(Kurzy.cz)
Výsledky Googlu zaostaly ve 3Q za odhady kvůli poklesu příjmů z reklamy
Tržby bez započtení plateb partnerům dosáhly úrovně 13,2 mld. USD z toho příjmy z vlastních stránek rostly 20% oproti 23% ve 2Q.
Firma ve 3Q zvýšila o 50% náklady na nové zaměstnance (+3000), na výzkum a vývoj.
Provozní náklady tvořily 37% celkových tržeb oproti 33% před rokem.
Počet prokliků na reklamy zpomalil růst na 17%, průměrná cena prokliků poklesla o 2% oproti 6procentnímu poklesu ve 2Q.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz