Akcie AAA - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 151 až 200

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Akcie AAA - Diskuze k tématu Akcie AAA


Výpis příspěvků 151 až 200 (19859)
 
přečíst (10) 27.01.15 00:06  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

upozornění na pokročile dementní spam

ano, toto je upozornění na pokročile dementní spam od hlupáka

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (7) 26.01.15 20:36  tatr  (174731)

Keblbovi aneb O co že se nebude stydět sem v lézt

Keblba "90" už odrovnala, on se ale určitě ozve a poradí nám co zase "prodat" nebo pošle upozornění. Já prodal 2/3aček s 300%. Zbytek dle dalšího vývoje. Tak ať se všem daří ! 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (12) 27.01.15 16:23  Takyakcionář  (174740)

Keblbovi aneb O co že se nebude stydět sem v lézt

Gratuluji,ja stejne tak.Jedine mi kali radost to ze se domnivam,ze nam to Kedlub nepreje.Ale mozna ze je to duse ryzi a cista a modli se za nas a ja mu krivdim, šmatlovi nešťastýmu.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 27.01.15 16:29  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

opakované upozornění na nepoučitelně dementní spam!

Zde je finanční web a v něm jsou téma o akciích. Téma o akciích znamená, že téma není o osobách přispívajících. Spamy již nepoučitelného hlupáka potom téma a které má být o akciích tak znepřehledňujií. Toto je upozornění na nepoučitelně dementní spam a není příspěvkem do diskuze.  

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 27.01.15 00:12  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

upozornění na další pokročile dementní spam

ano, toto je v pořadí další dementní spam od hlupáka, který se jeho/svojí hloupostí ještě chlubí:

www.kurzy.cz/nazory/default.asp?A=C&id_m=33595

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 23.01.15 17:46  drobnasek  (157008)

asi se blíží odkup

Ozvali se z AAA, že chtějí doplnit podklady do žádosti. Tak to snad už bude.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 27.01.15 09:37  Karel  (170582)

doatz k asi se blíží odkup

Ozvali se z áček nebo z abrisu ? dík za odpověď

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 14.01.15 10:34  losos  (174196)

odkup

Mám stejné informace, odkupovat budou ode všech za stejnou cenu jako od sdružení. Dopis každému  dle seznamu akcionářů přijde koncem ledna, zybtek vytěsní. Bojí se ale žalob, protože dle loňských HV asi vyjde cena větší, než zmiňovaných 93 Kč. Doporučoval bych neprodávat a zkusit bysoudit lepší cenu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 14.01.15 10:48  jarda  (174540)

odkup

To jsou žvásty! Určitě se bude někdo někomu svěřovat že má obavy ze soudných sporů. Něco se mi za těmi průtahy nezdá. Vždyť už prosí o trpělivost třetí měsíc. Navíc se minimálně na dva roky stáhly zase z Ruska. Kvůli rublu a prodeji pod cenou to byl určitě ztrátový obchod. Kvůli koruně mají horší výkupy v zahraničí a snížily se jim po tom fiasku zřejmě i provize z uzavřených smluv. Výsledky za rok 2014 budou ještě asi zajímavé, ale pro rok 2015 bych se divil, kdyby byli v zisku. Vyhlídky nic moc.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 13.01.15 22:29  aaackar  (172948)

Nejnovější zpráva od p.Lukawského

Smlouvy na odkup se připravují, mělo by to být hotovo koncem ledna či počátkem února, prosí o trpělivost.

Tak si to přeberte jak chcete :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 15.01.15 11:18  Gamechanger  (169086)

Nejnovější zpráva od p.Lukawského

Hm, a to je jako navážno nebo sis to vymyslel? Já jsem se Lukawskému ozval ve stanoveném termínu, on mi nenapsal ani řádku.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 15.01.15 13:57  aaackar  (172948)

Nejnovější zpráva od p.Lukawského

:-) fakt nevymyslel. Lukawski mi v listopadu osobně emailem odpověděl, že do konce roku, ted jsem se ho ptal znova, že už tedy konec roku je pryč a jestli tedy příští rok ?, tak obratem (přes p. Zajíčkovou z AAA) mi sdělili to, co jsem zde psal - trpělivost do začátku unora  (o ceně ovšem žádná zmínka :-( ) Mohu Vám to přeposlat  (můj email je honza1.praha@seznam.cz)

aaačkař

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 16.01.15 16:40  herbicek  herbicekzavinacatlas.cz  (174594)

Nejnovější zpráva od p.Lukawského

Mohu potvrdit.

Sice pan Lukawski na můj email nereagoval, ale dnes jsem obdržel zpávu od pí. Lenky Zajíčkové.

Bohužel taky bez uvedení výkupní ceny. Tak jsem je trochu popích ohledně ceny, kterou jako mám uvažovat.

Zda oněch uváděných 94 Kč/akcii nebo 240 Kč/akcii, která zohledňuje dobrý předchozí rok, nevyplacené dividendy a optimismus do roku 2015. Tak uvidím.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 07.01.15 14:11  JeffNeff  (174422)

Jak se to s AAA realne ma - ABRIS ???

PREDPOKLAD A:
Pry ABRIS koupil 95% podil v AAA Auto za 220 mio EUR. Z toho nekdo vypocital cenu cca 3,4 EUR na akcii.

Kdyby to byla pravda, tak ABRIS vlastni 67,8 x 0,95 = 64,4 mio ks akcii.
Urcite ale nekoupil 3 mio ks akcii, ktere vlastnilo AAA Auto samo.
Ty by momentalne jiz mely byt zruseny - rozhodnutim z valne hromady z 22.10.2014 a po uplynuti 2 mesicni lhuty od rozhodnuti. www.aaaautogroup.cz/pro-investory/valné-hromady
Kdyby platil PREDPOKLAD A, tak ma momentalne ABRIS podil cca 99,4 % noveho ZK (64,4/(67,8-3)) a k volnemu obchodovani je cca 300.000-400.000 ks...
Domnivam se, ze tech volnych akcii je s ohledem na obchodovani i vyjadreni ruznych lidi o vlastnich podilech a snahach psat ABRISu a podily prodat daleko vice.
Navic kdybych byl ABRISem a chybelo by mi 300.000 ks akcii, tak je klidne oficialne vytesnim za 150-200 Kc/kus.. protoze v 6 mld Kc transakci je to nic.

ZAVER:
ABRIS nekoupil 64,4 mio akcii za 220 mio EUR a cena zaplacena za 1 ks akcie AAA neni 3,4 EUR.
Ani po vsech transakcich ABRIS nemel v listopadu 2014 95% podil potrebny na squeez dle holandskeho prava.


MOZNOSTI

1) Kdyby ABRIS koupil 95 % akcii z nove vyse zakladniho kapitalu odpovidajiciho 64,4 mio ks akcii, tak koupil 61,2 mio ks akcii.
Cena za kus by pak byla 3,6 EUR za kus = cca 99 kc.

2) Z primych obchodu a dalsich informaci (napr. registrace na VH 22.10.2014) to ale spise vypada, ze koupil neco mezi 57,7 a 61,9 mio akcii, coz odpovida cene 98 az 105 kc na akcii a podilu 85,2-91,3 % na ZK puvodnim a 89,1-95,6 % snizeneho kapitalu.
Paralelne se pak ABRIS snazi OTC sehnat dalsi cast akcii, ale bez pouziti platne holandske legislativy, dle ktere by mohl zverejnit oficialni nabidku vykupu.

3) ???

Kdyby AAA byly obchodovany na oficialnim, resp. regulovanem trhu, tak bychom vedeli vice, protoze by platila ohlasovaci povinnost pri nabyti 75 a 95 % podilu.
Take by platila povinnost nabidnout verejny odkup schvaleny holandskou AFM - www.afm.nl.

Takhle se Polaci zatim mohou schovavat, resp. k nicemu oficialne nevyjadrovat, kazdopadne se domnivam, ze skutecne zaplacena cena za akcii byla vysi nez 3,4 EUR, resp. 94 Kc a bude dobre si pockat na odhaleni.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 07.01.15 19:09  acka  (174431)

Jak se to s AAA realne ma - ABRIS ???

3 mil. akcii v drzeni AAA byly zruseny pred prodejem. Kupni cena byla 3.398E za akcii. Videl sem smlouvu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.01.15 22:29  laik  (172314)

Jak se to s AAA realne ma - ABRIS ???

Takže jsi byl členem sdružení minorit, protože oni měli ke smlouvám přístup...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 08.01.15 12:01  JeffNeff  (174441)

Jak se to s AAA realne ma - ABRIS ???

Rozhodnuto o zruseni akcii bylo 22.10.2014, ale akcie nemohly byt zruseny drive nez cca 22.12.2014 (2 mesicni zakonna lhuta). Tedy v dobe prodeje stale existovalo cca 67.8 mio ks akcii.

Jak pise Honza, temer presne vychazi 220 mio EUR / 3.398 EUR/ks = 64741793 (novy pocet akcii po zruseni 3016082 ks akcii). To je ale +/- 100 % stavajiciho ZK, nikoliv 95.

Pak by tedy byla zavadejici informace "Abris nyní v rámci transakce s hodnotou 220 mil. eur (cca 6 mld. Kč) kontroluje cca 95 % skupiny."

Muzes upresnit, jakou ze smlouvu jsi videl, kdo byly protistrany a o jake mnozstvi akcii se jednalo, atp.?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (19) 07.01.15 18:21  Honza  (174430)

Jak se to s AAA realne ma - ABRIS ???

Varianta 4)

Jestliže vypočtu počet okcií při nabídnuté ceně odkupu 3,398€/akcii, pak mi vyjde 220 mio/3,398 = 64,75 mio akcií. To by znamenalo, že Abris možná uvedl pořizovací cenu za veškeré akcie kromě těch 3 mio v držení AAA. Sice mi tam 50 tis. akcií zachází, ale to může být nějakým zaokrouhlením...

Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 07.01.15 14:13  JeffNeff  (174422)

Jak se to s AAA realne ma - rok 2014???

Prodano 63613 vozu za prumernou cenu 170000 (cca 6159 EUR za auto, YoY zmena + 13,7 % z 5418 EUR).
Tedy trzby z prodeje aut byly v 2014 391 mio EUR vs. 307 mio EUR v roce 2013.
Jedna se tedy o mezirocni zlepseni trzeb z prodeje automobilu o cca 27 %.
Kdyby i ostatni casti businessu fungovaly v 2014 obdobne dobre, tak prostou aproximaci bude za 2014 cisty zisk kolem 32 mio EUR (v 2013 byl 25,3 mio EUR).
32 mio EUR cisteho zisku je s ohledem na 64,8 mio akcii 0,5 EUR cisteho na akcii.
Dalsi faktory neuvazuji, stejne jako zauctovani zruseni 3 mio akcii ve vlastnictvi firmy (potencialni negativni dopad do cisteho zisku cca 2 mio EUR).

Kazdopadne z toho vychazi PE za 2014 pri cene 87 Kc na akcii kolem 6. Pekne..

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 08.01.15 10:05  St5  (174243)

A to je to podstatné

Navíc letošní rok bude jistě ještě mnohem úspěšnější. K ostatním podpůrným faktorům se výrazně přidá pokles ceny paliva. Mnoho lidí znovu sedne do aut a drtivá většina z nich sáhne po ojetém autě. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 07.01.15 13:57  JeffNeff  (174422)

Jak se to s AAA realne ma - ABRIS ???

PREDPOKLAD A:
Pry ABRIS koupil 95% podil v AAA Auto za 220 mio EUR. Z toho nekdo vypocital cenu cca 3,4 EUR na akcii.

Kdyby to byla pravda, tak ABRIS vlastni 67,8 x 0,95 = 64,4 mio ks akcii.
Urcite ale nekoupil 3 mio ks akcii, ktere vlastnilo AAA Auto samo.
Ty by momentalne jiz mely byt zruseny - rozhodnutim z valne hromady z 22.10.2014 a po uplynuti 2 mesicni lhuty od rozhodnuti. www.aaaautogroup.cz/pro-investory/valné-hromady
Kdyby platil PREDPOKLAD A, tak ma momentalne ABRIS podil cca 99,4 % noveho ZK (64,4/(67,8-3)) a k volnemu obchodovani je cca 300.000-400.000 ks...
Domnivam se, ze tech volnych akcii je s ohledem na obchodovani i vyjadreni ruznych lidi o vlastnich podilech a snahach psat ABRISu a podily prodat daleko vice.
Navic kdybych byl ABRISem a chybelo by mi 300.000 ks akcii, tak je klidne oficialne vytesnim za 150-200 Kc/kus.. protoze v 6 mld Kc transakci je to nic.

ZAVER:
ABRIS nekoupil 64,4 mio akcii za 220 mio EUR a cena zaplacena za 1 ks akcie AAA neni 3,4 EUR.
Ani po vsech transakcich ABRIS nemel v listopadu 2014 95% podil potrebny na squeez dle holandskeho prava.


MOZNOSTI

1) Kdyby ABRIS koupil 95 % akcii z nove vyse zakladniho kapitalu odpovidajiciho 64,4 mio ks akcii, tak koupil 61,2 mio ks akcii.
Cena za kus by pak byla 3,6 EUR za kus = cca 99 kc.

2) Z primych obchodu a dalsich informaci (napr. registrace na VH 22.10.2014) to ale spise vypada, ze koupil neco mezi 57,7 a 61,9 mio akcii, coz odpovida cene 98 az 105 kc na akcii a podilu 85,2-91,3 % na ZK puvodnim a 89,1-95,6 % snizeneho kapitalu.
Paralelne se pak ABRIS snazi OTC sehnat dalsi cast akcii, ale bez pouziti platne holandske legislativy, dle ktere by mohl zverejnit oficialni nabidku vykupu.

3) ???

Kdyby AAA byly obchodovany na oficialnim, resp. regulovanem trhu, tak bychom vedeli vice, protoze by platila ohlasovaci povinnost pri nabyti 75 a 95 % podilu.
Take by platila povinnost nabidnout verejny odkup schvaleny holandskou AFM - www.afm.nl.

Takhle se Polaci zatim mohou schovavat, resp. k nicemu oficialne nevyjadrovat, kazdopadne se domnivam, ze skutecne zaplacena cena za akcii byla vysi nez 3,4 EUR, resp. 94 Kc a bude dobre si pockat na odhaleni.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 31.12.14 11:19  aaackar  (172948)

Tak jak do r. 2015?

Nemáte někdo nějaké novinky od p.Lukawského ?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 21.12.14 16:41  aaackar  (172948)

Hezké Vánoce a PF 2015

Milí zbylí "AAA"-čkaří,

přeji Vám všem bohaté vánoce a věřím, že Ježíšek či aspoň Nový rok 2015 tentokrát přinesou pěkný dárek od pana Lukawského :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 22.12.14 10:27  Kamil  (174104)

Hezké Vánoce a PF 2015

Je dost naivní si myslet, že Lukawski vám něco jen tak dá. Podívej se na remosku, dnes přes 10 tisíc kousků za 85, to je realita. Termín pro odkup již jste patrně prošvihli. Kdyby mezi vámi nepřevládala naprostá pasivita, lenost a vyčůranost, přidali jste se k ostatním minoritářům, kteří bojovali i za vás, a již jste měli výhodně prodáno, nedostanete víc než oni, cenu nyní drží jen ten odkup, pokud žádný nebude, půjde to do kopru.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 22.12.14 12:40  St5  (174243)

