Výpadek služeb aplikace ČSOB SmartBanking
Jak na to ...
Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko Odeslat nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.
Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko Ukončit chat. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.
Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.
Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.
Vážení klienti,
omlouváme se vám za dočasný výpadek naší mobilní aplikace ČSOB SmartBanking, který nastal dnes dopoledne a některé komplikace se mohli projevit již během včerejšího dne. Důvodem nefunkčnosti aplikace jsou technické problémy s dílčím systémem. Na odstranění této závady aktivně pracujeme společně s dodavateli IT systému. V tuto chvíli tedy nedokážeme sdělit konkrétní čas spuštění.
Všechny ostatní služby ČSOB elektronického bankovnictví jsou k dispozici (Internetové bankovnictví, Internetbanking 24, Businessbanking 24, CEB, telefonní bankovnictví, ČSOB Smart klíč). Odkazy na jednotlivé služby ČSOB naleznete na webu www.csob.cz. Klienti Poštovní spořitelny mohou využít internetové bankovnictví na adrese https://ib.erasvet.cz/prihlaseni. Bez jakéhokoli omezení fungují i pobočky ČSOB a Poštovní spořitelny a také bankomaty.
Nadále vás budeme informovat o průběhu spuštění aplikace prostřednictvím našeho webu www.csob.cz, facebooku a také twitteru. K dispozici je vám také naše bezplatná informační linka 800 300 300.
Zařazeno | út 12.12.2017 19:12:00 |
---|---|
Zdroj | ČSOB |
Originál | csob.cz/portal/o-csob/o-csob-a-kbc/servis-pro-media/aktuality/-/asset_publisher/XqEawoPVR2Jp/content... |
Přílohy |