů mi nicméně bylo řečeno, že došlo ke špatnému pochopení se s technikem. Po odmítnutí dalšího servisu (prý již konečně řádného)z mé strany, mi prý bude zaslána powerbanka jako kompenzace a peníze OKAMŽITĚ vráceny ihned po tom, co dodiktuji číslo účtu. Vyřešeno? NE!
Druhý den jsem do mobilu vložil SIM kartu a hle! Další problém. Telefon přestal chytat signál operátora (před "opravou" byl plně funkční). Vyzkoušel jsem tedy další 3 SIM karty a ani s jednou jsem nebyl schopen připojení k operátorovi. Kontaktoval jsem tedy opět společnost Technicplus (5 reklamace) s tím, že jejich technik mi svým odborným zásahem udělal z telefonu cihlu. V průběhu oznamování této reklamace jsem se navíc dozvěděl, že peníze mi budou teprve časem zasílat. Kdybych se tedy znovu nepřipomněl, patrně by k jejich vrácení nikdy nedošlo.
Společnost Technicplus se k mé poslední reklamaci postavila tak, že peníze stále nemám a mé opakované výzvy ohledně řešení problému s anténou zcela ignoruje a přestává komunikovat. Celý případ byl oznámen na Českou obchodní inspekci k prošetření.