Hezké Vánoce a PF 2015

Realita a AAA na RMS :-) No nic, takže vybojovali těm co stále drží možnost jejich vytěsnění a pro sebe peníze, které stejně budou muset investovat jinam. Ti co stále drží vysoce ziskové a rostoucí Áčka ovšem investovali do hodnoty a budoucnosti. To, že na RMS teď cena nedosahne ani nad 90 jen usnadňuje rozhodnutí držet až úplně do konce. Je jasné, že po konci odkupu bude možné na tržíku RMS virtuálně srazit cenu, ale reálná hodnota zůstane a tak nakonec můžem naopak jít velmi rychle dál nahoru, proto bych na 85 na další pokles radši nespekuloval. Cenu drží na této hodnotě právě spekulace na poodkupní pokles a tak jako tak nakonec vytěsnění. Zase jen bubu psychologie jako na 23 a po roce najednou 94, ale opravdu jde tu od začátku o tu reálnou hodnotu a potenciál zisků do budoucna a pokud to vidíte a umíte si představit jak se tento trh bude dál vyvíjet např. s elektromobily a jak samotná Áčka rozvíjí a budou rozvíjet podnikání tak pak se rozhodujte zda je jiná lepší investice kam se nuceně přesunout. Dokud vytěsnění opravdu nenastane je možné se na růstu AAA podílet spolu s novým majitelem.  

Nechť graf AAA nesmažou a dál roste podobně jako TESLA Motors ;-) 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 22.12.14 11:57  aaackar  (172948)

Hezké Vánoce a PF 2015

Ano, i ten kopr je možný. Ale zase je to zdravá zelenina, lepší než ty mrzké, krví  páchnoucí US$ či jaké kapitalistické měny. Třeba nám to nakonce vyplatí v poctivých rublech v kurzu 1US$=1000 RU.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 18.12.14 11:23  aaackar  (172948)

Nebejt kebaba/y tak je tady úplně mrtvo

Pane Kebabe/ Paní Kebabová, díky za Vaše věcné, podnětné a vstřícné připomínky do této diskuse! Bez Vás by to tady bylo ouplně mrtvé. (ale dál už prosím NE)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 18.12.14 12:25  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

upozornění na opakovaně dementní spam!

Zde je téma o akcii AAA. Viz záhlaví této webové stránky. Já nejsem akcie AAA! A ani tvá zjevná ničemná nechápavost není akcií AAA!

A proto ty zde a přes četná upozornění tak proto dementně spamuješ o osobách přispívajících. Krom oné dementosti tvého spamu a která je dána tvojí zjevnou nepoučitelností se lze také důvodně domnívat, že na vině tvých zde opakovaných výkřiků je zjevná tvá mentálné impotentnost ... vůbec pochopit alespoň to základní tj. jak dosavadní držbu akcií AAA přeměněnit a co nejefektivněji do peněz. Ovšem to je tvůj osobní velký problém a který bys ty neměl dementním spamem promítat do diskuze tohoto téma: jednoduše také proto, že potřebných odpovědí se ti zde již dostalo přebohatě a tak tvůj problém je opravdu tvůj osobní, tj. mezi obrazovkou tvého monitoru a právě tvojí hlavou.

Lituji, že ti nemohu podat příznivější zprávu. Toto není příspěvek do diskuze. Já si zde chci číst seriózní diskuzi o akciích AAA. Bez také tvých spamů!

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 18.12.14 18:38  laik  (172314)

upozornění na opakovaně dementní spam!

Místo dementních spamů hlásím, že po odečtení všech možných i nemožných poplatků jsem za akcii inkasoval 92,21 Kč/ks. Pěkné vánoce...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 19.12.14 08:33  losos  (174196)

Odkup AAA

Mohu potvrdit, již mám druhé inkaso  , mě to vyšlo po poplatcích skoro 92 netto, nákupka 86,3 netto, výnos za 2 měsíce  6,9 % , roční pa 42 %. Slušné, jen jim to dýl trvá a broker chce maximálně vydělat.

Cena na trhu dle brokera je uměle držena níže, aby to z lidí dostali. Protože kdyby to dali na RMS na cenu odkupu, tak budou zase lidi spekulovat a akcie neprodají, navíc by se nenapakoval ani broker na poplatcích.

Odkup bude samozřejmě pokračovat, protože to chtějí všechno. Hospodářské výsledky se zlepšují, tak by i cena odkupu při vytěsnění za rok byla dle znaleckého posudku vyšší.

 

hezké svátky

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.12.14 10:20  aaackar  (172948)

Odkup AAA

Zdravím, přes koho jste ten  odprodej realizoval? Díky předem za zprávu :-).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 19.12.14 11:04  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

nepoučitelný spamére podívej jak jsi zde znepřehlednil diskuzi!

Protože zde jsi, ty jako nepoučitelný už spamér, založil toto od počátku spamové vlákno o osobách přispívajícících a přitom je téma zde o akcii AAA a viz záhlaví této webové stránky:

www.kurzy.cz/nazory/default.asp?A=N&PR=1161654 ...

a teprve teď se a už ve spamovém vláknu ty věcně ptáš na akcii AAA, ale už to je v tom celkovém spamu za který právě ty můžeš neviditelné tedy zapadlé!

Příště tady proto nespamuj! Tak závažný dotaz a k akcii AAA ty nedávej do spamových vláken a i když jsi je, jako nepoučitelný spamér, sám založil!  

Protože spamová vlákna dál znepřehlední další a další hlupácké spamy a příkladem od nicka Takyakcionář, jehož příchod tj. sem do tohoto vlákna jsem já předpověděl se  100% jistotou a která se, jak předpokládám že i ty vidíš, potom 100% naplnila ... a můžeš za to také ty!

Toto je dobře míněné upozornění proto, aby seriózní čtenáři zde ne téma o akcii AAA mohli o akcii AAA seriózně i diskutovat a bez spamů! Toto je ode mne proto naučné upozornění a není příspěvkem do diskuze.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 19.12.14 20:05  tatr  (173829)

nepoučitelný spamére podívej jak jsi zde znepřehlednil diskuzi!

V jednom dnešnim příspěvku je zdůvodnění proč stagnuje cena AAA, Keblb nám ale diskuze stále zahnojuje svými upozorněními  aby seriózní čtenáři zde ne téma o akcii AAA mohli o akcii AAA seriózně i diskutovat a bez spamů a hlavně bez Keblba!  

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 19.12.14 23:04  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

upozornění na velmi hlupácký spam

Já jsem nick Kebab. Zde je téma o akcii AAA. Já nejsem akcie AAA! Já zde spamové vlákno, které je o osobách přispívajícíh, nezaložil!

Proto ty zde opakovaně přes četná upozornění tak proto dementně spamuješ o osobách přispívajících a, navíc, z tvého velmi hlupáckého spamu lze důvodně dovodit tvoji mentální nedostatečnost pochopit i to základní: že pokud chceš seriózně diskutovat o akcii AAA tak nikoli ve spamovém vláknu které jsi založil hloupě buď ty sám nebo jiný další hlupák. Toto je upozornění a není příspěvkem do diskuze!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (20) 20.12.14 08:31  Takyakcionář  (157929)

upozornění na velmi hlupácký spam

Ty magore,teď tě neupozornuje Ani takyakcionar ani blb uchylak ale člověk,který tě patrně dlouhodobě ještě nezna. To ti nevadí ten ohlas?Proxˇ si nenajdeš jinou źábavu než otravovat?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 20.12.14 08:56  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

upozornění na přitroublý spam manipulátora co chtěl srážet kurz na AAA

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.12.14 19:27  Karel  (170582)

upozornění na opakovaně dementní spam!

Díky za info, gratuluji, já musím počkat až na leden...

jsem zvědav jak to vlastně probíhá...zda transakce je uhrazena v eurách člověk si musí následně provést kovrzi do Kč... nebo je to přímo v Kč ?  

