Dotace na elektrovehikly urcite drive, ci pozdeji prijdou, ale pokud podstatne nezlevni a podstatne se nezlepsi infrastruktura (nabijeci stanice, vyhodne tarify), tak to nejspise moc jejich nastup neurychli....
Spise to vidim na legislativni tlak. Nejdrive zakaz vjezdu klasickych automobilu do center mest, pozdeji do mest jako celku. Lidem nakonec nezbyde nic jineho, nez si elektrovehikl poridit, pokud chteji auto.
Ovsem, take to muze skoncit tak, jako v Holandsku s beznymi auty. Parkovacich mist je malo a jsou draha, vlastnictvi auta je nakladne, silnice ve spicce precpane, hromadna doprava je kvalitni a husta. Neni az tak neobvykle, ze mestska rodina ze stredni tridy s dvema detmi auto nema. Kdyz jej obcas potrebuje, tak si pujci sdilene auto.
Takze, pocitat s tim, ze dojde k tomu, ze se klasicka auta nahradi stejnym poctem elektrovehiklu muze byt chybne. Zejmena, pokud budou elektrovehikly drahe. Vyvoj pak muze jit smerem sdileni vozidel. A v te chvili, kdyz clovek primo uvidi, kolik jej pouzivani vozidla stoji, muze nasledovat vetsi priklon k hromadne doprave.