Pavel Daniel (Kurzy.cz)
Internet a telefony  |  20.12.2006 11:05:33

Reklamu s falešnými soby využije celosvětový Vodafone

(Hospodářské noviny, Jan Cizner, Zuzana Luňáková) Čivavy s parohy se staly reklamním hitem letošních Vánoc. Vodafone s kampaní bodoval nejen v Česku, ale chválí ji i celosvětové vedení společnosti. Čivavy s parohy se staly reklamním hitem letošních Vánoc. Vodafone s kampaní bodoval nejen v Česku, ale chválí ji i celosvětové vedení společnosti. "Skupina Vodafone hodnotí naši kampaň jako velmi vydařenou. Falešní sobi dokonce budou sloužit jako případová studie pro všechny pobočky Vodafonu. Bude se na nich ukazovat, jak se dá využít domácího talentu v reklamách," říká Grahame Maher, šéf českého Vodafonu. Maher už krátce po únorovém nástupu do čela nejmladšího tuzemského operátora tvrdil, že chce, aby z nápadů a schopností českých pracovníků těžil celý Vodafone. "Společnosti, které odevzdají ducha a kreativitu zcela do rukou externí agentury nebo globální korporace, jíž jsou součástí, nepřežijí. Původní nadšení musí vycházet zevnitř firmy," věří Maher. Čivaví reklama, kterou vymyslel tým firemních marketingových expertů v době, kdy byl telefonní operátor bez reklamní agentury, vyšla mnohem levněji než dosavadní kampaně. Přesto ve srovnání s loňskými Vánocemi zvedla prodeje firmy téměř o čtvrtinu. "Zatím jsme ještě neprovedli závěrečné vyhodnocení, ale už teď můžu říct, že se jednalo o mnohem efektivnější investici, než byla naše rebrandingová kampaň," připomíná Maher plakáty a bilboardy s červenou rukou, které počátkem roku zaplavily celé Česko. Maher s Vodafonem nešetří jen na reklamní kampani, ale i jinde. Pozastavil velké investice do sítí třetí generace a způsobil skoro revoluci chystanou dohodou o sdílení sítí s T-Mobilem. "To se netýká jen sítě třetí generace, ale i současné. Sníží to naše náklady a nakonec i ceny za služby pro samotné zákazníky," vysvětluje Maher. Dnes už se o společném využívání sítí dohadují všichni tři operátoři, protože investice do jejich výstavby jsou obrovské. Asi nejblíže dohodě jsou operátoři u digitální televize v mobilu, kde jsou připraveni v jedné síti vysílat všichni. Zákazníci kromě nižších cen získají díky využití ostatních sítí i lepší pokrytí.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář







Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688