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.12.14 19:08  PT  (169348)

poplatky

Přes koho jsi prodával? 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 18.12.14 18:54  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

tak tohle je inteligentní hláška k věci a nikoli spam!

tak jsi tuto hlášku měl dát navíc i do novýho vlákna, tj. jako první zde příspěvek a který by odroloval právě toto spamové vlákno a které jsem já nezaložil ale jen na ně a jako na otravný a diskuzi znepřehledňující spam upozorňuji:

je totiž asi jen otázkou času, až sem do vlákna nastoupí další otravní a nepoučitelní spaméři jako je nick Takyakcionář a tvá, pro ostatní důležitá zpráva, proto a žel tím zapadne. Přeji také pěkné Vánoce.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (16) 19.12.14 08:53  Takyakcionář  (157929)

tak tohle je inteligentní hláška k věci a nikoli spam!

KUŠ BLBE!!!!!!!!!!Vždy pouze reagují na tvé bláboly.Prestaneš přispívat,přestanou i já.Kde bereš tu drzost tady radit a komadovat?Ty,který jsi zde ty kteří nechtěli prodat za 18 nazýval hejly?Koukni zpět na své bláboly a na reakci ně.Chápu,že jsi osamělý a toto je tvé jediné povyražení,ale trochu vkusu,prosím.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (16)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 19.12.14 09:39  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

pozor! dle mé předpovědi přišel další dementní spam od manipulátora!

a to se mu už x-krát před tím dostalo tohoto dobře míněného poučení:

www.kurzy.cz/nazory/default.asp?A=N&PR=1160669 ...

vše je u této projevem jeho přitroublosti zatím marné, ale třeba se poučí právě nyní: a okamžitě směr kanál, kam kajícně odleze zpytovat jeho už velice černé svědomí. To tak, na poslední chvíli by tu chtěl ještě v RMS srážet kurz u akcie AAA!

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 15.12.14 08:26  Tonny Jméno 'Tonny' používá stále stejný uživatel  (143116)

Finální cena pro všechny 3 39 eur

Na trhu je maximálně 5% akcií, všechny budou vykoupeny za stejnou cenu jako majorita od Dennyho a stejně jako minoritní podíly jiných akcionářů. Je mylné předpokládat, že teď bude Abris šetřit a tlačit cenu dolů, jejich cílem je transakci uzavřit co nejrychleji. Odkup zbylých akcií bude nejdříve dobrovolný viz BJ a později vytěsní zbytek. Vše bude dokončeno do půlky 2015.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 16.12.14 11:14  allex  asdzavinacseznam.cz  (174089)

Finální cena pro všechny 3 39 eur

Ta cena sedi,tez se mi ozvali z AAA,ktere jsem za ucel ziskani informace o odkupu kontaktoval  3.4 E.

Zajimavy je ,ze ... v centralnim depozitari stanovili cenu AAA na 6 E,za ucelem vypoctu poplatku na "dan z drzby" cenneho papiru.Jsou to fakt ....Co se v tyhle rep. vsechno muze je az zarazejici.Zitra tam zavolam,jsem zvedav,co mi reknou.

Jestli to s tim odkupem dopadne ,tak fajn,jinak jsem cetl neco o vytesneni,taky celkem fajn -cena odpovida tez 94 Kc.Nejvic me tak ... ten centralni depozitar.Uvazoval jsem,ze akcie podrzim a pokud nevyvlastnej veril bych nejaky zajimavy divi.Platit rocne 50 E z drzby se mi nechce .Zatim  cus a hodne stesti.

AAAAl.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 15.12.14 20:35  allex  asdzavinacseznam.cz  (174089)

Finální cena pro všechny 3 39 eur

Ta cena sedi,tez se mi ozvali z AAA,ktere jsem za ucel ziskani informace o odkupu kontaktoval  3.4 E.

Zajimavy je ,ze ... v centralnim depozitari stanovili cenu AAA na 6 E,za ucelem vypoctu poplatku na "dan z drzby" cenneho papiru.Jsou to fakt ....Co se v tyhle rep. vsechno muze je az zarazejici.Zitra tam zavolam,jsem zvedav,co mi reknou.

Jestli to s tim odkupem dopadne ,tak fajn,jinak jsem cetl neco o vytesneni,taky celkem fajn -cena odpovida tez 94 Kc.Nejvic me tak ... ten centralni depozitar.Uvazoval jsem,ze akcie podrzim a pokud nevyvlastnej veril bych nejaky zajimavy divi.Platit rocne 50 E z drzby se mi nechce .Zatim  cus a hodne stesti.

AAAAl.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 15.12.14 09:32  Kamil  (174062)

Finální cena pro všechny 3 39 eur

To máš z vlastní hlavy, tzn. přání je otcem myšlenky, anebo ti to někdo závazně potvrdil?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 15.12.14 09:56  aaackař  (173635)

Finální cena pro všechny 3 39 eur

Tak se ptám i já. Že by tajemný Lukawski konečně promluvil?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 15.12.14 16:39  Takyakcionář  (157929)

Finální cena pro všechny 3 39 eur

Jo,on tu vystupuje jako "Tonny".Tvrzení je to příjemné ovšem zcela nevěrohodné.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 15.12.14 17:24  Tonny Jméno 'Tonny' používá stále stejný uživatel  (143116)

Finální cena pro všechny 3 39 eur

Takže BJ vykupuje (do minulého pátku) za výše uvedenou cenu a ostatní akcie, co? Zůstanou na trhu? Nebo Abris nabídne jinou cenu? Proč by to asi dělali?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 15.12.14 16:58  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (159313)

ve tvém případě tvrzení kdo je a není věrohodný je jako kozel zahradníkem

protože a jen jako příklad ty jsi pod jedním nickem na BAAJIP lhal že papírny a které papírnami již dlouho nebyly naopak že zahajují výrobu, s tím zahájením výroby to byla od tebe lež jako věž, no a potom současně tj. za asi 2 dny jsi po jiným nickem se vysmíval hejlům, jak jsi jim ty x-krát proti fundamentu předražený akcie prodal a oni mají oči dnes pro pláč, protože titul je v likvidaci.

Tudíž a dovozeno ty jsi a pod nejen těmito nicky a nejen z této adresy:

www.kurzy.cz/nazory/default.asp?A=IP&id_ip=157 ...

velmi nevěrohodný

a tím je nevěrohodné i tvé označení jiné osoby/nicku že ona je skrze své tvrzení nevěrohodná,

proto a dovozeno bude s vysokou pravděpodobností  naopak, ona tebou napadená osoba/nick, věrohodná a to velmi.

Rád bys tvými tzv. šumy a napadáním srazil kurz AAA Auto někam k á 80 Kč možná á 75 Kč a na poslední chvíli, děláš to však blbě protože jsi hodně ve svém tzv. snažení už průhledný. Ten kanál a zpytování černého svědomí, co jsi již jednou slíbil že se tam kajícně a s omluvou všem uklidíš, ti bude slušet lépe!

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (15) 17.12.14 22:12  Takyakcionář  (157929)

ve tvém případě tvrzení kdo je a není věrohodný je jako kozel zahradníkem

KUŠ BLBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nestačí ti NWR? Musíš to zaneřádit i tady?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (15)
Vaše doporučení:


Diskuze Akcie AAA, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Akcie AAA

Akcie AAA - zdrojová stránka k tématu diskuze Akcie AAA.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Akcie AAA e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Akcie AAA.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  635.00  +0.16% 
 ČEZ  854.50  +0.65% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.00  +0.22% 
 GEN DIGITAL  491.00  -3.16% 
 GEVORKYAN  252.00  -0.79% 
 KOFOLA CS  272.00  +0.37% 
 KOMERČNÍ BANKA  862.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  97.00  -6.19% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 960.00  +1.01% 
 PHOTON ENERGY  44.40  0.00% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.50  -0.55% 
 PRIMOCO UAV SE  900.00  +1.69% 
 VIG  728.00  -2.02% 
Komodity online
 Ropa 88.70 USD 26.04   
 Zlato 2339.74 USD 26.04   
 Stříbro 27.21 USD 26.04   
 Káva 223.33 USD 26.04   
 Cukr 19.43 USD 26.04   
 Bavlna 80.92 USD 26.04   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.