hejly kteří si pořád myslí, že kupují papírny o kterých mluvili novináři a oni viděli zprávy v TV.
Na tom se přiživují manipulátoři kteří se mohou stavět, k udržení úrovně, jak na straně nabídky tak právě i poptávky protože cena 1 ks akcie je pořád pár šupů ... vždyť on se ještě může někdo další z hejlů chytit, že?
Na druhou stranu, hejl který zavčas prozře a uvidí že má kvůli své vlastní blbosti už nyní 80% ztrátu proti fundamentu, tak to může pořád onomu manipulátorovi prodat ... a tratit jen asi 20%. Pořád dobré, protože až to přestane manipulátory bavit a stáhnou se z poptávky tak těm, co nyní kupují za současný ceny (a třeba za 1/2 hodiny neprodají) zůstanou jen oči pro pláč.
To, s čím se zde nyní obchoduje, je fundamentálně jakýsi velikanááánský paskvil podobný uzavřeným kdysi investičním fondům z kupónovky, ovšem bez jakékoli potřebné regulace, takové se tehdy proto obchodovaly třeba s 50% diskontem a vyšším,
s ohledem na skutečnosti plynoucí ze zveřejněných informací a které firma poskytuje sama o sobě, tak jelikož nedochází k oné nedávno prý navržené likvidaci a vyplacení likvidačního zůstatku (z propočtů plyne že by mohl být kolem á 2 Kč á 1 ks akcie) ... tak titulu by slušela cena nejvýše á 1 Kč, nikoli desetinásobek kdy se plus mínus autobus obchoduje nyní :-)
Ovšem, když už se Tatra, a.s. a kde majetek na 1 ks akcie připadá 20 - 30 haléřů obchoduje za ceny řádově 100 násobné, tedy za ceny přes á 20 Kč, proč by se taková "papírna" a která žádnou papírnou už ve skutečnosti není, cha, chááááááá, neprodávala za onen 10 násobek ... jen ty konce, že, pro toho komu akcie zůstanou nakonec v rukou?