Cháá docela zajímavý úkaz. Nevětší ekonomika světa a to i dle MMF těžce strádá, dosti tvrdé obchodní embargo vůči RF a s trhy to ani nehne. Něco shnilého ve státě dánském že cháá
Jeden z mála stříbrných obložení kolem pevného přistávací čínskou ekonomiku v posledních týdnech bylo překvapující odolnost a pevnost Dry Index Baltského: dokonce i čínská poptávka komodita krátery v roce 2015, tento "index", má více než zdvojnásobil v minulosti Několik měsíců od všech časových minima, a na poslední kontroly se vznášel jen něco málo přes 1100. Mnozí byli zvědaví, jak je možné, že se zrychluje zhoršení ve všech čínských tříd aktiv, nemluvě o různých prasknutí bublin aktiv, by mohla globální přepravci vyžadují stále vyšší rychlosti pro nákladní dopravu, indikace buď napjatém dopravního trhu nebo jeho skok poptávky komoditní , ani jeden z nich se zdálo věrohodné. Můžeme mít odpověď. Zdá se, že nedávný prudký nárůst přepravní sazby byl analogický s odraz mrtvé kočky cen ropy: spekulant řízené očekávání pro udržitelný oživení, který nikdy nedošlo. A teď, stejně jako u cen ropy, je to všechno hroutí .... znovu. Podle agentury Reuters , přepravní sazby za přepravu pro přepravu kontejnerů z přístavů v Asii až po severní Evropě klesl o 22,8 procenta na $ 400 EUR 20-noha nádoby (SEU) v týdnu skončil minulý pátek , data z Šanghaje kontejnerové nákladní Index
ukázal. V případě, že odraz mrtvé kočky v přepravní sazby skutečně za námi, a je-li zrychlit snímek pokračovat současným tempem, bude nejen přepravci zakonzervovat klíčovou tranzitní pruhy, ale největší starost o globální ekonomiku, bezprecedentní zpomalení v objemu světového obchodu, které jsme příznakem před týdnem , bude nejen potvrzeno, ale je pravděpodobné, že se uvolnil další globální recese. více grafy www.zerohedge.com/news/2015-08-02/something-just-s ...