Bonita klienta - ohodnocení žadatele o úvěr
Bonita klienta (žadatele) je ohodnocení klienta, jak dobře je schopný splácet svůj budoucí dluh vůči bance. Banky většinou počítají bonitu žadatele z dokumentů, které jsou jím předloženy a z informací, které si samy zjišťují. Platí, že čím větší bonita klienta, tím lepší podmínky (nižší úroková sazba) jsou bankou nabídnuty. Banky využívají mimo jiné úvěrové registry dlužníků (například Centrální registr dlužníků ČR nebo registr dlužníků Solus), kde jsou evidovány všechny subjekty, které již v minulosti získaly a splácely úvěr a také subjekty, u kterých je projednávána žádost o poskytnutí úvěru. Účelem tohoto prověřování je předcházení rizika poskytnutí úvěru nebonitním klientům.
Zprávy Bonita klienta
Další zprávy k tématu "Bonita klienta - ohodnocení žadatele o úvěr"
Okénko finanční rady
Petr Špirit, Bidli
Alena Kastnerová, Direct Family
Pojištění na školu v přírodě: Klid pro rodiče, jistota pro děti
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz
Lukáš Raška, Portu
Základní fakta o finančních trzích, která by měl znát každý investor
Jaroslav Rada, Česká síť
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Každý třetí úraz se stane při sportu. Jste na to připraveni?
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Nová éra HR: V roce 2024 uspěje ten, kdo dokáže přesvědčit talenty z konkurenčních firem