Světy bydlení – interiérové trendy pro jaro a léto 2022

 

 

„Abychom mohli přicházet se současnými koncepty v oblasti bydlení, provádíme v Hornbachu výzkum v oblasti interiérového designu a zahradních trendů. S nadšením sledujeme nejnovější vývoj. Díky získaným poznatkům naši odborníci na barvy a interiéry spolu s renomovanými návrháři vytváří komplexní řešení pro domácnost,“ uvádí Tadeáš Tenkl, odborník z oddělení interiéru a stylu v projektových marketech Hornbach.

V nadcházející sezoně si přijdou na své jak milovníci přírodních motivů i materiálů a zemitých barev, tak experimentátoři s láskou k jemným pastelům. Pro ty první jsou inspirací koncepty Green Factory a Inside Out, ti druzí se shlédnou v trendu Funny Places. Designové pojetí s názvem Beach House osloví především příznivce ležérního stylu s důrazem na pohodlnost, jednoduchost, ale také nápaditost.

 

Green Factory – industriální elegance se snoubí s přirozeností

Zeleň, vintage nábytek a teplé textilie zútulňují poměrně střízlivý styl interiéru. Zemité odstíny v místnosti vytvářejí příjemné pohodlí. Spojení přírodních a průmyslových prvků přináší vzrušující kombinaci, jež interiér oživí a zaručí mu moderní útulnost. 

Green Factory je nekomplikovaný styl vybavení, který se zaměřuje na kontrasty mezi teplým a chladným, stejně jako mezi hrubým a hladkým. „Teplé textilie, zelené velkolisté rostliny a vintage nábytek dodávají cementu, oceli a sklu jemný charakter. Barevná paleta v hnědých a zelených tónech vytváří klidnou a laskavou atmosféru. Je stvořený pro ty, kteří ve svém životě ocení spojení užitku s jiskrou svobodomyslnosti,“ vysvětluje specialista z Hornbachu.

 Beach House – život jako na dovolené

 Jedná se o koncept bydlení zaměřený na purismus. Jednoduchý design působí ležérně a svěže. Přírodní materiály přímo lákají k odpočinku. Beach House je styl plný uvolněnosti a rovnováhy. Je ideální pro všechny, kteří se chtějí cítit lehce a svobodně. „Jemné barvy dávají prostoru vzdušnost. V kombinaci s přírodními materiály v podobě lnu, ratanu či kožešin se místnost promění v příjemnou a útulnou. Monochromatické, jemně strukturované povrchy zde působí velkolepě a vybízí k relaxu jako při dlouhé procházce po pláži,“ upřesňuje Tadeáš Tenkl.

Inside Out – nadčasový a elegantní

 Tento svět bydlení vsází na jednoduchost barev a tvarů. Každý kout vyzařuje klid a eliminuje stres. Důležitý je okamžik tady a teď. „Kraluje zde filozofie tón v tónu – teplé béžové i šedé odstíny společně s měkkými textiliemi a přírodními materiály, jako je dřevo, vytvářejí výrazně uklidňující prostorový efekt. Jasné tvary vyzařují sílu a tlumené zemité tóny dodávají místnosti jemnost. Inside Out je konzistentní styl stvořený pro každého, kdo chce ze svého domova vykouzlit oázu pohody,“ říká odborník na trendy bydlení. 

 Funny Places – bezstarostná lehkost bydlení

 Barevný a hravý je koncept bydlení, kde lze upustit páru, protože experimentování se meze nekladou. Jasné tvary přitom doplňují celek a vnáší do něj řád. V tomto interiéru se snoubí paleta jemných pastelových odstínů, jež vytvářejí hravou a vtipnou říši světel. Zajímavé akcenty mu dodávají komiksové potisky a vzory. „Funny Places je styl plný energie a lehkosti. Najde se v něm každý, kdo si libuje v jemných barvách. Materiály jako dřevo a kov, či velké plochy a jasné, rovné tvary drží toto kreativní místo pohromadě a dávají mu potřebný rámec. Radost z experimentování je zde ale vždy vítána,“ dodává odborník z Hornbachu. 

Hornbach

Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.

Více informací na: www.hornbach.cz



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie



Články Interiéry