I to je možné. Vždyť to byl taky jeden z důvodů mého jarního vstupu do VW - odložené nákupy.
Ten říjen mně fakt hodně překvapil. Hodně to táhla Čína a US. Evropa zatím stále propad.
Myslím že výhodou VW ( a to už píšu jako nemajtel akcií) je, že Čína lehce preferuje evropské zboží (pro svůj nákup) než americké. Prostě Němci mají pro Číňany punc kvality a luxusu v autech. Stejně jako Francie a Itálie v hadrech. Čína momentálně frčí na luxusních značkách, trochu to připomíná "divoký východ" (Rusko) před 10 lety. Důvodem je že číňani se hodně kastujou do ruzných sociálních tříd. Vychází to z jejich několika set-leté tradice. Prostě stále platí "šaty - auto dělájí člověka". Je to jeden z důvodu čínského "hladu" po autech. Nikdo nechce být za "socku".
Jen s tím koncem krize furt nevím- nevím?!