Věra Stárová (GfK-Praha)
Investice  |  04.03.2004 09:00:24

Výsledky hospodaření v GfK Group CZ 2003

Skupina GfK ČR považuje na základě provedených analýz rok 2003 za velmi úspěšný.

Praha, dne 1.3.2004 - Skupina GfK realizovala v České republice výkon téměř 300,0 mil . GfK Praha překročila hranici 200,0 mil. , INCOMA Research 50,0 mil. a INCOMA Consult 30,0 mil. .

Skupina GfK ČR považuje na základě provedených analýz rok 2003 za velmi úspěšný. Podařilo se dosáhnout zásadního růstu ve strategických rozvojových oblastech, zvýšil se podíl efektivnějších a sofistikovanějších výzkumných řešení. Mezi největší úspěchy patří zejména:

  • Růst obratu v klíčových segmentech trhu (finanční a pojišťovací služby, automobilový výzkum, rychloobrátkové spotřební zboží, telekomunikační trhy a energetika, apod.).

  • Velmi dynamický růst zdravotnického výzkumu.

  • Zvýšení podílu projektů realizovaných s využitím značkových výzkumných nástrojů holdingu GfK, např. AD*CREATOR®, AD*VANTAGE®/ACT, GENIUS® (metody koncept testů a pretestů reklamy), ATS® (měření efektivity reklamních kampaní), apod.

  • Růst výkonu skupiny na nepotravinářském trhu, zejména v oblasti výzkumů Ad hoc a panelových výzkumů.

  • Posílení pozice na trhu rychloobrátkového spotřebního zboží, kde nabízí skupina GfK vedle Ad Hoc výzkumů také řadu speciálních spotřebních analýz vycházejících z kontinuálního výzkumu ConsumerScan (mj. unikátní analytické nástroje pro podporu Category Managementu).

  • Rozvoj výzkumu gastronomického trhu (HORECA) a nárůst počtu výzkumných produktů v oblasti Regional a Retail Research

  • Prohloubení spolupráce s klíčovými klienty.

Ziskově to byl pro skupinu velmi úspěšný rok. Zisk rostl, mj. i proto, že se zkvalitnilo produktové portfolio a omezily se projekty s nízkou přidanou hodnotou a z ní vyplývající špatnou rentabilitou. V roce 2003 zakoupila skupina GfK aktivity společnosti AMAR v oblasti panelových výzkumů nepotravinářského zboží. Koncem loňského roku zakoupila dále společnost GfK Praha produkt MEDIAS, který začlenila do nového vlastního projektu OUTDOOR MEDIA PROJEKT.

Koncem roku 2003 podrobila společnost GfK Praha svou činnost nezávislému auditu kvality provedenému společností KPMG. Podrobnosti výsledků auditu jsou uvedeny na www.gfk.cz.

Probíhala příprava dalších akvizicí na českém a středoevropském trhu. Skupina si tak vytvářela předpoklady dalšího rozvoje v budoucích letech.

Zvyšování ziskovosti a důraz na rozvoj produktů s přidanou hodnotou jsou prioritou skupiny GfK nejen v ČR, ale globálně. GfK Group oznámil předběžné výsledky za rok 2003:

Skupina GfK ČR –  GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult –    je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu.

Skupina GfK ČR je součástí GfK Group, ve svém oboru páté největší společnosti na světě.

GfK Group má 140 poboček a dceřiných společností působících v 50 zemích světa. Zaměstnává více než 5 000 pracovníků. Podle předběžných výsledků  dosáhla v roce 2003 obratu 595,1 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Non-Food Tracking, Media a Ad Hoc Research.

Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:

Consumer Tracking

Informační servis  k otázkám trhu a marketingu dotýkajících se každodenního nákupního rozhodování a chování spotřebitelů nejen u předmětů denní potřeby, ale i spotřebních předmětů dlouhodobé spotřeby a služeb.

HealthCare

Informační servis k otázkám vývoje produktů, komunikace, image a cenových vazeb léčiv, tržní pozice a spokojenosti zákazníků, měření množství a obratu použitých materiálů a produktů u zubních lékařů a laboratoří, měření spotřeby veterinárních léčiv.

Non-Food Tracking

Informační servis k otázkám marketingu, logistiky a odbytu v průmyslu a obchodu, působících na trhu spotřebitelských předmětů.

Media

Informační servis o chování a postojích uživatelů médií. Přitom jde nejenom o kvantitativní analýzy, ale i preference diváků a vybavování si mediálních obsahů.

Ad Hoc Research

Informační servis o vývoji, pozici a péči o produkty a nabídky služeb k optimalizaci mixu marketingové politiky aktivit a k řízení produktových a firemních značek, jakož i k loajalitě spotřebitelů.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688