Telecom vyzval operátory k řešení problémů s dialery
Urychlené řešení problémů s tzv. dialery požaduje Český Telecom v otevřené výzvě zaslané alternativním operátorům, kteří provozují linky se zvláštním tarifem. Telecom požaduje stanovení společného postupu, zlepšení informovanosti zákazníků o preventivních opatřeních a navrhuje jednání na úrovni všech operátorů. ČIA o tom informoval tiskový mluvčí Telecomu Vladan Crha. V současné době dochází ke zneužívání linek se zvláštním tarifem podle Crhy převážně v sítích alternativních operátorů. Z celkového počtu reklamací činí podíl čísel v síti Telecomu zhruba osm procent, zbývajících 92 procent tak připadá na ostatní operátory. Od ledna do července obdržel Český Telecom 1,6 tisíce reklamací na výši účtu za vytáčené připojení k internetu. Loni za celý rok to přitom byly dva tisíce reklamací s průměrnou částkou pět tisíc korun. -aur-, -kaj- |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz