E-mailem nejlépe komunikuje eBanka, nejhůře GE Capital Bank
Bankou nejlépe komunikující prostřednictvím e-mailu je podle studie společnosti United Interactive eBanka. Měřeno prostřednictvím Email response indexu (ERI), jehož maximální hodnota je 100, dosáhla eBanka 97,1 bodu. GE Capital Bank nezískala ani desetinu bodu a s ERI 0,00 je na posledním místě v měření kvality e-mailové komunikace tuzemských bank. ČIA o tom informoval zástupce společnosti United Interactive Martin Hošek. Živnostenská banka dosáhla ERI 95,4 bodu, Komerční banka 93,3 bodu. Z velkých tuzemských bankovních domů měla v září podle United Interactive nejhorší e-mailovou komunikaci Československá obchodní banka, která dosáhla ERI 85,7 a v žebříčku se umístila na desátém místě. Devátá byla Česká spořitelna s ERI 86,6 bodu. Průměrný ERI pro celý tuzemský bankovní sektor dosáhl v září 79,3 bodu, oproti první vlně průzkumu došlo k poklesu o 1,5 bodu. "Dotazovaným bankám jsme zaslali sedm dotazů, pokud na některý z nich nereagovaly, byl poslán ještě jednou. GE Capital Bank neodpověděla ani na jednu otázku zaslanou prostřednictvím kontaktního formuláře, který má na webové stránce," řekl Hošek. Na všech sedm dotazů do 48 hodin od jejich odeslání odpověděla podle něj pouze eBanka a Živnostenská banka. -vp-, -td- |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz