CME hlásí pokles příjmů z televizní reklamy
PRAHA (MEDIAFAX) - Mediální společnost Central European Media Enterprises (CME) ohlásila na druhé čtvrtletí tohoto roku pokles příjmů z televizní reklamy. Informovala o tom společnost ve středu na svých internetových stránkách.
Za druhé čtvrtletí společnost zaznamenala na trzích, kde působí, celkový propad příjmů z televizní reklamy 5,4 procenta. Za celý rok 2010 nicméně společnost počítá jen s jednoprocentním propadem tržeb za televizní reklamu.
Za propadem společnost vidí dluhovou krizi v Řecku a problémy Španělska a Portugalska a s tím spojené snižování rozpočtových deficitů i v zemích, kde CME působí. Rumunsko, Bulharsko a Chorvatsko, kde společnost vlastní několik televizních stanic, zřejmě budou v ekonomické recesi i v tomto roce a důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku zůstává na nízkých úrovních podobně jako v roce 2009.
Situace se na druhou stranu zlepšuje na nejvýkonnějších trzích, kde společnost působí. V České republice i ve Slovinsku tržby z televizní reklamy ve druhém čtvrtletí rostly a podle vedení CME bude růst tržeb následovat i růst cen reklamy.
David Vandrovec, vandrovec@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz