Do Ženevy se opět ve větší míře vrátily automobily, které ve svých útrobách skrývají elektromotory - buď v kombinaci s tradičními spalovacími agregáty, nebo i samostatně.
Například Mitsubishi konceptem naznačuje, jak bude vypadat nástupce vůbec prvního sériově vyráběného elektromobilu světa - modelu iMiEV -, Nissan chce zase po zahájení výroby v Evropě dát druhou šanci rodinnému elektroautu Leaf.
Tyto vozy však již netvoří středobod expozice jednotlivých automobilek. Vesměs stojí trochu stranou, tak jak na tom vlastně v současnosti celá elektromobilita v současnosti je.
I když odborníci dávají během několika příštích let větší šanci než elektřině stlačenému zemnímu plynu, ani tento způsob pohonu se návštěvníkům výstaviště Palexpo v Ženevě letos nijak masivně nevnucuje. „Stále o to totiž mají zájem především velké firmy, které navíc například v plynárenství podnikají," vysvětlil aktuální situaci Wojnar. Nová octavia CNG by ale mohla přitáhnout i zájem menších