Obležené Sarajevo bylo neurčitou dobu zásobováno tunelem. Při shlédnutí reportáže jsem profil podle lidí odhadl na asi 2x2 m. Ten byl budován tak, že letadla NATO v bezletové zóně dělala takový hluk, že nebyly slyšet práce pod zemí. Bezprostředně po prolomení blokády Sarajeva byl tento tunel použit pro kabel. Ten nebylo třeba shánět, jako kdyby někdo věděl, že patová situace nebude trvat věčně. Netrvala, "když se Srbové dopustili strašného zločinu na tržišti", tak humanitární vojska se musela angažovat do řešení.
Je možné, že dodavatelé benzinu a plynu mají pro svou technologii v rezervě dieselagregáty, nevím to. Při fungující dopravě se dá místo chleba jíst také zrní přímo ze sil.
Když legionáři cestovali k Vladivostoku, tak neměli potravu pro lokomotivy. Vodu si vzali z potoka a dříví nařezali v tajze. Dnes na stejné trase může osádka vlaku leda přemýšlet jak zabít čas, než vyšší moc obnoví dodávku elektřiny.