Reklamu s falešnými soby využije celosvětový Vodafone
(Hospodářské noviny, Jan Cizner, Zuzana Luňáková) Čivavy s parohy se staly reklamním hitem letošních Vánoc. Vodafone s kampaní bodoval nejen v Česku, ale chválí ji i celosvětové vedení společnosti. Čivavy s parohy se staly reklamním hitem letošních Vánoc. Vodafone s kampaní bodoval nejen v Česku, ale chválí ji i celosvětové vedení společnosti. "Skupina Vodafone hodnotí naši kampaň jako velmi vydařenou. Falešní sobi dokonce budou sloužit jako případová studie pro všechny pobočky Vodafonu. Bude se na nich ukazovat, jak se dá využít domácího talentu v reklamách," říká Grahame Maher, šéf českého Vodafonu. Maher už krátce po únorovém nástupu do čela nejmladšího tuzemského operátora tvrdil, že chce, aby z nápadů a schopností českých pracovníků těžil celý Vodafone. "Společnosti, které odevzdají ducha a kreativitu zcela do rukou externí agentury nebo globální korporace, jíž jsou součástí, nepřežijí. Původní nadšení musí vycházet zevnitř firmy," věří Maher. Čivaví reklama, kterou vymyslel tým firemních marketingových expertů v době, kdy byl telefonní operátor bez reklamní agentury, vyšla mnohem levněji než dosavadní kampaně. Přesto ve srovnání s loňskými Vánocemi zvedla prodeje firmy téměř o čtvrtinu. "Zatím jsme ještě neprovedli závěrečné vyhodnocení, ale už teď můžu říct, že se jednalo o mnohem efektivnější investici, než byla naše rebrandingová kampaň," připomíná Maher plakáty a bilboardy s červenou rukou, které počátkem roku zaplavily celé Česko. Maher s Vodafonem nešetří jen na reklamní kampani, ale i jinde. Pozastavil velké investice do sítí třetí generace a způsobil skoro revoluci chystanou dohodou o sdílení sítí s T-Mobilem. "To se netýká jen sítě třetí generace, ale i současné. Sníží to naše náklady a nakonec i ceny za služby pro samotné zákazníky," vysvětluje Maher. Dnes už se o společném využívání sítí dohadují všichni tři operátoři, protože investice do jejich výstavby jsou obrovské. Asi nejblíže dohodě jsou operátoři u digitální televize v mobilu, kde jsou připraveni v jedné síti vysílat všichni. Zákazníci kromě nižších cen získají díky využití ostatních sítí i lepší pokrytí.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.05.2024 V létě startuje sdílení elektřiny. Využijte&hellip
27.05.2024 Co zazní na Analytickém fóru XTB 2024?
24.05.2024 Nejlepší telefon roku + tablet zdarma.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
ETF zaměřené na čistou energii zaznamenávají po poklesu výkonnosti oživení
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Miroslav Novák, AKCENTA
Další posilování koruny možné, ale nezbytnou podmínkou je pozitivní vývoj ve vnějším prostředí
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Okénko finanční rady
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Češi opouštějí běžné účty a objevují kouzlo spoření a investování
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Petr Holub, MojeNebankovka
Můžete zaplatit i dvakrát tolik, plus nevyžádaný poplatek. Pozor na daň z nemovitosti
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Hranice 100 eur za MWh u elektřiny pokořena. Co to znamená pro spotřebitele?
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Nová éra HR: V roce 2024 uspěje ten, kdo dokáže přesvědčit talenty z konkurenčních firem
Marek Pokorný, Portu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz