Ve finále soutěže PIAF jsou reklamy z dvaceti zemí, nejvíc jich je z Česka
PRAHA (MEDIAFAX) - Mezi finalisty soutěže reklam na III. ročníku Prague International Advertising Festival (PIAF) je třetina prací z Česka, soupeřit budou ve finále za dva týdny o pozornost mezinárodní poroty, která zasedne v Praze. Agentuře Mediafax to v pondělí řekl ředitel festivalu Marek Hlavica.
Ve finále je přitom 116 přihlášek z celkem dvaceti zemí světa. Společně s vítězi soutěže bude porota vybírat i nový mezinárodní slogan pro Prahu. Pro veřejnost je opět připravena komentovaná projekce netradičních reklam zdarma.
"Konečně se do finále probojovalo nepřehlédnutelné množství tuzemských prací. Svůj vliv měl jistě i větší důraz na kvalitnější zpracování přihlášek. Špičky světové reklamy tak budou mít přinejmenším příležitost se s kvalitní českou reklamou blíže seznámit. Kolik Česká republika nasbírá trofejí, ale bude jasné až 26. dubna," poznamenal ředitel festivalu Marek Hlavica.
Soutěž reklam PIAF se liší od ostatních reklamních soutěží svými kategoriemi, které se neřídí použitými médii, ale procesem vývoje značky a její komunikace. Kategorie soutěže PIAF Awards zahrnují všechny podstatné disciplíny, které v současnosti musí značky v komunikaci uplatnit - včetně kreativního využití technologií či zapojení publika. Nejvyšší ocenění Grand prix může získat jen kampaň, která prokázala kreativitu v několika oblastech současně.
První kolo hodnocení příspěvků přihlášených do PIAF Awards 2012 proběhlo ve dnech 4.-8. dubna 2012. Do druhého kola hodnocení postupují všechny příspěvky, které dosáhly minimálně rovnosti hlasů. Finalisté soutěže získávají certifikát PIAF. Výsledky soutěže vyhlásí pořadatelé 26. dubna na slavnostním večeru ve Veletržním paláci. Tamtéž, tedy v podzemí moderních sbírek Národní galerie, probíhá ve dnech 25. a 26. dubna konference PIAF.
Program má letos stejné tematické členění jako soutěžní kategorie - od kreativního brandingu a podpory prodeje, přes kreativní myšlenku až po umění doručit ji cílové skupině. Jako klíčoví řečníci vystoupí Ted Florea, stratég jedné z nejkreativnějších agentur světa Droga5 New York. Dále Jean Maria Dru, Chairman celosvětové sítě agentur TBWA a autor metody "disruption" čili porušování zavedených pravidel v komunikaci. A nakonec Gideon Amichay, jeden z nejlepších kreativních tvůrců světa, předseda poroty PIAF Awards a vítěz loňské Grand prix na PIAFu.
Společně s vítězi hlavní soutěže vyhlásí PIAF 26. dubna také výsledky hry na Facebooku o iPad2 a soutěže o návrh mezinárodního sloganu pro Prahu. Dne 25. dubna nabízí PIAF přes den specializované workshopy a od 19:30 také speciální komentované projekce Shots in the Dark pro veřejnost zdarma. Na programu jsou nejúspěšnější virální videa a díla nastupující generace reklamních režisérů - výherců Young Director Awards.
Filip Sušanka, susanka@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz