Nevěřte bezhlavě všemu, co vám předkládají médiaJsem si dobře vědom toho, že nás někdy i jen zlomek informace dokáže velmi rychle dostat do vážných problémů. Občas se totiž plni strachu, nebo naopak hamižnosti od svých plánů odchylujeme na základě zpráv, které ve skutečnosti neznamenají to, co si myslíme, že znamenají. Někteří lidé si navíc vybudovali nebezpečný zlozvyk, kterým je nutkavé naslouchání médiím a chování se přesně podle jejich rad.Příkladem za všechny je obálka časopisu Newsweek z dubna 2010, která vítězoslavně hlásala "America's Back". Článek, na nějž titulní strana odkazovala, se ve své argumentaci zaměřoval na několik pozitivních ukazatelů, které měly dokládat výrazné oživování amerického hospodářství. Jak se ale nakonec ukázalo, byla interpretace těchto údajů chybná, jelikož se jednalo pouze o velmi krátkodobé indikátory. Americká ekonomika se začala znovu potápět a ve slabé výkonnosti pokračovala až do podzimu následujícího roku. Ponaučení, které z tohoto příkladu vyplývá, je, že bychom svá rozhodnutí nikdy neměli zakládat na novinových titulcích.