SPONZOROVANÉ SMS V SÍTI EUROTEL ZÍSKÁVAJÍ POPULARITU INZERENTŮ
Sponzorované SMS v síti eurotel získávají popularitu inzerentů
Společnost M.I.A., a.s. v těchto dnech zahájila masivní prodejní kampaň reklamního prostoru sponzorovaných SMS zasílaných v síti Eurotel. Od 28.dubna se top 25 inzerentů seznamuje s tímto médiem a prostřednictvím SMS reklamy oslovují svou nabídkou uživatele mobilních telefonů.
Jedinečnou možnost nabídnout v relativně krátké době téměř 4 miliónům uživatelům mobilní sítě Eurotel své produkty využívají takové společnosti jako jsou Nike, McDonald´s, Volkswagen, Kofola, Masterfoods, Aral, Internet OnLine, Oriflame, Eta, Ciba Vision, Intact, Eurolines, , Kenvelo, CK Lazaris, Falcon, Realitní kancelář Luneta a Canon.
Sponzorované SMS jsou ideálním komunikačním nástrojem zejména pro podporu produktových kampaní, pro nabídku slev a výprodejů, zavedení nového výrobku či služby na trh. Inzerenti v kampaních podporují své spotřebitelské soutěže, zvou na své promoakce, cestovní kanceláře nabízejí sortiment zájezdů lastminute.
„Sponzorované SMS jsou vedle internetové reklamy dalším účinným prostředkem, který ulehčuje našim klientům naplnit jejich komunikační potřeby.“ komentuje žhavou novinku v portfoliu služeb komunikační agentury M.I.A. její ředitel Martin Vedej.
Projekt Sponsored SMS je důmyslným marketingovým nástrojem využívajícím velmi rozšířeného využití mobilní komunikace v České republice. Těží především z vysoké popularity SMS zasílaných na mobilní přístroje přes www rozhraní a jedinečnosti takto individuálně zaslané zprávy. Mezi nesporné výhody mobilní reklamy prostřednictvím projektu Sponsored SMS patří zejména jednoduchost, flexibilita a dostupnost.
M.I.A., a.s., je komunikační agentura, která poskytuje služby v oblasti reklamy a marketingu na internetu. Jednou ze služeb je i mediální zastupitelství rodiny internetových serverů v oblasti marketingové komunikace. Díky kombinaci cenové politiky, pokročilého systému cílení reklamy a kontroly kvality aplikuje klasické reklamní principy do nových médií. Důraz klade na kreativitu, inovaci a klientský servis se zpětnou vazbou.
M.I.A., a.s. disponuje nejmodernější dostupnou technologií v oblasti reklamy na internetu - software pro řízení zobrazování reklamy DoubleClick AdServer 5.0. Neustálý technologický rozvoj a vynikající zákaznický servis jsou základem spolupráce jak s přímými klienty, tak s mediálními a reklamními agenturami.
V roce 2002 se M.I.A., a.s. stala exklusivním partnerem mobilního operátora Eurotel Praha spol. s r.o. pro prodej reklamy do sponzorovaných SMS (projekt pod názvem Sponsored SMS). O dva roky dříve se M.I.A., a.s. stala dceřinou společností Českého Telecomu, a.s, telekomunikačního lídra domácího trhu.
Kontakt: Martina Kramosilová
Marketing Manager
tel: 271 468 609
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
10 nejžádanějších rekvalifikačních kurzů roku 2024: Najděte svou novou kariéru
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Jak dlouho se čeká na hypotéku a jak získat rychle hypoteční úvěr
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu