Trh s TV reklamou by v ČR měl v příštím roce růst o 3-5%
V zásadě se nejedná o nic nového ve srovnání s našimi odhady, když očekáváme, že trh s TV reklamou v ČR v příštím roce vzroste o 4-5%, protože zadavatelé reklamy se budou cítit pohodlně se svými rozpočty, které se budou vyvíjet podle očekávaného růstu spotřebitelské poptávky.
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz